2 miesiace

Sunday, May 15, 2016


Ostatnia publikacja posta miała miejsce 15 marca. Przez dwa miesiące nawet tutaj nie zajrzałam. W przeciągu tego czasu, laptopa włączyłam może ze dwa razy w celach czysto edukacyjnych. Trochę odcięłam się od bloga i chyba momentami starałam się zapomnieć, że mam swoje miejsce w sieci, które przez bardzo długi okres było moim niemałym uzależnieniem, ale niezaprzeczalny jest fakt, że nigdy nie pozbędę się plakietki blogerki i podjęłam dyskusję nawet na ten temat z moją przyjaciółką z młodszych lat, Weroniką, która swego czasu również prowadziła bloga i bardzo często pojawiałyśmy się wzajemnie w swoich postach i nadal często pytana jest o bloga, pomimo że nie pisze już go od ponad roku. Ponoć alkoholik, który wyszedł z nałogu, nie przestaje nim być. Jest po prostu nieczynnym alkoholikiem i tak samo jest w przypadku blogerów, którzy dawno skończyli z tym fachem. Taka mała anegdotka po lekcji rodzajów uzależnień.
 


Ostatnimi czasy, kiedy mnie tu nie było, muszę przyznać, że miało miejsce kilka faktycznie ciekawych zdarzeń, o których pewnie bym tutaj wspomniała, gdybym była systematyczna. Poznałam wielu ciekawych ludzi. Zawarłam znajomości, które są dla mnie ważne, a nawet z dnia na dzień coraz bardziej. Natomiast moi „przyjaciele” ściągnęli maski, poznałam ich prawdziwą twarz w stosunku do mnie. Czasem wystarczy moment, by przyjaciel stał się wrogiem. Myślę jednak, że to samo mogłyby powiedzieć te osoby o mnie. Każdy zna swoje racje i nigdy wina nie leży tylko po jednej stronie. Odnowiłam również znajomość z osobą, która wie o mnie chyba wszystko. Z którą mam masę niezwykłych wspomnień i która tak naprawdę nigdy nie robiła mi pod górkę i nigdy się ode mnie nie odwróciła. Poznałam się również z całą ekipą Young Stars, dzięki Sylwii Lipce, z którą poznałyśmy się w 2014 roku w Lloret. Fantastyczne, przyjazne i niezwykle szalone osoby z pasją. 25 kwietnia założyłam na swoje zęby złomek. Od dawna chciałam mieć aparat, bo mój uśmiech nie należy do hollywoodzkiego, ale za dwa lata, będę się szczerzyć od ucha do ucha, obiecuję! Majówkę spędziłam bardzo miło i pozytywnie głównie z osobą, do której odniosłam się w zdaniu o zawarciu nowych znajomości. Więcej rozpisywać się na ten temat nie będę, ponieważ po pierwsze nie widzę potrzeby, a po drugie, nie daj Boże, zapeszę.
Wolny czas umiliła mi również moja kochana Daria, która mnie odwiedziła na dwa dni. Mogliście nas trochę pooglądać na naszych snapach oraz na snapie ddobsnap, ponieważ akurat wtedy miałam możliwość go przejąć. Przysięgam Wam, że chyba nigdy nie byłyśmy tak rozleniwione, jak wtedy. Miałyśmy całkiem wiele planów, które szybko poszły w niepamięć. 7 maja miałam okazję spotkać się z Jessicą Słoniewską, z którą spędziłam wiele godzin na długich rozmowach. Pomimo że jesteśmy z tej samej branży i pozornie wydawałoby się, że będziemy rozmawiać tylko o blogach, to absolutnie tak nie było. Miałyśmy mnóstwo tematów do rozmów. Jeśli skupić by się na mnie samej, to jestem cały czas leniem, ale się poprawiam. Od dłuższego czasu nie ma dnia, w którym nie ruszyłabym się z domu. Dzisiaj jest wyjątek, aczkolwiek czasem trzeba skupić się na obowiązkach. Podsumowując wszystkie myśli, właśnie w taki sposób mniej więcej spędziłam swoje dni, kiedy się do Was nie odzywałam. Cieszę się, że wróciłam i choć nie wiem na jak długo i przepraszać za swoje nieobecności nie będę, to obiecuję, że gdy wrócę, posty staną się bardziej konkretne i dopracowane. Co nie oznacza jednak, że luźniejsze posty całkowicie znikną. Na sam koniec dziękuję osobom, które pomimo mojej nieobecności zaglądają tu w oczekiwaniu na nowy wpis. Mam nadzieję, że do zobaczenia wkrótce. xx

You Might Also Like

67 KOMENTARZE

  1. Cudowny wpis, wpadnij do mnie jak masz czas https://starstrucklandyouth.wordpress.com/

    ReplyDelete
  2. Wreszcie nowy post :) Ja również nosiłam aparat, całe szczęście został on zdjęty, 2 lata szybko minęły. Czasami za nim tęsknię haha
    my-storms.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Czasami trzeba zrobić sobie małą przerwę, żeby kilka rzeczy przemyśleć, nabrać dystansu, motywacji, a czasami nawet zatęsknić. Dobrze słyszeć, że te 2 miesiące spedzilas radośnie :) A co do fałszywych przyjaciół - nie są warci twoich nerwów ani smutku.
    Jessika, jeśli czujesz taką potrzebę, odpocznij trochę od bloga, ciesz się życiem, poznawaj wielu ludzi i bądź szczęśliwa, a jak zdecydujesz się wrócić, to wiedz, że Twoi czytelnicy zawsze będą na ciebie czekać!

    Pozdrawiam gorąco ❤ ❤ ❤
    ---> www.mademoisellepaulline.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. oo trochę się u Ciebie wydarzyło przez ten czas :)
    świetnie wyglądasz i mam nadzieję, że będziesz zaglądała tu częściej :)

    ReplyDelete
  5. Czekałam na nowe posty! Widać, że dobrze spędziłaś czas z bliskimi osobami :) Świetne zdjęcia!
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. To super, że tak miło spędziłaś majówkę! :D
    Mega chciałabym mieć aparat na zębach://
    Piękne zdjęcia ♥

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  7. Super, że wracasz! Każdemu przyda się chwila przerwy :) x
    majawojcieszek.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Haha noo musze przyznac ze zdarzalo sie ze wchodzilam na twojego bloga z ta nadzieja ze moze cos jest nowego i swiezutkiego.
    U ciebie przyjaciele sciagneli maski a u mnie znowu na odwrot. Nigdy nie pomyslalabym ze zakumpluje sie tak bardzo z osobami z ktorymi jeszcze jakis czas temu troche sie nie lubialo. Ale mysle ze kazde niemile wydarzenie czegos uczy i nie ma co plakac za niektorymi. Mam nadzieje ze za niedlugo nowy post. Trzymaj sie xx

    ReplyDelete
  9. Często tak tak naprawdę nie wiemy nic o ludziach, których uważamy za przyjaciół ;) Ciesze się, że wróciłaś
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  10. Szkoda trochę że cię nie było, mam nadzieję że twoja wena wróci i posty będą pojawiać się częściej ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Najważniejsze że dobrze spędziłaś czas! Niestety zawsze pojawią się tacy "przyjaciele" w naszym życiu ale nie można się za bardzo przejmować nimi, tylko patrzeć na tych którzy są w każdej chwili:)

    Nowy post u mnie - klik

    ReplyDelete
  12. Zawsze bloger będzie blogerem. Anegdota jak najbardziej trafna :)
    Nienawidzę, kiedy przyjaciele ukazują swoją prawdziwą twarz... a wspomnienia to Ty masz niezłe ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  13. No nareszcie, gdyby nie snap, myslalabym ze zapadłaś się pod ziemię haha :D ale nic na siłę, więc wybaczam nieobecność! /Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  14. Świetny blog!
    zapraszam do mnie nataliagabrus.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. ja również z chęcią założyłabym aparat na zęby ;)

    ReplyDelete
  16. Cieszę się, że wróciłaś, życzę dużo weny! 💕
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  17. Ja również miałam taką 'przyjaciółkę', ale teraz już nie mam z nią kontaktu-mimo, że chodzę z nią do klasy. Dojrzałam do tego, żeby stwierdzić że zerwanie kontaktu z nią to była jedna z lepszych rzeczy, jaką zrobiłam.
    Mam nadzieję, że szybciutko tu wrócisz bo tęskniłam :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  18. W końcu coś się pojawiło od Ciebie. :D Mam nadzieję że nie będziesz już nas opuszczać na tak długo :D

    Pozdrawiam

    http://looyourself.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Wreszcie post :)
    Ja miałam aparat w gimnazjum, a od soboty mam znowu na górę, ale nie narzekam!
    Śliczne zdjęcia!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Niestety jedni ludzie odchodzą z naszego życia, ale wtedy przychodzą drudzy :)
    Piękne masz włosy!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  21. Czasami przerwy są potrzebne, ale ważne jest też, żeby wrócić :) Jesteś baaardzo fotogeniczna! :)

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Pamiętam Weronikę i nadal o niej czasem mi się przypomni, zwłaszcza jak czytam Twoje wpisy i trochę za nią tęsknię, bo lubiłam jej bloga, ale rozumiem jej decyzję. :) Super, że wracasz. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Ale świetnie spędziłaś majówkę! I jakie ty już masz włosy, o ja! :o
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  24. Super, że udało Ci się spotkać z tyloma osobami, świetne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  25. Bardzo dużo zrobiłaś w tak krótkim czasie i poznałaś tyle osób, że aż Ci zazdroszczę, a co do przyjaciół to cóż... Coraz częściej napotykamy na swojej drodze ludzi, którzy okazują się inni niż byli. Najważniejsze w takiej sytuacji to się nimi nie przejmować a przede wszystkim nie brać winy za ich zachowanie na siebie! Wampirów energetycznych, trzeba się pozbywać, bo inaczej będzie tylko gorzej!
    Poza tym baaardzo optymistyczny ten Twój wpis, aż zaczęłam się uśmiechać do komputera :)

    blondynkaczuje.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Cudowne zdjęcia, czekam na kolejne posty, z wielką niecierpliwością :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Bardzo podoba nam się twój blog, więc postanowiłyśmy nominować cię do Liebster Blog Award!
    Be Beauty (klik)

    ReplyDelete
  28. Can't believe this is a dress, it looks fab!

    ReplyDelete

  29. Bardzo fajny wpis po 2 miesiącach nieobecności :)

    ReplyDelete
  30. Dobrze, ze wróciłaś bo bardzo lubię zaglądać na twojego bloga :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  31. Ja też miałam swoją przerwę od bloga, jednak krótszą - miesięczną. Cieszę się , że wróciłaś do blogowania. Widzę, że te dwa miesiące spędziłaś świetnie. :)
    Piękne zdjęcia :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Jakie cudowne włosy! Cieszę się, że wróciłaś ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE ☺' klik

    ReplyDelete
  33. Super, że wróciłaś.
    Widać, że wspaniale spędzałaś czas, czasami każdy z nas potrzebuje takiego odpoczynku od blogowania.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Przyjaźń to najlepsza rzecz jak może człowieka spotkać :)

    ReplyDelete
  35. Zmiany w życiu często są potrzebne i najważniejsze by zadbać o to, by były dobre. Zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  36. szkoda że tak rzadko piszesz bo bardzo lubię czytać twojego bloga ! Jesteś świetną bloggerką <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Tylko nie uciekaj nam na kolejne 2 miesiące :)

    ReplyDelete
  38. Pamiętam, że były czasy gdy przeglądałam twojego bloga średnio trzy razy dziennie i zastanawiałam się kiedy dodasz coś nowego. W 3 gimnazjum (obecnie kończę 2 liceum) nigdy nie zapomnę jak czytałam twój post na lekcji i niestety nie udało mi się tego ukryć przed nauczycielem. Od czasu gdy posty pojawiały się mniej regularnie ja też trochę wyluzowałam jeśli chodzi o sprawdzania bloga. Teraz wracam razem z Tobą tutaj i mam nadzieję, że obydwie zostaniemy na dłużej ;) Oczywiście nie będę wspominać gdy zobaczyłam twoj komentarz pod jednym z moich postów, pokazałaś mi wtedy, że jako nieliczna prawdziwie szanujesz i interesujesz się swoimi czytelnikami. Wierzę w Ciebie i wierzę, że znowu powrócą pełne humoru i ciekawe notki
    nataliiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Swietne zdjęcia! :)

    laurkaah.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. AnonymousJuly 06, 2016

    Przerwa pozwala z dystansem spojrzeć na życie i podjąć decyzje, te właściwe. I tego Ci życzę.

    Magdalena Kowalczyk

    ReplyDelete
  41. Ja własnie zdjełam aparat :P Ślizne włosy :)
    Mogłabys poklikac u mnie w ostatnim poście ? marrstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. świetny post ;)

    Zapraszam do mnie: http://wrysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Mój blog: http://styleandlifestylejulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Masz przepiękne oczy ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Masz super kurteczkę : )

    http://victim-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. W sumie, jak tak czytając ogólnie można dostrzec że rok 2016 jest zmianą dla wszystkich ludzi. sama tez od bardzo dawna nie interesowałam sie tak jak kiedys internetem. Od czasu do czasu wpadałam żeby komus cos odpisać lub chociaz z braku odpowiednich środków na wyjazd i odwiedzenie, troche porozmawiać. Sama też się zmieniłam i tak jak sądze na lepsze. Wiele osób się ode mnie odwróciło, chociaż nie mówiąc tego wprost, to zauważyłam to. Za to zyskałam nowych przyjaciół na których bardzo mi zalezy i z którymi jz od pierwszych dnni wakacji spędzam dużo czasu. To coś pieknego po mimo tak zwanej "porażki" (ale bardziej ludzi dwulicowanych, to oni się pogrążaja , nie my) zyskujemy coś jeszcze lepszego. Zaufanie innych ludzi. Zdjęcia cudowne i widac że przy ich robieniu świetnie sie razem bawicie. Liczę że wrócisz na dłuzej i oczywiście jak dla mnie mega pozytywny post.
    pozdrawiam xx

    ReplyDelete
  47. masz piękne włosy !

    ReplyDelete
  48. no tak, czasem wystarczy tylko jedna chwila, żeby osoba nam najbliższa stała się kimś obcym, to smutne...

    ReplyDelete
  49. Czasami brak czasu na zajrzenie i czegokolwiek napisanie, również czasami sytuacje na to nie pozwalają. Te dwa miesiące były pełne wrażeń, ostatnio sama odnowiłam kontakt z pewną osobą, niektóre osoby nałożyły spowrotem te samą maskę na twarz co dawniej.

    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete
  50. Super blog, naprawdę bardzo mi się podoba.
    Ja niedawno założyłam swojego http://ascardisis.blogspot.com/ , jeżeli masz ochotę to wpadnij :)

    ReplyDelete
  51. Jessika, planujesz powrót? Tęsknię za Twoimi postami!

    ReplyDelete
  52. Pamiętam kiedy zdejmowałam swój aparat na zęby. To była piękna chwila. :')

    ReplyDelete
  53. fajne zdjęcia zapraszam do mnie dopiero zaczynam :)

    ReplyDelete
  54. Każdy potrzebuje zmian i przyjaźni :) Ślicznie wyglądasz!

    Pozdrawiam,
    Zapraszam do siebie www.itsvividnes.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Ojej! Ale ślicznotka z Ciebie! A look, sztos!
    Obserwuję! ; )

    ReplyDelete
  56. Trafiłam tutaj po raz pierwszy i... Muszę przyznać, że masz hipnotyzujące spojrzenie.
    A co do blogów, tak to właśnie z nimi jest - raz pojawią się w Twoim życiu i nigdy Cię nie opuszczą.
    Trzymam kciuki za Twoją twórczość!

    marykowalczyk.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Hej, czytałam ostatnio u Ciebie wpis z 2013r o plecakach offender na zamówienie. Wiesz może, gdzie i czy w ogóle można je jeszcze dostać?

    ReplyDelete
  58. Ja miałam niejedną przerwę, które mi dobrze robił. Co za dużo to nie zdrowo:)
    A co do ludzi to trzeba uważać kto dostaje od nas miano "przyjaciela".

    ReplyDelete
  59. Nie ma to jak leniwy weekend z kumpela

    ReplyDelete
  60. życie- wszstko płynie, ale nie mów, że to nie jest dobre! ;) pozdrawiam Cię Jessiko i mam nadzieję, że będziemy do siebie teraz wpadały regularnie :)

    ReplyDelete
  61. masz śliczne włosy, super stylizacja :)

    ReplyDelete
  62. chyba znów zrobiłaś przerwę, a szkoda

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*