Jesienne barwy

Saturday, October 15, 2016

Na samym początku wielkie dzięki za tak miłe przyjęcie mnie ponownie do blogosfery. Zdaje sobie sprawę, że znaczna część o mnie zapomniała, ale stopniowo mam nadzieje, że będzie Was przybywać! Dzisiejsza sceneria, jak i stylizacja jest typowo jesienna. Uwielbiam tę porę roku, głównie ze względu na garderobę i ubieranie się na cebulkę! Może ta stylizacja nie jest tego przykładem, ale z uśmiechem wyciągam swetry z dna szafy. Długo na to czekałam. Jesień jest według mnie niesamowicie klimatyczna. Uwielbiam jej barwy i wieczory spędzane z herbatą pod ciepłym kocykiem. Nim się obejrzę, będą moje osiemnaste urodziny, a zaraz po tym koniec roku. Na podsumowanie całego roku może i jest jeszcze za wcześnie, ale w głowie przewijam wiele naprawdę miłych wspomnień. O złych staram się nie pamiętać, ważne, aby nawet w najgorszym pechu znaleźć, choć nutkę pozytywizmu. Na początku roku 2016, postanowiłam założyć pudełko wspomnień". Pomysł odgapiłam od mojej koleżanki youtuberki i uznałam, że wraz z pożegnaniem starego roku, miło będzie odświeżyć w pamięci cały rok i fajne wydarzenia. Jestem jednak osobą średnio zorganizowaną, a nawet bym powiedziała, że w ogóle i mój plan poszedł w niepamięć już w maju. Może jeśli się zepnę, dorzucę co nieco z okresu wakacyjnego, ponieważ to właśnie ten czas uznaję za najbardziej udany. Właściwie moje pasmo ciągłego uśmiechu rozpoczęło się wraz z dniem poznania mojego obecnego chłopaka. Stałam się nie do poznania i bez zbędnego opowiadania co u mnie, wszyscy otaczający mnie ludzie, widząc mnie promieniejącą, widzieli i widzą, że jestem szczęśliwa. Zdrowie, rodzina i miłość są w życiu najcenniejsze. To właśnie z nich tworzy się szczęście. Jeśli chodzi natomiast o wspólne zdjęcia, to takich na blogu raczej się nie doczekacie, ponieważ chcę choć trochę oddzielić swoją prywatność. Blog to istotna część mojego życia, aczkolwiek jest on o mnie, a nie o ludziach, którzy są obecni w moim życiu. Po zdjęcia nieco bardziej codzienne zapraszam na instagrama @jessikachincza i snapchata, o tej samej nazwie.



 *nie pamiętam skąd jest zegarek. Mam go już długo*

Zauważyliście jakąś zmianę w moim wyglądzie od poprzedniego posta? ;)

 INSTAGRAM | FANPAGE
SNAPCHAT: jessikachincza

You Might Also Like

38 KOMENTARZE

  1. Twoje włosy wyglądają na takie zdrowe! Aż nie chce się uwierzyć, że farbowanie ich w ogóle nie zniszczyło ;) Do twarzy Ci w tym kolorze ;) Co do jesieni - nie jestem wielbicielką tej pory roku, chociaż zawsze da się znaleźć w niej mnóstwo zalet - tak, jak napisałaś, o wiele lepiej jest skupiać się właśnie na nich ;) Świetnie, że masz dla kogo się uśmiechać ;) Życzę dużo szczęścia!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  2. Masz teraz świetne włosy. W sumie wczesniej tez mialas 😁😁

    ReplyDelete
  3. Nawet nie masz pojęcia, jak bardzo się cieszę, że znów tu jesteś! Mam nadzieję, że już nie znikniesz na tak długo. Oby to szczęście trwało wiecznie! Bardzo podoba mi się twoja obecna fryzurka. :))
    Keep your distance..

    ReplyDelete
  4. Super, że wróciłaś! Ślicznie wyglądasz, zmiana włosów także na lepsze :)
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Super, że jesteś szczęśliwa!
    A taką jesień też uwielbiam:) Świetny płaszczyk!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. Wyglądasz świetnie, super jesienna stylizacja :)
    Pozdrawiam!

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ślicznie wyglądasz, to super, że wracasz :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Też miałam taki pomysł z tym słoiczkiem wspomnień, ale u mnie to nie wyszło

    Witam tu Paulina

    ReplyDelete
  9. Śliczne zdjęcia, masz piękne włosy! :) Obserwuję ;D
    #Smile
    Nasz blog - klik

    ReplyDelete
  10. Cieszę się Twoim szczęściem! Ale włosy Ci urosły, pamiętam jeszcze te krótkie i ciemne :).
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Dobrze, że jesteś, śliczne zdjęcia i czekam na kolejne posty :*
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  12. jakie masz piękne włosy! świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  13. rewelacyjny płaszczyk :)

    ReplyDelete
  14. swietnie ze wrocilas! wygladasz oszalamiajaco, ten plaszcz jest przecudowny, musze go miec :d

    zapraszam na nowy post! odwdzięczam się za każdą obserwację ;)
    http://justemsi.blogspot.com/2016/10/filharmonia-im-mieczysawa-karowicza-w.html

    ReplyDelete
  15. Jejku tęskniłam za Tobą! Nawet nie wiesz jak się cieszę że wróciłaś mam nadzieję że już wracasz na dobre i posty będą częściej! ❤

    ReplyDelete
  16. ale fajne zdjęcia a ten płaszcz cudo =) pięknie wyglądasz.
    carolineworld123.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Jaki świetny płaszcz! Nie mogę się nadziwić jak bardzo urosły Ci już włosy!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  18. Na zdjęciach widać również, że promieniejesz radością! :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  19. Cieszę się, że jesteś teraz taka promienna i szczęśliwa. Mam nadzieję, że wróciłaś do nas na dobre ;)

    blog-klik

    ReplyDelete
  20. Jaka piękne masz włosy <3

    ReplyDelete
  21. Wow, cudowny płaszczyk ♥
    Zdjęcia są naprawdę śliczne ;)
    Masz przepiękne włosy!

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  22. Piękny płaszczyk :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Super, że tak Ci się dobrze układa, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  24. Dokładnie, w życiu najważniejsze jest zdrowie, rodzina, miłość i bycie szczęśliwym ;)
    Śliczne zdjęcia! :*

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Super zdjęcia! Fajnie znów czytać o tym, jaka szczęśliwa jesteś :) Oby tak było częściej!
    Cieszę się, że wróciłaś na bloga ♥

    ankuuls – KLIK!

    ReplyDelete
  26. Świetnie wyglądasz kochana! :*
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  27. I love your blog, I still long and the truth that inspires me a lot, it's super youthful and fresh,
    Your looks are great, and I always love the details that you consider, if not seen'm a big fan! LOL
    I'm also starting a blog so if you do not mind I'll leave here, we can all help in our projects;)
    A great big kiss.

    katzspirationblog

    INSTAGRAM

    ReplyDelete
  28. Ale ja ci zazdroszczę tych włosów! ♥.♥

    ReplyDelete
  29. Płaszcz naprawdę fajnie wygląda! ;)

    ReplyDelete
  30. Fajnie,że wróciłaś z powrotem do blogowania, na pewno będę Cię znowu odwiedzać :)

    ReplyDelete
  31. genialny płaszcz, śliczna jesteś :)

    ReplyDelete
  32. cała stylizacja bardzo ładna :)

    ReplyDelete
  33. ale Ty masz śliczne włosy !

    ReplyDelete
  34. super wyglądasz! obserwuje i pozdrawiam :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*