Postanowienia noworoczne

Sunday, January 10, 2016




Nie było mnie tu od świąt. W sumie dokładnie od wigilii, kiedy wpadłam złożyć Wam życzenia. Rok 2016 się właśnie rozpoczął, a w raz z nim pewnie u większości z Was nowe postanowienia. Osobiście zbytnio w tym roku się w to nie bawię, aczkolwiek jest kilka rzeczy, które faktycznie chciałabym osiągnąć, np. ograniczyć lenia, który jest tak wielki jak stąd do Kanady, co utrudnia mi w zasadzie każdą czynność. Chcę również zacząć traktować ludzi na tyle dobrze jak na to zasługują i odwrotnie. Zdałam sobie sprawę, że bycie miłym i w porządku wobec ludzi w cale nie jest chwalone i mile widziane - wręcz przeciwnie. Wydaje mi się, że ludzie przywykli do dni przepełnionych fałszywymi twarzami, wulgaryzmami czy pomiataniem sobą nawzajem. Paradoksalne podejście lubić kogoś z kim można śmiało obrobić komuś tyłek i przez kogo codzienność będzie ubarwiana w postaci kłótni i wyzywania się od różnych. Jakie mam jeszcze postanowienia? Dążyć do wyznaczonych sobie celów i pokazać sobie jak i osobom, które we mnie nie wierzą, że się mylą i mogę dużo, dużo więcej. W 2016 chcę być kowalem własnego losu! Tak właśnie!  Chcę całkowicie móc decydować o moich poczynaniach, popełniać błędy, naprawiać je, stawać się coraz to lepszym człowiekiem. Nie mam pojęcia jakie niespodzianki przyniesie mi ten rok. Wiem tylko tyle, że z pewnością będzie wiele uśmiechu radości, ale również pojawią się łzy i smutek. Natomiast bez względu na okoliczności wiem, że się nie poddam i co mnie nie zabije, to mnie wzmocni. 

 
Co rok niosę coraz większy bagaż doświadczeń. Patrząc każdego razu choćby rok w tył twierdzę, że zaszło dużo zmian. Jednak rok 2015 przyniósł wyjątkowo dużo cierpienia i bólu. Musiałam podjąć kilka bardzo istotnych decyzji wpływających na pewno na moje życie. Będąc pod wpływem tych negatywnych emocji uważałam, że wszystko jest beznadziejne. Życie, ja, ludzie wokół. Gdy w końcu zebrałam resztki sił jakie mi pozostały, robiłam malutkie kroczki ku mojemu osobistemu sukcesowi. Po dłuższych miesiącach "walki", która wydawała mi się być wtedy nie do pokonania, dałam radę. Wstałam na nogi całkiem sama, co pokazało mi samej jak silna jestem i że nie ma rzeczy z którą bym się nie dała rady uporać. Pomimo, że ubiegły rok przebiegał w taki a nie inny sposób jestem bardzo szczęśliwa, że mogłam tego wszystkiego doświadczyć, ponieważ te doświadczenia zmieniły całkowicie mój sposób myślenia, stałam się inną osobą i chcę dźwigać ciężary jakie zaserwuje mi życie, ponieważ chcę być coraz to lepszym człowiekiem. Na sam koniec chciałabym życzyć Wam wszystkiego najlepszego w nowym roku i wierzę to, że wszystkie Wasze postanowienia noworoczne się spełnią!

 INSTAGRAM | FANPAGE
SNAPCHAT: jessikachincza

You Might Also Like

38 KOMENTARZE

  1. Ślicznie wyglądasz :) Tobie również wszystkiego dobrego i przede wszystkim mnóstwo uśmiechu!
    _________
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    ReplyDelete
  2. Bardzo dobrze czytało się tego posta! Wspaniale, że do tak wielu rzeczy podchodzisz optymistycznie nastawiona! :)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  3. dla mnie niestety 2016 dosyć zle sie zaczął. No nic, mam nadzieje ze jakos dam sobie ze wszystkim radę i tak jak Ty pod koniec tego roku będę się jeszcze z tego "śmiać" :D
    Szczęsliwego!/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    ReplyDelete
  4. najważniejsze, żeby z każdego wydarzenia życiowego wyciągać wnioski :)
    mam nadzieję, że rok 2016 będzie dla Ciebie udany i właśnie tego chce Ci życzyć :)
    pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  5. Przepięknie wyglądasz. Ja nie mam postanowień ;)

    ReplyDelete
  6. Za każdym razem, jeśli upadamy, to tylko po to, żeby odbić się od dna :)

    Sometimes my-klik!

    ReplyDelete
  7. Jak zawsze piękne zdjęcia i słowa.. Mam nadzieję, że zobaczymy się niedługo :D

    ReplyDelete
  8. Dla mnie rowniez 2015 byl nie za ciekawy. Stracilam dużo ważnych mi kiedyś osób i nie potrafilam się po tym pozbierać. Jakoś pod koniec roku zrozumialam ze powinnam zacząć żyć i otworzyć się na nowych ludzi. Dlatego myślę ze 2016 będzie dla mnie czymś w rodzaju wydostania się z dołka.
    Trzymam kciuki także za ciebie kochana.

    ReplyDelete
  9. Śliczne zdjęcia, w sumie jak zawsze <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Jesteś prześliczna, uwielbiam twoją urodę!! :)
    Życzę Ci wszystkiego dobrego w nowym roku, trzymam mocno kciuki za realizację twoich postanowień!
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    MARYSIAWOJCIK.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  11. Och widzę, że nie tylko mi leń utrudnia życie. Życzę Ci aby ten rok, przyniósł Ci mniej cierpienia i bólu, samych dobrych chwil i pokonania lenia haha :* Buziaki ♥
    http://kamila-mackowiak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Przepiękne zdjęcia! Też musze pokonać swoje rozleniwienie :)
    Veroni- agataweranika.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Świetne zdjęcia ! <3 Szczęśliwego Nowego Roku !
    paulannn.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Mam całkiem podobne postanowienia. :) Życzę Ci żeby to wszystko się spełniło. ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  15. Każde doświadczenia, nawet te złe, są potrzebne :)
    Śliczne zdjęcia! <3
    Oby 2016 był jeszcze lepszy niż poprzedni!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Piękne zdjęcia. Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze w nowym roku! ♥
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Świetny post, bardzo motywujący! :) Piękne zdjęcia! Czekam na więcej postów, pozdrawiam i życzę wszystkiego co najlepsze!

    ReplyDelete
  18. Rok 2016 będzie dla mnie tym przełomowym i mam nadzieję, że sobie poradzę, a na mojej drodze staną właściwi ludzie. Oby.
    Udanego i lepszego roku Ci życzę. :)

    _________
    Pozdrawiam, Paskuda

    ReplyDelete
  19. ja właśnie pierwszy raz zrobiłam sobie postanowienia i cele na ten rok. Na koniec roku zobacze co z tego wszystkiego wyjdzie :D
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Życzę Ci, aby ten rok był dla Ciebie takim, jakim go sobie wymarzyłaś i abyś osiągnęła to wszystko o czym pisałaś w poście! :) Ślicze zdjęcia!! :)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Śliczne zdjęcia! Wszystkiego dobrego w 2016 roku! :D
    Oglądam na Jessmili! :D

    Pozdrawiam true-less.blogspot.com :D

    ReplyDelete
  22. mam podobne postanowienia :)
    śliczne zdjęcia!

    ReplyDelete
  23. Śliczne zdjęcia!
    Udanego i szczęśliwego 2016 roku! :)
    Pozdrawiam,
    mondialeenblanc.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Dla mnie rok 2015 również nie był najlepszy. Ale mam nadzieje że ten rok będzie lepszy dla nas wszystkich. Życzę spełnienia wszystkich postanowień. Piękne zdjęcia :) Pozdrawiam :*
    Zapraszam-PaulaBlog

    ReplyDelete
  25. Ślicznie wyglądasz! Trzymam kciuki, żebyś zrealizowała wszystkie postanowienia, które sobie wyznaczyłaś. xx

    ReplyDelete
  26. Pięknie wyglądasz! Ja mam kilka postanowień ^^ Życzę, aby rok 2016 był taki, jaki chcesz :3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Oglądałam twoje poprzednie posty. Praktycznie przetrzepałam całe archiwum :D mega się zmieniłaś, oczywiście pozytywnie! Ale tęsknię za czasami kiedy codziennie dodawałaś posty :* mam nadzieję, że one wrócą jeszcze. Cudowny design, oby dodał ci zapału do pracy Jess!

    ReplyDelete
  28. Ale piękne zdjęcia <3 I wygląd też jest super! Trzymam kciuki żeby ten rok był dla Ciebie niesamowity, wierzę, że dasz radę osiągnąć to co tylko chcesz!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  29. Życzę Ci powodzenia w dążeniu do wyznaczonych celów, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  30. Mam nadzieję, że rok 2016 będzie dla wszystkich najlepszym rokiem. Życzę Ci dużo wytrwałości w dążeniu do celów. Piękne zdjęcia i cudowny design! <3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Życzę ci aby wszystkie twoje postanowienia się spełniły!
    Mój blog!

    ReplyDelete
  32. teraz masz naprawdę wyjątkowy kolor włosów :) Podoba mi się!

    ReplyDelete
  33. Ja w tym roku postanowień prawie żadnych nie mam, ale tobie życzę, abyś wszystkie spełniła. Masz cudowną figurę!

    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Oby twoje postanowienia się spełniły ;)

    http://notatkimlodego.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  35. Świetny post, powodzenia w nowym roku! :)
    http://sandra-busz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. super zdjęcia ! stylizacja jak najbardziej mój gust!
    pozdrawiam gorąco :) i zapraszam do mnie
    claudelline.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. super zdjecia, inspirujące:)oko swietnie zrobione:)
    zapraszam tez do mnie na www.lipsonheels.pl

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*