Merry Xmas

Thursday, December 24, 2015


Nadszedł ten jakże magiczny czas - Święta. Są to zdecydowanie jedne z cieplejszych dla serca dni w roku. Powinien być to czas spędzony w rodzinnym gronie, dzieląc się opłatkiem, składając życzenia i cieszyć się sobą nawzajem. Dla mnie święta już dawno straciły swój urok, a każde kolejne czynniki wpływały na to, że coraz bardziej negatywnie się na nie nastawiałam. Mam jednak nadzieję, że Wasza definicja świąt i ich spostrzeganie różni się od mojego. Przerwę świąteczną traktuję bardziej jako odpoczynek, poukładanie sobie wszystkiego, oraz możliwość do spotkań z przyjaciółmi. Jeszcze wczoraj tuż przed świętami wybrałyśmy się z dziewczynami na obiad, kawkę i pogaduchy. Szczerze powiedziawszy jeszcze nigdy nie miałam tak zgranej klasy, byśmy tak często spotykali się po szkole w większych grupach. Strasznie się cieszę, że trafiłam na tak cudowne osoby, bo dzięki nim chodzenie do szkoły staje się znacznie przyjemniejsze. Dziewczyny, jeśli to czytacie, to wiedzcie, że Was kocham!
Chciałabym życzyć Wam zdrowych, pogodnych Świąt Bożego Narodzenia, dużo szczęścia, miłości, pomyślności. Byście nie musieli nikogo udawać i zawsze byli sobą. Samych życzliwych ludzi, wspaniałych przyjaciół, cudownej miłości, smacznych potraw na wigilijnym stole - bo jedzenie to szczęście, a szczęście i zdrowie są w życiu najważniejsze, pamiętajcie!
Prócz moich życzeń mam dla Was świąteczne życzenia od ambasadorek DDOB! Buziaki!

 INSTAGRAM | FANPAGE
SNAPCHAT: jessikachincza

You Might Also Like

57 KOMENTARZE

  1. Zdjęcia są śliczne i wprowadzają w bardzo miły nastrój i takiego właśnie chciałabym Ci na ten świąteczny czas życzyć.
    Pozdrawiam, Laru!

    ReplyDelete
  2. Mam nadzieję, że kiedyś te święta odzyskają dla Ciebie urok :) Bo my, "starsi" też możemy poczuć ich magię.
    Ja czekam z niecierpliwością na święta co roku, chociaż w tym roku jest parę czynników, które psują humor, ale staram się o tym nie myśleć. Może tez spróbuj po prostu cieszyć się chwilą? :) Wesołych i więcej uśmiechu!/Karolina

    ReplyDelete
  3. Tobie też wszystkiego dobrego :)

    dororetka2.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wesołych Świąt! :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Merry Christmas! :*

    _____________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    ReplyDelete
  6. jaaaaakie piękneee zdjęcia <3

    ReplyDelete
  7. Tobie również Wesołych świąt :)
    Świetne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam te święta, wesołych i pogodnych świąt!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    ReplyDelete
  9. Zdjęcia są cudowne! ;)
    Dla mnie święta zawsze byly magicznym czasem, w tym roku jest jakos inaczej jednak mam nadzieję ze to tylko przez brak sniegu ;p
    Również życzę Wesołych Świąt! ;*

    ann--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. To fajnie, że masz taką zgraną klasę! :)
    Wesołych! :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ja też w tym roku zupełnie nie czułam atmosfery świąt, mimo iż cały grudzień byłam bardzo podekscytowana przygotowaniami i nie mogłam się ich doczekać. Mam nadzieję, że kolejne święta będą dla mnie magiczne i uroczyste :) Dziękuję za życzenia
    Mój blog!

    ReplyDelete
  12. Gdyby moja klasa była tak zgrana... :) Może w liceum będzie lepiej, jeszcze tylko kilka miesięcy :)

    Ja w ogóle nie czuje świąt :(

    ReplyDelete
  13. Mi już prawie święta tracą urok, ale myślę, że będzie inaczej. Śliczne zdjęcia! :D

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  14. Moja klasa też jest dość zgrana, dlatego wiem jakie to ważne i cudowne! Mam nadzieję, że mimo wszystko miło spędzisz święta i życzę Ci tego z całego serca, buziaki :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  15. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia, dużo radości i miłości w nadchodzącym roku.
    Większej aktywności na blogu od tych stałych jak i nowych czytelników.
    Życzy: http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Wesołych Świąt jeszcze raz! <3

    ReplyDelete
  17. Wesołych świąt Jess! :*
    Kocham to nagranie, szczególnie Twój i Sary moment ale brak mi Darii przyzwyczaiłem się, że jest zawsze w jessmili hahaha :P
    leciak.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ja ten czas także spędzam na odpoczynku ale w domu :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Wesołych Świat !

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Mmm pyszna musiała byc ta kawa :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Mam nadzieję, że spędziłaś te Święta przyjemnie i Twoje odczucia związane z Bożym Narodzeniem będą bardziej pozytywne, pozdrawiam! super zdjęcia :*
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Na szczęście ja mam inny pogląd na święta. Bardzo "kocham" ten czas! Mam nadzieję, że Ty też kiedyś je polubisz.
    Świetne zdjęcia!
    wdym - zapraszam (nowy post)!

    ReplyDelete
  23. Wesołych Świąt ! Mam nadzieję , że będzie taki rok , w którym będziesz czuła tą magię świąt i ich urok! :) Jednak przyznam się , że sama w tym roku nie czułam jakoś bardzo tych świąt. Byłam otoczona ludźmi , którzy nie mogli ich się bardzo doczekać a mi było tak naprawdę obojętnie.
    Pozdrawiam :)
    http://different0words.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Dużo bym dala za taką klasę. Tobie też wesołych świąt Jessi.
    Święta chyba u każdego tracą swój urok z wiekiem. To już nie jest to co kiedys, niestety.

    ReplyDelete
  25. Jakiego aparatu fotograficznego używasz? Przeeeeśliczne zdjęcia ❤

    ReplyDelete
  26. Dla Ciebie również wesołych, pięknych świąt :)

    ReplyDelete
  27. Wesołych Świąt i wszystkiego co najlepsze! :)

    Zapraszam na nowy post po małej przerwie!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    ReplyDelete
  28. Mam nadzieję, że te święta dla Ciebie nie były aż takie złe :)
    sajecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Moja klasa to totalna masakra, masz szczęście, że twoja jest fajna :)
    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!
    Just Me And My Fancy- klik!

    ReplyDelete
  30. Piękne zdjęcia! *.* A tak z drugiej strony znasz może kogoś kto pomógłby mi zrobić ładny design bloga? Próbowałam sama, ale mi coś nie wyszło haha może mi kogoś polecisz? :D

    ReplyDelete
  31. Fajnie,że masz taką super klasę, bo moja to niestety katastrofa, w ogóle sie nie spotykamy.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Przepiękne zdjęcia! *,*
    Wesołych Świąt, ślicznotko <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  33. Ja spędziłam cudowne święta;)

    ReplyDelete
  34. Ale ładne, klimatyczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  35. Te zdjęcia są wspaniałe i mają piękny klimat :)

    ReplyDelete
  36. Ja niestety z roku na rok coraz to mniej czuję święta. Ahh zazdroszczę klasy, bo moja jest bardzo nie zgrana. Śliczne zdjęcia :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Szczera prawda to niezwykle...

    Magiczny czas...

    http://pozytywnie-nastawiona.blogspot.com/2015/12/grudniowej-nocy.html

    ReplyDelete
  38. Super post. Zdjęcia jeszcze lepsze! Zapraszam do mnie ☺

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/2015/12/137-merry-christmas.html

    ReplyDelete
  39. Jejku,najlepsze zdjęcia!
    Ja również mam zgraną klasę, moim zdaniem to bardzo ważne, w końcu spędzamy z tymi ludźmi masę czasu.
    Pozdrawiam!

    http://sarajanikblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Cudowne zdjęcia. Zazdroszczę ci takiej zgranej klasy.
    Bonia blog

    ReplyDelete
  41. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    ♥ PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know! ♥

    KLIKsydneysleekKLIK

    ReplyDelete
  42. Jessi! Dopiero znalazłam chwilkę czasu, aby zajrzeć na Twojego bloga po dłuższej nieobecności. Jak zawsze zaskakujesz jakością zdjęć i treścią! Buziaki kochana <3

    ReplyDelete
  43. szczera prawda i piękne zdjęcia , dla mnie święta to doskonały czas by pojednać się z rodziną pamiętajcie "Góra z górą się nie zejdzie ale człowiek z człowiekiem zawsze" :) święta to też dobry czas na wiele przemyśleń.
    http://cheery-friendly-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Też nie lubię świąt :/ Liczą się dla mnie tylko ze względu na odpoczynek i poukładanie spraw
    bardzo ładne zdjęcia muszę tu wpadać częściej ;)

    http://i-know--myself.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Świetny post, cudowne zdjęcia. Nic dodać nic ująć.
    Obserwuję i zapraszam do mnie :*

    http://looyourself.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Cieszę się że masz taką zgraną klasę, tyko pozazdrościć:)

    Mój blog - WHOSMEB.BLOGSPOT.COM - kliknij tutaj

    ReplyDelete
  47. Święta, święta i po świętach! Cudowne zdjęcia Jess ♥

    nicolenicky01.blogspot.com <<< ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA ♥

    ReplyDelete
  48. Niestety moja klasa nie okazała się tak zgrana, ale cóz, ludzi nie zmienie ;)
    Piękne zdjęcia ;)

    zapraszam na bloga-klik

    ReplyDelete
  49. jesteś bardzo ładna! *.*
    http://mylittlesecreett.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*