13/08/2015

Thursday, August 13, 2015


Świat jest mały. Powtarzam to niejednokrotnie. Często spotykam się z dziwnymi przypadkami, kiedy na drugim końcu polski bądź świata, spotykam kogoś spokrewnionego z moją znajomą, bądź spotykam starego przyjaciela przyjaciółki. Nie wiem czy można to nazwać przypadkiem, tym bardziej, że kieruję się powiedzeniem "Nic nie dzieje się przez przypadek" i wszystko ma swój sens. Chyba świat nigdy nie przestanie mnie zaskakiwać swoimi możliwościami. Świat jest naprawdę dla nas wszystkich wielką zagadką. Nigdy nie otrzymamy odpowiedzi na wszystkie nurtujące nas pytania, aczkolwiek postarajmy się znaleźć odpowiedź na znaczną większość. Żyjmy również z myślą, że niczego nie żałujemy i że nie chcielibyśmy cofnąć czasu, nawet gdyby nastała taka możliwość, bo po co? Wszystko ma swój często nieodkryty sens. Nasze błędy kształtują nasz charakter, sprawiają, że stajemy się lepszymi, silniejszymi ludźmi, którzy nigdy więcej nie popełnią tych samych błędów. Jesteśmy wspaniałymi osobami. Niektórzy lekko zagubionymi, co nie oznacza, że złymi. Bądźmy świadomi swoich wyborów, podejmowanych decyzji i ryzykujmy. Świat i życie to nie bajka, zatem nie mamy jasno postawionych decyzji przed nosem z informacją, która doprowadzi nas szczyt, a która sprawi, że upadniemy na samo dno. 
  Torebki kuferki - brytyjka.pl

Zdaję sobie sprawę, że postarzam to dosyć często, aczkolwiek jesteśmy kowalami własnego losu. Jeżeli jesteście osobami, które są pozytywnie nastawione do świata, gwarantuję że przyciągniecie do siebie osoby godne Waszej przyjaźni, a inne dobre uczynki zaczną do Was wracać. Zaznaczę, ze przyjaźń nie zawsze idzie znaleźć tak po prostu na ulicy. Wierzycie w przyjaźń internetową? Ja sama trwam w takiej od kilku lat z Kariną, o której nie raz i nie dwa tutaj wspominałam. Poznałyśmy się dzięki mojego blogu. Jest ona moją czytelniczką od samych początków, a z racji tego, że kontakt z Wami zawsze stawiałam na pierwszym miejscu, nie widziałam problemu w zaprzyjaźnieniu się z kimś z Was. Dzieli nas kilka godzin jazdy, aczkolwiek uwierzycie? Właśnie siedzi koło mnie i szepcze do mnie, żeby mi nie przeszkadzać w pisaniu posta, haha. Nigdy mnie nie zawiodła i zawsze wykazuje chęć pomocy. Nasze pierwsze spotkanie miało miejsce w 2013 roku, kiedy zdecydowałyśmy się jechać razem na obóz do Hiszpanii. Nigdy nie zapomnę naszego pierwszego uścisku i entuzjastycznych rozmów w busie, w którym ludzie niegrzecznie nas uciszali. Nie mogę uwierzyć w to jak życie przemija nam przez palce niczym piasek. Czas leci nieubłaganie szybko. Zmieniamy się, zawieramy nowe znajomości, przyjaźnie. Ludzie przychodzą i odchodzą. Jednak co by się nie stało, czas leci dalej, dlatego nie można się załamywać i zatrzymywać się choć przez chwilę w miejscu. 
Chcę z tego miejsca również publicznie pozdrowić Karinę, której za niebawem dam ten post do przeczytania i mam nadzieję, że na jej twarzy pojawi się uśmiech. Myślę jednak, że nie będzie to nic nowego, bo jest ona mega optymistyczną osóbką, która przekazuje mi mega wielką garść pozytywnej energii, nawet w momentach lekkiego zdenerwowania, haha. Życzę Wam szczęśliwego, życia, które nie zawsze jest idealne. Pamiętajcie, że idealny świat, życie zanudziłoby nas na śmierć! Piszę ten post o trzeciej w nocy i naprawdę pisze mi się go niesamowicie miło, na tyle, że nie znam umiaru. Czasem narzekam na warunki atmosferyczne, które utrudniają mi pisanie postów i niemalże wychodzę z siebie, rzucając słowa jak bardzo mam dosyć wszystkiego, ale nie potrafię się rozstać z Wami na dłużej, a co dopiero na stałe. Dziękuję Wam za wszystko, za to że po prostu jesteście. Buziaki. :*
SNAPCHAT: jessikachincza

You Might Also Like

66 KOMENTARZE

  1. Też wielu, wielu rzeczy nie zapomnę. Minęły 3 lata odkąd się znamy, 2 od naszego pierwszego spotkania. Jeszcze kilka dni temu to było dla mnie takie nierealne, że będę siedzieć tu koło Ciebie... a za chwilkę już wracam. Ale jeszcze się tutaj pojawię, mam dużo rzeczy do zobaczenia, haha! A teraz idę pisać mojego posta, będę tworzyć poezję i pisać jak u Ciebie fajnie. Zawsze pamiętaj kto jest najlepszym sługusem. No i wiesz - mocne 2/10. Kocham!

    ReplyDelete
  2. Przyjaciele są potrzebni, bo to oni dają poczucie szczęścia i radości, kiedy jest się smutnym. :)

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  3. Świetny post! Bardzo fajnie to wszystko opisałaś, nawet się uśmiechałam czytając to ^^
    Śliczne zdjęcia i bardzo fajna stylizacja :)
    Obserwuję i pozdrawiam
    -----
    Zapraszam na odnowionego bloga!
    Kiedyś → www.julia-and-lifestyle.blogspot.com
    Teraz → www.julkagolab.blogspot.com
    Nowy wygląd bloga, nowy adres i nowe pomysły! Zapraszam :)

    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  4. Ja też nie cofnęłabym czasu by poprawić błędy, każda sytuacja nas czegos uczy ;)
    Jezu, masz takie śliczne nogi <3 Piękne zdjęcia <3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ja z moją internetową się jeszcze nie spotkałyśmy. :c
    Super że razem tak świetnie sie bawicie!
    Wyglądasz idealnie w takich ubraniach!
    Mój blog----Klik!!

    ReplyDelete
  6. Świat jest naprawdę mały, a nic nie dzieje się przez przypadek, wszystko ma cel, nawet ten najmniejszy,
    Śliczna stylizacja:-)
    She Imagination - kliknij

    ReplyDelete
  7. Mądrze napisane! To prawda, nic nie dzieje się przez przypadek i wszystko ma swój sens, chociażby ukryty :).
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. też myślę, że nic nie dzieje się przez przypadek :)
    naprawdę super, że masz przyjaciółkę, którą poznałaś, dzięki Twojemu blogowi :)

    ReplyDelete
  9. Też nie wierzę w przypadki. Śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  10. Fajnie, że się znowu spotkałyście. Super fotki.

    KLIK

    ReplyDelete
  11. Świetne zdjęcie ! Piękna !
    Zapraszam do mnie :
    Snapchat: michurakaka
    Blog : michurakaka99.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Supcio zdjęcia! My też nie chcemy się z Tobą rozstawać :)
    ikracodziennosci.blogspot.com - jeśli możesz to zerknij, ocen ;)

    ReplyDelete
  13. Po pierwsze : jejku jaką ty masz figurę. Zazdroszczę! A po drugie to czytając twoje słowa zastanawiałam się na tym i masz całkowitą rację. W życiu trzeba ryzykować i cieszyć się każdą chwilą. Jak mówił Andy z filmu "Skazani na shawshank " : "w życiu można zając się życiem, albo umieraniem " i to jest strasznie prawdziwe zdanie jak dla mnie. Albo człowiek ryzykuje i żyje, albo człowiek siedzi i... zajmuje się czekaniem na śmierć.
    Haha, ale ze mnie poetka ;p Bardzo ciekawy post i cieszę się, że wróciłaś bo zawsze z wielką ciekawością czytałam Twojego bloga ; *
    Zapraszam
    viss-vitalis.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. super, ja wierzę w przyjaźń internetowa, to musi być coś niesamowitego, śliczne zdjęcia :)
    http://andzelika-rosenberger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Zawsze twierdzę, że wszystko co się dzieje, po prostu ma się dziać. I to co przyjdzie, to przyjdzie, a to co było, musiało się po prostu wydarzyć.
    Bardzo podobają mi się teraz wizualnie notki, które robisz. ;)
    Paczix Blog

    ReplyDelete
  17. Piękne zdjęcia, masz rację przypadki to rzecz naturalna w naszym życiu ;)

    Kinga Dobrowolska–blog. Pozdrawiam gorąco ♡

    ReplyDelete
  18. Boże, uwielbiam cię! Naprawdę! Jesteś mega pozytywną osobą, chciałabym cię kiedyś spotkać. To prawda, świat jest mały, dlatego powinniśmy się cieszyć ze wszystkiego, nieważne, że są problemy! One są i zawsze będą! A tobie Jess, z całego serca dziękuję! Sama potrzebowałam takiego kopa do motywacji. Napisałaś to najlepiej jak się da, dlatego jeszcze raz, dzięki. :)
    Buziaki kochana! ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Cudowne fotki! Bardzo mi się podoba ten zestaw :)
    Super, że staracie się utrzymać tą znajomość :*
    _________
    Pozdrawiam, blog :*

    ReplyDelete
  20. Każda chwila uczy i jest ważna, lepiej czerpać z niej radość niż marzyć o cofnięciu czasu! ♥
    ♥ Zapraszam cieplutko do mnie! Mój blog-KLIK! ♥

    ReplyDelete
  21. Nigdy nie przeżyłam internetowej przyjaźni do tego stopnia by się z kimś spotkać na żywo, bo było to kilka lat temu..A w sumie szkoda :)
    Śliczne zdjęcia <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Również uważam, że nie powinniśmy niczego żałować!
    Mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  23. Świetne zdjęcia!
    Ładna torebka :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  24. Ślicznie wyglądasz :) Całość pięknie wygląda!

    ZAPRASZAM :)

    ReplyDelete
  25. Jak to mówią... człowiek na błędach się uczy
    Jestem tego samego zdania co Ty :)
    Śliczna stylizacja!

    Pozdrawiam Jess :*
    http://kammage12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Świetnie, że udało Ci się poznać Karinę i utrzymać z nią taki dobry kontakt przez tak długi okres czasu, dobrze jest mieć kogoś takiego przy sobie, kto wywoła u nas uśmiech w najgorszych momentach :) śliczne zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Niby świat jest duży, ale tak naprawdę mały.. :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobrze powiedziane. Zaskakujące jest to jak losy ludzi są ze sobą splątane...czesto bez naszej wiedzy.

      Delete
  28. Świetne zdjęcia!
    To cudownie, że Wasza przyjaźń jest prawdziwa i trwa juz tak długi czas! :)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Piękne buty i spodnie i wgl piękna stylizacja ;) Bardzo przydatny post ;) Świetny blog widać że wkładasz w niego dużo pracy ;)
    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    ReplyDelete
  30. Bardzo kobieco się ubrałaś. Pięknie! Kliknełam :D
    Co powiesz na wymianę komentarzami? Miło mi będzie jak zaobserwujesz, odwdzięczę się!
    Emotikon smile
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  31. To prawda świat jest mały. Cieszę się, że spotkałyście się. Jesteście świetne, mega pozytywne. (oglądałam snapy)
    Bardzo chciałabym Cię poznać. Jesteś bardzo pozytywna, uśmiechnięta i widać, że szczera! :) Może kiedyś nam się uda! :3
    Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam kochana! :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Często przyjaciele powodują, że patrzymy na wiele rzeczy z jeszcze większym entuzjazmem, radością :) Czas płynie bardzo szybko, dlatego nie warto go marnować ;)
    Jakie śliczne zdjęcia!

    julia-karwowska.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  33. Wierzę w takie internetowe znajomości, sama takiej doświadczyłam. Cudnie wyglądasz! :)
    _________
    Pozdrawiam, blog :*

    ReplyDelete
  34. Świat mimo tego że wydaje się być tak wielki tak naprawdę jest malutki. Fajnie że się spotkałyście :D

    http://kindleourlight.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Dziwne przypadki na tym świecie są niesamowite! Ja jakiś czas temu dowiedziałam się, że moja nauczycielka historii z podstawówki jest siostrą dobrej przyjaciółki mojego taty :D

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Super post .Zakochałam sie w twoim blogu , jest na prawde mega fajny.W wolnej chwili wpadnij na moje bogi może zaobserwujesz i będziesz komentowała :http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/ i http://natalia1010110101001.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Masz rację świat jest mały :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Cudowne zdjęcia i stylizacja! (: ciekawy post! :D
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  39. Dopiero co przeszłam z bloga Kariny na twojego i tu także czytam o waszej przyjaźni internetowej. Zazdroszczę wam, że udaje wam się utrzymywać taki kontakt i życzę powodzenia ;)

    luska-everywhere - KLIK

    ReplyDelete
  40. Piękne zdjęcia! Ja również mam "internetową" przyjaciółkę. Dzieli nas sporo kilometrów, ale i tak często piszemy i gdy tylko nadarzy się okazja planujemy spotkanie :D Czy mogłabyś poklikać w linki pod najnowszym postem: Mój Blog - klik! Będę bardzo wdzięczna! :)

    ReplyDelete
  41. Jestem pod wielkim wrazeniem, no i muszę przyznac, ze troszeczkę Ci zazdroszczę, a przeciez to grzech, no ale czasami warto zgrzeszyc :) Zapytasz czego dotyczy ta moja przekorna zazdrosc? Juz Ci spieszę z wyjasnieniem, mianowicie zazdroszczę Ci troszkę tego talentu w aspekcie pisania :) Sam chcialbym potrafic tak swietnie pisac

    ReplyDelete
  42. Przyjaźń internetowa jest czymś pięknym i naprawdę warto ją utrzymywać :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Przepięknie wyglądasz. :) Spodobała mi się bardzo Twoja torebka. :)

    juliabloger.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. spodnie są megaśne, ale generalnie całość fajnie połączona. i masz przecudowne oczyska :)

    ReplyDelete
  45. Ale odrosły Ci włosy! Ślicznie wyglądasz. Zapraszam do mnie i do obserwacji ♥
    lovelysoophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. nie wiem dlaczego ale w twoich postach jest bardzo dużo prawdy ":) czytam twojego bloga już od dawna :) natknęłam się na ciebie kiedy wygrałaś bloga roku i czekam tylko na kolejne posty , żeby je przeczytać :) oby tak dalej :) po za tym prześliczne zdjęcia zapraszam :)
    filmymarzen.blogspot.com
    KONKURS

    ReplyDelete
  47. Zgadzam się z Tobą. Wg mnie też nic nigdy nie dzieje się przez przypadek, bo wszystko ma jakiś swój ukryty sens.
    Pozdrawiam :*
    szczypta-radosci.blogspot.com(KLIK)

    ReplyDelete
  48. Genialny post. Rzadko kiedy czyta się tak mądre, inteligentne słowa. Także uważam, że człowiek jest kowalem własnego losu. :)
    Na zdjęciach wyszlas bardzo korzystnie!
    Pozdrawiam serdecznie!:) Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  49. Świetny post, mądre słowa. Jesteśmy tym, czym myślimy:)
    pozdrawiam serdecznie,
    zapraszam:
    http://swietlnaukladanka.pl/

    ReplyDelete
  50. Nie da wiary ! Propo 1 części zgadzam się z tobą w 100%, zresztą tak samo jak z kolejnymi słowami. Są to niezwykle mądre słowa, które ciężko usłyszeć od naszego pokolenia. Masz świetne nastawienie do życia. jeśli chodzi o przyjaźni to prawda, tak po prostu na ulicy nie da się jej znaleźć, ale też nic na siłę. Według mnie każdy człowiek pojawiający się w naszym życiu, ma jakiś cel, więc nie należy szukać czegoś na siłę bo to bez sensu, jeśli ktoś ma się pojawić to się pojawi. Niestety ja zawsze miałam pecha i na swojej drodze spotykałam ludzi, którzy mnie zawodzili, lecz to cierpienie było warte tego co teraz mam. Posiadam wspaniałego chłopaka i super przyjaciółkę, jestem na prawdę szczęśliwa :)
    Zapraszam cię na mojego bloga, którego nie dawno zaczęłam http://elorasti.blogspot.com/
    Mile widziane, wskazówki lub opinie.
    Mój blog jest raczej o innej tematyce, ale mam nadzieje że też przydatnym :) Choć na pewno nie tak jak twój, lecz zainspirowałaś mnie do napisania czegoś w przyszłości o życiu, czy sposobie myślenia, oczywiście jeśli mój blok będzie miał jakiś odbiór. Bo jeśli nie, to nie będzie miało sensu.
    Pozdrawiam i ciesze się że na tym świecie pełnym obłudy, zazdrości, zawiści itp. są ludzie m.in. tacy jak ty :)

    ReplyDelete
  51. To co piszesz na prawdę ma sens ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Śliczne masz włosy :)
    Zdjęcia są piękne :)
    Zapraszam niesmialavicki.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Prześliczne zdjęcia! ;3
    Bardzo mądry post.
    xoxo // mój blog

    ReplyDelete
  54. Weszłam tutaj pierwszy raz ale już mówie, że właśnie zdobyłaś nowego wiernego czytelnika. Twoje posty czyta się jak dobrą książkę. Ciągle tylko ładowałam poprzedni, i poprzedni, i poprzedni post... Doszłam tak chyba do marca. Czytałam wiele blogów ale tylko ty masz taki dobry kontakt ze swoimi czytelnikami. Podziwiam Cię za to. Życzę Ci jeszcze wielu sukcesów na blogu xx

    ReplyDelete
  55. Piękne zdjęcia, i świetna stylizacja :)
    Post jak zawsze z głębi serca, piszesz w taki sposób, że przemawiasz do ludzi nic tylko gratulować.

    pozdrawiam
    http://my-young-dreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. swietne zdj:) podoba mmi sie ta torebka;d i ladny domek w tle:D
    Obserwuje i licze na rewanz:D
    Zapraszam do siebie( nowy post-BAL GIMNAZJALNY , OBS=OBS)

    moohox3.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Dokładnie nic nie dzieje się bez przyczyny :) Super outfit :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. każdy jest kowalem własnego losu, coś w tym jest :) wszystko co robimy do nas wróci :) Fajnie, że masz taką osobę ;)

    ReplyDelete
  59. Hej hej ciekawy blog i oryginalne stylizacje:)
    kogoś takiego jak ty warto zaprosić do konkursu na najlepsza stylizacje
    Do wygrania zestaw kosmetyków o wartości ponad 100 zł
    Możesz stac się inspiracja dla innych kobiet które poszukują swojego stylu:)
    Zapraszam link tutaj:
    https://www.facebook.com/In.English.Style.UK/photos/a.880513825371492.1073741828.863811313708410/883876058368602/?type=1&theater

    ReplyDelete
  60. W jakim programie lub jak zrobione jest ta ramka na zdjęciu? Ps. Świetny efekt!

    ReplyDelete
  61. uroczo ^^ świetne zdjęcia .! :) pozdrawiam

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*