DDOB w Warszawie?

Wednesday, March 02, 2016

Jak widać, z planowanej niedzieli, post pojawia się dopiero trzy dni później. Powodem tego opóźnienia była awaria internetu, która pojawiła się akurat nie w porę. Pewnie czekacie na relacje z tygodnia bez internetu, więc od razu się przyznam, że poległam. Może i ograniczyłam trochę korzystanie z telefonu, ale na pewno nie na tyle ile planowałam. Jak to się mówi, początki są najtrudniejsze, więc być może następnym razem pójdzie lepiej, chociaż nie wiem, czy takie odcinanie się od internetu jest dla mnie dobre, ponieważ obecnie czuję całkowite wytrącenie z tematu i bałabym się, że powtarzając ten eksperyment, ucierpiałoby na tym moje blogowanie, które od jakiegoś czasu jest regularne. Tak w ogóle mogę Wam w końcu powiedzieć, dokąd wybieram się w następny weekend. Na snapchacie mówiłam, że jest to wyjazd do jednego z moich ulubionych polskich miast, czyli jak większość z Was po tej podpowiedzi się domyśliła, chodzi o Warszawę! Bardzo się cieszę, że będę mogła ponownie zawitać do naszej pięknej stolicy. Uwielbiam miasta, w których widać, że życie toczy się na pełnych obrotach. Myślę, że szybko odnalazłabym się w tych klimatach. Kto wie? Może w przyszłości zawitam tam na dłużej? Mam również co do tego miasta ogromny sentyment. Dwa lata temu pojawiłam się tam na gali Bloga Roku, gdzie udało mi się wygrać w swojej kategorii. Temat konkursu jest na czasie, ponieważ toczy się obecnie wielka walka pomiędzy blogerami i twórcami. Niemałym zaskoczeniem dla mnie jest rezygnacja z kategorii „blogi nastolatków”, ponieważ uważam, że młodzi ludzie są w tym przypadku nieco pokrzywdzeni. Rozumiem, że blogi nastolatków, są pisane już często w profesjonalny sposób, aczkolwiek i tak uważam, że nie powinno się stawiać na tym samym stopniu dzieci i osoby dorosłe. Proszę Was jednak o to, abyście się nie poddawali. Róbcie dalej to, co kochacie, próbujcie, a być może sprawicie, że niemożliwe stanie się prawdziwe. Dla mnie ten konkurs był czymś faktycznie wyjątkowym. Jest to moje osiągniecie, jednak samą wygraną dla mnie była możliwość pojawienia się na gali. Klimat tam panujący jest nie do opisania. Wszystko dopięte na ostatni guzik. Całość robi wrażenie, szczególnie na osobie, dla której tego typu wydarzenie jest nowością. Spędziłam tam wspaniały czas ze wspaniałymi osobami i choć niektóre drogi się rozeszły, to pozostały piękne wspomnienia. Wyjazd, który będzie miał teraz miejsce, to zupełnie inne klimaty, aczkolwiek również będzie on dotyczył bloga, ponieważ wyruszam tam razem z ekipą DDOB, na event z marką ZTE. Na pewno na blogu pojawi się fotorelacja! Póki co zapraszam Was 13 marca o godzinie 12:00 na PKP Śródmieście. Będzie można się z nami spotkać i przetestować wspólnie najnowsze smartfony ZTE. Liczę na Waszą obecność! 
INSTAGRAM | FANPAGE
SNAPCHAT: jessikachincza

You Might Also Like

41 KOMENTARZE

  1. Aaa nie moge sie doczekac relacji na snapie. Wgl to super ze ddob umozliwia wam nie tylko spotkac sie z zaprzyjaznionymi blogerami to tez czytelnikami. Nigdy nie bylam w Wawie jesli mamy byc szczera. Ale kto wie moze jeszcze w tym roku sie uda. Haha kiedy mowilas o tym miescie na snapie to ja ciagle myslalam ze bedzie to Krakow. Moze dlatego ze to wlasnie moje ulubione miasto. W kazdym badz razie mam nadzieje ze kiedys wybierzesz sie gdzies w moje strony i bede miala mozliwosc cie spotkac xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nigdy nie byłam w Krakowie, ale bardzo, bardzo chciałabym tam zawitać! W razie co na pewno napiszę o tym na blogu i jak najbardziej będzie można się ze mną spotkać :*

      Delete
  2. ale super zdjęcia! <3

    http://dryclaudia.blogspot.com/2016/02/klaudia-konczy-z-blogiem.html?m=1

    ReplyDelete
  3. Śliczne zdjęcia :)
    Warszawa jest cudowna, też lubię takie duże miasta.
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Kiedyś w przyszłości zamieszkam w Warszawie :D
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. nice post, kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  6. taka gala musi być naprawdę czymś wspaniałym :)
    świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  7. Jeszcze jedna rzecz powinna Ci się kojarzyć z Warszawą, zapomniałaś o najważniejszym :(

    ReplyDelete
  8. Uważam, że usunięcie kategorii 'blogi nastolatków' nie było do końca przemyślane. My - jako jeszcze nastolatki, dzieci konkurujemy z dorosłymi. Mam nadzieję, że jednak ta kategoria zostanie przywrócona. Świetnie, że będziesz znowu w Warszawie, chętnie tam zawitam. :D Cudowne zdjęcia!

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  9. kuurcze, a juz myslalam, ze moze tym razem blizej morza...:D
    ja za Warszawą nie przepadam w sumie, nie wiem dlaczego, po prostu dla mnie wszystkiego za duzo a i ludzie nie sa zbyt mili/Karolina

    ReplyDelete
  10. Cudownie by było ciebie spotkać😍 Spełnianie marzeń jest bardzo ważną rzeczą,cieszę się,że to robisz❤️
    Buziaki i zapraszam do siebie
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  11. Też żałuję że ta kategoria została usunięta bo gdyby nie to, wzięłabym udział. Świetne zdjęcia!

    Nowy post u mnie - klik

    ReplyDelete
  12. Świetne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Też mnie zdziwiła rezygnacja z kategorii 'blogi nastolatków', ale trzymam kciuki za tych, którzy mimo wszystko się zgłosili :) śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  14. O jak super! Mam blisko do Warszawy! :)
    Szkoda, że pousuwali te fajne kategorie :/
    Bardzo ładne zdjęcia.

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Też lubię Warszawę, niestety byłam tam tylko raz, na tydzień i nie zdążyłam wszystkiego zobaczyć. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz tam pobędę. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Masz rację z blogiem roku! Pamiętam jak wygrałaś, to była jedyna gala tego konkursu, którą akurat oglądałam haha! Pięknie wyglądasz!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  17. Ale szkoda, że zrezygnowali z tej kategorii :(
    Ładne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  18. Wow! Gratulacje! Zasługujesz na sukces, widać ile serca wkładasz w prowadzenie bloga. Oby tak dalej! :*
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  19. Szkoda że nie Śląsk:( buziaki:*

    ReplyDelete
  20. To czekam na więcej szczegółów :D

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ja osobiście kiedyś chciałam odciąć się od internetu, ale uważam że dzięki internetowi wiem co dzieję się na świecie :) Bardzo ładne zdjęcia.

    ♥Faustii♥

    ReplyDelete
  22. Śliczne zdjęcia, buziaki! ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Czekamy! Śliczne zdjęcia :)

    nicolenicky01.blogspot.com <<<

    ReplyDelete
  24. Czekam na relację na blogu, bo snapa niestety nie mam :(

    Cieplutko pozdrawiam!

    ♥Just Me And My Fancy- klik!♥

    ReplyDelete
  25. Co prawda do Warszawy mam troszkę drogi, zawsze można postarać się przyjechać, żeby Was spotkać. Piękne zdjęcia! :)

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  26. O ja! Pozazdrościć takich wyjazdów z racji współpracy, marzę o takiej szansie kiedyś w przyszłości ;)

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  27. Mieszkam w Warszawie, więc już nie jest ona dla mnie wyjątkowym miastem ;p
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  28. super post :)
    http://mojblogalexandra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Myślałam, że znów zawitasz w Katowicach :) Udanego wyjazdu!
    Buziaki, MINIIMALIISTKA.

    ReplyDelete
  30. Oj tak, ja również uwielbiam miasta, w których życie się toczy na pełnych obrotach :D A Warszawa skradła moje serce! Życzę udanego wyjazdu :D Szkoda, że nie będę mogła się pojawić...:/
    Chyba wszyscy byli zaskoczeni rezygnacją z kategorii "blogi nastolatków". Jednak mimo to postanowiłam spróbować ;) Oczywiście nie dostałam się dalej, ale zaskoczyła mnie ilość oddanych na mnie głosów, więc mam motywację, haha :D
    Piękne zdjęcia!
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Teraz Warszawa, może kiedyś Łódź? :)


    http://masterchina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Ale masz ekstra włosy! Życzę Ci dużo uśmiechu! :)

    www.missplanner.pl

    ReplyDelete
  33. Szkoda, że mieszkam po drugiej stronie Polski. Chętnie bym się z Wami spotkała. ♥ Genialny post i zdjęcia! :)

    Zapraszam na mojego, mam nadzieję, oryginalnego bloga:
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Też nie wiem po co wycofali tę kategorię. Chciałabym być jutro w Warszawie :c
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  35. Pięknie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Szkoda, że mam daleko do Warszawy.
    Cudowne zdjęcia!
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Wspaniały post, pozdrawiam Warszawe. #bowdziewczynach jest moc
    http://smallquen.blogspot.com/2016/03/zmiany-nowe-serie-tak-lets-go.html

    ReplyDelete
  38. musi to być świetne przeżycie, śliczne zdjęcia

    Dyed Blonde

    ReplyDelete
  39. bardzo ładne zdjecia:)

    ReplyDelete
  40. Świetna stylizacja, bardzo podobają mi się buty! :) karolinaaag

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*