23/10/2015

Friday, October 23, 2015

Torebki, buty i perfumy to zdecydowanie charakterystyczne i jednocześnie podstawowe akcesoria każdej kobiety. Mogłybyśmy mieć ich masę i pomimo to, nadal będą nas kusiły kolejne do zakupu. Dzisiaj nie będzie ani o torebkach, ani o butach. Chcę Wam przedstawić moich ostatnich ulubieńców, jeśli chodzi o zapachy. Mam na myśli perfumy - Trussardi My Scent, oraz Ari by Ariana Grande. Są to nowości, szczególnie jeśli chodzi o zapach Ari. Różnią się od siebie, jednak obydwa są strzałem w 10, jeśli chodzi o moje gusta. 
"Nowy zapach Trussardi My Scent (...) eksploruje najbardziej kobiece i zmysłowe obszary świata Trussardi. Zapach My Scent przywołuje skojarzenie z esencją kobiety i jej unikatowej osobistej natury."

"Najnowszy zapach Ari by Ariana Grande jest osobistą deklaracją wokalistki, ucieleśniający jej unikalny charakter i styl. Zapach otwiera się mieszanką owoców, zainspirowany musującą osobowością Grande. Nieoczekiwanie przekształca się w kobiecy bukiet składający się z delikatnych kwiatów aby zamknąć się wirem pianek marshmallows, kremowym piżmem i drzewnymi nutami – odzwierciedlającymi romantyczną i zmysłową naturę Ariany."

Ja mogę Wam tylko gwarantować, że ten zapach podbije Wasze serca, tak jak moje i jego innych posiadaczy. Dostępny wyłącznie w perfumeriach Douglas

 INSTAGRAM | FANPAGE
SNAPCHAT: jessikachincza

You Might Also Like

35 KOMENTARZE

  1. Bardzo ciekawe perfumy :)
    im-dollka.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. w końcu twój blog wychodzi mi na liście bloggera, ja nie mam swojego ulubionego zapachu

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. A ja rzadko kiedy używam perfum. Nie znalazłam zapachu, który byłby dobry w 100%, a też nie chcę wydać na to majątku, bo perfumy nie wydają mi się czymś koniecznym.
    Przez blogosferę po raz kolejny słyszę o perfumach Ariany, coraz bardziej jestem ciekawa ich zapachu. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Aż chyba sobie je kupie, bo wszyscy je polecają :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Świetnie wyglądają! ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Bardzo podoba mi się design tej fiolki :)
    /meainsolita.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Aż sama muszę kiedyś wpaść do douglas'a żeby powąchać te perfumy, bo wszyscy o nich ostatnio mówią, ale niestety zakupu nie planuję. ;)

    think-poositive.blogspot.com- KLIK

    ReplyDelete
  8. Jestem bardzo ciekawa tych perfum Ariany!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  9. Ja uwielbiam Noa Cacharel :)

    ReplyDelete
  10. Bardzo ciekawi mnie ten zapach Ari, widziałam, ze już dużo blogerek go dostało :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. pięknie się prezentuje :)

    ReplyDelete
  12. Już coraz częściej słyszę, że te perfumy Ari są cudowne! Może się na nich skuszę ^^
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  13. Ja zazwyczaj perfumy dostaje na urodzine etc, ale sama preferuje mgiełki.

    ReplyDelete
  14. Nie przyciągałam dużej uwagi do perfum, jakie kupuję, ale te perfumy Ari...-wyglądają cudownie! :D

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  15. Musze kupić perfumy Ari <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Te perfumy Ariany są tak cudne *,*
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Słyszałam dużo o perfumach Ariany, że są mega świetne, chyba ich spróbuje :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Hmm..jakby to określić. Perfumy wyglądają bardzo apetycznie i pewnie mają śliczny zapach ;) Zapraszam również do siebie MÓJ BLOG - KLIIK

    ReplyDelete
  19. Ja osobiście jestem osobą, która bardzo rzadko używa perfum ;))
    Ale chętnie sprawdzę te perfumy :D Wyglądają pięknie!
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Muszą być świetne! :)
    http://carepalaca.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Muszą być świetne!:)
    http://carepalaca.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Muszą być świetne! :)
    carepalaca.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Perfumy Ari są przecudowne, sama buteleczka namawia mnie do kupna :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    ReplyDelete
  24. Chyba przejdę się niedługo do Douglasa po perfumy Ariany :)
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Muszę kupić te perfumy, bo pięknie pachną. Samo ich wykonanie już zapiera dech w piersiach.
    ❀aleksandraty.blogspot.com❀

    ReplyDelete
  26. Wszyscy zachwalają te perfumy, a jako że dodatkowo jestem wielką fanką Ari to muszę je kupić!
    Mój blog!

    ReplyDelete
  27. Perfumy Ariany są przepiękne! :)
    claudiaandnadia.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Mój Blog - klik! 9wcześniej podałam zły blog) :D

    ReplyDelete
  29. Such a nice post!!

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  30. Na pewno są piekne :3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Ostatnio było głośno o perfumach Ari na blogach. :) Jestem ich ciekawa.

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*