30/10/2015

Friday, October 30, 2015

Piątki to zdecydowanie najlepszy dzień na napisanie posta. U mnie akurat tak się złożyło, że drugi piątek z kolei spędzam w domku i przysięgam, że nie robię tego celowo. Budzik sam nie dzwoni, lub akurat trochę mi się przysypia i o! Chociaż entuzjazmu ukrywać nie będę, ponieważ ominął mnie dzisiaj ciężki dzień w szkole. A Już jutro Halloween! Wiem, że niektórzy z Was uważają to święto za dzień szatana itd, aczkolwiek moim skromnym zdaniem, nie ma w tym nic złego. Dzień jak co dzień, a że ktoś się przebierze, pomaluje i pójdzie na imprezę nie musi od razu oznaczać, że kieruje nim diabeł. Nie dajmy się zwariować. Ja to święto spędzę najprawdopodobniej w domu, ponieważ nie mam żadnych planów. Z początku były wymyślane wielkie scenariusze, ale w rezultacie jest jak jest. 
W dzisiejszym poście po raz pierwszy w tym roku zawitała jesienna sceneria. Nie będę oryginalna mówiąc, ze kocham piękną, polską, złotą jesień! Kocham również jesienną garderobę, chociaż póki co swetry miałam ubrane może ze dwa razy. Może to zależy od dnia. Nie mam pojęcia. Błyskawicznie zmieniając temat, zejdę na chwilę na temat szkoły. Ostatnio miały miejsce nieprawdopodobne magiczne chwile, a mianowicie otrzymałam masę pozytywnych ocen z matematyki, haha! Masę.. czyli siedem. Nigdy w moim szkolnym życiu nie miałam aż tak dobrych ocen. Radość jaka towarzyszyła mi w dniu, kiedy dostałam cztery oceny - nie do opisania. Moja klasa wie co się pod tym kryje. Mam nadzieję, że u Was w szkole jest równie dobrze, bądź lepiej i że nie jesteście wykończeni tak bardzo nauką. 3majcie się ciepło, udanego weekendu. Niebawem wpadnę do Was z jakimś postem tematycznym. Buziaki ;*

 INSTAGRAM | FANPAGE
SNAPCHAT: jessikachincza

You Might Also Like

45 KOMENTARZE

  1. mnie ostatnio moje oceny z matematyki tez zaskoczyly :D/K

    ReplyDelete
  2. Cudowne zdjęcia! Ja również spędzam Halloween sama, ponieważ stłukłam kostkę i nie mogę chodzić, więc wszelkie wyjścia odpadają :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Powodzenia w szkole, obyś miała jeszcze więcej pozytywnych ocen!

    http://theluucky13.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Jak miło zobaczyć po powrocie z szkoły nowy post <3
    Świetna obróbka zdjęć!

    ReplyDelete
  5. Kurde, ale cudowne zdjęcia, pięknie wyszłaś ♥ świetny post! Pozdrawiam :*
    nicolenicky01.blogspot.com <<< zapraszam ♥

    ReplyDelete
  6. Śliczna stylizacja jesienna! ♥
    Buziaki! :)
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Też uważam, że Hallowen to nic złego! Od chyba 2 lat idę do przyjaciółki i robimy sobie makijaże typu zombie lub maski! Oczywiście bez żadnego wywoływania duchów czy coś :).
    Cudne zdjęcia <3

    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Śliczne tło do zdjęć i śliczne zdjęcia! Nie mogę wciąż się przyzwyczaić, że masz już tak długie włosy, haha!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  9. Powodzenia w szkole, trzymam kciuki, że uda Ci się wszystko pogodzić :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ja Halloween chciałabym obchodzić, jak na razie to dla mnie prawie dzień jak co dzień. Miałam spore plany z koleżankami (między innymi wyprawa na cmentarz o północy, haha), ale w końcu ekipa się wykruszyła i większość nie mogła. No cóż. Może innym razem. :')
    Moja mama też uważa, że to święto szatana i wywoływanie duchów. A tak wcale nie jest... To co, mam obchodzić Dziady? Czyli rzeczywiste wywoływanie duchów? W sumie to czemu nie. :D

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  12. Tyle bym Ci chciała rzeczy napisać bo jesteś tak mega wspaniałą osobą. Dziękuje że jeśteś i musze Ci powiedzieć że tak naprawdę za dużo nie zrobiłaś a jednak przywiązałam się do Ciebie i dzięki tobie i niektórym Twoim postom zaczynam wierzyc w siebie
    Ty też sie trzymaj.
    h5 bo tez nie byłam w szkole

    ReplyDelete
  13. Ślicznie wyglądasz :) U mnie niestety mnóstwo nauki i nie mam chwili dla siebie.
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  14. OMG świetna stylizacja Jessika!
    Mój blog!

    ReplyDelete
  15. Śliczne zdjęcia, a stylizacje chętnie bym Ci ukradła! <3
    Ja jutrzejszy dzień wykorzystałam nie na przebieranki, ale na zrobienie spotkania ze znajomymi z gimnazjum! :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. świetnie wyglądasz, udanego weekendu :)

    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  17. Cudowna stylizacja i zdjęcia <3
    Zapraszam do nas :)
    fashion--twins.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ślicznie wyglądasz :) Ja również na ocenki nie narzekam, oby tak dalej!
    |BLOG|

    ReplyDelete
  19. naajlepsza laska w Świeciu B) 🐥

    ReplyDelete
  20. Świetny look i super buciki:)

    ReplyDelete
  21. Też uważam, że Halloween to nic złego. :) Ślicznie wyglądasz i gratuluję dobrych ocen! :*

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  22. Ja na oceny z matematyki ogólnie nie narzekam :)
    Zakochałam się w twoich oczach :))) Prześliczna jesteś :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  23. mi nauka nie idzęę najlepiej, chociaż bardzo dużo siedzę nad książkami, a z ocenami z matematyki nie mogę narzekać mam 4 i 3 i tą 3 mogę poprawić i się zastanawiam

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Zdjęcia jesienią wychodzą przepięknie! Mi też nauka idzie całkiem w porządku, jestem zadowolona ze swoich ocen :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  25. Fajnie,że dostałaś tyle dobrych ocen, fajna stylizacja :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Jess przepięknie wyglądasz! :) Buziaki! Wpadnij do Patki, która coś tam zaczyna kombinować z blogowaniem :*
    http://scarlecinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Dla mnie najlepszym dniem na czytanie blogów jest sobota lub niedziela. Uwielbiam weekendy.

    ReplyDelete
  28. Ja również nie widzę nic złego w Halloween, gratuluję tylu pozytywnych ocen :) śliczne zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Bardzo fajna stylizacja :) Cudowne zdjęcia :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Spodnie i cardigan trochę się zlewają, nie wiem czy to zamierzony efekt czy nie, ale i tak fajna stylizacja :)
    Zajrzyjcie do mnie: http://mlnlmalistic.blogspot.com/- klik!

    ReplyDelete
  31. Ciekawe połączenie ubrań z butami za kolano. Super! :)
    P.S. Ładne imię :)

    http://jessicabanach.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Zdjęcia są naprawdę fantastyczne :)

    ReplyDelete
  33. Jeju, jakie śliczne zdjęcia!
    Jak ty to robisz że tak na nich wychodzisz? :D
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Pięknie wyglądasz! Tak jesiennie! Mi w piątki również nie chce sie wstawać, siła wyższa haha :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Jakie piękne zdjęcia! ^^

    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2015/11/the-endlessness-that-you-fear-syrop.html

    ReplyDelete
  36. Twoje zdjęcia są naprawdę przepiękne ! Stylizacja komponuje się z tłem, jak dla mnie idelanie :D

    ReplyDelete
  37. Masz cudowna urodę! :D
    Pozdrawiam!
    clesssnilay.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Piękny sweterek :)

    ziiutablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Piękne zdjęcia~
    I cudne włosy *-*

    ReplyDelete
  40. Ślicznie wyglądasz! :) Ja wolę zimę, a jesieni bardzo nie lubię. Matematyka, ahh, mój "ulubiony" przedmiot :))

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Świetne zdjęcia, fajnie wizualnie prowadzony blog. Będę zaglądać.
    foggysilence.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Śliczne zdjęcia :D Zapraszam do mnie na posta <3  Mój Blog - klik!

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*