Soufeel

Saturday, August 01, 2015

Od trzech dni siedzę w domu. Nie robię nic pożytecznego, a sama poprzedni post przeznaczyłam na wskazówki odnośnie wakacji i tego, co zrobić, żeby ich nie marnować, haha. Wierzę jednak, że u mnie to tylko chwilowy "odpoczynek", nic groźnego. Obejrzałam w tym czasie kilka ciekawych filmów i na sierpień, gdy znajdę więcej takiego luźnego czasu obejrzę filmy z mojej listy, którą stworzyłam na filmweb'ie, aczkolwiek cały czas dochodzą do niej kolejne pozycje, więc trudno będzie mi się wyrobić z czasem. Co do jutrzejszego dnia to mam w planach wybrać się na zdjęcia, ponieważ powoli kończy mi się zapas do postów. Spodobało mi się systematyczne wpadanie do Was, zatem nie chcę z tego zrezygnować. 
Dzisiaj postanowiłam wpaść do Was z takim luźniutkim postem, by dowiedzieć się co słychać u Was i przy okazji pokazać już słynną bransoletkę z firmy soufeel. Mam ją już bardzo długo w posiadaniu, kiedy jeszcze nie było jej na wszystkich blogach, aczkolwiek nie uważam, że jest ona "oklepana". Jest to naprawdę bransoletka o idealnym wykonaniu! Wszystkie przywieszki są starannie wykonane i pomimo iż mam z brylancikami, to żaden mi nie odleciał i nie zapowiada się na to. Warto moim zdaniem wspomnieć o sposobie pakowania. Firma bardzo się postarała. Pudełeczko jest niezwykle stabilne i masywne. W środku również znajdowała się firmowa ściereczka, które teraz służy mi do czyszczenia telefonu. Nawet teraz na niej przypadkiem leżę, haha. 
 
Zdecydowanie jest to moja ulubiona bransoletka jaką do tej pory miałam w posiadaniu, ponieważ jest dla mnie idealna. Mam bardzo malutki nadgarstek i zazwyczaj każda okazywała się na mnie za duża. W tym przypadku to jakiś cud. Dodatkowo jest skromna, ale jednocześnie niezwykle efektowna.
A Wy co o niej uważacie? Buziaki dla Was i udanej niedzieli! :*
SNAPCHAT: jessikachincza

You Might Also Like

45 KOMENTARZE

  1. Potwierdzam, najlepsza bransoletka hihi ❤️

    ReplyDelete
  2. Piękne są bransoletki od nich :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Dobrze wiedzieć, że jest fajna, bo dostałam propozycje współpracy i niewiedziałąm czy warto:)
    Dobre zdjęcia Jess <3

    ReplyDelete
  4. Ja staram się codziennie gdzieś wychodzić :) Śliczna jest ta bransoletka!

    ReplyDelete
  5. Bardzo podobają mi się bransoletki z przewieszkami, a Twoja jest cudowna :).
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    ReplyDelete
  6. śliczne bransoletki <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Bardzo wyjątkowa bransoletka, mimo że faktycznie skromna :)

    ReplyDelete
  8. Sama posiadam tą bransoletkę, mamy nawet jedną tą samą przywieszkę, którą jest piórka. Jestem z niej naprawdę mega zadowolona :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Też mam bransoletke od nich, jest świetna:)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ja codziennie gdzieś wychodzę :) Ale jak się mieszka w bloku to jest o wiele trudniej :D Śliczna bransoletka! *_*

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam te bransoletki, ponieważ każda z nich jest wyjątkowa i dopasowana do właściciela. Ponadto cudownie się prezentują.
    Pozdrawiam, Laru!

    ReplyDelete
  12. Urocza :) Odpoczywaj jak możesz.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Świetnego masz bloga,wygląda na to że zdobyłaś nową czytelniczkę ❤️ Pozdrawiam serdecznie 💋
    Julia

    ReplyDelete
  14. Śliczna ta bransoletka!
    Odpoczywaj ile chcesz:)

    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Jest śliczna. Ogólnie bardzo podobają mi się produkty z tej firmy:-)
    Mój blog - kliknij

    ReplyDelete
  16. Świetna jest ta bransoletka! *.*

    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Świetna bransoletka :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Niesamowity blog ! A ta biżuteria przepiękna ;) Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jęśli zostawisz po sobie komentarz http://natashastyle999.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Cudowna bransoletka, sama posiadam podobną! ♥
    Buziaki :*
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. świetna jest :)
    http://andzelika-rosenberger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Ja właśnie też tak teraz odpoczywam nic nie robiąc;)
    Bransoletka piękna!

    ReplyDelete
  22. Great! Thanks for sharing this. I read over the article and I really love all the things. By the way, could we get a chance to cooperate on SNS/Blog? We’ll pay $. tonylau86china@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Też mam bransoletkę z tej firmy, jest piękna. :)

    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  24. Ja też uważam, że ta bransoletka nie jest oklepana, jest wyjątkowa :)
    Też dostałam taką :) Twoja jest śliczna, ma piękne przywieszki :3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Dziękuje że zostawiłaś komentarz na moim blogu jestem twoją fanką i nie spodziewałam się że ktoś taki jak ty tam zajrzy ! Obserwuję cie na instagramie i snapchacie ! A twój blog jest niesamowity ;*

    ReplyDelete
  26. Jest prześliczna, oddawaj!

    ReplyDelete
  27. Cudowna bransoletka. Ogółem asortyment tego sklepu ma to coś. Prawdopodobnie za niedługo również zaopatrzę się w taki świetny dodatek, gdyż strasznie dużo osób poleca ten sklep :)
    ann-soul.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. WOW *o* świetna jest ! :) Uwielbiam takie dodatki :) Zapraszam do mnie na 2 najnowsze posty - claudiablog6996.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  29. Słyszałam o tych bransoletkach, podobno sa świetne! Powiem szczerze, że tez mam ochotę troche poleniucowac no ale nie da się haha. Szkoda mi wakacji haha ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Już wiedziałam ta bransoletke na innych blogach, ale wedlug mnie dalej noe jest przereklamowana i prezentuje soe bardzo ladnie: )
    victoriaoss.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Świetna ta bransoletka postanowiłam ją sobie zamówić :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  32. Jakie ładne bransoletki :) Pozdrawiam i zapraszam
    Different is Beautiful - klik!

    ReplyDelete
  33. Coraz bardziej się przekonuję do tych bransoletek, może kiedyś sobie ją sprawię :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Widziałam tę bransoletkę na kilku blogach i każda, bez wyjątku, mi się podobała ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/2015/08/outfit-vs-outfit.html

    ReplyDelete
  35. Widzę, ze Ty również masz tą bransoletkę! Świetna. Śliczne zawieszki wybrałaś :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. bluza i bransoletka przegenialna!:)

    http://lejzita.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Świetne zdjęcia ! Piękna !
    Zapraszam do mnie :
    Snapchat: michurakaka
    Blog : michurakaka99.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Mam wielkie czescie, ze ludzie tacy jak Ty, tak bardzo utalentowani pismienniczo chca dzielic się z innymi swoim niewątpliwie wielkim talentem :) Twoje teksty są swietne, zarowno pod wzgledem formy, jak i tresci :) Uzywasz pieknego języka oraz konstruujesz bardzo ciekawe zdania, lubie wracac na Twojego bloga co parę dni :

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*