Moje wakacje

Wednesday, October 12, 2016

7 miesięcy... jak ręką odjął. Właśnie tyle czasu w podsumowaniu wyszło, że straciłam na nieprowadzeniu bloga. Ta publikacja na pewno dla większości czytających będzie dużym zdziwieniem, tak jak powrót mojej koleżanki po fachu-Lucy, która po bardzo długiej nieobecności w końcu się pojawiła. Kochana, wytrwałości i cieszę się, że wróciłaś! Mam nadzieję, że tym razem to jest też czas na mój powrót. Tęskniłam za prowadzeniem bloga, a ostatnimi tygodniami bardzo dużo myślałam o tym, jak zacząć. Dlaczego tak właściwie zniknęłam? W czerwcu zamierzałam dla Was pisać i robiłam zdjęcia, aczkolwiek był to naprawdę zabiegany czas, myślę, że jak w życiu niemal każdego ucznia. Pod koniec miesiąca natomiast wyjechałam nad polskie morze do pracy, gdzie pracowałam jako recepcjonistka na przepięknym polu namiotowym. Świetne doświadczenie, praca bardzo wdzięczna, ludzie zazwyczaj bardzo kulturalni. Pamiętacie, gdy w ostatnim poście wspominałam o nowej znajomości, której nie chciałam zapeszyć? Jestem teraz w szczęśliwym związku, z fantastyczną osobą, z którą spędziłam prawie całe dwa miesiące wakacji. Hel, Chłapowo i Władysławo, to mój wakacyjny dom, za którym nawet czasem zdarza mi się zatęsknić. Może i pogoda nie rozpieszczała, ale najważniejsze, że czas tam spędzony, uważam za udany. Poznałam również wiele świetnych osób. Spotkałam się także z bliźniaczkami z boga twinslife.pl oraz pracowałam z koleżanką, którą poznałam w 2014 roku na obozie w Hiszpanii. Wszystkie osoby bez wyjątku pozdrawiam z tego miejsca i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś, przypadkiem lub też nie, się spotkamy! Pozostawiam Was z moimi wspomnieniami z wakacji, w postaci kilku zdjęć z telefonu. Mam nadzieję, że wasze wakacje 2016 również były udane! Do zobaczenia!

 INSTAGRAM | FANPAGE
SNAPCHAT: jessikachincza

You Might Also Like

31 KOMENTARZE

  1. Fajnie, że wróciłaś! Mam nadzieję, że pisanie będzie Ci sprawiać przyjemność jeszcze większą niż poprzednio! Zdjęcia świetne! Powiedz, kiedy zaczęłaś szukanie tej wakacyjnej pracy? Bo ja trochę zaspalam i nie zdążyłam.znalezc nic sensownego...

    Pozdrawiam serdecznie ❤ ❤ ❤
    www.mademoisellepaulline.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też mam taką nadzieję, dziękuję!

      Co do pracy to powiem szczerze, że najpierw wyjechałam do sklepu z pamiątkami, gdzie zrezygnowałam po jednym dniu i w ciągu 30 minut, z olx znalazłam tą, w której zostałam do końca, więc mowa tu o farcie. ;) A tak, zeby znaleźć coś sensownego to polecam przeglądać od połowy czerwca. Wtedy chyba jest najwięcej ofert, bo chcą zatrudnić zazwyczaj od 1 lipca. Xo :*

      Delete
    2. Ja nie wiem, czy na szczęście mogę liczyć... ;) Dziękuję za odpowiedź, kochana!

      Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
      MADEMOISELLE BLOG

      Delete
    3. Życze powodzenia i 3mam kciuki 😘

      Delete
  2. W sumie to chciałabym podobną pracę na nadchodzące wakacje, może coś uda mi się znaleźć.
    Byłam w tym roku we Władysławowie i nawet Cię spotkałam, ale nie było czasu podejść, bo ty wysiadałaś, a ja wsiadałam do pociągu :D.
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo kurcze! Trzeba było podejść. Ja zawsze chętna do rozmowy! :D

      Delete
    2. Gdyby nie to, że nie miałam czasu, bo w Gdyni miałam kolejny pociąg, na pewno był podeszła :)

      Delete
  3. Super że jesteś! Czekam kolejne posty bo aż mi ich brak. :) Świetne zdjęcia ^^

    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Zazdroszczę tej przygody z pracą nad morzem! <3 I mega się cieszę, że postanowiłaś wrócić, trzymam kciuki!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  5. Oj piękne wakacje, sama bym tak wypoczywała ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad ;)
    DESIGN YOUR HAPPY LIFE

    ReplyDelete
  6. Ale super, że postanowiłaś wrócić,trzymam kciuki ! :*
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajnie, że wróciłaś :). Mam nadzieję, że motywacja i wena do pisanią teraz cię nie opuści :). Śliczne zdjęcia, pozdrawiam!

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    ReplyDelete
  8. Cieszę się, że wróciłaś, bo uwielbiam czytać Twoje posty ;) Bardzo ładne zdjęcia :)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  9. Dobrze, że wróciłaś! Miłego dalszego blogowania :)
    Witam tu Paulina

    ReplyDelete
  10. Nareszcie wróciłaś! Śledzę cię juz od dłuższego czasu na snapie i zastanawiałam się czemu nie ma żadych postów na blogu, czemu tak zniknęłaś. Cieszę się, że wszystko u ciebie w porządku. Czekam na kolejne posty. Buziaki :*
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  11. Widać, ze miałas naprawdę zabiegane wakacje haha ;)

    ReplyDelete
  12. na początku nie wiedziałam że to Polskie morze haha
    no to szczęścia życzę :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Super, że wróciłaś, każdy potrzebuje czasem trochę odetchnąć ;) Życzę wytrwałości w związku ^3^
    |M Ó J B L O G|

    ReplyDelete
  14. Fajnie, że wróciłyście; i Ty i Lucy!
    Powodzenia! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Miałaś bardzo udane wakacje! Miłego powrotu do blogowania :)

    ReplyDelete
  16. Wreszcie, uwielbiam twoje zdjęcia i optymizm :)
    meegstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Bardzo się cieszę, że wróciłaś do blogowania! To super, że w końcu znalazlas osobę, która cię rozumie :) piękne zdjęcia, praca nad morzem musi być bardzo ciekawą przygodą❤
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Weszlam dzisiaj na twojego fanpage'a, tak przez przypadek, w sumie nawet sama nie wiem dlaczego. I patrzę. Dodalas post. Patrzę drugi raz i nie wierze hahah naprawdę uwierz mi aż się poplakalam. :') Mam nadzieje ze nie uciekniesz juz na tak dlugo

    magdawiglusz.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Ja we Władysławowie spędziłam swoje 4 lata najlepszych wakacji. Rok w rok na miesiąc czasu. Mnóstwo poznanych ludzi, imprezy do rana! Było niesamowicie! Tęsknie dzisiaj za tym :(

    ReplyDelete
  20. niech juz lato wraca !

    ReplyDelete
  21. super, za niedługo kolejne wakacje :)

    ReplyDelete
  22. jak ten czas szybko leci, a teraz znowu wakacje i nowe wspomnienia, nowo poznane miejsca i ludzie :D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*