7/08/2015

Friday, August 07, 2015

Co uważacie o osobach żerujących na dobrym sercu innych? Czy warto pomagać każdemu? Czy nasze starania są doceniane? Jakiś czas temu wypowiadałam się głębiej na snapchacie, na temat wykorzystywania kogoś, w celu zyskania czegoś, co jest dla nich niezasłużone. Myślałam, że wiecej nie będę musiała poruszać tego nieprzyjemnego tematu, jednak zaszła zmiana decyzji. Niejednokrotnie spotkałam się z podobną sytuacją, kiedy moje dobre chęci, zostały wykorzystane przeciwko mnie. Niektórzy, kiedy wyciągasz pomocną dłoń, biorą całą rękę, a nawet dwie. Czasem się zastanawiam czy jest w ogóle sens w pomaganiu komukolwiek, jednak żyję z nadzieją, że nie każdy jest taki sam i że niektórzy doceniają nasze starania i oferowaną pomoc, której nie chcą przeobrazić w żaden niecny plan na korzyść swojej osoby. 
 
Zaznaczę z góry, że nie uważam się za osobę popularną. Jestem zwyczajną dziewczyną, o codziennych ludzkich problemach, która nie podnosi za wysoko głowy i nie uważa się za nie wiadomo kogo. To, że piszę bloga, nie oznacza, że jestem pustą, niewartościową lalą, dla której najważniejszy jest wygląd i ubrania. Powtórzę - nie uważam, się za osobę popularną i wiem, że nią nie jestem. Popularny może być Justin Bieber (nie wierzę, że podaję taki przykład), który jest znany na całym świecie, ma psychofanki, które się tną, wycinając żyletką jego inicjały. Wiem jednak, że mam więcej możliwości w sferze blogerskiej. Znam się z wieloma blogerkami z "wyższych sfer" - o ile można tak to określić, nie obrażając innych blogerek. Razem możemy stworzyć coś wielkiego. Przykład? - Jessmilia, którą wiele osób uwielbia i codziennie na bieżąco śledzi na snapchacie i innych social media. A co gdyby osoba, której daliście szansę na zaistnienie, o której nikt wcześniej nie słyszał nagle odwróciłaby się przeciwko Wam, zebrałaby ekipę ludzi, których swoją drogą i tak poznała dzięki Tobie i stworzyłaby coś, co wszyscy uważają za konkurencję? Kiedy ta osoba, dla której robiłaś/eś wszystko nagle poniża i gardzi nie tylko Tobą, ale i Twoimi znajomymi, czy bliskimi. Osoba, która zbiera laury za to, że napisze, że wszystko co osiągnęła zawdzięcza sobie, wklei do tekstu kilka "mądrych" słówek, by przekonało to publikę i będzie udawała, ze sprawa została sprostowana? 
Nienawidzę pisania postów o sytuacjach, które kryją pod sobą całą prawdę, ale czasem dla sprostowania trzeba. Szczególnie jeśli osoba wykorzystująca, robi z siebie poszkodowaną i takimi sytuacjami chce zaistnieć jeszcze bardziej. Nie będę ukrywała, że w ostatnim czasie spotkało mnie trochę nieprzyjemności. Byłam załamana faktem jak okrutni mogą być ludzie, których jeszcze niedawno uważało się za przyjaciół. Ze stratą takich osób się godzę. Nawet nie na tyle, ze godzę, ale gardzę nimi i pozbywam się ich w jak najszybszym tempie, by nigdy więcej nie weszły ze błotem w moje życie. Końcówką posta pragnę zaapelować, byście włączyli mózgi, otworzyli szeroko oczy i zobaczyli: kto się stara, kto szanuje innych, kto się opierdziela i gardzi wszystkimi uważając się za pępek świata. Łatwo zaślepić się kimś, kto kreuje swoją postać na potrzebę internetu. Ja jestem kompletną przeciwniczką ludzi sztucznych i płytkich. Cenię sobie naturalność i prawdziwość, która moim zdaniem jest kluczem do sukcesu.

SNAPCHAT: jessikachincza

You Might Also Like

49 KOMENTARZE

  1. Też spotkałam się z taką sytuacją. Wiele razy pomagałam pewnej osobie, a później ja musiałam przez tą osobę cierpieć, ponieważ mnie wykorzystała. Nienawidzę takich ludzi i nie życzę nikomu poznania takiej osoby.
    Bardzo dobrze opisałaś ten temat.
    Śliczne zdjęcia :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Nie rozumiem takich osób, a co do Jessmilii to gdyby nie ty, nic takiego by nie powstało. Pamiętaj o tym i trzymaj się Jessika! :*

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Kto pod kim dołki kopie, ten sam w nie wpada.

      Delete
  4. Też dużo razy zostałam wykorzystana bo np kogoś znałam a inni nie :(
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Całkowicie Cię rozumiem, Jess. Jesteś naprawdę miłą, cudowną osóbką, którą moim zdaniem nie powinno nigdy coś takiego spotkać, lecz każdy musi kiedyś przez coś takiego przejść. Ja sama spotkałam się z czymś takim, dlatego teraz, zanim zaufam odpowiedniej osobie, z wielu stron jej się przypatruję. Mam nadzieję, że nie będziesz przez to smutna i uda Ci się odbudować zaufanie dla innych, cieplejszych osób w twoim otoczeniu :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. świetne napisane, od takich ludzi trzeba się izolować ,śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  7. Gdyby nie ty, to już dawno nie było by Jessmilii, została by zapomniana na rzecz projektu z fejmami z YT :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo najpierw trzeba się wybić na kimś, by potem moc sie wybijać na popularniejszych i popularniejszych. Ślepcami są te wykorzystywane osoby, które tego nie widzą.

      Delete
  8. Wow, nigdy nie odważyłabym napisac sie takiego posta. Jestes bardzo odważna:)
    Ludzie chyba sie domyślają juz o kogo chodzi .. Nie wiem o co ten konflikt tak dokładniej i nie zamierzam sie w to mieszać, ale tez nie uważam, by to poprawiło stosunki w blogosferze, zwłaszcza takie krytykowanie siebie w postach.:(

    ReplyDelete
  9. Znam coś takiego, nie jest to miłe. Starasz się, wypruwasz z siebie żyły, byle było dobrze, by pomóc a w zamian za to nawet nie usłyszysz słowa "Dziękuję." Potem dowiadujesz się, jak taka osoba obrobiła Ci tyłek za plecami, mimo że starałaś się przecież pomóc. A kiedy znowu czegoś potrzebuje, przychodzi ponownie i znowu udaje, byle dostać to, czego pragnie. ;)
    Paczix Blog

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Niestety bardzo często spotykam się z takimi ludźmi. Na prawdę nie rozumiem takiego zachowania wśród ludzi. Jest to dla mnie nie do opisania.

    http://bemolie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Tak jak większość domyślam się o kim mowa. Niestety jak to się mówi są ludzie i parapety (bądź taborety, więc jak kto woli). Ludzie często wykorzystują wszelkie sposoby, nawet te najpodlejsze, aby samemu osiągnąć cel i wspiąć się jak najwyżej. Najgorzej jest w sytuacji, gdy zawodzi nas osoba, jaką naprawdę uważaliśmy za taką, którą można obdarzyć bezgranicznym zaufaniem. Ludzie wykorzystują się wzajemnie i bez żadnych skrupułów starają się osiągnąć swoje cele, idąc nawet po trupach. Moim zdaniem tacy ludzie stają się wówczas bezwartościowi. Aby zdobywać szczyty trzeba samemu przygotować się do podróży, a nie sprawić, aby ktoś wniósł tam nasz plecak, żebyśmy później chwalili się, że drogę pokonaliśmy sami. Jednakże takie sytuacje uczą. Trzymam za Ciebie kciuki, aby jednak wszystko wyszło na prostą, bo takie osoby płacą później za swoje występki odpowiednie ceny i nigdy nie osiągną takiego sukcesu na jaki liczą. Nie martw się. Rób swoje, uważaj na ludzi i doceniaj najbardziej tych, którzy zawsze są z Tobą :)

    Pozdrawiam całym sercem i ślę uściski ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  13. To niefajnie, że spotkało Cię coś tak przykrego,ale to chyba każdego z nas chociaż raz. Ja bardzo lubię pomagać i gdy ktoś moje dobre serce wykorzysta za bardzo to trochę smutne, ale są ludzie, którzy za nawet najmniejszą pomoc podziękują milion razy i to jest najlepsze! :)
    Śliczny outfit! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. nie przepadam za Emilią. Zaczyna tak gwiazdorzyć, że to jest niepojęte, dodatkowo czytajac jej odpowiedzi na asku i posty to od razu traci sie dobry humor. Ty natomiast wydajesz się osobą, która z dystansem podchodzi do popularności. Szkoda, że czytając komentarze na blogu Emilii, widać, że to większość wspiera ją, aby się tylko podlizać i wylądowaać w jej 'cudownym' magazyinie. Powiedsmy sobie szczerze. Gdyby nie ty to nikt by sie nie dowiedzial o Emilii i moglaby pomarzyć o tworzeniu magazynu z popularnymi blogerami. ludzie przejrzyjcie na oczy. ale tez skonczcie z ta nieprzyjemną atmosferę na blogosferze

    ReplyDelete
  15. Bardzo często tak się zdarza, wyciągam dłoń, pomagam, a potem.... Wiem, o kim myślisz, przynajmniej tak mi się wydaje
    Mój blog - kliknij

    ReplyDelete
  16. Dlaczego Emilia na fp Jessmilli (tak podejrzewam że to ona napisała bo nie było podpisu) napisała,że skopiowałaś jej pomysł?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co proszę? Chyba do reszty straciła mózg laska. :) Wybiła sie pchełka a teraz nos zadziera i wyżej sra niż dupę ma. Tyle. Jak zwykle stara sie zbierać laury za cos nad czym nie poświęca sie i wszystko robi za nią cała ekipa. :) "skopiowałam" jej pomysł. Dobre hahah

      Delete
  17. Widzisz, Jess, tak już właśnie bywa. Chcesz być dla kogoś dobra, bo często przecież tak wypada, a szybko potem dostajesz od losu zimny prysznic, bo ktoś niepostrzeżenie wbija nóż w plecy. To bolesne. Wierzę jednak, że obrócisz tę sytuację w coś pozytywnego i na przyszłość będziesz brnąć już przez życia tylko z uśmiechem.

    Pozdrawiam kochanie,
    www.daria-mikolajewska.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Masz rację! Jak można być takim okrutnym. Ja też pomagałam innym, a potem sama cierpiałam, więc wiem trochę co czujesz. Wasza akcja jest świetna, zawsze czytam wasze odpowiedzi na ask`u! Chciałabym być też na snapie, ale nie mam możliwość, bo mój telefon jest za słaby :)
    Julajulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Widziałam co ta osoba pisała właśnie na swoim blogu o tobie i tak myślałam, że co za kłamstwa tam niektóre wypisywała.. Miałam komentować, ale oszczędziłam sobie zbędnych słów. Naprawdę bardzo mi przykro Jess i współczuje ci, że tak cie wykorzystywała. Ale wiec zawsze, że masz dobre serce i chciałaś wszystko dobrze.
    Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, xoxo
    mondialeenblanc.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Byłam w takiej sytuacji wiele razy. Najczęściej w szkole, gdzie są tzw. gimbusy, którzy traktują wszystkich z góry. Przyjaciele też czasami kogoś wykorzystują np. kiedy mają coś do załatwienia albo gdy potrzebują pomocy to dopiero się odzywają.

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  21. Podoba mi się koszulka ;)

    ReplyDelete
  22. Wybijanie się dzięki komuś jest żałosne, szczególnie jeśli dana osoba jak już się wybiję odwraca się od ciebie bo już nie jesteś jej potrzebna. Parę razy byłam w podobnej sytuacji i nie zaliczę tego do przyjemnych zdarzeń. Wykorzystywanie człowieka dla własnych celów jest okropne a osoby pomocne często ulegają takim sytuacjom nie wiedząc, że potem osoba, której chcieliśmy pomóc się od nas odwróci. W takich sytuacjach najlepiej zastanowić się komu ufamy, żeby więcej nie popełnić takiego błędu. Trzymaj się, jesteś najlepsza! :*
    Cudowne zdjęcia, pięknie wyglądasz i śliczny nagłówek bloga! ♥

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga- kliknij✿

    ReplyDelete
  23. Masz rację, Jess. I szczerze, to powoli można stracić wiarę w ludzi. Trzeba pilnować się komu chcemy zaufać...
    Pięknie wyszłaś na zdjęciach tak w ogóle :) A look bardzo w moim stylu, świetne spodnie! Trzymaj się, buziaki.

    ReplyDelete
  24. Słyszałam o tym wszstkim, słuchałam cie na snapie ;) naprawde wspołczuje ale uwierz mi, ze karma wróci. Ty jestes dobrą i miła osobą więc na pewno wszystko sie ulooży ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. śliczne zdjęcia, masz całkowitą racje :)
    http://filmymarzen.blogspot.com/ zapraszam!

    ReplyDelete
  26. Świetne zdjęcia. Świetne spodnie. :D

    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Piękna stylizacja jest taka właśnie w moim stylu ;) Śliczny makijaż zrób post o swoim codziennym makijażu bo bardzo m się podoba ;) Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    ReplyDelete
  28. Wiele razy spotkałam takich ludzi, ponieważ zwykłam pomagać jeśli ktoś tego potrzebuje. Teraz już wiem, że nie warto mieć dobrego serca dla pewnych osób, szczególnie takich, którzy nie doceniają nas i tylko bezczelnie wykorzystują, to okropne. Świetny outfit :)

    ReplyDelete
  29. Świetne zdjęcie ! Piękna !
    Zapraszam do mnie :
    Snapchat: michurakaka
    Blog : michurakaka99.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ciekawy post! To straszne, że ludzie potrafią być tak chciwi i egoistyczni wykorzystując przy tym drugą osobę.

    julia-karwowska.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  31. świetne zdjęcia i blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Współczuję Ci, że spotkało Cię coś takiego. Nie martw się, niedługo wszyscy przejrzą na oczy :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Perfect photos, I love it! Keep going! ✿
    Follow for follow? Let me know, I always follow back! ✿

    Izabella | Môj BLOG /klik/

    ReplyDelete
  34. Współczuję, że spotkało Cię takie coś, ale prawda jest taka, że większość i tak widzi jak jest, Jessmilia to kawał świetnej roboty i powinnaś być dumna ze stworzenia tej akcji :* śliczne zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Zgadzam się z Tobą w 100%. Tacy ludzie mnie max wkurzają. Wczoraj zdarzyłam się z taką sytuacją i teraz będę tych ludzi trzymać na dystans.

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Wiesz co, przejrzałam pare Twoich postów wstecz i stwierdziłam, że ślicznie wyglądasz w bieli! Powinnaś jak najczęściej chodzić w białych ubraniach :) Podkreślają one u Ciebie pięknie twarz i w ogóle wszystko! :D

    ReplyDelete
  37. mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Znam to :c. Nie przejmuj się! Ludzie po prostu nie potrafią docenić tego,że jesteś taką wspaniałą osobą i masz dobre serce. Pomagasz im pomagasz,aż w końcu zdają sobie sprawę,że jesteś dla nich tylko po to,aby czerpać korzyści ze znajomości z tobą. To przykre... Ale pamiętaj,że istnieją jeszcze "prawdziwi" ludzie :*
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  39. zgadzam się z tobą .... oj to na serio jest żałosne jak ludzie potrafią postąpić :)
    zapraszam :) filmymarzen.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Niestety tak to już jest :./

    www.ilonastejbach.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Jak Ty to wspaniale napisałaś! Żałosne moim zdaniem jest nawet to, jak ktoś jest dla osoby bardziej rozpoznawalnej w internecie miły tylko dla lajków i hmm promowania? A co dopiero mówić o przyjaźni.
    Pozdrawiam cieplutko kochana!
    Mój blog---klikk!!

    ReplyDelete
  42. Słyszałam już o tym na snapie i niestety domyślam się o co chodzi. Takie osoby naprawdę nie są niczego warte według mnie :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Cześć ;) Bardzo ciekawy blog, tak szczerze :) Naprawde rzadko kto posiada tak wielki talent do pisania jaki to talent niezaprzeczalnie posiadasz Ty :) No, no, no, zostaje tylko pogratulowac, no i oczywiscie zyczyc szczescia w rozwoju kariery :) Pisz dalej, bądź szczery wobec siebie, a z cala pewnoscia jestem przekonany, ze osiagniesz sukces :)

    ReplyDelete
  44. Piękna jesteś ♥
    http://domishh.blogspot.se/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*