Domowa mikrodermabrazja

Friday, October 21, 2016

Często pytacie mnie, co robię ze swoją cerą, że jest taka gładka. Teoretycznie nigdy nie miałam z tym żadnych większych problemów. Póki co jest ona młoda. Najważniejsze jest dokładne oczyszczenie i odpowiednie nawilżenie. Jednak żeby podtrzymywać efekt zdrowej, jędrnej skóry, od 2 miesięcy stosuję domową mikrodermabrazję z Philips Visa Care. Jest to urządzenie poręczne, które można zabrać ze sobą niemal wszędzie, nawet na wakacje, nie martwiąc się o brak miejsca. Mogłam napisać do Was od razu po otrzymaniu tej przesyłki, aczkolwiek nie chciałam pochwalić się danym urządzeniem, a opowiedzieć o efektach wykonywanych zabiegów. Na niekorzystny wygląd naszej skóry może wpływać wiele czynników, jak brak snu, uwarunkowania środowiskowe, stres i oczywiście wiek. Z Visa Care, efekty zobaczysz już po 4-6 tygodniach. Ważne jest jednak, by były to regularne zabiegi. Około 2 razy w tygodniu, chociaż ja robię 3 zabiegi tygodniowo, przez 5 minut. W zestawie dostępne są dwie końcówki: pierwsza, przeznaczona do skóry normalnej, pozwalająca osiągnąć intensywny efekt złuszczenia naskórka, oraz delikatna, którą stosuję ja. Przeznaczona do łagodnej mikrodermabrazji skóry wrażliwej lub skóry nieprzyzwyczajonej do zabiegu mikrodermabrazji. Jeśli cierpisz na choroby skóry, przed użyciem skontaktuj się z dermatologiem. Urządzenie należy używać po dokładnym oczyszczeniu skóry, bez zbędnego nawilżenia, ponieważ po zabiegu skóra lepiej wchłania, aż do 60%. Kombinacja funkcji złuszczającej i masażu podciśnieniowego pozwala pobudzić produkcję kolagenu i elastyny, co sprawia, że Twoja skóra jest zregenerowana, ujędrniona i zachowuje młodzieńczy blask. Osobiście z czystym sumieniem mogę polecić dany produkt kobiecie w każdym wieku, z każdym rodzajem skóry. 
>LINK DO PRODUKTU<

A jakie są Wasze sposoby na piękna cerę? 

 INSTAGRAM | FANPAGE
SNAPCHAT: jessikachincza

You Might Also Like

68 KOMENTARZE

  1. Bardzo chętnie wypróbowałabym taki sprzęt :)

    ReplyDelete
  2. Mojej skórze przydałby się taki zabieg. Coś czuję,że skuszę się na to!

    http://iambrosioo.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. My również bardzo chętnie przetestowałybyśmy taki sprzęt :)

    SiostryAndrzejewskie

    ReplyDelete
  4. O kurczę, to musi być idealny zabieg dla skóry :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. O jejuuu jak świetnie wygląda taki spersonalizowany. Jak znajdę jakąś dorywczą pracę to po którejś wypłacie sobie go sprawie.

    magdawiglusz.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Fantastyczna sprawa <3

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  7. Naleze do osob bez problemow z cera i cale szczescie!
    http://elepphantblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Oj przydałby się taki sprzęcik :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ja na szczęście nie mam problemów z cerą, dopóki nie jem słodyczy, super sprawa z tym urządzeniem :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  10. Skusiłaś mnie do wypróbowania tego sprzętu! karolinaaag

    ReplyDelete
  11. Nigdy nie miałam okazji używać tego produktu, natomiast bardzo podoba mi się, że jest z imieniem ;)
    Pozdrawiam RONN

    ReplyDelete
  12. Bardzo ciekawe urządzenie ;) chętnie bym przetestowała ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Bardzo ciekawy sposób na poprawienie kondycji cery :)
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  14. Ja specjalnych problemów z cerom nie mam, ale sprzęt wydaje się być fajny :)

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło :)
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Fajnie byłoby takie coś wypróbować :D
    Sannness.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Od jakiegoś czasu myślę o takiej domowej. Myślę, że mojej skórze bardzo przydałby się taki zabieg :)

    ReplyDelete
  17. Też chcę coś takiego! :D

    ReplyDelete
  18. Taka domowa mikrobrazja musi być super! Świetny sprzęt, sama bym taki chciała! Czekam na więcej postów ❤
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Great review! Wonderful pictures!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  20. Wow super sprawa, musisz mieć po tym bardzo gładką cerę :D Chętnie zakupiłabym coś takiego ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    ReplyDelete
  21. Póki moja skóra twarzy jest jeszcze młoda stosuję po prostu kremy i dokładnie oczyszczam twarz wieczorem z makijażu :)

    Zapraszam do mnie, odpowiadam na każdą obserwację!
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Ooo, sprzęt wygląda naprawdę ciekawie, ja większych problemów z cerą nie mam, jednak na pewno przyda się osobom mającym kłopot z trądzikiem ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  23. Świetne urządzenie, nigdy wcześniej o nim nie słyszałam :) Fajne jest też to, że Twój sprzęt jest spersonalizowany!
    Pozdrawiam :*
    http://natforart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Ja muszę koniecznie lepiej zadbać o swoją cerę!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  25. ale miło, że produkt jest spersonalizowany

    ReplyDelete
  26. Ostatnio coraz bardziej zastanawiam sie nad jakimis lepszymi metodami dbania o skore bo moja pielegnacja polega na umyciu i nalozeniu kremu, haha!
    To urzadzenie wydaje sie byc naprawde fajne i bardzo ladnie wyglada na nim twoje imie <3

    Versjada
    Youtube

    ReplyDelete
  27. Fajny sprzęt do kobiecej pielęgnacji :) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  28. muszę sobie kupić :)

    ReplyDelete
  29. Ja codziennie skórę peelinguję :D

    https://roseaud.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. najlepsze urządzenie świata

    ReplyDelete
  31. wszystko super, tylko trzeba nazbierać na sprzęt

    ReplyDelete
  32. byłam na tym zabiegu w salonie i bardzoooo polecam!!! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Sam bym taki sprzęt przygarnął :)

    ReplyDelete
  34. może się doczekam na prezent <3

    ReplyDelete
  35. już wiem na co zacząć pieniądze odkładać

    ReplyDelete
  36. o rany, ja nie toleruję takich rzeczy już :( peeling i dobry krem - mój z avene - i dobra cera zapewniona : ) a jak jest problematyczna to wcierki naturalne :)
    skydancing.pl

    ReplyDelete
  37. też się muszę w to cudo zaopatrzyć :D

    ReplyDelete
  38. nawet nie wiedziałam, że można sobie taki zabieg w domu zrobić :)

    ReplyDelete
  39. uwielbiam to urządzenie <3

    ReplyDelete
  40. Świetny post kochana! Jestem pod wrażeniem! :)

    Buziaki,

    http://loveshinny.pl/

    ReplyDelete
  41. Wyglądasz przepięknie! :)

    Buziaki,
    zapraszam również do siebie!

    http://loveshinny.pl

    ReplyDelete
  42. nawet nie wiedziałam, że można do domu kupić takie urządzenie

    ReplyDelete
  43. Interesting post

    Your blog was shared on my blog The Blogs List and your link has been linked to My Blog List (MBL - top right).

    Best!
    Blogs Showcase

    ReplyDelete
  44. najlepsze urządzenie na świecie

    ReplyDelete
  45. urządzenie bardzo fajne, tylko zastanawiam się czy jest sens wydawać tyle kasy, żeby robić zabiegi w domu

    ReplyDelete
  46. No to pieniazki mamy to czas zadzialac cuda :)

    ReplyDelete
  47. uwielbiam to urządzenie niesamowite !

    ReplyDelete
  48. dobra firma to i urządzenie świetne

    ReplyDelete
  49. szkoda, że tak rzadko coś publikujesz

    ReplyDelete
  50. Bardzo ciekawe urządzenie! Mam swoje sprawdzone sposoby na jędrną skórę, więc raczej nie będę miała okazji testować, ale post bardzo fajny :) Zapraszam do mnie : nightmareskillme.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Bardzo ciekawy sprzęt, co prawda cena zwala z nóg, ale jeśli warto to może czas zaoszczędzić parę groszy ;) Zapraszam: http://ourlittlediaries.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Fajne urządzenie. Już wiem czego chcę na kolejny prezent;)

    ReplyDelete
  53. bardzo ciekawe urządzenie :)
    stylishmegg.pl

    ReplyDelete
  54. wypróbowałam i jestem zachwycona :)

    ReplyDelete
  55. świetne urządzenie !

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*