2015 - pomimo zlych dni

Sunday, January 24, 2016

Jak wspominałam w poprzednim poście, ubiegły rok nie należał do najlepszych, ale nie oznacza to, że nie było chwil, które zaliczam do udanych i które utkwiły mi w pamięci. Na początku roku faktycznie nie przytrafiła mi się ani jedna rzecz, którą mogłabym przyjemnie wspominać, aczkolwiek wraz z początkiem roku podjęłam dwie ważne decyzje. Zakończyłam pewny rozdział w swoim życiu, m.in. zrezygnowałam ze szkoły i wszystkich toksycznych znajomości. Nie było to łatwe, ponieważ nie wiedziałam co tak naprawdę ryzykuje. Na całe szczęście po upływie prawie roku czasu, wiem, że była to jednak z najlepszych decyzji, które podjęłam w moim krótkim życiu. Rozpoczęcie nauki w nowej szkole było dla mnie pewnym przełomem. Odcięłam się całkowicie od swojego rodzinnego miasta i zaczęłam od nowa, z czystą kartką. Tego było mi trzeba. Zmiana ta sprawiła również, że w końcu czuję się doceniana, choćby pod kątem nauczycieli. Jestem traktowana w taki sposób, na jaki według mnie zasługuje. W roku 2015 również podjęłam się swojej pierwszej pracy dorywczej. Co prawda pracowałam tylko dwa tygodnie, aczkolwiek czułam się świetnie z faktem, że robię coś nowego, że zarabiam swoje pierwsze pieniądze w sposób bardziej fizyczny, ponieważ nie będę ściemniała, że na blogu nie zdarzyły się przypływy gotówek, aczkolwiek taka "łatwa" praca, jest mniej satysfakcjonująca niż wstawanie rano, zmęczenie i końcowe zadowolenie. Cieszę się również, że pieniądze, które zarobiłam, przeznaczyłam na rzecz, którą chciałam, ponieważ zainwestowałam w iphona, który sprawił, że nigdy już nie rozstanę się z systemem IOS. Nie mogę zapomnieć również o zostaniu ambasadorką "DDOB" i wspólnym wyjeździe wraz z innymi blogerkami do Katowic. Było świetnie i mam nadzieję, że jeszcze podobne okazje będą miały miejsce nie raz. Pokochałam wszystkie dziewczyny! Jeżeli chodzi jeszcze o poznawanie osób, to pod koniec roku ponownie z przypadku, ponieważ przez instagrama, poznałam się z Maddy, z którą się świetnie dogaduję, zabrała mnie na moje pierwsze łyżwy w życiu oraz spędziłyśmy ostatnie chwile starego roku i witałyśmy razem nowy, lepszy rok. Był to świetny sylwester i cieszę się, że pomimo słabego rozpoczęcia, zakończenie było szczęśliwe.

Podsumowując, pomimo że w większości przeważały te gorsze chwile, to cieszę się niezmiernie, że było również trochę chwil, kiedy gościł na mojej twarzy uśmiech i wszystkim osobom, które miały na to wpływ również z tego miejsca bardzo dziękuję i jestem bardzo wdzięczna za każdą nawet najmniejszą drobnostkę. Jestem osobą wdzięczną i pamiętliwą, więc każda osoba, która służyła mi bezinteresowną pomocą, może liczyć na mnie w razie potrzeby. Gdy będę w stanie to pomogę.
 INSTAGRAM | FANPAGE
SNAPCHAT: jessikachincza

You Might Also Like

58 KOMENTARZE

  1. U mnie rok 2015 rowniez nie należał do najlepszych, aczkolwiek nie mogę narzekać, były też dobre chwile :) piękne zdjęcia, pasuje Ci koczek :*
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  2. Dobrze, że się przełamałaś. Każdy potrzebuje zmian w swoim życiu. Mam nadzieję, że rok 2016 będzie dla Ciebie jeszcze lepszy :)
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Mam nadzieję, że ten rok będzie dla Ciebie zdecydowanie lepszy od poprzedniego! :)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  4. Zycze ci zeby ten rok byl idelany i zebys miala tylko te wspaniale chwile 😘
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Cudowny post moja droga ♥

    ReplyDelete
  6. Dobrze, że wszystko się ułożyło po tym trudnym czasie, życzę Ci, żeby ten rok był o wiele szczęśliwszy i bardziej pozytywny, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  7. U mnie tak jak u Ciebie Jess rok 2015 nie należał do najlepszych. Miałam problemy z porzuceniem wspomnień z przeszłości, które porządnie odbiły się na mojej psychice, miałam częste dołki i chciałam spędzić cały dzień w łóżku, a oprócz tego ludzie traktowali mnie jakbym była gorsza. Na szczęście od początku tego roku wzięłam się za siebie i czuję, że będzie to mój rok! Pokazałam wszystkim, że nie jestem taka, że jak coś mi powiedzą to będę siedzieć cicho i w końcu ludzie zaczęli mnie szanować. Oprócz czuję się w końcu pełna energii i mam ochotę do robienia wszystkiego, co mogę! Mogę dobrze powiedzieć, że to przejście z starego roku do nowego wyszło mi na dobre! Dodatkowo odeszłam z Drużyny Harcerskiej z powodu toksycznych znajomości i ludzi, którzy tam byli. Miałam dość tego, że woleli na obozie robić "popisówy" (mówię o kadrze) i przez to, że miałam problemy doprowadzili do tego, że siedziałam tydzień po obozie w domu z kolanem, które nie potrafiłam zginać. A dobrze wiedzieli, że mam z nim problemy i nie mogę go przemęczać, ugh... Ale to, że odeszłam z harcerstwa wszystko toczy się lepiej i mam nadzieję, że będzie tak ciągle :D Oprócz tego staram się patrzeć zawsze pozytywnie na świat, co coraz to lepiej mi wychodzi przez co jestem zawsze szczęśliwa ♥

    be-different-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wspaniale! Zatem życzę Ci jak najwięcej uśmiechu na twarzy i wielu sukcesów. Wierzę, że faktycznie będzie to Twój rok.
      3maj się ciepło, buziaki :* // Jessika Chińcza

      Delete
  8. Cieszę się, że już u Ciebie w porządku :)
    Pozdrawiam :*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Zmiany bardzo często sa na lepsze, wiec dobrze, że sie na nie zdecydowałaś.
    Podobno jaki sylwester taki cały rok :) zycze Ci zeby tak było/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  10. Świetne podsumowanie tego starego roku! Mam nadzieję i trzymam kciuki, żeby ten nowy był dla Ciebie nową, lepszą przygodą :)
    Buziaki Jess ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Jestem z tobą od niedawna i dopiero teraz dowiedziałam się że zmieniłaś szkołę itp itp ale cieszę się że powoli ci się wszystko ułożyło i życzę ci żeby rok 2016 był jeszcze lepszy :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ja tamten rok za to zaliczam do udanych. Mam nadzieję, że ten również taki będzie. Śliczne zdjęcia+ życze super spedzonego czasu u Darii :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Zawsze warto zauważać pozytywy i po prostu szukać ich jak najwięcej :D Ten rok był naprawdę przełomowy dla Ciebie, ale myślę, że wyszło Ci to naprawdę na dobre. A teraz? Teraz będzie tylko lepiej! Piękne zdjęcia <3
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  14. Mam nadzieje, że teraz będzie już tylko lepiej Jess :*
    luuvmy.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. ja od września idę do nowej szkoły i mam nadzieję, że odetnę się od tych znajomych, którymi się obecnie otaczam, a rok 2016 będzie lepszy niż 2015 :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. U mnie 2015 także nie należał do najlepszych. Nie potrafilam się pogodzić z tym ze pewni ludzie odeszli juz na dobre. A taka była wielka przyjaźń eh. Ciągle zylam tym ze może coś się jeszcze zmieni. Ale za to pod koniec roku powiedziałam sobie dość i odcinam się od przeszłości. Ten rok zapowiada się natomiast rewelacyjnie i mam nadzieje ze nic się nie popsuje.
    Tobie Jess życzę żeby to tez był dla ciebie super rok bo zaslugujesz dziewczyno na te najlepsze chwile. P.s dzieki za filmy jeszcze raz xx

    ReplyDelete
  17. Jestem w podobnej sytuacji do twojej, przynajmniej tak mi się wydaje. Nie wiem tak do końca co robić. Czuje się niedoceniana, możliwe też ze niedowartościowana. :'( Nie wiem czy mam to zakończyć i zacząć wszystko od nowa, chociaż to byłoby bardzo trudne,czy nadal trwać w tym 'bagnie' aż do końca gimnazjum...
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  18. Chyba pierwszy raz widzę Cię w koczku, ale prześlicznie wyglądasz! <3
    Fakt, 2015 widać że to był dla Ciebie ciężki rok,ale dobrze że wszystko skończyło się zadowoleniem. Oby 2016 był o niebo lepszy! :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Ja tego roku nie uważam za najlepszy z wszystkich, ale przecież każdy rok ma pozytywy i tto one muszą być brane pod uwagę. Cudowne zdjęcia Jessika!

    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Wspaniały post ! Jesteś najlepszą blogerką ;)
    Zmiana otoczenia czasami naprawdę pomaga wiem z doświadczenia też tak miałam ;)

    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    ReplyDelete
  21. Życzę, aby ten rok był 100 razy lepszy od minionego!
    Fajna stylizacja :)

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ - NOWY POST! (klik)

    ReplyDelete
  22. Najlepiej jest zapomnieć te najgorsze chwile, a pamiętać te najlepsze <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Życzę Ci aby ten 2016 był dla Ciebie o wiele lepszym rokiem :), ślicznie wyglądasz.
    weź udział w konkursie gdzie możesz wygrać skórzaną torebkę.

    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  24. Świetny post, cieszę się że u ciebie już wszystko dobrze. Dla mnie rok 2015 też nie należał do najlepszych ;)


    Kinga Dobrowolska - blog. Zapraszam!

    ReplyDelete
  25. pamietam ten Twoj "zły" okres i bardzo się cieszę, że już wszystko w porządku i trzymam kciuki za lepszy nowy rok :*
    http://dryclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Dla mnie ten rok również nie był tym najlepszym. Wydarzyło się dość sporo przykrych sytuacji, które najchętniej wymazałabym ze swojego życia. Teraz staram się zmieniać moje podejście do życia. Mam wielką nadzieję, że uda mi się ukształtować swój charakter tak żeby w końcu było dobrze. :)
    Cudownie wyglądasz! <3
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  27. Pięknie wyszłaś na zdjęciach :* Mam nadzieję, że rok 2016 będzie lepszy i będziesz jeszcze bardziej uśmiechnięta ❤️
    Pozdrawiam
    victooriamadeleine.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Dla mnie poprzedni rok nie należał do najlepszych.. :/
    Śliczne zdjęcia :)


    pozdrawiam i zapraszam >>> nicolenicky01.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  29. Śliczne zdjęcia *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. u mnie 2015 rok też nie był najlepszy, ale czuję, że ten będzie o wiele lepszy :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Dla mnie o wiele lepszy będzie ten rok, jestem tego pewna :)
    Cudownie wyszłaś na zdjęciach! :*

    paull-cis.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Uwielbiam w tobie to, że jesteś skromna i szczera i aż z przyjemnością czyta się to, co piszesz. Ciesze się, ze mimo wszystko na Twojej drodze pojawiły się osoby, dzięki którym było ci lepiej:) Zdjęcia piękne! Ten sweterek urzekł mnie już na snapie!

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  33. Uwielbiam wygląd na Twoim blogu! Zasłużyłaś na bycie ambasadorką, pomimo wszystko jesteś bardzo pozytywną osobą. Ja też chciałam zmienić szkołę, ale stwierdziłam, że ten rok się jeszcze pomęczę i zmieniam ją na szczęście już we wrześniu, bo jakbym miała tam dłużej chodzić to bym dostała kręćka. Prześliczne zdjęcia, jesteś przecudna. Gratuluję też cudownemu fotografowi, szkoda, że nie mam ferii, to bym przyjechała do Torunia, żeby chociaż przez chwilkę z Tobą porozmawiać na żywo! Mimo wszystko mam nadzieję, że jeszcze zdarzy się taka okazja!
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fotograf dziękuje haha :D

      Delete
  34. Mój 2015 też nie był najlepszym rokiem i mam nadzieję, że 2016 przyniesie nowe znajomości, możliwości i tak dalej. Oby, bo inaczej nie wiem, jak podołam.
    Super zdjęcia. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. U mnie ani początek, ani zakończenie 2015 roku nie były zbyt fajne, za to środek obfitował w radość i nowe rzeczy, dzięki którym jestem, jaka jestem. Wiele rzeczy się nauczyłam, niestety jeszcze wtedy nie wiedziałam, jak bardzo toksyczne znajomości psują moje życie. Teraz już wiem, i to, że zerwałam z osobami, które za wszelką cenę chciały zmazać uśmiech z mojej twarzy. Jestem pewna, że ten rok będzie lepszy.
    Ślicznie wyszłaś na zdjęciach, ten koczek, taki artystyczny <3 I świetny mejkap. :)

    ♥Instagram♥
    ♥Just Me And My Fancy- klik!♥

    ReplyDelete
  36. Mam nadzieję, że 2016 będzie dla Ciebie znacznie lepszy! Życzę Ci tego z całego serca. Świetne zdjęcia, bardzo ładnie Ci w takim koczku :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  37. Czasami dobrze się odciąć. Super, że coś zaczynasz na nowo :D
    Cudne zdjęcia ♥

    ReplyDelete
  38. Wiesz co? Pomimo tego, jak dobrze wszystko napisałaś i tak zakochałam się w twojej fryzurze XD
    http://oleczka33.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha fryzura to efekt zabieganego dnia. Początkowo był to w miarę normalny i prosty kok, ale faktycznie dopiero na zdjęciach dostrzegłam w nim potencjał, haha. Artystyczny nieład.

      Delete
  39. Mam nadzieję, że 2016 będzie dla ciebie lepszy! Też nie udało mi się zbytnio w 2015 :/
    my----reality.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Prześlicznie ci w koku(?) Jess! Bardzo podobają mi się te zdjęcia ♥

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    ReplyDelete
  41. U mnie rok 2k15 był pod wieloma względami i dobrym rokiem i złym, ale mam nadzieję że obecny będzie najlepszy ze wszystkich :D

    http://saynika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Zmiany są chyba dobre prawda? Życzę powodzenia w 2016 i samych sukcesów!

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Ja również tak jak Ty zmieniłam szkołe :) i też uważam,że to była najlepsza decyzja
    sandra-busz.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. mam nadzieję, że ten rok będzie dla Ciebie jak najlepszy <3!

    pozdrawiam i zapraszam :)
    www.pisanepasja.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. I życzę Ci aby ten rok był w pełni Twoim rokiem! :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Mam nadzieję, że rok 2016 już od początku jest dla ciebie udany.

    www.maggielissima.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. masz przepiękne oczy!
    http://mylittlesecreett.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Jesteś naprawdę piekną dziewczyną!
    http://martina-arrowska.blogspot.com/ zapraszam! dopiero zaczynam przygodę

    ReplyDelete
  49. Śliczne zdjęcia, chciałabym tak wychodzić na zdjęciach jak ty :)

    Zapraszam (nowy adres bloga) --> http://itsmenatalie00.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Perfekcyjne zdjęcia!:) Masz bardzo ładną fryzurę.
    blog: sajecka

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*