Tydzien bez social media

Wednesday, February 17, 2016

Może zacznę tak jak kiedyś od słowa hej! Co u Was słychać? Już dosyć długo na moim blogu nie było posta typowo lifestylowego, gdzie mówię co u mnie słychać i jakie mam plany na najbliższe dni, a więc... u mnie można powiedzieć w skrócie, że wszystko w porządku, aczkolwiek nadal nie mogę się przestawić na tryb szkolny przed przerwę świąteczną, oraz ferie, który były zaraz po nich. Wstawanie rano zajmuje mi znacznie więcej czasu niż zwykle, przez co bywa, że jeżdżę późniejszymi autobusami. Co do ocen to na razie nie będę się wypowiadała, ponieważ pochłonęła mnie passa nieszczęść pod tym względem. Jak co środę, jestem wymęczona. O ok. godz. 18 wróciłam do domu. 9 lekcji w ciągu jednego dnia to zdecydowanie za dużo, tym bardziej, kiedy kończy się dwoma w-f'ami. Załatwiałam także dzisiaj szkolne wyjście do kina i w piątek wychodzimy na "How to be single". Jeśli ktoś z Was był na tej komedii, koniecznie dajcie znać jak Wam przypadła do gustu. Szczerze mówiąc, chciałabym, by ten miesiąc dobiegł już końca. Wyczekuję marca, ponieważ niecierpliwię się na kilka konkretnych dni. Może nawet odbędzie się mały wyjazd w chyba moje ulubione miejsce w Polsce. Jeszcze nic pewnego, ale gdy tylko dostanę potwierdzenie i będę miała zakupione bilety, to na pewno Was o tym poinformuję, ponieważ byłaby to okazja do spotkania się! Natomiast teraz przy życiu podtrzymuje mnie weekend, ponieważ na całe szczęście mam plany i nie powinnam przesiedzieć tego czasu w domu, zatapiając się w internet.
Szczerze cały czas zapierałam się przed faktem, że telefon i aplikacje typu snapchat wcale nie jest dla mnie ograniczeniem, ale przez ostatnie kilka dni zaczęłam w to wątpić. Do refleksji zainspirowała mnie moja kochana Daria (www.minimalistyczny.blogspot.com), która postanowiła na tydzień odciąć się od wszystkich social media. Myślę, że jest to faktycznie ciekawe wyzwanie i przede wszystkim jest to sprawdzenie swojej silnej woli. Nie ma co ukrywać, że jesteśmy uzależnieni od telefonów, a przekonałam się o tym, chociażby w momencie, gdy Pani od matematyki zaczęła zbierać od całej klasy sprzęt. Ciężko aż opisać ten widok ludzi wpadających w panikę, że zgubiło się telefon, kiedy nasze "dzieciątka" leżą tak naprawdę na biurku. Postanowiłam od przyszłego tygodnia wziąć udział w wyzwaniu "Tydzień bez telefonu", aczkolwiek troszeczkę zmienię zasady. Będę mogła korzystać z maila, messengera tylko w wyjątkowej sytuacji, oraz snapchata, żeby wstawić coś na my story, aczkolwiek nie będę oglądała snapów innych ludzi. Na instagrama również nie będę w ogóle wchodziła, a co do bloga to zaplanuję post na konkretny dzień i godzinę. Nie mam pojęcia czy mi się uda, ale ruszam w poniedziałek! Na pewno Was poinformuje o efektach! Was również zachęcam do sprawdzenia samego siebie! 
INSTAGRAM | FANPAGE
SNAPCHAT: jessikachincza

You Might Also Like

35 KOMENTARZE

  1. Ja już te zmiany po feriach i świętach trochę odchorowałam i nie mogę przyzwyczaić się do ponownego chodzenia do szkoły. Jestem wiecznie przemęczona, a na powtórki do matury i przyjemności czasu brak.. Piękne zdjęcia!

    ReplyDelete
  2. Piękne zdjęcia! Świetnie, że dodałaś lifestylowy wpis, bo uwielbiam je czytać <3
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  3. Powodzenia w realizacji celu! :) Też mam zamiar zrobić kiedyś coś takiego :)

    ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    ReplyDelete
  4. Wiem co czujesz z ta nauka. Nie wiem czy jestes w technikum czy w lo ale ja mam dodatkowo chyba z piec zawodowych i czasami az trudno sie z tym ogarnac. Na szczescie do szkoly ide dopiero w kwietniu.
    Powodzenia w wyzwaniu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem w liceum, ale wiem o czym mówisz poniewaz najpierw chodziłam do technikum i naprawde jest znacznie ciężej niz w liceum.

      Delete
  5. ja wlasnie delektuje sie feriami, warto było tyle czekac. A co do tego tygodnia bez social mediów, to w sumie dla mnie najwazniejsze jest to ze nie naduzywam ich, nie zyję zyciem innych ludzi, a w obecnosci znajomych/chłopaka nie muszę w ogóle korzystac z telefonu. To mi wystarcza, wiec nie bede drastycznie się ograniczac ale Tobie zyczę powodzenia :D/Karolina

    ReplyDelete
  6. Tydzień bez internetu to jedno z moich postanowień noworocznych :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  7. bardzo fajna inicjatywa :)
    świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  8. Chyba też muszę spróbować :D tymbardziej,że mam spore zaległości w nauce
    http://edytaduszynska.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Musze sobie zrobić taką przerwę i to koniecznie! Tylko, że.. zostawię czas na oglądanie jessmilii :D

    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Powodzenia w wytrwaniu! Na tej komedii nie byłam, ale mam w planach :)Mój blog :)

    ReplyDelete
  11. Ja kiedyś sobie zrobiłam tak i nie mogłam używać telefonu przez miesiąc! Było trudno i to bardzo ale dałam radę. Robisz świetne zdjecia! Jakim to aparatem?
    Pozdrawiam.
    http://style-person.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  12. Ja chodzę do 2 klasy gimnazjum i też czasami jest ciężko. W czwartki mam też 9h i kończę dwoma w-f'ami. Jestem wtedy wyczerpana! Życzę powodzenia w zrealizowaniu tego postanowienia! Myślę, że każdemu dobrze by zrobiła przerwa od Internetu. ;) Prześliczne zdjęcia ;*
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  13. Ja w sumie nie muszę robić takiego testu, ponieważ wiem kiedy mam czas poświęcić na przyjemności, a kiedy na coś innego np.naukę :D Nie wpadam w paranoje. Ślicznie wyglądasz na zdjęciach! Ja również nie mogę się doczekać weekendu, ponieważ idę na siłownię, na drugi trening personalny, wczoraj był pierwszy i już się w tym zakochałam! :D

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Świetny pomysł z tym wyzwaniem. Kiedy rodzice mówią coś w stylu "Jesteś już uzależniona od tego telefonu" zazwyczaj mówię, że przesadzają, jednak jakby teraz pomyśleć to może mają rację? Jedyne czego używam z tych portali społecznościowych jest Snapchat, ale na telefonie cały czas coś robię. Mam zamiar sama sprawdzić siebie. Mam nadzieję, że Ci się uda dotrwać do końca i czekam na posta po zakończeniu wyzwania. Piękne zdjęcia!

    greenskycalms.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Powodzenia! Ja i tak rzadko kiedy korzystam ze snapa (oglądam tylko snapy znajomych, wysyłam rzadko), na instagrama dodam coś raz na miesiąc lub rzadziej. :P Więc u mnie to tak z social mediami kiepsko. ;)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Życzę powodzenia i poprawy w szkole! Sama chętnie obejrzę ten film, jak tylko będzie w internecie ;) Powodzenia w wyzwaniu :)

    Nowy post u mnie

    ReplyDelete
  17. Ja ostatnimi czasy po prostu znudziłam się social media. Z FB już od dawna nie korzystam, na snapchacie tylko oglądam story z Fashion Week'a i to tyle. Powodzenia w Twoim wyzwaniu ;)

    COCOCHINES - Nowy Post!

    ReplyDelete
  18. Mnie też post Darii zainspirował i teraz codziennie staram się ograniczyć w jakimś stopniu social media. Powoli, powoli, ale wychodzi! Powodzenia Tobie!
    Śliczne zdjęcia <3
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  19. Świetna stylizacja :) Ja bez problemu potrafię odstawić internet na bok, co miałam okazję sprawdzić choćby jadąc do babci na parę nocy.

    im-dollka.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. ooo ciekawe wyzwanie, nie wiem czy byłabym w stanie się go podjąć. Wytrwałości ! :d
    stay-possitive.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  21. A ja właśnie mam ferie, i w końcu mogę odpocząć :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Na Facebooku już prawie nie siedzę jedynie na Messengerze pisze z przyjaciółmi :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Ja każdy wolny weekend poświęcam blogowi, żeby zdjęcia były estetyczne, a no i tekst zachwycał. Również nie mogę przestawić się na wczesne wstawanie, ale czas spędzony z przyjaciółmi wszystko mi wynagradza :)

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  24. Internet to straszny pożeracz czasu i czasami warto się od niego odizolować :)

    ReplyDelete
  25. Piękna stylizacja! Uwielbiam kratę :)
    ------------------
    NEW POST!
    http://inspiracjeamelii.blogspot.com/2016/02/jak-spedzic-ferie-zimowe.html

    ReplyDelete
  26. Mi ferie również dobiegły końca i od tygodnia chodzę do szkoły. Jestem mega wyczerpana i nie mam na nic siły. W ten weekend też nie odpocznę, bo mam masę nauki. Poranne wstawanie to dla mnie jakiś koszmar. A znaleźć choćby chwilkę czasu na odpoczynek jest naprawdę ciężko. Dlatego czekam już wiosny i staram się myśleć pozytywnie i nie załamywać. Co do internetu i social media to nie wiem czy bym dała radę wytrzymać chociaż tydzień. Nie, nie dałabym rady. W kółko sprawdzam Messengera, instagrama czy bloga. Takie małe uzależnienie.. :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Piękne zdjęcia!
    Ślicznie wyglądasz ☺
    Świetny pomysł z tą przerwą od wszelkich mediów! Powodzenia 😉

    ReplyDelete
  28. Ja również jestem bardzo wyczerpana po ubiegłym tygodniu, a wiem, że przede mną równie ciężki. Także korzystam z każdej wolnej chwili, aby odpocząć. Również zastanawiam się nad tygodniem bez social media i mam nadzieję, że mi się uda!
    Zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Ciekawy wpis, niestety nie mogę pozwolić sobie na "wyłączenie" telefonu, ale postaram sie ograniczyć do miniumum jego używanie ;)
    Fajny look ;)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  30. U mnie najgorszy czwartek. W tym dniu mam najwięcej lekcji i pełno nauki na każdy przedmiot, do tego jestem w ogóle nie wyspana. :(
    Cudowna koszula! :)

    Zapraszam do mnie! ❤

    ReplyDelete
  31. Bardzo fanie sie czytało! :) zapraszam na mojego bloga http://takaczaja98.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  32. Ja ostatnio byłam na rekolekcjach. Nie mzona tam bylo używac telefonów itd. przez 3 dni. Sama z siebie tego bym nie zrobiła, ale musze przyznac, ze wygodniej było :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. ja bym chyba jednak nie mogla, bez snapa i insta lajtowo, ale fb umozliwia mi kontakt ze wszystkimi i z tego nie chcialabym zrezygnowac. ;)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*