9/11/2015

Monday, November 09, 2015

Ten oto post jest pierwszym postem, który jest pisany dla czterech tysięcy zarejestrowanych użytkowników tego bloga! Już jakiś czas temu osiągnęłam tę liczbę, aczkolwiek liczba obserwujących, czy to na facebooku, czy instagramie, zawsze pozostaje ruchoma. Niestety teraz, przy takiej liczbie nie leci ona tak błyskawicznie, jak np. za czasów pierwszego tysiąca. Uwielbiam dziękować z tego miejsca komukolwiek i za cokolwiek, ponieważ czuję, że jest to dosyć oficjalna forma. Przed opublikowaniem posta muszę się trzy razy zastanowić, czy aby na pewno to jest to, co chciałabym przekazać i czy nie przełamuje to żadnych moich, indywidualnych zasad. Od pewnego czasu jest mnie wszędzie zdecydowanie mniej. Blog jest, bądź był dla mnie ogromnymi możliwościami. Teraz czuję, jakbym co najmniej się cofała o kilka kroków. Jeżeli coś jest Waszą pasją, tak jak w moim przypadku blogowanie, to proszę Was... nie przestawajcie tego robić. Przerwy wcale nie są takie dobre. Moja przerwa sprawiła, że przestałam czuć to co czułam względem bloga. Przyzwyczajenie do wychodzenia na zdjęcia, pisania postów, przerabiania zdjęć, minęło. Choć teraz powoli nabieram sił i staram się robić to systematycznie, czuję że straciłam wiele możliwości, że w najlepszym, najbardziej owocnym dla mnie momencie, kiedy miałam swoje 5 minut po prostu się poddałam i straciłam pewnego rodzaju szansę. Utwierdzam się jednak w przekonaniu, że chcieć to móc i choćbym miała skonać nie poddam się. To właśnie z nowymi mediami chcę łączyć swoją przyszłość, dlatego blog będzie dla mnie świetnym doświadczeniem. Dziękuję wszystkim osobom, które prawdziwie mnie wspierają. Komentarze pod postami są motywujące, aczkolwiek to nie wszystko. Najbardziej motywującą częścią dnia jest dla mnie sprawdzenie maili od Was. Nie ważne co niemiłego przydarzy mi się w ciągu dnia. Niektórzy z Was naprawdę potrafią polepszyć mi automatycznie humor.  ♥
 
W dzisiejszym poście prócz moich przemyśleń chciałabym pokazać Wam moją nową miłość na jesienne bądź zimowe wieczory. Zapach jest pozornie typowo świąteczny, aczkolwiek umila on mi nawet obecne wieczory, przez swój delikatny, słodki, ciasteczkowy zapach. Myślę, że świeczek "Yankee Candle" nikomu przedstawiać nie muszę, ponieważ są to chyba najpopularniejsze świece, które istnieją od pewnego czasu na youtubie i w blogosferze. Ja w swoim posiadaniu mam wielki słój z dwoma knotami "Kringle Cande" i szczerze mówiąc jest naprawdę wielki! Ma on starczyć nam na 100 godzin użytkowania, jego pojemność to 623g. Uwielbiam ten słodki, przypominający zapach pianek marshmallow! Chętnie przygarnęłabym całą rodzinkę tych świec, ponieważ moja pierwsza Kringle Candle, podbiła moje serce. 
Sklep Goodies.pl specjalnie dla czytelników mojego bloga przygotował zniżkę w wysokości 10% na nieprzecenione produkty Kringle i Yankee Candle. Zniżka obowiązuje do dnia 31.12.2015 i można wykorzystywać ją kilka razy. Aby skorzystać z rabatu, należy w koszyku po dodaniu produktów wpisać kod rabatowy:
JESSIKACHINCZA 

Mam nadzieję, że i Wy będziecie zadowoleni ze swoich zapachów. Jeżeli macie w swoim posiadaniu świece Yankee bądź Kringle Candle, to koniecznie dajcie znać jak Wam się podobają, a jeżeli nadal czaicie się na zakup to śmiało polecam! Nie ma na co czekać. Życzę Wam przyjemnych, klimatycznych wieczorów z Waszym wybranym zapachem.

 INSTAGRAM | FANPAGE
SNAPCHAT: jessikachincza

You Might Also Like

57 KOMENTARZE

  1. Ma śliczne opakowanie. Jednak ja nie przepadam za świecami, są dla mnie duszące i wolę te bezzapachowe. To chyba przez moją astmę czy też alergie, albo po prostu nie znalazłam świeczek, które miałyby odpowiedni zapach. Ale też specjalnie nie szukam. ;p

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Przerwy odzwyczajają człowieka, ale mają też swoje dobre strony. Myślę, że dobrze jest czasem spróbować budować siebie i swoją witrynę na nowo, by jeszcze raz odszukać w sobie ogromne pokłady motywacji i chęci. I własnie tego Tobie życzę - co byś odnalazła w sobie na nowo nawet i jeszcze więcej siły niż miałaś wcześniej.
    Ostatnio w ramach prezentu świątecznego (tak, już myślę o świętach) kupiłam Yankee Candle o zapachu waniliowego burbonu i jak Boga kocham, kiedy otwieram szafkę, w której trzymam wosk cały pokój nim pachnie. Ostatnio nawet postanowiłam, że sama muszę zaopatrzyć się w kominek:)

    http://theluucky13.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Zastanawiam się nad zakupem :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Dużo słyszałam o świeczkach z tej firmy, chyba sobie jakiś zapach z prezentuję :D
    Piękne zdjęcia! :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    ReplyDelete
  5. Dużo słyszałam o tych świeczkach i są świetne chyba :)
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Z ego co widzę ip robią cudowne zdjęcia. Kocham świeczki :)

    normalbutdidnot.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Słyszałam, że te świece pięknie pachną! ;)
    Gratuluję takiej liczby czytelników, Twój blog jest świetny! :)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Super, że starasz się od nowa 'pokochać' dodawanie postów tutaj i gromadzenia ich coraz to więcej w blogosferze. Świetnie wygląda ta świeczka i myślę, że zapach jest równie cudowny, tak jak opisałaś :)
    Pozdrawiam Jess ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Jejku, kochana gratulacje! Zdecydowanie należy Ci się tylu czytelników, w końcu nie bez powodu zaobserwowali Twojego bloga. :) Świeczka kojarzy mi się ze świętami, na pewno pięknie pachnie!
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    ReplyDelete
  10. Wszędzie świeczki i woski! Muszę naprawdę po nie sięgnąć! Gratuluję 4000 tys. :* A Twoje pomysły na przeróbkę zdjęć są świetne, już mówiłam, ale będę dalej to powtarzać! I trzymam kciuki żebyś dała radę, bo wiem, że możesz!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  11. Ojeju nie wiedziałam że istnieje ta strona! :D Woski są cudowne i teraz nie muszę się martwić, że przyjdzie mi jakaś podróbka <3
    Pozdrawiam :*
    http://clesssnilay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Mam Yankee o zapachu wiśni i świeżego prania i je uwielbiam :) Pachną wspaniale ! Jessika nigdy się nie poddawaj w blogowaniu, jesteś dla mnie i myślę że dla wielu innych blogerek inspiracją i motywacją ! :)
    Wpadnij do mnie w wolnej chwili !
    STROUTFITTER

    ReplyDelete
  13. Zdecydowanie zgadzam się z tym, że przerwy nie są dobre jeśli robimy je w tym co jest Naszą pasją. Ja byłam na wyjedzie tydzień i strasznie się odzwyczaiłam ;)

    Sometimes my-klik!

    ReplyDelete
  14. Gratuluję 4000 obserwatorów i życzę, żeby było ich dwa razy tyle! :* Koniecznie muszę kupić tą świeczkę, już od jakiegoś czasu się do tego przymierzam :)
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. świetne są te świeczki <3

    twosistersbloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Od jakiegoś czasu twoje posty są co raz to ciekawsze i co raz częściej zaglądam na twojego bloga. Jesteś dla mnie wielkim autorytetem! <3 Blogowanie to najlepsza i zarazem najciekawsza pasja, jaka mogła mi się przydarzyć i nie należy z tego rezygnować.
    Cudowne zdjęcia! <3

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  17. świeczka wygląda bardzo fajnie :D szkoda, ze juz nie piszesz tak jak kiedys, ale lepszy jakis post raz na jakis czas niz nic :)/K

    ReplyDelete
  18. Ostatnio trafiłam na te świece i zakupiłam dwie ...uwielbiam je ♡

    your-imaginatio-n.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Na mnie przerwa w pisaniu bloga zadziałała na plus. Wróciłam po roku przerwy i pisanie kolejnych postów sprawia mi dużo więcej frajdy niż wcześniej :)

    Również obserwuję.

    ReplyDelete
  20. Każdy Twój post jest mega dopracowany, widać, że ogromnie się starasz. Zasłużyłaś sobie na te 4000 tysiące :) Wielkie gratulacje. :)
    Czasami przerwy są potrzebne, ale nie w naszych pasjach. Cieszę się, że starasz się od nowa pokochać pisanie postów i zajmowaniem się bloga.
    Co do świeczki, musi mieć przepiękny zapach! Wygląda cudownie *.*
    Pozdrawiam i czekam na więcej postów!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Przerwy są przydatne, ale trzeba uważać żeby takich przerw nie robić zbyt często, bo może się to skończyć źle (tak groźnie to zabrzmiało XD). Gratuluję 4 tysięcy obserwujących, twoje posty i zdjęcia są jak najbardziej przemyślane a przede wszystkim ciekawe ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  22. Świetna świeczka. ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Gratuluję tylu czytelników ! Czasem każdemu blogerowi potrzebna jest przerwa żeby wrócić z nową energią i inspiracjami !! :)
    zapraszam♥ :
    photography-by-catherine.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. pewnie skorzystam, ze zniżki dziękuje!

    https://www.facebook.com/beacon.hillspolska/photos/a.285015084984487.1073741828.285013511651311/586872741465385/?type=3&theater

    ReplyDelete
  25. Mam nadzieję, że już nie będzie takich sytuacji, że na tak długo nas zostawisz :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Gratulujemy tylu czytelników! :)
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♥WIKWERFASHION.BLOGSPOT.COM♥

    ReplyDelete
  27. Gratuluje tak ogromnej liczby czytelników :) Zasługujesz na jeszcze więcej i nie przejmuj się niczym :) Zdjecia obrobiłaś super a szczególnie to gdzie połączyłas dwa tak na skos gdzie jedno wyżej a drugie niżej :)

    Pojawił się nowy post na Official Patty ! :)

    ReplyDelete
  28. Gratuluję tylu obserwatorów, jak najbardziej zasłużyłaś!

    think-poositive.blogspot.com- KLIK

    ReplyDelete
  29. Zawsze chciałam wypróbować coś od nich :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  30. Przerwy to niby nic dobrego; odzwyczajasz się od zajęć, które wcześniej były normą. Jednak mają też swoje plusy, a mianowicie po takiej przerwie wracamy do pracy ze zdwojoną siłą i nowymi pomysłami :)
    Mój blog!

    ReplyDelete
  31. No świeczka rewelacyjna!

    ReplyDelete
  32. Gratuluję, a świeczka wygląda świetnie. :)

    ReplyDelete
  33. haha już chyba wiem co kupić kuzynce na bierzmowanie xx

    ReplyDelete
  34. Jesteś cudowna, dlatego nie przestawaj tego robić! Najlepsza :**
    |Zapraszam|

    ReplyDelete
  35. Chciałabym wypróbować ich zapachy, bo już dużo osób je poleca! :)
    Bardzo ładne zdjęcia Ci wyszły.
    Gratuluję tylu obserwatorów i oby było ich jeszcze więcej! :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Fajny post i zdjęcia. Dużo słyszałam o świeczkach tej firmy ^^
    Zapraszam do mnie: http://claudiev.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Uwielbiam świeczki, to moje takie małe uzależnienie :) a ta świeczka wygląda na rewelacyjna :*
    Www.justynatakesphotos.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Wiele osób poleca te świeczki :)

    ReplyDelete
  39. Uwielbiam jesień, a to jeden z jej moich ulubionych atutów. Unoszący się zapach świeczek w domu. Musi pięknie pachnąć, aaa zazdroszczę haha
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Ta świeczka musi genialnie pachnieć <3

    ReplyDelete
  41. jakie swietne zdjecia <3
    www.sm4rowski.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Gratuluję! :)
    Ja posiadałam bardzo dużo świeczek stanowe Candle, ale wszystkie wypaliłam i teraz mam woski. Ogólnie ostatnio polubiłam świeczki z Hebe, są tanie i równie intensywne jak Yankee czy Kringle.

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Gratuluje! Masz spore grono oddanych czytelników :)

    lukrove.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. My również gratulujemy Ci tylu wiernych i wspaniałych czytelników kochana! :*

    SiostryAndrzejewskie

    ReplyDelete
  45. gratulacje! uwielbiam świeczki, mam na ich punkcie obsesję haha :)
    maddelines.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Idealny na jesienne wieczory.
    Pozdrawiam,
    nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Uwielbiam świeczki <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Uwielbiam te świeczki, ale tej jeszcze nie wąchałam.

    Zapraszam foggysilence.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Na wstępie chcę Ci pogratulować 4 tysięcy ! <3 Jest to na prawdę bardzo duża liczba obserwatorów, na którą sobie zasłużyłaś, bo świetnie prowadzisz bloga :) Uwielbiam świeczki. U mnie w domu palą się one wszędzie :D

    http://better-look-at-the-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Gratulację! także uwielbiam świeczki :) jestem ciekawa zapachu :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Gratuluję, nawet po deszczu wyjdzie słońce, mimo wszystko nie wolno się poddawać
    ★Zapraszam do siebie★

    ReplyDelete
  52. Też bardzo lubię świeczki :D Zapraszam do mnie na posta <3  Mój Blog - klik!

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*