Pierwsze spotkanie w nowym roku

Thursday, January 28, 2016

Od niedzieli do wtorku wieczora, byłam na małym wyjeździe do Łysomic, koło Torunia. Wspominałam już o tym w poprzednich postach, zatem osoba, u której gościłam, nie jest raczej niespodzianka, a jeśli ktoś nie doczytał, bądź przeoczył, to chodzi o Darie (www.minimalistyczny.blogspot.com), z którą ostatni raz widziałam się we wakacje, kiedyś to była Ona gościem w moim domu. Minęło zatem dobrych kilka miesięcy od naszego ostatniego spotkania, a korzystając z tego, że obydwie mamy ferie, postanowiłyśmy się spotkać, nadrabiając tematy i nowinki, o których wcześniej nie miałyśmy okazji porozmawiać oraz znaleźć czas na zrobienie zdjęć na bloga. Świetnie jest mieć bliska nam osobę, z którą można dzielić swoje zainteresowania i która całkowicie nas rozumie. Przez pierwsze dwa dni nasze plany legły w gruzach, ponieważ złapałyśmy lenia, na co szczerze byłam przygotowana i robiłyśmy tylko po jedna sesje dziennie, przez co wszystko skumulowało się na ostatni dzień-trzeci. Z pozoru zadanie 5 sesji w ciągu jednego dnia, gdzie na dworze robi się ponuro już około godziny 15, wydawało nam się być prawie niemożliwe, aczkolwiek okazuje się, że wystarczy dobra motywacja i organizacja by niemożliwe stało się możliwe. Pomimo że podczas drugiej nocy, zebrało nam się na głębokie tematy, zadając sobie pytania, na które nikt z nas nie zna odpowiedzi, przez co bardzo późno poszłyśmy spać, to dnia następnego dzięki Darii stanowczych metod udało mi się wypełznąć z łóżka. No dobrze, będę szczera. Ona po prostu wiedząc, że jest mi zimno, zabrała mi kołdrę i wywaliła z łóżka, obiecując cieplusi koc w zamian za pójście na śniadanie. W ciągu reszty dnia byłyśmy faktycznie zorganizowane. Cały plan działania został obmyślony na tip-top, przez co było nam znacznie łatwiej. Podczas tych trzech dni, zdałam sobie sprawę, że tak naprawdę wiemy o sobie bardzo dużo, na tyle, że nie potrafimy wymienić rzeczy, których o sobie nie wiemy nawzajem. Daria jest wspaniała osoba i będę o niej zawsze dobrze mówiła, pomimo że czasem działa mi na nerwy. W każdym razie kocham ją i mam nadzieje, że będziemy się widywały znacznie częściej. Z tego miejsca chciałabym podziękować również wszystkim czytelnikom, którzy wzięli udział w rozmowach na Skype z nami. Niektórzy towarzyszyli nam już na naszych wcześniejszych takich akcjach, zatem miło oglądało się znajome twarze, jak i wszystkie nowe. Informuję Was również o tym, że możecie spodziewać się naprawdę fajnych notek i pięknych zdjęć, natomiast zdjęć z dzisiejszego posta proszę nie traktować poważnie, ponieważ było to ciężkie wyzwanie ze statywem i pilocikiem!


 INSTAGRAM | FANPAGE
SNAPCHAT: jessikachincza

You Might Also Like

38 KOMENTARZE

  1. Świetnie, że po raz kolejny mogłyście się spotkać! Oglądałam Was na snapie i naprawdę uśmiech pojawiał mi się w niektórych momentach na twarzy. To niesamowite jak blog może zrodzić taką przyjaźń. <3 Naprawdę aż miło się to wszystko czyta i patrzy na zdjęcia, które są naprawdę świetne! :) Czekam z niecierpliwością na więcej ^^
    Buziaki <3, meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia! :) Dobrze, że Daria jest taka stanowcza to nie marnowałyście czasu, haha! :D

    www.ghabj.blogspot.com


    ReplyDelete
  3. Mega pozytywne te zdjęcia. Jejuu aż się nie mogę doczekać kiedy sama zobaczenia sie z moja ibf xx

    ReplyDelete
  4. Jakie cudowne zdjęcia, uwielbiam oglądać wasze snapy, gdy jesteście razem.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. najlepsze na świecie <3! uwielbiam Wasze snapy itd.

    pozdrawiam i zapraszam :)
    www.pisanepasja.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Wiem jakie to uczucie mieć kogoś, która też posiada bloga. Fajnie rozmawiać z kimś, mając wspólną pasję. Uwielbiam Was w dwójkę! Zdecydowanie częściej się spotykajcie :) Już nie mogę doczekać się wszystkich tych zdjęć ♥
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Cieszę się, że udało wam się spotkać! Uwielbiam was obydwie, buziaki. :)

    ReplyDelete
  8. Cudownie, że tak się dopełniacie! Pasja was łączy w jedną wielką siłę!! <3

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  9. świetnie jest tak się spotkać :) ale z was ślicznotki

    http://malinkaaaaaaaaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. masz prześliczne włosy, takie grube i zdrowe!
    a co do notki...fajnie jest miec taką osobę z którą mozna spotkać się raz na jakiś czas i porządnie się nagadać. Ja też mam taką przyjaciółkę :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  11. Wy dwie w jednym miejscu to idealne połączenie! Bardzo uważnie śledziłam Was na snapie! Jesteście bombą pozytywności :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Jesteście mega pozytywnymi dziewczynami!
    Pozdrawiam ze snapa, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  13. Wszystko śledziłam na snapach :D
    Fajnie, że tak świetnie spędziłyście czas ♥
    ♥ www.kamila-mackowiak.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  14. Świetnie, że tak fajnie spędziłyście czas no i dobrze jest mieć koło siebie taką osobę :) Zdjęcia są właśnie super, bardzo lubię takie pamiątkowe, naturalne zdjęcia! Czekam na resztę i cieszę się, że dałyście radę!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  15. Haha oj Daria miała super pomysł :) Zdjęcia są fajne, widać jak bardzo się przyjaźnicie. Pozdrawiam :*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Świetne zdjęcia i super że się spotkałyście.
    http://ohdaylikeeveryday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Mega pozytywne zdjęcia! Widać, że świetnie się bawiłyście :)

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  18. Jeju,ale super.Też mam przyjaciółke co prowadzi bloga jeju! http://efermoniczna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Śledziłam was na snapchacie gdy się spotkałyście, widać że spotkanie wam się udało:)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Cudowne zdjęcia! Bardzo dobrze jest mieć taką bliską osobę przy sobie. :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  21. Super, że tak fajnie spędiłyście te dni razem! Mam nadzieję, że szybko uda Wam się spotkać po raz kolejny<3

    Veroni- agataweranika.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. To cudowne jest mieć taką osobę, z którą mimo,że dzieli setki kilometrów to i tak jest dla ciebie wszystkim. Tymbardziej jak ma się wspólne pasje :D
    http://edytaduszynska.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Jesteście cudowne! Bardzo was lubię :)
    _________
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    ReplyDelete
  24. Super zdjęcia! Dopiero zaczynam, może ktoś ch chciałby wpaść na mojego bloga :)
    andziia31.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Super zdjęcia! Dopiero zaczynam, może ktoś ch chciałby wpaść na mojego bloga :)
    andziia31.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Super zdjęcia! Dopiero zaczynam, może ktoś ch chciałby wpaść na mojego bloga :)
    andziia31.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Dobrze jest mieć przyjaciółkę :) Słodkie to pierwsze zdjęcie :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  28. Pięć sesji jednego dnia! Podziwiam Was! Bardzo fajnie, że macie siebie i wspólne zainteresowania. Pozatym piękne zdjęcia i obie jesteście śliczne! ;)
    http://paulinapaulaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Dobra organizacja to podstawa !
    Mieć bliską osobę, której ufa się bezgranicznie to bezcenny skrab...
    Urocze zdjęcia, skromne, ale wspaniałe ♥

    doleczek-szczescia.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. To super, że masz kogoś takiego z kim możesz dzielić swoje zainteresowania! :)
    Pozdrawiam Jess, i czekam na kolejne sesje! ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Super, że udało Ci się spotkać z Darią, widziałam na snapchacie, że świetnie spędziłyście czas :) śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  32. mając taką osobę w życiu, wszystko jest lepsze :D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*