Event ZTE

Tuesday, March 15, 2016


Od jakiegoś czasu na każdym kroku informowałam Was o wydarzeniu, które miało miejsce 13/03/2016, jednak zacznijmy od początku. Sobota 12/03/2016 godzina 4:00 - pobudka. O dziwo wstałam z łóżka wraz z pierwszym budzikiem i bez problemu wyrobiłam się na czas i poszłam na autobus, który jechał do Bydgoszczy, skąd o 7:35 wyruszyłam do Warszawy. Podróż przeminęła sprawnie, bez komplikacji. Całe szczęście wybrałam pociąg intercity z wifi i gniazdkami, zatem nie musiałam się nudzić. Około godziny 11:00 byłam na miejscu, gdzie czekała na mnie koleżanka, z którą się znam przeszło 4 lata, wyłącznie przez internet. Uwielbiam tego typu historie internetowej znajomości bądź przyjaźni. Monika jest fantastyczną osobą i spędziłyśmy ze sobą świetne dwa dni, pełne wrażeń. Zaczynając od złotych tarasów, przez event w promenadzie, kończąc na wspólnej włoskiej kolacji wraz z resztą ekipy DDOB





                                                                                -phone photo-                                                                   
Naprawdę uwielbiam stolicę i w zasadzie cały czas biegałam z telefonem w ręku w celu osiągnięcia jak największej ilości wspomnień nie tylko w głowie, ale     również w formie zdjęć, do których będę mogła zawsze wrócić. Idzie odczuć, że jestem tylko turystką, ponieważ jaram się najbardziej charakterystycznymi miejscami, zatem w tej kwestii należę do większości. Miałam również plany na odwiedzenie muzeum neonów, aczkolwiek moje plany w ostatniej chwili uległy destrukcji. Kto wie? Może tak właśnie miało być? Dzięki temu zdążyłam wybrać się do promenady, na event pt. "Moda w stylu gwiazd" i zobaczyć Maffashion, którą do tej pory miałam okazję zobaczyć tylko przez ekran telefonu, czy komputera. Zdjęcia z nią co prawda nie mam, ponieważ czas mi na to nie pozwalał, aczkolwiek ucieszyłam się, że mogłam ją   po prostu zobaczyć z takiego bliska i posłuchać jej wypowiedzi na żywo. Rozwiałam swoje wątpliwości odnośnie do jej wyglądu. Jest bardzo drobną osóbką, a   jej twarz nie jest tak okrągła, jak zapodają   media! Zatem nie dajmy się okłamywać     portalom typu pudelek, ponieważ większość ich racji i wypocin nie równają  się z prawdą, nawet w najmniejszym  stopniu. Podsumowując jej osobę, wrażenie wywarła bardzo pozytywne, wydaje się  równie miła, jak w sieci. 

W promenadzie widziałam również inne osoby, które pojawiły się na evencie m.in. Maja Sablewska, Maciej Musiał czy Littlemoonster. Z pewnością dla młodszej publiki, najwięcej radości sprawiło zobaczenie rudowłosej istoty, o której od jakiegoś czasu jest bardzo głośno. Możliwe, że jest sympatyczną osobą, jednak jej twórczość do mnie nie przemawia, aczkolwiek super, że dziewczyna w moim wieku tak dużo osiągnęła swoimi własnymi siłami, ponieważ tego nie można jej zarzucić. Na sukces pracowała sama. 

Wspólna kolacja była ostatnim punktem, po czym udaliśmy się do apartamentu, który znajdował się 15 minut od centrum. Uwielbiam ten moment, kiedy wszyscy razem spędzamy wieczór, śmiejąc się i opowiadając różne historie, jednak zawsze obawiam się pobudki dnia następnego. Całe szczęście pomimo niewielkiej ilości snu w ciągu całego tygodnia, następnego dnia wstałam jako pierwsze bez pomocy budzika. Zdecydowanie zasługuję na jakąś nagrodę, ponieważ sama jestem pod wielkim wrażeniem swoich możliwości. Podsumowując dzień pierwszy, najeździłam się autobusami, tramwajami i metrem za wszystkie czasy, jednak cieszę się, że pomimo wolnego dnia i wszelkich możliwości, spędziłam ten dzień jak najbardziej aktywnie. 

______________________________________________________


Dzień drugi: główna część mojego wyjazdu do Warszawy, czyli event z firmą ZTE.  Czym się ona zajmuje? ZTE to jedna z największych chińskich firm telekomunikacyjnych. Firma produkuje pełną gamę urządzeń mobilnych w tym telefonów komórkowych, tabletów, modemów USB i mobilnych hotspotów. Obecnie marka ta ogłosiła tour po Polsce, w celu wprowadzenia produktów na polski rynek oraz zaprezentowania najnowocześniejszych urządzeń mobilnych. Ja sama postanowiłam przetestować wystawowe modele, nie tylko pod względem jakości zdjęć, ale również pod względem funkcjonalności.  Przyjrzyjmy się jednemu z modeli, jakim jest ZTE Blade V6. 

 ZTE Blade V6 
źródło: ztepoland.pl 
 
Na pierwszy rzut oka widzimy elegancki, minimalistyczny i ultra cienki telefon z 5 calowym ekranem. Jednak wizualna część to nie wszystko. Działa on w oparciu o czterordzeniowy procesor, posiada 2GB pamięci RAM oraz 16GB pamięci wewnętrznej z możliwością poszerzenia jej poprzez kartę microSD o maksymalnej pojemności do 64GB. Działa w oparciu o system operacyjny Android 5.0 Lollipop. System Smart Sense umożliwia kontrolowanie wybranych funkcji urządzenia za pomocą ruchu i gestów. W ten sposób można na przykład odebrać rozmowę, wyciszyć telefon albo uruchomić aparat. Smartfon wyposażony jest również dwa sloty na karty SIM (micro lub nano). Jeśli chodzi o część w tych czasach bardzo istotną, czyli aparat, posiada on matrycę 13mpx z podwójną diodą LED. Kamera umożliwia nagrywanie filmów w jakości HD (1920×1080). Ponadto, smartfon wyposażony jest przednią szerokokątną kamerę 5 Mpx. Jeśli chodzi o moje osobiste zdanie ZTE Blade V6 jest bardzo dobrym, funkcjonalnym i dosyć łatwym w obsłudze urządzeniem, z którym z pewnością poradziłaby sobie różnorodna grupa odbiorców.

 -phone photo-

Ważną częścią tego eventu były również zdjęcia i konkursy z nami! Przewinęło się Was naprawdę sporo i dziękuję każdemu, kto podszedł zrobić sobie ze mnie zdjęcie, oraz dziękuję za miłe słowa, które niesamowicie motywują do dalszych działań i choć czasem bywa ciężko, jestem pewna, że w najbliżej przyszłości nie zostawię Was. Dla takich właśnie momentów prowadzę bloga. Spotkania z Wami są największym wynagrodzeniem mojej pracy i poświęcenia. 

-phone photos- 

Nie mogę również zapomnieć o Karinie, mojej internetowej przyjaciółce, która specjalnie na tę okazję przyjechała z Łodzi. Uwielbiam ją i bardzo się cieszę, że ponownie udało nam się spotkać. Żeby było śmieszniej, za każdym razem spotykamy się w innym mieście. Całe szczęście nasza lista rośnie! A tak całkiem z innej beczki dodam na koniec, że właśnie dzisiaj 15 marca, mija 5 lat, odkąd opublikowałam pierwszy post na tym blogu. Jestem niezwykle szczęśliwa, że nadal kontynuuję swoją przygodę z blogowaniem. Lata lecą nieubłaganie szybko, ale na całe szczęście nie poszły one na marne. Po prostu... dziękuję. ♥

 
INSTAGRAM | FANPAGE
SNAPCHAT: jessikachincza

You Might Also Like

69 KOMENTARZE

  1. Uwielbiam zwiedzac nowe miasta a jeszcze być na takim evencie to pewnie świetną sprawa. Działalności Andzeliki tez nie sledze ani nic ale bardzo ja podziwiam bo na pewno jest mega spelniona osoba przez to co osiągnęła. Chyba każdy chciałby spełniać marzenia. A ona jest przykładem ze dzięki temu ze ma się pasje można być naprawdę szczęśliwym czlowiekiem.


    Życzę ci kolejnych wspaniałych 5 lat na blogu kochana i jeszcze więcej wyjazdów xx

    ReplyDelete
  2. chyba była super impreza:)

    zapraszam do mnie
    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. najważniejsze, że wyjazd zaliczysz do udanych :)
    świetne zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  4. bardzo fajny wyjazd, zazdroszczę mozliwości zobaczenia Maffashion :D mi się póki co wyjazd do Warszawy nie szukuję, ale może kiedyś...?:D/Karolina

    ReplyDelete
  5. Świetny opis wyjazdu! Uwielbiam takie posty:) Fajnie że spotkałaś internetowe przyjaciółki i dobrze spędziłaś te dwa dni :)

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  6. Przeuroczy torcik haha. 5 lat to naprawdę bardzo dużo! Gratulację i wytrwałości w kolejnych latach! :)
    Zazdroszczę, to musiał być super weekend :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Na snapie u ciebie o innych dziewczyn śledziłam wszystko co się działo :) Cieszę się że spotkałaś się z Kariną, i gratuluję 5 lat na tym blogu :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Gratuluję udanego wyjazdu i 5 lat na blogu :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  9. O kurczę! Widać, że naprawdę super wyjazd i powoli zaczynam żałować, że nie przekonałam rodziców, aby się tam pojawić. :\
    Równiez chciałabym zobaczyć Maffashion, ponieważ od dłuższego czasu śledzę już ją w Internecie i bardzo ją polubiłam, co do Angeliki, mam mieszane uczucia. :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  10. Byłam na evencie w niedzielę i był to jeden z najlepszych dni w moim życiu. Spotkałam ciebie i resztę dziewczyn, co było wprost fantastyczne. Żałuję tylko, że tak wstydziałam sie podejść i pogadać, ale coż... te emocje sprawiły, że jakoś się w sobie nie zebrałam, ale mam nadzieję, że uda mi się jeszcze kiedyś cię zobaczyć! Co do soboty to bardzo chciałam tam być, ale nie pozwoliły mi na to obowiązki związane ze szkołą. Było mi strasznie smutno, bo do centrum handlowego, w którym odbywał się ten event mam bardzo blisko, ale poczułam się troszkę lepiej kiedy dowiedziałam się od mojej koleżanki, której koleżanka tam była (nieważne jak poplątanie to brzmi) została tam tak staranowana, że teraz leży w szpitalu z połamanymi rzebrami Życzę jej jak najszybszego powrotu do zdrowia! Jednak z tego, co widzę, ty sie dobrze bawiłaś i to jest super!

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  11. Widać po zdjęciach i snapach, że wyjazd był udany. Ja też uwielbiam stolicę! :)
    Szkoda, że nie udało ci się zrobić zdjęcia z Maff. Chociaż zazdroszczę ci, że mogłaś ją spotkać na żywo! Tak jak wspomniałaś, nie warto czytać o niej opinii na pudelkach, bo Maff jak jest napisane, wcale nie jest osobą grubszą i pulchną na twarzy. :)
    Śliczne zdjęcia, cieszę się, że udało ci się spotkać twoich czytelników i Karinę :)
    Gratuluję 5 lat na blogu i życzę kolejnych 5 lat! Twój blog jest naprawdę świetny, nigdy z niego nie rezygnuj!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  12. Widać, że to był udany wyjazd :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Zdjęcia są super! Post dopracowany, dobra robota. Prezentuje się świetnie!
    Cieszę się, że dobrze spędziłaś czas i cieszę się, że w niedzielę mogłam się pojawić na event'cie! Było świetnie i czekam już na nasze kolejne spotkanie ( znowu gdzie indziej, haha! ) <3

    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego z okazji 5 urodzin bloga! Nie zapominaj o swojej psychofance, haha! Jestem bardzo dumna z Ciebie :*

    Mój blog :)

    ReplyDelete
  14. Bardzo chciałam przyjechać na ten event, ale jednak nie mogłam. Widać, że dobrze spędziłaś te 2 dni i to jest najważniejsze!! :D

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  15. O, to chyba ta babeczka, o której była mowa, hahaha! :*
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    ReplyDelete
  16. Miałam byc na tym spotkaniu, ale miałam obowiązkowe rekolekcje do bierzmowania. Pięć lat.. jak to szybko zleciało :*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Bardzo ciekawy wyjazd. Wiele się nabiegałaś, nazwiedzałaś, ale o to w wyjazdach chodzi. Warszawa jest cudownym miastem, byłam tam dopiero raz, ale na pewno nie ostatni! :)

    ZAPRASZAM ☺
    normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Szkoda, że nie udało mi się Ciebie spotkać w promenadzie. Akurat byłam, nawet w tym samym czasie :/ Ale mam nadzieję, że następnym razem jak zawitasz w Warszawie to mi się uda. Jesteś dla mnie dużą inspiracją.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie! :)

    MARYSIAWOJCIK.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  19. ale super przygoda, zazdroszcze! ;)

    ReplyDelete
  20. Ale super napisane ! Czytając to miałam wrazenie ze jestem tam z Tobą :)
    I dodatkowo przepiękne zdjęcia. Wpadłam przypadkiem ale zostaje na dłużej !
    Miłego dnia ;-*

    ReplyDelete
  21. Naprawdę fajnie, że spędziłaś miło czas w stolicy i zdobyłaś kolejne wspomnienia, które dla każdego z nas są bardzo ważne. Osobiście nie jestem zwolenniczką Warszawy. Miałam okazję być w Warszawie kilka razy i w ciągu tych paru wyjazdów nie poczułam się oczarowana. Stolica jest dla mnie za duża, za wiele się tam dzieje. Dodatkowo te uliczki, są takie ciasne, brakuje w nich przestrzeni. Zdecydowanie wolę swój Szczecin, dla mnie ma swój klimat i właśnie dzięki niemu jest taki uroczy. Ale co, kto lubi, jak to się mówi. :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Weronika

    96pln.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Cudowne 2 dni :*

    Ten czas tak szybko leci , dopiero co była pierwsza rocznia :*
    Powodzenia i trzymam kciuki, żebyś nigdy się nie poddawała ❤❤<3

    ReplyDelete
  23. Bardzo podoba mi się twój blog. Opisujesz dokładnie i interesująco. Cieszę się, że tu trafiłam. Na pewno będę tu regularnie :-) Pozdrawiam i zapraszam http://shinyangell.blog.pl/

    ReplyDelete
  24. Skad znasz Wujaszka Liestyle? ODP NA SNAPIE PLS

    ReplyDelete
  25. Świetny blog :)

    Zapraszam do mnie http://truskaweczkabloguje.blogspot.com
    Mile widziane komentarze :)

    ReplyDelete
  26. Ja z Kariną teraz utrzymuję bardzo bliskie relacje. Zazdroszczę spotkania ♥
    Niesamowite zdjęcia i na pewno wspomnienia z nimi związane :')
    Sto lat Twojemu blogu xoxo
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  27. Bardzo się cieszę, że jesteś z nami tyle czasu! Oby więcej było takich rocznic :*
    _________
    Pozdrawiam, minimalistyczna :*

    ReplyDelete
  28. Jejku, zazdroszczę :c
    Zapraszam, znów wracam do blogowania!
    Pandabae.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Świetne zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu Jess! :D
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Zazdroszczę tak miłego wyjazdu! Wszystko co osiągnęłaś jest tylko i wyłącznie Twoją zasługą! Pozdrawiam Cię i życzę samych sukcesów ;)
    pauuls.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. musiało być świetnie, masa bardzo pozytywnych zdjęć :D

    ReplyDelete
  32. Jessiko, mam do Ciebie pytanie, jednak nie jest ono na temat i myślę, że jest dosyć osobiste. Jako Twoja fanka mam nadzieję, że nie urażę Cię nim, może przyjmiesz je pozytywnie i zechcesz udzielić odpowiedzi :)
    Mogę wiedzieć do którego liceum w Bydgoszczy uczęszczasz? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nic się nie stało. :)
      Chodzę do liceum menedżerskiego.
      Buziaki :*

      Delete
  33. Oglądając zdjęcia stamtąd tak strasznie żałuję, że nie mogłam tam być, musiało być super :(
    Mam nadzieję, że na następne takie spotkanie uda mi się pojechać :D
    Gratuluję 5 lat na blogu, wow! ♥

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    ReplyDelete
  34. Niestety Warszawa to trochę za daleko dla mnie :( Ale na szczęście oglądałam relację na żywo na każdym waszym snapchacie. Mam nadzieję, że kiedyś uda się spotkać!

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  35. Event ZTE musiał być extra, czytałam też relacje Agaty Wojtkowiak.
    Super opisałaś Angelikę :D Zazdroszczę spotkania Maff :*

    rosemary - Alicja

    ReplyDelete
  36. Widać, że świetnie się bawiłaś :)
    Gratuluję 5 lat na blogu :)
    www.mybloggingtravel.pl

    ReplyDelete
  37. Ja jeszcze nie miałam okazji zwiedzić Warszawy. :)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Widzę, że te dwa dni w Warszawie się chyba udały.
    Mój blog-klik

    ReplyDelete
  39. Przeslicznie wygladalas!

    ReplyDelete
  40. cudowna relacja. uwielbiam Warszawę ;)
    [mój blog]

    ReplyDelete
  41. Wow zdjęcia megga, ja jeszcze nigdy nie byłam w Warszawie :(
    nulaamynewblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Oj zazdroszczę, ja jeszcze nigdy nie byłam w Warszawie.
    Obserwuję :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Warszawa to przepiękne miasto! Musiałyście się cudownie bawić <3
    Zdjęcia są świetne! *,*
    Gratuluję kolejnej rocznicy bloga i życzę następnych obfitujących w sukcesy!

    Buziaki ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  44. SUper wydarzenie i świetne zdjęcia;)

    ReplyDelete
  45. Mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję spotkać Cię na tego typu evencie :) Zazdroszczę tak wspaniale spędzonego czasu :)

    http://oliviasamon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Musiało być świetnie! :)
    Bardzo fajne zdjęcia:)

    xPATRYCJA

    ReplyDelete
  47. Gratuluję tylu lat prowadzenia bloga i tak wspaniałej wycieczki :) Szkoda, że mam tak daleko do Warszawy, bo z ogromną przyjemnością bym Cię poznała :)

    ReplyDelete
  48. Super miejsce ! :) Dużo pozytywnych ludzi :) Zapraszamy http://agssymi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. super zdjęcia :)
    uwielbiam tego typu eventy :)

    Mój blog-klik

    ReplyDelete
  50. Super spędziłaś te dwa dni:* Gratulujemy 5 lat blogowania!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    NOWY POST na: www.twinslife.pl ♥

    ReplyDelete
  51. JEJKU Dziękuję za zdjęcie wczoraj i w ogóle, supi było móc cię poznać <3

    ReplyDelete
  52. Uwielbiam Warszawę mam do niej sentyment, ale w każdej wolnej chwili lubię tam być, lubię to miasto, ten tłok, pośpiech ludzi czuje się tam jak u siebie. Widzę że spędziłaś ciekawy czas w Warszawie i mogłaś wybrać się na event. Miło na pewno było tobie się w końcu spotkać po tylu latach znajomości. To wspaniałe, że są jeszcze takie przyjaźnie :)
    Pozdrawiam i obserwuję !

    ReplyDelete
  53. Jesteś wspaniałą osobą, nie zmieniasz się w internecie, po prostu jesteś sobą! Cieszę się, że mogłam Was spotkać - jesteście przemiłe! Też zaliczam ten event do udanych, było świetnie!
    Gratuluję 5 lat! <3
    Sama jestem na jednym zdjęciu, haha :)
    wiktoriaszymanska.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Hello dear, beautiful post. I really like the way you write. (# 3748) if you want to come on my blog ♥

    www.beautywithterri.blogspot.it

    ReplyDelete
  55. Pobyt na evencie musiał być genialny, sama miałam zamiar się zabrać na niego. Jednakże wiele rzeczy mi nie pozwoliło, i mam nadzieję,że kiedyś się mi w końcu uda.

    My blog - Click!

    ReplyDelete
  56. Z chęcią pojechałabym na podobny event chociaż po to żeby zobaczyć maffashion ,jesteś na prawdę bardzo ładna :)
    KLIK <---Zapraszam na nowy post :)

    ReplyDelete
  57. Ciekawe doświadczenie i pewnie mile wspomnienia dla Ciebie.
    Pozdrawiam z Anglii

    ReplyDelete
  58. Widać że był to udany wyjazd :)
    Uwieeelbiam twojego bloga :)

    http://olcziqx0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Fajne doświadczenie :)) Zaobserwujesz? Potrzebuję oceny ;D


    efeel.wordpress.com

    << 10 sposobów, by stać się szczęśliwszym, ZDROWE SŁODYCZE

    ReplyDelete
  60. Musiało być super, zazdroszczę! I gratuluję już 5 lat tutaj <33

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*