Instagramowe kwadraty

Saturday, February 13, 2016

Kto z nas nie lubi zatrzymywać czasu dzięki fotografiom? Wydaje mi się, że rzadko kiedy natrafimy na taką osobą, która tylko i wyłącznie woli zatrzymywać wszystkie chwile w pamięci. Dwukrotnie pokazywałam na blogu zdjęcia z dzieciństwa, do których mam ogromny sentyment, ale również obecnie mam zdjęcia, które wywołują na mojej twarzy uśmiech, smutek, czy natłok myśli, kiedy dane zdjęcie przypomina mi o konkretnej sytuacji bądź o jakimś okresie mojego życia. Od kilku at posiadam konto na instagramie, gdzie dzielę się z Wami, wybranymi urywkami mojego życia. Również mam do nich sentyment i często do nich powracam. Wpadłam więc na pomysł, by ulubione zdjęcia przenieść na papier, a z racji, że istnieje obecnie wiele stron, które zajmują się drukowaniem naszej instagramowej galerii, postanowiłam stworzyć swój zestaw wspomnień. Wybrałam stronę projektogram.pl i zamówiłam 48 małych kwadracików oraz poduszkę. Jednakże w przypadku poduszki, postawiłam na wyszukane zdjęcia z tumbler'a. Paczka przyszła błyskawicznie. Zdjęcia, jak i poduszka są świetnej jakości, która przewyższyła moje oczekiwania. Teraz będę mogła powracać do swoich ulubionych zdjęć, otwierając swoje pudełeczko, bądź zrobię z nich ozdobę do mojego pokoju. A zupełnie z innej beczki, chciałabym życzyć wszystkim osobom, które obchodzą jutrzejsze święto, szczęśliwych walentynek z drugą połówką.
  >> KWADRATY <<
 INSTAGRAM | FANPAGE
SNAPCHAT: jessikachincza

You Might Also Like

60 KOMENTARZE

  1. Świetnie wyglądają te zdjęcia w kształcie kwadratów :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam trzymać w dłoni wywołane zdjęcia!

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajnie to wygląda! Zastanawiam się nad zamówieniem takich kwadracików :)
    _________
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    ReplyDelete
  4. Super poduszka i śliczne zdjęcia, muszę sobie takie wywołać!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  5. Genialne sa te zdjęcia!
    http://www.onlydreams.pl/

    ReplyDelete
  6. Też zamawiałam jakoś miesiąc temu zdjęcia z tej strony i również ich jakość mnie mile zaskoczyła :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Tez mam zamiar zrobic tak z moimi zdjeciami, tylko ciagle odkladam to na pozniej haha

    ReplyDelete
  8. Jaka cudowna poduszka <3
    Ja ostatnio sama zrobiłam sobie takie zdjęcia z białymi ramkami, ale nie tylko z instagrama :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Cudowna poduszka :)
    Ja też kocham robić zdjęcia i muszę je tylko jeszcze wywołać - do mojego nowego albumu :)

    ReplyDelete
  10. Te kwadratowe zdjęcia mają wg mnie taki niepowtarzalny klimat. ;)
    http://marrie-blog.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  11. Ja nie korzystam często z instagrama, tylko tak raz na miesiąc zaglądnę i czasem coś wstawię, jakoś ta aplikacja mi się znudziła. ;)
    Poduszka ze zdjęciami zawsze mi się podobała. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Jejku,przepiękne te poduszki! 😍 Taki sposób zachowania wspomnień jest moim zdaniem bardzo fajny :) Buziaki💋 /J.

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam zdjęcia mogłabym okleić sobie w nich cały pokój. Kocham wspominać miłe momenty z mojego życia. Podusia jest świetna!

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajny pomysł, ja właśnie wybieram zdjęcia, do wywieszenia w moim pokoju nad biurkiem :)

    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!
    Pozdrawiam i obserwuję ♥

    ReplyDelete
  15. chyba jak następnym razem będę wywoływać zdjęcia to też skuszę się na tą stronę :D A poduszka świetna, chyba najlepsza jaką do tej pory widziałam!/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  16. Ogromny urok mają w sobie takie kwadratowe zdjęcia, jestem ich wielką fanką! A poduszka wygląda świetnie, jest śliczna i minimalistyczna, bardzo mi się podoba ;)
    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    julgaspace.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Musze je kupić, bo zamierzam takie zawiesić po remoncie pokoju :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. chyba tez sobie stworze cos takiego! zawsze lepiej przenieść wspomnienia na papier :)

    http://dryclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Nigdy o tej stronie nie słyszałam, ale poduszka i zdjęcia prezentują się świetnie!
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Super pomysł na zachowanie wspomnień :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. nie ma to jak zdjęcia na papierze :)

    ReplyDelete
  22. Świetne! Ja uwielbiam zdjęcia- też mam do nich sentyment. W sprzedaży są aparaty które tak drukują zdjęcia ale są cholernie drogie ;/

    Pozdrawiam, Ilonciaa

    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  23. Uwielbiam te kwadratowe zdjęcia! A poduszka naprawdę wygląda ślicznie! :o
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  24. o fajnie
    16lipca.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Świetne te zdjęcia i poduszka :D

    Pozdrawiam :)

    true-less.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Uwielbiam takie drobiazgi. Zdjęcia i poduszka są cudowne :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  27. Wszystko wygląda cudnie! Musze zapamiętać tą stronkę :)

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  28. Ale te zdjęcia cudownie wyglądają! :) Fajny sposób na zapamiętanie jakiś ważniejszych wydarzeń, ogólnie wspomnień! W końcu fotki wywołane czy na jakiś rzeczach to zupełnie co innego niż na komputerze!

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  29. Poduszka świetna i widać na pierwszy rzut oka, że dobrze wykonana :D
    Oj tak, są zdjęcia do których ma się wielki sentyment. Też w końcu muszę się za to wziąć i wywołać je, żeby móc przypiąć trochę na moją ścianę :3
    Świetne zdjęcia ♥
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ja kiedyś wywołałam kilka zdjęć właśnie z instagrama, kiedyś zamierzam powiesić je sobie na ścianie :)
    im-dollka.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Ja instagrama mam jakiś miesiąc, może kiedyś takie zdjęcia wywołam

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. świetny pomysł na wydrukowanie zdjęć z instagramu ;)

    ReplyDelete
  33. cudowne są takie wywołane zdjęcia <3 i ta poduszka, świetna!

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Nie sądziłam, że tak pięknie ta poduszka będzie wyglądać haha! Super jest ♥

    ReplyDelete
  35. Jak dla mnie świetny pomysł na zachowanie czegoś w pamięci ;) Super sprawa!

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj, jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  36. Zdjęcia najbardziej mi się spodobały,bo są słodkie ♥

    OFFICIAL PATTY (klik)-nowy pościk

    ReplyDelete
  37. Już od jakiegoś czasu zatanawiam się nad takimi wywołanymi kwadracikami. poduszka cudowna i fajnie dobrana! :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Takie zdjęcia to super pamiątka! Świetnie wygląda ten gif, poduszka również bardzo ładna. :*
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  39. Zdjęcia w kształcie kwadratów prezentują się świetnie! :)

    ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    ReplyDelete
  40. Zdjęcia - kwadraty, są poprostu wspaniałe! Sama chcę w najbliższym czasie wywołać sporo zdjęć i mam nadzieję,że mi się to uda bo nie jakiejś mega wysokiej cenie.
    http://edytaduszynska.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Jak zwykle świetny post!♥

    Zapraszam do siebie:) - MÓJ BLOG-KLIK♥

    ReplyDelete
  42. Świetny pomysł. Ja zwykle po prostu wywołuję zdjecia u fotografa, bo również uwielbiam uwieczniać wspomnienia na papierze. <3

    :* ♥ :) Pozdrawiam cieplutko! :) ♥ :*
    ♥justmeandmyfancy8.blogspot.com- klik!♥

    ReplyDelete
  43. Świetne są te kwadraty - zdjęcia, a poduszka to cudo - kocham poduszki haha! :D
    Pozdrawiam Jess ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Słyszałam o tej stonce i też chcę zamówić sobie zdjęcia i może poduszkę :)


    Konkurs - klik!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  45. Wow, super pomysl z tymi zdjeciami. Zamierzałam wydrukować je normalnie jednak ten pomysł jest o wiele lepszy! :)

    Pozdrawiam i obserwuje :)
    Zapraszam do mnie-KLIK

    ReplyDelete
  46. Really loving your blog.
    Love to see you on my blog
    I am following your blog. Hope you will follow back. xxx Keep in touch (f#3745)
    beautydrugs.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie to wstyd byłoby mi komentować posta komentarzem "z dupy". ;) To nie sa zdjecia z instaxa, a ze strony projektogram.pl
      Pozdrawiam

      Delete
  48. Super to wygląda *-*

    Zapraszam na mojego bloga :)
    i do obserwowania :D
    http://nadziejanazycie.blogspot.co.ke

    ReplyDelete
  49. Zdjęcia to najlepsza pamiątka :D Może i ja kiedyś skuszę się na kwadraciki :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. ŚWIETNA PODUSZKA !
    Zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wyrazisz swoje zdanie ;)
    http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    Pozdrawiam Stella ;)

    ReplyDelete
  51. rany jaki świetny pomysł! jakiej wielkości zamówiłaś swoje kwadraty? 10x10 czy 6x6?

    ReplyDelete
  52. Niektórzy faceci nie cierpią sobie robić zdjęć, czego kompletnie nie rozumiem. Nie mniej jednak mam do czynienia z takim jednym gagatkiem, ale faceci są dziwni to im się to wybacza. Niezwykła moc tkwi w zdjęciach ! Wspaniały pomysł zaprezentowałaś ;) Obserwujemy? doskaslifestyle.blogspot.com Pozdrawiam :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*