Kop do dzialania

Tuesday, February 02, 2016

Jakiś czas temu zdałam sobie sprawę, że tak naprawdę największego kopa do działania dają mi inni. Nie mowa tu o przyjaciołach, czy rodzinie, która pochwala nasze poczynania i w nas wierzy. Chodzi mi w tym przypadku o osoby, które chcą nas ze wszystkich sił demotywować i w szyderczy sposób mówią o naszych zainteresowaniach, pasjach. Jestem szczęśliwa, że są osoby, które w taki sposób się zachowują, nie tylko dlatego, że rozpoznaję dzięki temu fałszywe twarze wśród swoich pseudo dobrych znajomych, czy przyjaciół, ale także dlatego, że ich wyśmiewanie tego, co robię, dodaje mi energii i sił do działania. Pragnę w ten sposób pokazać tym wszystkim niedowiarkom i śmieszkom, że stać mnie na znacznie więcej niż mogą sobie wyobrazić. Będę wkładała w to, co robię dużo czasu, serca, potu, łez, by w końcu stanąć w miejscu, w którym chcę się znajdować, spojrzeć na te szare ludki i zaśmiać się z nich. Pomimo że blogowanie, YouTube i social media są już całkowicie rozpowszechnione i każdy wie, że taka sfera istnieje, to i tak znajdują się osoby, które nie rozumieją całej idei blogowania, czy prowadzenia kanału na YouTube. Całkowicie to rozumiem, ponieważ nie każdy chce istnieć w takim środowisku. Ludzie mają różne zainteresowania. Ile ludzi na świecie tyle opinii, aczkolwiek powinniśmy okazywać szacunek każdej osobie, bez względu na to, czym ona się interesuje. Z pewnością już nie raz o tym mówiłam, że blogowanie zza kulis wcale nie jest tak łatwe, jak innym może się wydawać. Potrzeba dużego poświęcenia, w szczególności czasu.
Z początku, gdy zaczynałam swoją przygodę z blogowaniem, to owszem moje posty szły gładko, ponieważ dodawałam bzdury z niestarannymi zdjęciami. Byłam wtedy znacznie młodsza i przede wszystkim nie znałam znaczenia słowa „estetyka” w kontekście blogowania. Teraz gdy jestem nieco starsza, pisanie posta zajmuje mi nieco dłuższą chwilkę, robienie zdjęć, jak i edycja ich również. Chcę być coraz lepsza, chcę się uczyć na błędach i wcale nie chcę mieć w życiu z górki. Nie chcę natomiast niczego żałować, patrzeć na innych i się zatrzymywać.  Pomimo że na razie moje rezultaty w blogowaniu dla samej mnie nie są zbytnio zadowalające, to widzę dużą poprawę i cieszę się, że w końcu ruszyłam z miejsca, zamiast ciągle tylko o tym mówić. Z tego miejsca chciałabym podziękować tym wszystkim fałszywym znajomym za wielkiego kopa do działania.
 INSTAGRAM | FANPAGE
SNAPCHAT: jessikachincza

You Might Also Like

46 KOMENTARZE

  1. Zgadzam się z tobą. Fałszywym znajomym zależy tylko, aby osoba którą wyśmiewają, zaprzestała swoją pasję. Jest wręcz przeciwnie. Takie doświadczenie uczy nas, że możemy im pokazać, że lubimy to, co robimy. Ktoś lubi blogować, nagrywać na YT i to jest jego pasją, a pasja jest potrzebna każdemu człowiekowi. Pokazanie tym znajomym, że ich zachowanie daje nam siłę, to najlepsze, co można zrobić. Świetnie Jessika, że masz takie podejście. Dążysz do celu i nie poddajesz się, dlatego jesteś autorytetem dla wielu blogerek, w tym też i dla mnie. Pokazujesz, że trzeba robić to, co się kocha, niezależnie od opinii innych. :)

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  2. Taaak... Takie osoby są straszne, mimo to dziękuję im za kopa do działania. Jednak jak tak myślę, to są też osoby, które po usłyszeniu niemiłych słów w swoim kierunku porzucą pasję, i się załamią. Więc nie zawsze jest to ,,kop do działania''.

    ♥Blog- klik!♥
    ♥Wattpad♥

    ReplyDelete
  3. masz rację - powinniśmy mieć szacunek do każdego, niezależnie czym się on zajmuje :)
    warto robić to co się kocha, co sprawia nam przyjemność, bo niezależnie co będziemy robili zawsze znajdzie się jakaś osoba, która to skrytykuje :)
    świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  4. ja mam podobnie, staram się codziennie dążyć do lepszej wersji siebie, bo ideałem nikt się nie rodzi, każdego dnia trzeba pracować nad swoim rozwojem :)

    ReplyDelete
  5. To prawda. Czasami największego kopa dają ludzie, którzy próbują nas zniechęcić do działania. Fajnie, że się nie poddajesz tylko brniesz do przodu.
    Świetne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Przepiękne zdjęcia, a post jak najbardziej prawdziwy!
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Masz rację jest wiele osób, które dalej uważają blogowanie za jakąś abstrakcję, jednak myśl, że to ty się rozwijasz a oni stoją w miejscu jest swietna! :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Szacunek do drugiego człowieka powinniśmy mieć zawsze :)
    Śliczne zdjęcia <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. My też mamy dużo fałszywych znajomych, którzy zamiast pomagać nas zniechęcają. Jednak nie przejmujemy się nimi i idziemy do przodu, tak jak ty!

    TMblackandwhite.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. U mnie zależy od humoru, jeżeli jest dobry i uśmiech nie schodzi mi z twarzy nikt ani nic nie jest wstanie tego zepsuć. Często też widzę jak niektórzy są niezadowoleni z mojego szczęścia, haha. Jednak kiedy jestem przygnieciona wszystkim z każdej strony (czyt. szkoła i nauka do 1 w nocy) to ciężko jest z moją motywacją do życia i każde słowo niesamowicie mnie demotywuje i denerwuje. Najzabawniejsze, że osoby, które próbują nas skrzywdzić słowem nie mają żadnego uzasadnienia. I to mi pomaga, bo wiem, że nie ma racji.

    Śliczne zdjęcia, mogę wiedzieć jaki masz aparat? :))
    Buziaki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdjęcia zostały wykonane aparatem Canon 700D obiektyw +50mm f/1.8 STM ;)

      Delete
  11. największa motywacja jest w naszych wrogach :)
    cudowne zdjęcia!

    http://dryclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Bardzo ładnie napisane ale ważniejsze jest udawadnianie tego w relacja z ludźmi, szczerość prosto w oczy i pokora. Brawa za stronkę i powodzenia w nabraniu wartości jako prawdziwa osoba dla samej siebie a nie tych "fałszywych " przyjaciół i znajomych.

    ReplyDelete
  13. Piękne zdjęcia! :)
    Mi też kopa do działania dają fałszywi znajomi.
    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Masz racje, takie osoby które w nas nie wierzą w nas dają nam ogromnego kopa w tyłek :) http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Świetny post, super, że powracasz! :D
    Co do tego tematu jestem podobnego zdania jak i ty ;)
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Mnie również tacy ludzie dają wielką motywację, dzięki czemu, co raz mniej przejmuje się takimi komentarzami. Cudownie wyglądasz!

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  17. U mnie często było tak, że wlasnie się przejmowałam krytyką innych i przestawałam robić to co ich zdanie było np. bezsensu. Ale chyba także dojrzałam, bo coraz częsciej takie zdanie mam w 4 literach ;p/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  18. Dobrze mówisz! Nie miałam takiego typu fałszywej znajomości ale p[otrafie ją sobie wyobrazić i jestem pewna, ze dałaby mi mnóstwo siły do działania :)
    http://www.onlydreams.pl/

    ReplyDelete
  19. Dziękuję Ci kochana za te miłe komentarze<3!

    Widzę, że zmieniłaś wygląd bloga! :)
    Pozdrawiam ciepło!

    ReplyDelete
  20. Mam takie samo zdanie co ty :) Fajna ta kurtka.
    Pozdrawiam :*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Spotkałam się z takimi ludźmi, niestety. Wiele osób wyśmiewa się z tego, że prowadzę bloga i kręcę filmiki, dostawałam nawet wiele nieodpowiednich komentarzy co do mojej osoby, jednak dzięki własnie takim osobom i ich gadaniu to mnie bardziej motywuje do robienia tego co kocham!:)

    ReplyDelete
  22. Super wyglądasz! ♥
    Zawsze największego kopa dają nam nieznajomi, życie :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  23. Mnie też motywują osoby, które chcą być lepsze ode mnie i w jakiś sposób ze mnie szydzą
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Masz rację, takie niedowiarki dają naprawdę dużego kopa do działania :D Cudownie wyglądasz ♥

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Zgadzam się z Tobą w 100%. Zawsze największą motywacje dadzą nam osoby które nas krytykują. Świetny post i śliczne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie: livka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Widzę, że naprawdę ruszyłaś do przodu i wierzę, że teraz będzie coraz lepiej!
    Super zdjęcia, a ta kurtka jest piękna!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  27. Czasami potrzebujemy takich osób w naszym życiu, które będą w nas wątpić i dzięki temu dadzą nam porządnego kopa do działania. Na szczęście nie obchodzi mnie opinia hejtujących ludzi, bez pasji i jakichkolwiek zainteresowań, życzących nam źle. Przyjmuję komplementy i pochwały, które bardzo mnie motywują. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:

    MARYSIAWOJCIK.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  28. JA też na początku robiłam zdjęcia 'na odwal', ale teraz pisanie postu zajmuje mi więcej czasu, ale dla efektów końcowych jest warto. :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Oj tak, obcy ludzie chwalący twoje dokonania to największy motywator :)

    ReplyDelete
  30. Jess masz zdecydowanie racje! Dajemy Ci internetowego kopa w tym momencie i wiem że bedzie sztosik <3

    http://www.twinslife.pl

    ReplyDelete
  31. Bardzo fajny blog. Zapraszam do siebie http://worldbyjulie.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. jejku *.* wiesz jak się cieszę, że w końcu dostałaś motywację i piszesz tutaj :')
    genialne zdjęcia, Daria to supi fotograf <3

    pozdrawiam i zapraszam :)
    www.pisanepasja.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się! Wykonała kawał dobrej roboty! :*

      Delete
  33. Cudowne są te zdjęcia! Ja właśnie mam wręcz przeciwnie, bo mnie to jeszcze bardziej de-motywuje.
    _________
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    ReplyDelete
  34. Cudowne zdjęcia i bardzo motywujący post!

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. moim zdaniem najwięcej motywacji dają nam Ci, którzy w nas nie wierzą ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. piękne zdjęcia!
    w stu procentach się z Tobą zgadzam! świetnie i motywująco to napisałaś :*


    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Genialne zdjęcia! Będę wpadać tutaj częściej! Obserwuję :)

    Pozdrawiam!
    ♥Faustii♥

    ReplyDelete
  38. I really like your post. Everybody can learn something from it! Nice, I also follow you! :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  39. ale Ty jesteś ładna! A kurtka jest przemega ;>

    ReplyDelete
  40. Sama od niedawna założyłam bloga, mimo tego, że większość moich znajomych uważała ten pomysł za śmieszny. Sądzili (i pewnie wciąż tak myślą), że jest to strata czasu. Jednak ich docinki bardziej motywują mnie do działania, dlatego całkowicie się z Tobą zgadzam. Przepiękne zdjęcia, śliczny wygląd bloga, obserwuję!

    ReplyDelete
  41. Zgadzam się a tobą :)
    Mi największą motywację dają ludzie którzy uważają, że np. czegoś nie zrobię.
    Chcę im wtedy pokazać, że się mylą.
    Bardzo fajnie prowadzisz bloga
    Będę tutaj wpadać częściej i zapraszam również do siebie

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/



    xoxo Carmen

    ReplyDelete
  42. To prawda, że czasami takie negatywne komentarze motywują do działania, możemy wtedy wszystkim udowodnić, że nie mieli racji :) śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*