Blogerka modowa?

Saturday, February 06, 2016

Często spotykam się ze stwierdzeniem, że skoro prowadzę bloga, to jestem upoważniona do pomagania swoim przyjaciołom, bądź znajomym w kontekście modowym. Nie wiem skąd taki sposób patrzenia na moją osobę, gdyż tak naprawdę nigdy blogerką modową nie byłam, nie jestem i zapewne nie będę. Nie powiem, że nie lubię zakupów, ciuchów i dodatków, bo tak nie jest, aczkolwiek nigdy nie interesowałam się szczególnie modą. Nie śledzę kolekcji wybiegowych, nie znam prawie żadnych projektantów, nawet nie znam nazewnictwa materiałów. To nie jest moja bajka. Owszem nazywam się Jessika, ale nie jestem Jessicą Mercedes, która jest typową blogerką modową. Nie wykluczone, że kiedyś próbując nowych wyzwań, zacznę zagłębiać się w te tematy, ponieważ jestem osobą, która w swoim życiu już miała wiele chwilowych zainteresować. Na razie tę broszkę pozostawiam królowej polskiego internetu, w branży modowej - Jessice. Jest fantastyczną osobą i prawdziwie kocha to, co robi. Z pewnością dla wielu z Was jest inspiracją i motywacją, nie tylko jeśli chodzi o modę, ale również dzięki jej historii, determinacji widać, że każdy może osiągnąć to, czego tak naprawdę chce. Wystarczy odpowiednie podejście i mnóstwo sił do walki o to, co dla nas ważne. Wyznaczenie celu i dążenie do niego!
Jeśli nie jestem blogerką modową, to w takim razie jaką? Od samego początku dążyłam do tego, by mój blog był w charakterze „lifestyle”. Opisywanie swojej codzienności, dzieleniem się częścią swojego życia. Możliwe, że początkowo podtrzymywałam tę tematykę, a blog sam nosił nazwę „pamiętnik Jessiki”, która utkwiła w pamięci wielu osobom i myślę, że niektórzy nadal przy wchodzeniu na mojego bloga wpisują stary link, pomimo iż minęło już sporo czasu od zmiany na moje imię i nazwisko. Aktualnie na moim blogu panuje tak naprawdę totalny miks. Znajdziecie tu stylizacje, notki kosmetyczne, opisy dni, oraz te z przemyśleniami, które w ostatnim czasie pojawiają się chyba najczęściej. Jak dobrze wiecie, dopiero co powracam na nowo na bloga i cały czas szukam stałego gruntu pod nogami. Nie wiem sama, w jakim charakterze chciałabym, by blog istniał, ale na pewno chcę zrobić coś niespotykanego, aczkolwiek bycie oryginalnym w sieci tak naprawdę jest możliwe na przysłowiowe 5 minut, gdyż po czasie to, co nowe jest już oblężone przez inne osoby, niemające na siebie pomysłu, zapominając przy tym, kto jest pierwotną głową całego pomysłu. Cóż, zobaczymy co ciekawego uda mi się wnieść jeszcze do blogosfery, ponieważ na razie nie zamierzam przestawać blogować, chcę cały czas brnąć do przodu. Zbieram siły na kontynuację swojej przygody i biorę się do pracy!
 INSTAGRAM | FANPAGE
SNAPCHAT: jessikachincza

You Might Also Like

46 KOMENTARZE

  1. Ja swojego bloga zakładałam również z myślą o tym, że będzie on blogiem life stylowym, niestety od sierpnia 2k13 zmieniło się wiele i teraz każdy zakłada takie blogi i nie jest to nic oryginalnego i przyciągającego uwagę. Coraz częściej piszę posty tematyczne - przemyślenia, w których owszem, zawiorę trochę codzienności, ale stawiam, by był wpis na jeden temat. :)

    ZAPRASZAM DO MNIE ☺
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Kardigan jest bezbłędny! <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. bardzo fajnie, że na Twoim blogu można znaleźć różnorodne tematy :)
    świetna stylizacja :)

    ReplyDelete
  4. Jesteś moją inspiracją, motywacją! Uwielbiam cię ♥

    ReplyDelete
  5. Ale ślicznie wyglądasz :)
    Ja też szukam tego swojego stałego gruntu, mam kilka pomysłów i zobaczymy co z nich wyjdzie. Tobie chyba po raz 9124019247 życzę powodzenia i jestem dumna, że wszystko teraz idzie do przodu!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  6. moim zdaniem to dobrze się nie ograniczać. Najchetniej czytane przeze mnie blogi to takie które zawsze mogą mnie zaskoczyć tematem. Ale dobrze ze blogerką modową nie jesteś, bo to chyba są najmniej chętnie czytane przeze mnie posty haha :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  7. Mimo że też przedstawiam na zdjęciach stylizacje, nie jestem typową blogerką modową tak jak ty. Również nie znam się na projektantach, nie interesują mnie pokazy itd. :)

    Veroni- agataweranika.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Cudownie wyglądasz! Ja także nie rozumiem takiego podejścia znajomych, jednak osoby które nic o tym nie wiedza, po prostu będą tkwić w błędnej teorii nawet gdy mówi im się prawdę. Powodzenia w dalszym blogowaniu!

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  9. Haha pewnie dla tych mniej wtajemniczonych w blogosfere wszystkie blogerki kojarza sie z moda bo kilka takich jest bardziej znanych.
    Ale wlasnie to co przyciagnelo mnie do twojego bloga to tematyka lifesfyle

    ReplyDelete
  10. Świetny post, piękne zdjęcia! 😍 Czekam na więcej! 😘 Pozdrawiam! ❤

    ReplyDelete
  11. jak już nie jeden raz wspomniałam,twój blog jest CUDOWNY <3 bardzo dobrze moim zdaniem,że podejmujesz się różnorodnych tematów,to bardzo rozwija i trzymam za ciebie kciuki,bo twoja praca zdecydowanie nie poszła na marne<3/Twoja J.

    ReplyDelete
  12. Świetnie napisane! Niestety teraz tak jest, że ktoś kto się na prawdę stara jest niedoceniany :/

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Lubię Twojego bloga właśnie dlatego, że nie jest typowo kodowy, tylko o wszystkim i w dodatku prowadzony z pasją.
    aniapodlecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Według mnie, blog powinien być różnorodny! Mieć dużo postów o różnej tematyce. Alena mnie również znajomi patrzą jak na "blogerkę modową" ;) obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    julgaspace.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam Twojego bloga i panującą na nim różnorodność. Widać, że wkładasz w niego dużo serca. Fajnie, że tworzysz na nim taki miks. Są tu porady, stylizacje, kosmetyki i opisy ważnych dla Ciebie chwil. Takie blogi są zdecydowanie ciekawsze.Ja właśnie wróciłam do blogowania i nie chcę się już ograniczać do konkretnego "gatunku" bloga. Chcę na nim zamieszcać wszystko co jest dla mnie ważne i ciekawe. Powodzenia w dalszym blogowaniu!
    ❀aleksandraty.blogspot.com❀

    ReplyDelete
  16. Ludziom wydaję się,że bycie blogerką modową to tylko jeżdżenie na FashonWeek'i oraz miliardy ubrań w szafie a tak naprawdę jest to dużo bardziej skomplikowane! Uwielbiam Jess za to co robi :D
    http://edytaduszynska.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. chętnie przyjmę taki kardigan do swojej szafy :) jest świetny
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Zgadzam się z tym, większości ludziom pojęcie "blogerka" kojarzy się od razu z modą, pokazami i innymi rzeczami a to nie tylko na tym polega..
    Mój blog--KLIK gaba-gabaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Na pewno uda Ci się znaleźć coś odpowiedniego dla siebie, o czym będziesz pisałaś na blogu. Przepiękne zdjęcia jak zawsze :*
    OBSERWUJĘ :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  20. Ja także nie skupiam się na jednej tematyce na blogu, staram się szukać "tego czegoś", ale też mam na uwadze to, aby czytelnik znalazł coś dla siebie, dlatego preferuję różne tematyki postów :) pięknie wyglądasz :*
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  21. Masz 100% racji :)
    Pozdrawiam :*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Moja ślicznotka ♥ Cudownie wyglądasz w tym kardiganie!

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. masz racje :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Uwialbiam czytać Twojego bloga, ponieważ widać, że prowadzisz go z pasją. :)
    Przepiękne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  25. ja wole blogi na których wszystko znajdę, ale i tak czytam niektóe tematyczne
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. ja lubię najbardziej czytać blogi lifestylowe, z przemyśleniami, a nie tylko same zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  27. Kochana, trzymam za Ciebie kciuki jak zawsze! <3

    ReplyDelete
  28. Uwielbiam twojego bloga właśnie za to, że można znaleźć tu wszystko, nie tylko modowe notki.
    Śliczne zdjęcia :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Piękne zdjęcia *.* ten kardigan jest cudowny!

    Nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  30. Masz totalną rację :) Ślicznie wyglądasz!

    Pozdrawiam i zapraszam na najnowszy post >>> http://nicolenicky01.blogspot.com/2016/02/meetyt4-krakow.html ♥ ♥ ♥

    ReplyDelete
  31. Fajnie się czyta + świetny płaszczyk <3

    ReplyDelete
  32. Wszystko jest super, idealnie, ale mam wrażenie że te buty strasznie powiększają ci nogi, albo są dla ciebie za duże. Zdecydowanie są dla ciebie za ciężkie. Kardigan za to jest prześwietny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, zawsze noszę za duże buty :D Polecam.
      One po prostu są takie dosyć potężne same w sobie, bo rozmiar to jak na mnie szyte ;)

      Delete
  33. Właśnie uwielbiam u ciebie tą różnorodność. Każdy znajdzie tu coś dla siebie. A jeżeli chodzi o blogowanie to, aby osiągnąć sukces trzeba oczywiście brnąć do przodu. Śliczne zdjęcia!!! :*

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  34. Genialna stylizacja, bardzo mi się podoba :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Bardzo masz ładne włosy, a całość looku świetnie się komponuje. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Bardzo lubię twoją różnorodną tematykę bloga - zawsze każdy może znaleźć tutaj coś dla siebie :)
    Świetny outfit :)
    Zapraszam, Anita ♥

    ReplyDelete
  37. Dużo osób też nazywa mnie blogerką modową. Mówią "poradź coś, bo jesteś przecież blogerką modową". Zawsze tak dziwnie im powiedzieć, że jestem TYLKO blogerką, ugh. Świetnie wyglądasz ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  38. Świetne zdjęcia :) super look :D

    Pozdrawiam i zapraszam true-less.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Haha, sama często próbując wejść na Twojego bloga wpisuje stary adres :D

    ReplyDelete
  40. Ja też nie rozumiem osób, które sądzą, że każda blogerka to blogerka modowa. Również założyłam bloga bardziej lifestylowego. Owszem, pojawiają się czasami na nim stylizacje, ale nie oznacza, że jestem znawcą mody! :)
    Śliczne zdjęcia!
    Czekam na kolejny post :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Ja jeszcze pamiętam poprzedni link do bloga :)
    Juź tyle lat minęlo od kiedy śledzę Twoje życie w internecie :*

    Cieszę się, że znowu prowadzisz bloga :-*

    ReplyDelete
  42. Mój stary blog prowadziłam jeszcze jak nie było takiego tłoku w blogosferze, teraz raczej trudno o coś nowego, oryginalnego. :/

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*