STARSKIN - DOUGLAS

Friday, January 22, 2016

Właśnie minął pierwszy tydzień ferii zimowych. Jestem w szoku jak szybko to zleciało oraz jak bardzo zmarnowałam ten czas nie wychodząc z domu. Niestety, moi wszyscy znajomi porozjeżdżali się na ferie i umieram w łóżku oglądając masę filmów. Bardzo się cieszę, że oni korzystają z wolnego czasu, ale ja mam już dosyć filmów na długi czas. Żartuję.. jestem maniaczką filmową. Nie kontroluję nad tym. Dlatego jeśli macie ochotę na jakiś fajny film to zgłaszajcie się do mnie, a na pewno coś Wam polecę. Specjalizuję się w komediach, komediach romantycznych i czasem zdarza mi się oglądać dramaty i thrillery. Dzisiejszego popołudnia odwiedził mnie kurier z prezentem od Douglas. Za każdym razem jest mi bardzo miło, że Douglas nadal o mnie pamięta. Mam co do tej firmy sentyment, o którym nie raz tu wspominałam, aczkolwiek zdaję sobie sprawę z tego, że są tutaj nowe osoby, zatem w skrócie ujmę, że dzięki eventowi, na który zostałam zaproszona przez Douglas do Torunia, poznałam się z moją kochaną Darią, (www.minimalistyczny.blogspot.com) z którą swoją drogą widzę się już w tę niedzielę! Nie mogę się doczekać, ponieważ nie widziałyśmy się od wakacji. W Toruniu, a dokładniej w Łysomicach zostaję do wtorku. Przygotujemy dla Was wiele niespodzianek, o których będziemy Was informować na bieżąco na pewno na moim snapchacie: jessikachincza
Zatem drugi tydzień ferii zacznie się nieco bardziej obiecująco i mam nadzieję, że produktywnie, ponieważ czas, który spędzimy razem chcemy w dużej mierze przeznaczyć na bloga. Mamy w planach zrobić zapasowe zdjęcia, co będzie świetną sprawą, ponieważ planuje systematycznie robić zdjęcia oraz mieć dodatkowe w zanadrzu, by posty faktycznie zaczęły pojawiać się systematyczniej niż ostatnimi czasy. Dzisiaj przeglądałam swojego bloga wyrywkowo i natknęłam się na wiele starych postów, kiedy to pisałam bloga codziennie, lub co drugi dzień i pomimo, że moim sprzętem na bloga nie była lustrzanka, zdjęcia bardzo mi się podobają nawet teraz i mam do nich ogromny sentyment. 
Przechodząc do zawartości prezentu niespodzianki, są to maseczki StarSkin z biocelulozy. Maseczka przylega do twarzy jak druga skóra, co umożliwia doskonałe wchłanianie wszystkich składników pielęgnacyjnych i trzyma się ją na twarzy przez ok. 20 minut. Jako, że jest to produkt wymagający recenzji, na pewno pojawi się jeszcze jeden post odnośnie ich działania wraz z moją osobistą opinią. Ja jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą na mojej twarzy.
 INSTAGRAM | FANPAGE
SNAPCHAT: jessikachincza

You Might Also Like

45 KOMENTARZE

  1. Nie mogę się doczekać Twojej opinii na ten temat :)) Życzę udanego ostatniego tygodnia ferii i miłego spotkania z Darią ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ja na ferie czekam aż do 14 lutego, ale w sumie chyba tez zleciałyby mi za szybko :D/Karolina

    ReplyDelete
  3. Bardzo podoba mi się to, w jaki sposób piszesz! Z niecierpliwością czekam na dużą dawkę nowych zdjęć! :D
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  4. Jaką (fajną oczywiście) możesz polecić mi komedię romantyczną? Też nie wychodzę z domu, bo jestem chora, więc również jak ty oglądam filmy:)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Np. ostatnio obejrzałam "Słowo na M" z Danielem Radcliffe i szczerze mówiąc bardzo mi się spodobała, świetnie oglądało się "Harrego" w innym filmie.
      Pozdrawiam :*

      Delete
  5. Naprawdę miło, że co jakiś czas przesyłają Ci upominki! :)
    Mam nadzieję, że uda Wam się zrobić duuuużo zdjęć na zapas - żebyś pojawiała się tutaj jak najczęściej! Fajnie, że pokazałaś kilka tych starych zdjęć na snapie, uwielbiam cofać się do przeszłości, no i stwierdzam, że w tych czarnych krótkich włosach było Ci naprawdę ładnie! Albo pamiętam te mega długie włosy z grzywką na bok - one też były piękne! Co nie znaczy, że teraz jest brzydko, do tego powiedz mi kiedy te włosy Ci tak odrosły, haha? :O No i mogę się podłączyć do Twoich produktywnych ferii, może jakiś skype? Przydałby się! Buziaki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha ale słodzisz ♥ Dziękuję bardzo!
      Włosy faktycznie rosną mi dosyć szybko nie wiem jakim cudem i jeszcze zapuszczam! Na razie nie planuję ścinać, chociaż nie powiem, że widząc jak każdy teraz ścina włosy i wyglądają świetnie, momentami nachodzi mnie myśl, czy może nie skrócić ich, po czym włączam sobie zdjęcia na instagramie wymarzonych długich włosów i ten pomysł wybijam z głowy, haha. A co do skypa to oczywiście jestem na tak! :*

      Delete
  6. Świetny post :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Super, że przysłali taki prezent, pewnie było Ci miło :)
    Czekam na recenzje!
    Twoje stare posty również są świetne, tak ja też mówisz - choć nie są robione lustrzanką. Czekam na więcej!
    wdym - zapraszam!

    ReplyDelete
  8. Rób kochana te zdjęcia i bądź aktywna ;)
    Swoją drogą pięknie Ci to zapakowali.

    Mój blog klik
    jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, a ja na pewno się zrewanżuje

    ReplyDelete
  9. Jess nie chcesz wrócić do czarnych włosów? *.*

    ReplyDelete
  10. Ja mam nadzieję, że ferii nie zmarnuję, a Ty korzystaj z nich jeszcze jak najlepiej! :)
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. O Jessi jednak dzisiaj post a nie w niedziele :D Ale fajnie, cieszę się. Czekam na recenzję i eh nie będę mogła za bardzo śledzić Cię na snapie bo internat nie ma dobrego wifi. A tak bardzo bym chciała. Życzę Ci miłych ferii i wgl super chwil z Darią. haha to dziwne że cieszę się, że się spotkacie? Nie wiem jak to jest. Po prostu ciągle śledzę cie na snapie i już chyba twoje życie stało się też częścią mojego (jakkolwiek to tylko brzmi)
    Pisałam już na asku jessmilii że piękny wygląd bloga, ale napisze to jeszcze raz. Mam nadzieje, że twoje plany co do większej systematyczności wypalą i powodzenia.
    Dobra bo się rozpisałam haha, wyczekuj ode mnie emailu bo bede sie dopytywała o filmy.
    Pozdrawiam. Jesteś najlepsza Jess.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widze, ze faktycznie mnie śledzisz, poniewaz gdzies wspominałam o tym, ze post najprawdopodobniej pojawi sie dopiero w niedziele, ale ciesze sie, ze udało mi się pozytywnie Cie zaskoczyć. Szkoda, ze nie bedziesz mogła byc z nami na snapie, aczkolwiek na pewno nie bedzie to jedyna okazja, chociaz naprawde szkoda, bo planujemy trochę ponagrywac wspolnie. :) Ciesze sie, ze obserwujesz mnie i moje czynności, którymi sie dziele m.in. na snapie. Wiem przynajmniej, ze mam do kogo mowic, haha. Co do systematyczności to dziekuje i ja rowniez mam nadzieje, ze w końcu faktycznie blog stanie na nogi, a mail mam cały czas otwarty. Smialo czekam na wiadomości i na wszystkie odpowiadam.
      Buziaki! :*

      Delete
  12. Ooo nowy desing, świetny!
    Fajnie, że dostałaś taki prezent od nich ;)

    zapraszam >>> nicolenicky01.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. ciekawe rzeczy Ci przesłali, czekam na recenzję maseczek :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ja właśnie bardzo tęsknię za tymi czasami i mam nadzieję, że one wrócą! :*
    _________
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    ReplyDelete
  15. oo jesteśmy mega ciekawe tych maseczek!:D czekam więc na wiecej postów Jess;* dasz rade!:))

    http://www.twinslife.pl

    ReplyDelete
  16. Ferie zawsze szybko zlatują, niestety;(
    Świetny prezent!:)

    ReplyDelete
  17. Przede wszystkim gratuluję sukcesu w prowadzeniu bloga, Douglas wie, o kim ma pamiętać :)
    Czekam na recenzje maseczki :D

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. super post
    pozdrawiam xoxo

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. To u mnie jest na odwrót.. ja film oglądam jakoś raz na 1/2 miesiące serio! Fajne te maseczki :)

    Veroni- agataweranika.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ja nigdy nie oglądam sama filmów, jakoś nie lubię :O
    To oby drugi tydzień ferii był lepszy :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Czekam na opinię! A ja ferie zaczynam od 1 lutego <3 ale w sumie teraz w domku posiedziałam, bo chora jestem :/


    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Niestety nie mam fotografa :) Brak fotografa - brak zdjęć - brak postów

    ReplyDelete
  23. moi znajomi także wyjechali na feie wszyscy a ja siedze chora w domu :/ Świetny post ! Uwielbiam czytać twojego bloga ;)
    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik


    ReplyDelete
  24. Czekam na twoją opinie! :) Ja swoje ferie zaczynam 15 lutego :)

    Zapraszam
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Wydają się być fajne, ale tak czy inaczej... czekam na recenzję :D

    http://mikijiu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Też bym sobie tak posiedziała i pooglądała filmy, z tym że nigdy nie mogę znaleźć żadnego fajnego. Także muszę się chyba do Ciebie zgłosić. :D

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Niestety wszystko co dobre bardzo szybko mija. Ja ferie dopiero zaczynam.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Mam nadzieję, że fajnie spędzisz ostatni tydzień ferii, ja ferie zaczynam od 1 lutego.
    Mój blog klik! <3

    ReplyDelete
  29. To świetnie, że spotykacie się z Darią! Z niecierpliwością czekam na snapy. :)
    Być może się do ciebie zgłoszę po jakiś film, bo ostatnio szukałam, ale nic ciekawego nie znalazłam :D.
    To bardzo miłe, że douglas o Tobie tak pamięta, serio <3
    Buziaki :*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  30. Jestem ciekawa recenzji maseczek :) Czekam!
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  31. Mam nadzieje, że wykorzystasz ferie jak najlepiej. Ja mam je dopiero 15 lutego, ale plan zapełniony! Szkoda, że będę miała czasu na odpoczynek :)
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  32. Ja ferie rozpoczynam dopiero za 3 tygodnie. Ahh ten czas pewnie miną Ci w zawrotnym tempie.
    Z chęcią wypróbowałabym te maseczki.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Ja mam ferie dopiero w lutym, życzę Ci mile spędzonego czasu z Darią!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  34. Feriee mam już! Masz świetnego bloga, obserwuję!
    Klara xx z www.rozowawstazka.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Maseczki wydają się być bardzo ciekawe. Uwielbiam oglądać snapy twoje z Darią, zawsze poprawią humor, a do tego nie można się nudzić oglądając je :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. ja też zmarnowałam ten tydzień i następny niestety też może coś mi się jeszcze uda.

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Czekam na recenzje :)

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Super prezent! Udanych ferii. ja jeszcze czekam do połowy lutego :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  39. Super prezent, życzę Ci udanych ferii, śledzę Was na snapie, jesteście mega pozytywne ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Fajne są takie niespodzianki! Super wygląd ♥

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*