Ddob w Katowicach

Thursday, December 03, 2015


Poprzedni post poświęciłam na tag i kilka wyjaśnień o DDOB, a w weekend miałam okazję zjawić się na spotkaniu w Katowicach wraz z częścią ich ambasadorek. Nie wiem w zasadzie od czego zacząć. Dwoma słowami - było cudownie. Cieszę się, że w ogóle dałam radę dojechać. Do pokonania miałam 7 godzinną drogę pociągiem, a 20 minut przed zorientowałam się, że w samochodzie zostawiłam torebkę, w której były bilety, portfel i wszystko co najważniejsze. Gdy dotarłam do Katowic, na peronie czekali na mnie założyciele portalu DDOB. 
 
  
Byłam jako pierwsza ze wszystkich dziewczyn więc trochę się stresowałam przed całym wydarzeniem, aczkolwiek po dojechaniu na targi, zobaczeniu i przytuleniu po prawie dwóch latach moich kochanych finalistek Bloga Roku, Szczurka i Janulki stres minął. Po chwili poznałam się z resztą dziewczyn a rozmowy nie miały końca. Głupotą jest ocenianie kogoś pod względem tego co robi. Blogerki są uważane za zadumane w sobie panny, które tylko chodzą z aparatem i robią zdjęcia. Szczerze mówiąc dziewczyny, które poznałam są niesamowite, skromne, uśmiechnięte i można z nimi porozmawiać na wszystkie tematy. Całe szczęście większość już wie kim jest blogerka i coraz większa ilość społeczeństwa nie uważa nas tylko i wyłącznie za chodzące reklamy i laski, które nie mają własnego życia. Faktem jest, że zdarzają się i takie pseudo blogerki, które prowadzą bloga tylko i wyłącznie dla korzyści finansowych i materialnych, ale jak w każdym przypadku, nie ma co wrzucać wszystkich do jednego worka. Ile ludzi tyle opinii i zdaję sobie sprawę, że wszystkim nie dogodzimy, aczkolwiek przykry musi być widok biednego hejtera po drugiej stronie komputera, który zamiast mieć cele w życiu i do nich dążyć, wytyka czyjąś pasję, która dodatkowo jest jego pracą. Widzicie w tym coś złego? Mieć pracę, która jest wielką przyjemnością, to najlepsza z możliwych opcji. Ja do tego dążę i każdemu z Was tego życzę. Nie mogę powiedzieć, że planuję przyszłość z blogowaniem, ponieważ jestem na etapie, kiedy sama nie wiem co chciałabym robić i osiągnąć w życiu. Wiem jednak, że blogowanie, spotkania, sesje, ciągły kontakt z ludźmi jest zdecydowanie dla mnie. To jest to co kocham i póki co nie mam zamiaru przestawać tego robić.
  
 Na targach miałyśmy sporo do roboty, ale też znalazł się czas na zdjęcia z Wami i małe pogaduchy. Z tego miejsca chciałabym Wam ogromnie podziękować za Waszą obecność. To cudowne uczucie spotkać Was osobiście. Jest to żywy dowód na to, że faktycznie jest ktoś kto lubi i szanuje to co robię i co do Was publikuję. Wasze uśmiechy na twarzy to najpiękniejszy widok na świecie! Brzmi to może przekłamanie i zbyt sztucznie, ale naprawdę uwielbiam widzieć Was szczęśliwych na dodatek przez moja obecność! Coś pięknego i szczerze mówiąc celebrytom zazdroszczę najbardziej tych spotkań. Nie pieniędzy, podróży czy drogiej biżuterii.  Zawsze gdy spotkam się z Wami, rodzi się we mnie tyle nowych przemyśleń. Nie potrafię się zatrzymać. Wyobrażam sobie salę pełną ludzi, która przyszłaby właśnie dla mnie. Bym mogła Was wszystkich zgromadzić w jednym miejscu i przytulić.

Na targach każdy mógł znaleźć coś dla siebie!
Tego dnia z godziny na godzinę atmosfera stawała się coraz lepsza. Całą ekipą bawiliśmy się do późnego wieczora, śmialiśmy się i po prostu spędzaliśmy ze sobą czas. Następnego dnia obraliśmy za cel Tychy, a dokładniej udaliśmy się do studia fotograficznego, aczkolwiek o tym w kolejnym poście. Snapowicze mieli najlepiej, ponieważ byli razem ze mną i wszystkimi dziewczynami na bieżąco. Starałyśmy się nagrywać jak najwięcej, by choć trochę zbliżyć Was do siebie i pokazać część naszego życia od kuchni. 
Zapraszam Was również na WWW.DDOB.COM, gdzie możecie zobaczyć relacje od strony organizatorów. 
Jeszcze raz dziękuję wszystkim, którzy zjawili się 28.11 na Swag Show Silesia oraz dziękuję wszystkim za życzenia urodzinowe. To mój pierwszy post jako prawdziwa siedemnastka!
 
 INSTAGRAM | FANPAGE
SNAPCHAT: jessikachincza

You Might Also Like

46 KOMENTARZE

  1. Wyczekiwałam tego posta :**

    ReplyDelete
  2. Cudownie, że niektórzy mieli możliwość spotkania się z Wami! Ja niestety nie miałam takiej możliwości (za daleko).
    Cudny post, bardzo treściwy, zdjęcia też super relacjonują cały wyjazd :)
    Pozdrawiam!
    wdym - zapraszam (nowy post)!

    ReplyDelete
  3. super!! <3 buziaki Jess

    ReplyDelete
  4. Czytało mi sie lepiej niz notatki z dziadów haha!!! Czekam na te twoja piekna sesje :*

    ReplyDelete
  5. Mega było się z Wami spotkać!:*

    ReplyDelete
  6. Żałuję, że mnie nie było, bo tak blisko mieszkam :(

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. No to spóźnione wszystkiego najlepszego! :*
    Widziałam relacje na snapchacie, szkoda że do Katowic mam tak daleko.. :(
    Świetne zdjęcia!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Masz świetnego bloga 👌❤

    ReplyDelete
  9. Szkoda , że nie jestem z Katowic ale widać , że się dobrze bawiłyście. Fajnie spotkać wreszcie osoby które widzieliśmy ostatni raz ok. 2 lata temu tak jak ty Szczurka i Janulkę. Wreszcie miałaś przyjemność również spotkać Karinę , która wydawała się bardzo miła i fajna na Jessmili , a w rzeczywistości jest na pewno jeszcze lepsza :)
    Pozdrawiam
    http://different0words.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. załuje, ze mieszkam tak daleko od tych wszystkich eventów. Trójmiasto pod wzgledem spotkan itp jest bardzo ubogie i nudne.../Karolina

    ReplyDelete
  11. Szkoda, że miałam tak daleko, bo chętnie wzięłabym udział w tym wydarzeniu, uwielbiam wszystkie ambasadorki DDOB! śliczne zdjęcia :*
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ale super, ze poznałaś inne ambasadorki i fajnie spędzliłaś z nimi czas :)
    agataweranika.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Great post! thanks for sharing this is super fun to read:) Do you want to support each others blog by following each other? Please let me know so I can follow you right back:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    ReplyDelete
  14. Super, że takie spotkania są organizowane, bo może ktoś zrozumie, że blogerki nie mają nic wspólnego ze stereotypami, a jeśli nie, to przynajmniej fajnie spędzi się czas ;)

    Sometimes my-klik!

    ReplyDelete
  15. Świetnie, że ktoś wymyślił takie coś! Można poznać inne blogerki i pokazać przede wszystkim liczy się zabawa! <3
    Pozdrawiam!
    http://clesssnilay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Chciałabym kiedyś wziąć udział w spotkaniu blogowym :)

    ReplyDelete
  17. Mieszkam z hiszpani ale Katowice to moje miasto rodzinne, fajnie sie na te zdj patrzy :) pozdrawiam.

    http://sylwws.blogspot.com.es/?m=1

    ReplyDelete
  18. genialny post ♥
    zapraszam cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Byłam z wami na bieżąco oglądałam twoje Agaty i Julki snapy i było widać że dobrze się bawiłyście :)
    A ten filmik który nagrałaś Julki telefonem na jej snapie (nagranie dodała Julka też na swojego instagrama) było słodkie :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Szkoda, że do Kato mam tak daleko ... ;(
    Widać, że świetnie się bawiłyście nie tylko na snapach, ale też w rzeczywistości :)
    Chciałabym Was poznać!
    Śliczne zdjęcia, pozdrawiam :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Ooo super na pewno było jak po zdjęciach widać :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Musiało być świetnie! Szkoda, że nie mogło mnie tam być :(
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  23. Takie spotkania blogowe to świetny pomysł, może kiedyś mi też się uda wziąć w nim udział :).

    ReplyDelete
  24. całą tę relację śledziłam na waszych snapach :)

    KLIK MÓJ BLOG♥

    ReplyDelete
  25. Cieszę się, że miło spędziłaś ten czas! Chciałabym kiedyś wziąć udział w takim wydarzeniu :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  26. Bardzo fajna sprawa, szkoda, że już nie mieszkam tak blisko Katowic bo chętnie bym się wybrała :)

    ReplyDelete
  27. ooooo moje Katowice<3
    Moja historia życia w Stanach, które rozpocznie się za 5 miesięcy!!! Zapraszam na
    http://samcix.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Jeju, jaka szkoda, że nie miałam jak przyjechać na spotkanie z Wami! :(

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Musiałyście się naprawdę świetnie bawić :)

    IMMHFashionBlog(klik)

    ReplyDelete
  30. Ojej jestem tu ♥
    Byle więcej takich spotkań!

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Koocham DDOB, szkoda, że mam trochę do Katowic :C

    ReplyDelete
  32. Ekstra wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    ReplyDelete
  33. Wszystko obserwowałam bieżąco na snapie <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Bardzo fajnie się czytało ! Fajnie wszystko ujęłaś na zdjęciach świetnej jakości :)
    izablog4.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Na pewno niezapomniane przeżycie :) zazdroszczę :)
    P.S. Zmieniłam nazwę bloga: lamia-riae.blogspot.com
    Mam nadzieję, że bez problemu uda się Tobie do mnie trafić, ponieważ zmiana nazw robi czasami nie lada zamętu :/

    ReplyDelete
  36. To musiało być świetne przeżycie. Dobb to wspaniały pomysł dla rozwijających się blogerów.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. widziałem całą relacje na snapie, widać, że był to wspaniale spędzony czas :)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. widać, że świetnie było :)
    mój blog

    ReplyDelete
  39. Super, że wszystkie ambasadorki mogły się poznać :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Pozazdrościć :)

    zapraszam również do mnie :)
    http://mlovelyo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Świetny post, a zdjęcia - przecudowne, serio zakochałam się w Twoim blogu! ;D Strasznie zazdroszczę tych wszystkich przygód z blogowaniem, bo przecież właśnie ono zaprowadziło Cię do ddob, Katowic i mam nadzieję, że doprowadzi w wiele innych, jeszcze ciekawszych miejsc. Tego właśnie Ci życzę. Kto wie.. może kiedyś pomyślę o założeniu własnego bloga. ;D Pozdrawiam, Karolina ;*
    P.S. Byłyście w Katowickim Spiżu? :D

    ReplyDelete
  42. Super zdjęcia! Fajnie być ambasadorką takiego projektu? :* Pozdrawiam ! :*

    PS. Obserwuję.
    http://moniapatiblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Fajne tak spotkać się ;)

    ReplyDelete
  44. Katooo! :D

    http://paczynskifilip.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*