30/08/2015

Sunday, August 30, 2015

Post ten zaczynam z wielkim trudem i żalem. Nie mogę uwierzyć w to, że za dwa dni rozpoczynamy nowy rok szkolny. W moim przypadku będzie to całkowicie otwarcie nowego rozdziału w życiu. Zaczynam naukę w nowym mieście, w nowej szkole. Jeszcze do niedawna myślałam, że na długo utknęłam w mieście, które negatywnie na mnie wpływa. Jednak wydarzenia, które miały miejsce, niekoniecznie te dobre sprowadziły mnie na nową, czystą ścieżkę. Człowiek uparty ma lepiej w życiu, wiecie? Taki człowiek wie czego chce i do tego dąży. Nie dopuszcza do siebie myśli, ze coś może być inaczej niż to sobie zaplanuje i tym oto sposobem osiąga zaplanowany sukces. Czasem tylko trochę krzyżuje nam plany lenistwo i niektóre kłody podrzucane pod nogi przez zawistnych ludzi, ale pamiętajcie, że nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Nie ukrywam, że odczuwam lekki stres związany z 1 września. Nie potrafię wyobrazić sobie pierwszego dnia w szkole, nowych znajomych. Cieszę się jednak bardzo, że we wakacje dzięki facebookowi poznałam trzy fajne lasie z mojej przyszłej klasy! Laura, Michelle, Angelika - buziaki w Waszą stronę! Może to kiedyś przeczytacie, haha. W zasadzie jestem dobrej myśli. Nie może być źle. Wszystko zależy ode mnie. Wszystko jest w moich rękach. Będzie dobrze! Wy również kochani nie bójcie się tego co będzie. Nigdy nasze obawy się nie sprawdzają, a na pewno nie w 100%. Myśląc pozytywnie przyciągniecie te pozytywy do siebie, wierzcie lub nie - tak właśnie jest. 
Drugą kwestią i tematem tego posta jest moja krótka, bądź "dłuższa" nieobecność, zależy kto jak to widzi. Postanowiłam zrobić sobie małą przerwę od internetu i zająć się trochę swoim życiem prywatnym. W tym czasie wydarzyło się u mnie naprawdę sporo rzeczy, które swoją droga pomogły mi raz na zawsze zapomnieć o przeszłości. Najważniejsze to niczego nie żałować i wyciągać z wszystkich niepowodzeń wnioski. Człowiek dostający cały czas "po dupie" będzie chyba kiedyś nieśmiertelny, haha! Nie martwcie się zatem, że coś się skończyło w przykry sposób. Nie bez przyczyny, pamiętajcie o tym. Tak czy inaczej powracam do Was z mam nadzieję, że regularnymi postami. Oby rok szkolny mi w tym nie przeszkodził. Nie mogę doczekać się wstawania o 5 rano i wracania o 17. Czujecie ten sarkazm, prawda? Małe komplikacje będą zimą, ponieważ będę wstawała po ciemku i tak samo wracała, ale od czego są weekendy. Nie ma rzeczy niemożliwych i człowiek, który chce i jest uparty zrobi wszystko by posty się pojawiły. Chyba zacznę być takim uparciuchem jakim byłam zawsze. Oczywiście nie w każdej kwestii, ponieważ w szkole ta cecha nie jest chwalona! A tak całkowicie na marginesie, na mojej głowie zaszła mała zmiana kolorku.
Całkowicie ostateczną kwestią, którą poruszę w tym poście jest wybór torebki, bądź plecaka na nowy rok szkolny. Po dodaniu ostatniego posta pojawiło się wiele pytań, czy torebka, którą pokazała faktycznie jest taka świetna i co ogólnie uważam o stronie brytyjka.pl. Powiem szczerze, że torebka jest moją drugą rzeczą, którą posiadam właśnie z tej strony. Pierwszą był plecaczek, który zamawiałam rok temu również z myślą o szkole. Posiadam go do tej pory w stanie nienaruszonym, dlatego zamawiając tę torebkę nie miałam żadnych obaw. Wiedziałam, że przyjdzie dobrze wykonana i będzie mi długo służyć. Co Wam bardziej polecam do szkoły? Oczywistą sprawą jest, że plecak jest wygodniejszy, a co ważniejsze, zdrowszy dla naszego kręgosłupa. Brzmię jakbym była co najmniej specjalistą, ale faktycznie noszenie ciężkich torebek z książkami, może nam wyjść na stare lata. Śmiało jednak polecam Wam ich torebki damskie, które są naprawdę genialne. Myślę, że świetnie sprawdzą się na luźniejszy dzień w szkole, czy wyjścia na miasto ze znajomymi.

SNAPCHAT: jessikachincza

You Might Also Like

64 KOMENTARZE

  1. Też się stresuję 1 września. Śliczne zdjęcia <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Świetny post i śliczna stylizacja <3
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  3. Piękne zdjęcia! Te wakacje strasznie szybko zleciały, za 2 dni rok szkolny.. ale musimy jakoś to przetrwać. Mega podoba mi się ta torebka, fajne mają na tej stronie :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Trzymam kciuki, zebys pogodzila szkole i bloga i byla z nami :) Na pewno bedzie wszyatko dobrze w nowej szkole :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. wspaniale jak zawsze, uwielbiam Twój styl :)

    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  6. ja się nawet cieszę z powrotu do szkoły :)

    ReplyDelete
  7. Też wlaśnie ide do nowej szkoły, nowej klasy, nowego otoczenia. Straaaaasznie się boje :C Ale Życzę powodzenia :) Super post!
    Jeśli możesz to zerknij --> http://ikracodziennosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. włosy pierwsze rzuciły mi się w oczy ! Są przepiękne i ten kolor marzy mi się taki ! mam dość mojej czerwieni na głowie, haha :) trzymam za Ciebie mocno kciuki jeżeli chodzi o nową szkołę :) !

    ReplyDelete
  9. Śliczny kolor włosów :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Dobry post i super blog!
    co powiesz na wzajemną obserwację?
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    ReplyDelete
  11. super leżą na Tobie te spodnie :) pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  12. Ślicznie wyglądasz!
    Powodzenia w nowej szkole ja teraz kończę gimnazjum więc czeka mnie troszkę pracy! :)
    http://julia-walczak.blogspot.com/2015/08/im-back.html
    Zapraszam! ;3

    ReplyDelete
  13. torebka jest śliczna, może też się skuszę. Co do wyjazdu, zazdroszczę, w moim mieście nie czuję się dobrze, i mam nadzieję że również będę miała taką szansę :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  14. świetny post! na pewno wszystko będzie dobrze ;) życzę Ci dobrego rozpoczęcia roku szkolnego ;)
    true-less.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Kochana! Ni będę Ci życzyła powodzenia na nowej ścieżce bo wiem, że dasz sobie rade, jesteś cudowną silną kobietą i takie zmiany mogę Ci tylko pomóc. Uwielbiam czytać Twojego bloga i praktycznie codziennie wpadam zobaczyć czy coś napisałaś dlatego troszkę ciężko mi z tym Twoim rozstaniem z internetem, jednakże cel uświęca środki i mam nadzieje, że u Ciebie wszystko okej.
    Pozdrawiam, Kasia
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2015/08/back-to-school.html

    ReplyDelete
  16. Trzymam kciuki za powodzenie w nowej szkole i za regularne posty :*
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  17. Zalotna jak zawsze! :D hihihi

    ReplyDelete
  18. Na pewno świetnie sobie poradzisz w nowej szkole, trzymam kciuki :) ślicznie Ci w nowym kolorze włosów!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Przechodziłem przez etap nowej szkoły i znajomych, poradziłem sobie, więc i Ty na pewno dasz rade!
    Świetne zdjęcia! :)

    powerlesss.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Wszyscy trzymamy za Ciebie kciuki :) pamiętaj: jak gorzej być nie może, na pewno będzie lepiej ;)
    A poza tym taka krótka przerwa od internetu dobrze robi człowiekowi
    http://herbacianeherbatniki.blogspot.com/2015/08/czuje-sie-gupia.html
    ~A

    ReplyDelete
  21. Cudownie wyglądasz! Oj tak, człowiek uparty i co najważniejsze śmiały ma o wiele łatwiej. Uda Ci się wszystko w tej Bydgoszczy! Trzymam kciuki! Ja idę do 3 gimnazjum ;)

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. powodzenia w nowej szkole, śliczne zdjęcia <3

    ReplyDelete
  23. Również boję się 1 Września i nie mogę doczekać się wstawania o 5 rano i wracania o 17! :__:
    Świetnie wyglądasz! :*

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  24. Prześliczne zdjęcia! Trzymam kciuki, abyś poznała dobrze swoją klasę i niczego się nie bała!
    Świetny post, można się sporo dowiedzieć, a także nie zabrakło troszkę motywacji od ciebie :)
    Buziaki kochana ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Na pewno dasz radę! Trzymam kciuki! + Świetne zdjęcia :)



    nieprzescigniona.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Nie martw się, myślę że szybko zapoznasz się z nowymi osobami w "klasie"
    Też uważam że człowiek uparty ma lepiej :)
    malwinabeczek.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Na pewno poradzisz sobie w nowej szkole ! ♥

    Nowy post ! Official Patty :)

    ReplyDelete
  28. Życzę Ci powodzenia w nowej szkole:-) piękne zdjęcia
    She Imagination - kliknij

    ReplyDelete
  29. Powodzenia w szkole, na pewno sobie poradzisz! :*
    Przepięknie wyglądasz ♥

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga- kliknij✿

    ReplyDelete
  30. Również nie mogę uwierzyć, że już JUTRO 1 września :O
    Prześliczna stylizacja ♥ Obserwuję :)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  31. Ja też nie wierzę, że jutro znowu wracamy do szkoły.
    Cieszę się, że już poznałaś fajne dziewczyny i się z nimi dogadujesz :D
    Nie ma się czego bać, dasz radę! :*
    Troszkę Ci współczujesz, że musisz tak wcześnie wstawać :c
    Śliczne zdjęcia, jak zawsze! :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Życzę Ci powodzenia w nowej szkole! Rozumiem jak to jest, kiedy miasto wywiera na Ciebie negatywny wpływ..Dlatego już się nie mogę doczekać końca tego roku szkolnego :')) To co, że się jeszcze nie zaczął!
    Masz rację - jeśli ktoś naprawdę czegoś chce, potrafi tego dokonać, dlatego wierzę, że uda Ci się wytrwać z wstawaniem o 5 i wracaniem o 17 oraz jeszcze zająć się blogiem. Bo jak nie Ty, to kto? :D
    Cudownie wyglądasz! Jesteś mega chudziutka! Oddaj nóżki, błagam :*

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Też nie mogę uwierzyć, że już koniec wakacji, strasznie szybko mi one zleciały. Również czeka mnie wstawanie o 5, więc łączę się z tobą w bólu haha

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. super te zdjęcia są!
    http://polowcia--blog.blogspot.com //zapraszam na post z serii back to school!

    ReplyDelete
  35. oglądałam na snapie przygotowania do tej sesjii, jesteś rewelacyjna, uwielbiam CIę <3
    http://creamshine.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Przyszłam dzisiaj do nowej szkoły i szczerze, nie bylo tak zle :)

    Zapraszam do mnie ☺ http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Piękne spodnie i buty ;) Masz wspaniały styl ;) Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    ReplyDelete
  38. Jess, powodzenia w nowej szkole! Cudnie wyszłaś na zdjęciach ,fajny zestaw :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    ReplyDelete
  39. Ja również nie mogę uwierzyć, że to już koniec wakacji ;/
    Zapraszam do mnie na konkurs: Mój blog - klik! :)

    ReplyDelete
  40. Dla mnie też jest to nowy rozdział, bo idę do nowego gimnazjum zupełnie sama. Nikogo tam nie znam, i będzie ciężko... Ale na pewno dam radę. Osoby uparte mają w życiu lepiej :)

    http://swiat-uczennicy.blogspot.com ~~kliknij

    ReplyDelete
  41. Strasznie szybko te wakacje zleciały.Fajnie,że poznałaś koleżanki z przyszłej klasy. A co do przerwy, każdemu potrzebna jest przerwa od internetu :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Stylizacja swietna! Buty ❤

    cherries3blog.blogspot.pl

    ReplyDelete
  43. Wpadam do Ciebie, bo jak nie podziwiać Twojej urody i stylizacji.Będę obserwować i powodzenia w szkole!;)

    ReplyDelete
  44. Ja nadal nie czuje, ze jest szkoła.. :(

    http://rilseee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Zdjęcia są przepiękne! :)) Ja również z bólem serca wracam do codzienności...

    blog-by-ola.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Najpiękniejsza! <3 *-*
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    |Weronika i Wiktoria|
    MOŻEMY LICZYĆ NA TWOJĄ POMOC? KLIKNIESZ W LINKI? :)

    ReplyDelete
  47. wyglądasz pięknie! a wiesz, że pochodzimy z tego samego miasta? :)
    bardzo lubię Twojego bloga, więc dodaję do obserwowanych.
    buziaki ;))

    http://tallkie.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. wspaniale jak zawsze, uwielbiam tutaj zaglądać :) zawsze wszystko jest genialne!

    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  49. Wspaniale,że poznałaś osoby z swojej przyszłej klasy. Jest to na pewno bardzo ulgowe jeśli chodzi o zaklimatyzowanie się w nowej szkole. Życzę powodzenia w dalszej nauce i jak najlepszych kontaktów z swoimi towarzyszami z klasy. ;)
    KAYAH BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  50. Czym się interesujesz ?

    ReplyDelete
  51. Idealna codzienna stylizacja ;) na prawdę super :D

    ReplyDelete
  52. Śliczna stylizacja :)

    Zapraszam

    ReplyDelete
  53. Ja niestety również będę musiała wstawać po 5:00 i wracać do domu przed 17:00 ;/
    Już teraz ledwo mam czas na naukę, a co dopiero blogowanie. Nie mam pojęcia jak to będzie dalej, ale miejmy nadzieję, że nie będzie aż tak źle ;)
    Świetna stylizacja! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  54. Super zdjęcia !
    Blog : michurakaka99.blogspot.com
    Snap : michurakaka

    ReplyDelete
  55. Powodzenia w szkole! ;)
    podoba mi się Twoja fryzura <3

    ReplyDelete
  56. Super zdjęcia! Zapraszam do mnie: life-that-inspired.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Masz wspaniałe włosy, zazdroszczę! :)

    ReplyDelete
  58. Klasyka zawsze na czasie :) Genialny look i bardzo fajna fryzura :) Pozdrawiam

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*