Bluza - jako najwygodniejszy ciuch

Tuesday, August 04, 2015

Bluza bez zawahania jest najwygodniejszym ubraniem, jakie można mieć w szafie, na równi z dresami i legginsami. Idealnie sprawdzają się również w dni, kiedy człowiek nie ma się ochoty stroić i chce czuć się komfortowo. Tak, mam na myśli szkołę, w roku szkolnym wygodne bluzy są wyciągane z szafy najczęściej. Przepraszam, że tak często nawiązuję do piekła, które rozpocznie się za niebawem.. Nie ukrywam, że trochę żyję z wyobrażeniem nowej szkoły. Tym razem jednak ja nie o tym. Powrócę do tego tematu, przed rozpoczęciem roku. Teraz warto cieszyć się wakacjami. Miesiąc to "aż" i "tylko", ale wierzę, że zrobicie wszystko by to "tylko" i "aż" zostało wykorzystane jak najlepiej. Ja mogę się Wam pochwalić, że odwiedzi mnie moja koleżanka z internetu, która właściwie była moją pierwszą internetową przyjaźnią. Nie mogę się doczekać, koniecznie muszę zamówić ładną pogodę i wykombinować coś byśmy się nie nudziły, chociaż myślę, że będąc razem ta opcja nie wchodzi w grę. Nie będą zdradzać póki co kim jest ta osoba, ponieważ dowiedzie się już niebawem! Mała podpowiedź: pisałam o niej bardzo często i jest moją czytelniczką od samych początków, byłyśmy także na wspólnym wyjeździe. Myślę, że osoby czytające mojego bloga nieco dłużej mają właśnie ją na myśli, a jeśli nie, to za tydzień zobaczycie o kogo mi chodziło. Powiem tylko, że naprawdę się niezmiernie cieszę! Tym bardziej, że nie widziałyśmy się 2 lata i nigdy jeszcze nie była w moich skromnych progach, haha. 
 

Powracając do tematu przewodniego posta, chcę Wam polecić bluzy z firmy, którą z pewnością kojarzycie, a mianowicie www.alohafromdeer.com. Pamiętam tę firmę sprzed kilku laty. Nie mogę się nadziwić jak bardzo firma się rozwinęła i szczerze serdecznie gratuluję tak dużego sukcesu. Co do samych bluz.. cóż tu za dużo opowiadać? Są wykonane z idealnego materiału, w środku mają przemiły puszek, który rozgrzewa nawet w najzimniejszy wieczór. Mi i Darii sprawdziły się one podczas 20km podróży na rowerach. Zdjęcia z dzisiejszego posta są własnie z tamtego dnia, który swoją drogą wspominam niesamowicie dobrze. Moją "ulubienicą" jest bluza z napisem "Chill", który idealnie do mnie pasuje. Jestem osobą, która naprawdę.. dużo chilluje, haha. W okularach kotka odbija się monitor z okienkami stron! Zwróćcie na to uwagę! Moim zdaniem jest świetna, chociaż druga bluza, z królikiem z "Alicji w Krainie Czarów" jest również urocza, jedna troszkę kolor mnie przytłacza, dlatego powędrowała ona w ręce mojej siostry. 

Podobają Wam się bluzy? 
I swoją drogą - co sądzicie o internetowej przyjaźni? Buziaki! :*

You Might Also Like

46 KOMENTARZE

  1. Bluzy świetne i ja także bardzo lubię tą część garderoby. Ale akurat nie w lato, na dworze taki upał, a Wy w bluzach, od razu mi się goręcej zrobiło! ;)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Są świetne, mi też pierwsza podoba się bardziej! :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładne są te bluzy!
    Ja częściej sięgam i więcej mam swetrów niż bluz. ;)

    ReplyDelete
  4. masz rację, bluzy, dresy i legginsy to święta trójca najwygodniejszych rzeczy na świecie ♥

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam bluzy, żałuję, że w mojej nowej szkole nie będę mogła ich nosić. Mnie urzekła bluza z królikiem z Alicji, może dlatego, że uwielbiam tę bajkę?
    ann-soul.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Genialne bluzy :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Słyszałam o tej firmie, i przyznam,że wzory tych bluz są bardzo oryignalne i szczerze to bardzo mi się podobają! :D
    Cudowne zdjęcia! <3

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia! Ta firma ma bardzo ładne bluzy! :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście? będę wdzięczna! :) ----->KLIK

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam nosić bluzy, to moja miłość :D
    Wierzę w internetowe przyjaznie i nawet mam jedną internetową przyjaciółkę.

    http://monika-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Bardzo ładne bluzy, lubię tę markę tak jak Mr Gugu and Miss Go

    ReplyDelete
  11. Świetne bluzy, ale ja ich nie lubię nosić, dresów również. ;) Ooo, Karina do Ciebie zawita :D Ja nie wierzę w internetową przyjaźń i jakoś mi na niej nie zależy.

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. świetne są, przyjaźnie internetowe zawsze są dużo warte, lubię poznawać ludzi przez internet :)

    ReplyDelete
  13. Ładne te bluzy :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Świetne bluzy :D
    http://mikaadominika.blogspot.com/ <---nowy post:D

    ReplyDelete
  15. Masz rację- wystarczy bluza i legginsy, a nam jest wygodnie i komfortowo :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Świetne bluzy, oj tak są wygodne <33
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  17. Hmm.. czyżby była to czytelniczka która była z tobą na obozie, a jej imię zaczyna się na K? :D
    Nawet jeśli nie, to super że utrzymujesz tak świetny kontakt z czytelniczką! To na prawdę świetna sprawa :)
    Co do bluz, U WIEL BIAM :D Właśnie tak jak napisałaś, do szkoły nie uśmiecha wstawać mi się o 5 rano żeby tylko zrobić się na bóstwo.. Bluza, legginsy trampki i gotowe! :D Najwygodniejsze i najlepsze! Ta twoja pasuje do mnie kompletnie! Przejażdżka rowerowa 20 km? Właśnie zmotywowałaś mnie do ruszenia "tyłka" sprzed komputera :D A o firmie słyszałam i przyznam że tworzą oryginalne ciuchy i cenię to! :)
    Piękne zdjęcia!

    Sandryyshen.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ja też uważam, że bluza to najwygodniejsze ubranie :) Bardzo lubię je nosić. Twoja bluzka jest śliczna, bardzo mi się podoba. Zgadzam się z Tobą, ta druga ma trochę przytłaczające barwy, też wybrałam tą z napisem :)
    Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Bluza Chill również o mnie przemawia, bo jest świetna :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Te bluzy genialnie się prezentują! :) Jedna z najlepszych części garderoby - wygodne i cieplutkie, gdy za oknem pogoda nie dopisuje. To świetnie, że uda Wam się spotkać! Nigdy nie miałam internetowej przyjaciółki, choć sądzę, że to naprawdę cudowna sprawa. Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  21. Firmę tą znam od kilku lat i chętnie kupiłabym którąś z ich bluz, ale niestety ceny są moim zdaniem troszkę za wysokie :/ śliczne zdjęcia! :*
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Własnie namawiam rodziców na jakąś bluzę z tego sklepu :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. interesujący blog :*
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :3
    http://wersy-zycia.blogspot.com
    ~Sandrella

    ReplyDelete
  24. Sama jestem posiadaczką jednej z tych bluz i ją uwielbiam, a zimą noszą cały czas ! :)

    ReplyDelete
  25. Świetne bluzy! Chce si,e dowiedzieć kto jest tajemnicza internetowa przyjaciółką haha http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Super są te bluzy! ;)
    Czekam na te relacje ze spotkania twojej internetowej przyjaciółki! :D
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Obydwie bluzy są megaa!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    ReplyDelete
  28. Internetowa przyjaźń to świetna sprawa, ciekawe kto to Cię odwiedzi! :)
    Śliczne bluzy! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Świetny blog + obserwuję i świetne snapy :D
    http://olaabo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Bluzy to rzeczywiście najwygodniejsze i jedne z ulubionych części mojej garderoby. A te, które pokazałaś w poście są cudne! Ta z kotkiem bardziej przypadła mi do gustu, ale ta z królikiem również mi się podoba. Świetnie wyglądasz w takiej bluzie.
    Fajnie, że masz możliwość spotkania się z koleżanką, której tak długo nie widziałaś i która jest w dodatku twoją czytelniczką.
    Wspaniałe jest to, jak bardzo dbasz o kontakt ze swoimi czytelnikami, nie tylko w pojedynczych sytuacjach, ale zawsze.

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    ReplyDelete
  31. Bluzy są śliczne. Od kilku dni zastanawiam się, czy nie zamówić cos z tej firmy.
    Co do przyjaźni internetowej, jestem jak najbardziej na tak. Dzięki temu pokazujemy, że internet służy nie tylko do bezużytecznych rzeczy :) Ja takiej swojej przyjaciółki nie mam, ale ciesze się, że Ty masz! :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Kiedyś czytałam Twojego bloga, to kojarzę jakąś dziewczynę, tylko, że za Chiny jej sobie nie umiem przypomnieć. Ja mam koleżankę z internetu, która mieszka 2h ode mnie prawdopodobnie się spotkamy w te wakacje! :)
    IZA & PAULINA | pzzelek.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  33. Bluzy zdecydowanie należą do najwygodniejszych :D internetowa przyjaźń to coś wspaniałego :)
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  34. Bluzy piękne,chociaż nie mój styl :) Świetny post !
    Zapraszam do Nas dopiero zaczynamy :
    http://machsis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. te bluzy są świetne ;)

    http://mrsangelika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Kocham bluzy. Są wspaniałe mogłabym chodzić w nich bez przerwy! Czekam tylko na chłodniejsze dni, aby je nosić.

    http://bemolie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Świetne zdjęcia ! Piękna !
    Zapraszam do mnie :
    Snapchat: michurakaka
    Blog : michurakaka99.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Bluzy są najwygodniejsze:) Zastanawiam się nad zamówieniem bluzy właśnie z tej strony:)

    Pozdrawiamy cieplutko
    Twins Life (klik)♡

    ReplyDelete
  39. Piękne są te bluzy z aloha from deer tylko moim zdaniem trochę za drogie ;) Chciałam się zapytać kiedy będzie następny filmik na yt ?
    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    ReplyDelete
  40. Bluzy są śliczne ale zgadzam się z powyższym komentarzem są ciut za drogie jak dla mnie.Uwielbiam nosić bluzy są mega wygodne,jeszcze troszeczkę luźniejsze.

    MÓJ BLOG-KLIK

    ReplyDelete
  41. Świetne bluzy :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Hej :) Czytajac takie blogi jak Twoj, a jest ich w sumie niewiele, az zaluje, ze nie mam nieograniczonego czasu na to, by zatonąć w lekturze na wiele godzin :) mam nadzieje, ze w koncu czas mi na to pozwoli, a jeśli tak się stanie przeczytam wszystkie wpisy na Twoim blogu, od deski do deski, nawet te, które już znam :) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*