25/09/2015

Friday, September 25, 2015

Wstyd się przyznać. Nie było mnie tu miesiąc czasu. Entuzjazm odnośnie mojego powrotu pozostawię dla siebie, ponieważ i tak większość z Was nie uwierzy w to, że stęskniłam się za blogowaniem i oczywiście za Wami. Nie wiem od czego zacząć, by w pigułce zmieścić wszystkie wydarzenia, które miały miejsce w tym czasie, kiedy mnie nie było. Od miesiąca nie włączałam laptopa, aktywna byłam mniej wszędzie, co było widoczne, aczkolwiek dawałam Wam znaki życia na snapchacie - jessikachincza. Wrzesień był początkiem czegoś nowego. Czas poznawczy i oswajający z nową sytuacją. Zmiana szkoły, nowe otoczenie, nawiązywanie nowych relacji. Klasę mam cudowną i mówię to z pełną szczerością. Każdy z nich jest niezwykle wartościową osobą. Oczywiście, każdy jest inny. Nie oznacza to jednak, że jest gorszy. To właśnie dzięki nim chce mi się wstawać codziennie o piątej, żeby móc się z nimi zobaczyć. Zmiana otoczenia była idealną dla mnie decyzją. W końcu znalazłam miejsce i ludzi, przy których czuję się dobrze. Niezwykle motywujące są dla mnie sytuacje, kiedy podchodzicie do mnie, rozpoznajecie mnie i chcecie zdjęcia. Za każdym razem zastanawiam się: Kim ja jestem? Przecież jestem zwyklakiem, który nie robi nic szczególnego, który zaniedbuje bloga. Przez ten czas, kiedy dla Was nie pisałam nie czułam się nawet blogerką. Cały czar jakby nagle prysł. Moja motywacja do działania zgasła, ale Wy stawiacie mnie za każdym razem na nogi i nie pozwalacie mi upaść. Nie chcę mydlić Wam oczu i pisać o tym jak to nie będę w następnym miesiącu systematyczna, ponieważ jestem tylko człowiekiem i nie wiem co z tego wyjdzie. Daję sobie ostatnią szansę na to wszystko. Jeżeli znowu zawalę i Was zawiodę, uznam to za znak, że wypaliłam się w tym co robię i po prostu czas z tym skończyć. Nawet jeśli to nastąpi, ja nigdy o Was nie zapomnę. Zawsze byliście dla mnie ogromnym wsparciem i potrafiliście pocieszyć mnie w nawet najcięższych sytuacjach. Jesteście naprawdę aniołami, dziękuję.
 
SNAPCHAT: jessikachincza

You Might Also Like

46 KOMENTARZE

  1. u mnie wrzesień również był początkiem czegoś nowego. Mam nadzieje, że się nie 'wypaliłaś' i pozostaniesz z nami na dłużej ;c

    obserwuje i zapraszam do siebie
    http://poprostunataliaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Cieszę się, że wszystko tak dobrze Ci się ułożyło! <3
    Super zdjęcia, jakie długie włosy. Aż trudno mi się do nich przyzwyczaić :D
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  3. Maciek Musiał? Ale zazdroszczę!
    Fajnie, że znów napisałaś, liczę na to że tym razem nie zaniedbasz, bo nie chciałabym żebyś odeszła.... :(
    Ślicznota!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Powodzenia i cieszę się, że masz taką fajną klasę, bo jesteś świetną osobą! :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ja jestem niestety padnięta przez ten początek roku szkolnego :<

    Sometimes my-klik!

    ReplyDelete
  6. Fajny mix zdjęć! Często zmiana otoczenia to zmiana na lepsze :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Mam nadzieję, że ten znak nie nadejdzie i dalej będziesz chętnie dla nas pisać! :*
    |BLOG|

    ReplyDelete
  8. wspaniale jak zawsze, uwielbiam tutaj zaglądać :)
    fajnie, że wszystko się dobrze układa :)

    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  9. zmiana otoczenia jest czasem naprawdę potrzebna :)
    świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  10. Wspaniały collage zdjęć, zakochałam się w minionkowych caseach <3
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Jezu nie chce żebyś odchodziła <3 jestes naprawde dobra blogerką :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Cieszę się, że podoba Ci się w nowej szkole i czekam na następne posty! ;)

    think-poositive.blogspot.com- KLIK

    ReplyDelete
  13. U mnie też wrzesień jest bardzo intensywny, proszę Cię, nie opuszczaj nas Jess, mam nadzieję, że wróci do Ciebie dawny zapał <3 cieszę się, że jesteś taka zadowolona z nowej szkoły :*
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Zaglądałam tu codziennie wyczekując nowego postu i się doczekałam! Powodzenia w nowej szkole, super zdjęcia xx
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2015/09/yes-im-different-and-its-okay.html

    ReplyDelete
  15. Brakowało mi cię tutaj:*

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Nowy post na TWINS LIFE (KLIK)♡

    ReplyDelete
  16. Proszę nie kończ z blogowaniem, bo jesteś wzorcem dla wszystkich blogerek, jak i dla mnie! ;) Życzę powodzenia w szkole! :*

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  17. Super, że podoba ci się szkoła :)
    Ale nie zostawiaj bloga! Na pewno 'odrodzisz się na nowo'! Trzymam kciuki :*

    blog-klik

    ReplyDelete
  18. Jejciu jak fajnie, że ci się tak ułożyło ♥
    Mam nadzieje, że kiedyś cię spotkam w Bydgoszczy!
    Buziaki
    http://hellojulia-julia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Wrzesień dla mnie również był okresem, w którym nie dodałam anni jednego posta. Wszystko przez zmianę szkoły :)
    Dobrze, że dziennie cieszysz się z tego, że spotykasz się z nowymi ludźmi, ja jeszcze muszę się przyzwyczaić do nowego grona znajomych. :)
    http://ann-soul.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Dobrze,że wróciłaś! Wrzesień zawsze jest zabieganym miesiącem i na nic nie ma czasu więc dobrze Cię rozumiem :)
    http://sandra-busz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. zazdroszczę ci, że poznałaś Maćka Musiała!!!! Smutno tu było bez ciebie...
    httphealthy-beauty-lifestyle

    ReplyDelete
  22. healthy-beauty-lifestyle.blogspot.com - mam nadzieję, że wpadniesz ;)

    ReplyDelete
  23. Bardzo fajny mix zdjęć :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Wrzesień to chyba najbardziej pracowity miesiąc w roku każdy ma dużo pracy i nauki :/
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Świetny mix zdjęć! :)

    ReplyDelete
  26. Super, że odnalazłaś się w swoim nowym otoczeniu i, że masz tak świetnych przyjaciół! :)
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Dla mnie czymś nowym będą studia, które zaczynam w najbliższy wtorek. Stresuję się niesamowicie, ale - wierz mi lub nie - Twoje słowa na jessmiliowym Snapchacie trochę podnoszą mnie na duchu i czasem mam ogromną nadzieję, że te wszystkie osoby, które spotkam na uniwerku będą tak otwarte na każdą osobę jak Ty.
    Trzymam mocno kciuki za Ciebie - za wstawanie o piątej rano i za blogowanie. Jeśli - a broń Boże! - postanowisz skończyć z blogowaniem będę miała nadzieję, że wrócić kiedyś ze zdwojoną siłą. Ale na ten moment - nie gdybając - życzę Tobie i zdrowia i powodzenia w szkole oraz tutaj.:)

    http://theluucky13.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Świetny mix, mam nadzieję ,że motywacja i chęci wrócą! ;))
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  29. Wrzesień od zawsze jest bardzo intensywnym miesiącem :/ zaczyna się szkoła i zaczyna brakować czasu i chęci na cokolwiek. To bardzo dobrze że czujesz się dobrze w nowym towarzystwie <3 czekam na kolejnego posta :D

    http://clesssnilay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Fajnie, że wróciłaś, super zdjęcia :*
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. wrzesień jest ciężkim miesiącem, głównie dlatego, że trzeba się przestawić z trybu wakacyjnego na szkolny ;)
    tym zdjęciem narobiłaś mi ochoty na naleśniki z Manekina a do najbliższego mam 60 km ;<
    www.adajejwypada.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. To znakomicie, że tak dobrze czujesz się w swojej nowej klasie i to już w pierwszym miesiącu roku szkolnego!

    julia-karwowska.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  33. Świetne zdjęcia! :) Najważniejsze to robić coś, co sprawia przyjemność. Nawet gdybyś odeszła to zawsze będę Cię pamiętać. :)

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ja również przez ten miesiąc mniej się udzielałam i chyba obie wracamy! ;)

    toofussy.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Dobrze że wróciłaś! ;))

    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. świetne zdjęcia :)
    Dobrze, że szkoła Ci sie podoba i ogólnie :D


    http://gosiaandmisia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Z reguly nie lubie czytac blogow oraz, brzydko i kolokwialnie mowiac, a wlasciwie piszac, wypocin innych blogerow, ponieważ nie potrafia przekazac zadnych merytorycznych tresci, a wypowiadaja się z reguły na tematy o których nie maja przyslowiowego zielonego pojecia, z Twoim blogiem jest inaczej, ze szczera radoscia czytam kazdy kolejny wpis :)

    ReplyDelete
  38. Super, że u ciebie wszystko dobrze :D
    A co do bloga, jeżeli zdecydujesz się jednak odejść, my ciebie też nigdy nie zapomnimy. Jednak nie poddawaj się tak szybko, pamiętaj, że masz w nas wsparcie i zawsze możesz na nas liczyć :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM- KLIKNIJ!✿

    ReplyDelete
  39. Nie miałam pojęcia że mieszkasz w Bydgoszczy! Kiedyś jak jeszcze miałam bloga często tu zaglądałam :) Też mieszkam w Bydgoszczy :) Do jakiej szkoły chodzisz? :)

    ReplyDelete
  40. You are amazing! Love your blog!
    Maybe you'd like to follow each other? Let me know! ❤

    Maggie from
    Secretpassageinthebilberrypie

    ReplyDelete
  41. Świetne! :*
    Ja dopiero zaczynam :)
    Liczy się każda obserwacja :)
    Zapraszam : http://oleksandrix.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Mega zdjęcia ;3

    patrycja-okroj.blogspot.com/
    Zapraszam wszystkich !!

    ReplyDelete
  43. Mam Cię na snapchacie, więc byłaś przy mnie cały czas ^^

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*