Wyniki konkursu z Big Milkiem

Saturday, July 04, 2015

Cześć kochani, znów zniknęłam na jakiś moment i zostawiłam dwa nierozstrzygnięte konkursy, o które pytacie na asku Jessmilia. Nie będę się tłumaczyła czym była spowodowana przerwa, ponieważ nie ma jednego konkretnego powodu, o którym mogłabym Wam powiedzieć. Zazwyczaj mówię Wam, że dużo się u mnie dzieje i niekoniecznie jest to coś dobrego, ale ile można się powtarzać? Blogowanie to naprawdę fantastyczna sprawa i pisanie do Was sprawia mi ogromną przyjemność, aczkolwiek coś się u mnie zmieniło i już nie jest jak dawniej, co sami możecie zauważyć - mam tu na myśli głównie osoby, które są ze mną od samego początku lub od dłuższego czasu. Cóż mogę powiedzieć? Trochę bardzo się zmieniłam. Wiele rzeczy zrozumiałam i poznałam prawdziwe wartości. Już nigdy nie będę osobą, którą byłam na początku blogowania. Według mnie zmiany zaszły na plus, aczkolwiek jeszcze w te zmiany nie wdrążyłam całkowicie bloga. W tym momencie decyzja zależy do Was czy chcecie ze mną zostać i poznawać mnie od nowa? :) 
 

Nie będę cofała się dniami mocno w tył i opowiadała co robiłam. Gwarantuję, że w większości czasu nie działo się nic ciekawego. Przed wczoraj natomiast byłam na noc u Sońki, którą już jakiś czas temu mogliście tutaj zobaczyć. Pamiętam, że miałam wtedy jeszcze czarne włosy, ale tak samo wpadłam do Was wtedy ze zdjęciami z telefonu i pisałam dosyć dużo szczerych słów, które wyjaśniły pewną sytuację. Mowa o TYM poście. Z Sonią spędziłam naprawdę świetny czas i dodatkowo chciałabym pozdrowić z tego miejsca Szymiego, który do nas dołączył. A co u Was słychać ciekawego? Mam wielką nadzieję, że korzystacie z wakacji 2015 i nie siedzicie przed komputerem! Jeśli tak, to już do Was jadę dać Wam w łeb! Post niezbyt treściwy, aczkolwiek mam nadzieję wpadać do Was częściej.  Mam w planach również spotkać się z Darią, ponieważ już jakiś czas minął od naszego ostatniego spotkania, a że są wakacje to trzeba coś fajnego wykombinować! Ogólnie rzecz biorąc zaczęłam bardziej doceniać ludzi i cieszyć się z ich obecności. Buziaki dla Sońki i Szymona z dzisiejszego posta, oraz dla Darii, Laury, Emi oraz Lesia, który swoją drogą ma jutro urodzinki, zatem przedwczesne "Spełnienia marzeń". :)

A na sam koniec czas na wyniki konkursu z Big Milkiem. Koszulki Dziedzica Pruskiego wygrywają:
matrelsy@gmail.com
 juleczka_ko3@wp.pl
juliadylicka@onet.pl

Gratuluję! Big Milk skontaktuje się z Wami w celu otrzymania adresu do wysyłki. 
Buziaki i dziękuję wszystkim za wzięcie udziału. :) 3majcie się ciepło!

You Might Also Like

38 KOMENTARZE

  1. Gratuluję wygranym! Chcę poznać Cię od nowa i czekam na posty!:)

    ReplyDelete
  2. Gratuluje zwycięzcom!!
    Staram się nie marnowac tych wakacji, nie po to tyle na nie czekałam, aby siedzieć całymi dniami przed komputerem!! :))

    ZAPRASZAM NA WAKACYJNY KONKURS!! (klik)

    ReplyDelete
  3. Zdecydowanie wdrążaj zmiany ;)
    Gratulacje! :*

    Mój blog :) klik <3

    ReplyDelete
  4. AnonymousJuly 04, 2015

    Piękne zdjątka kochana :* Dodawaj więcej notek ei ei <3
    Dzięki za pozdrowionka ;**

    ~~~ Laura ;3

    ReplyDelete
  5. Gratuluję :)
    Śliczna jesteś :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. bardzo fajne zdjęcia :)
    gratuluję zwycięzcom :)

    ReplyDelete
  7. Gratuluje wygranym! ;)
    Oczywiście, że tu zostaje, bo uwielbiam Twojego bloga. Po prostu staraj się cześciej pisać :)

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Życzę udanych wakacji i fajnie by było jak byś dalej pisała notki bo bardzo fajnie piszesz :)

    dorotablack77.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. To dobrze, że zmieniłaś się na lepsze! :3
    Świetne zdjęcia. Gratulacje wygranym :)
    http://everything-by-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Gratuluję zwycięzcom ;) Mam nadzieję, że uda Ci się spotkać z Darią :)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam KLIK

    Nowy post KLIK

    ReplyDelete
  11. Jaka ty piekna kochanie:(<3 Dziekuje za pozdrowienia, kocham cie najmocniej w swiecie wiesz o tym! :*

    http://baby-twinny.blogspot.se

    ReplyDelete
  12. Hihi buziaczki:* Już się nie mogę doczekać, kiedy wreszcie u mnie będziesz!!

    MINIMALISTYCZNY- klik :)

    ReplyDelete
  13. Świetne zdjęcia. :D

    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. ja jestem z toba od ponad roku, wiec raczej nie az tak dlugo, ale udalo mi sie zauwazyc zmiany w Tobie i bardzo chetnie bede nadal Cie poznawac :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  15. Chciałabym, żebyś przyjechała dać mi w łeb za siedzenie na komputerze, haha. Proszę bardzo. :P
    Gratuluję zwycięzcom i czekam na Twoje nowe posty. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Wolałabym Cie poznać i zobaczyć prawdziwą i odmienioną <3
    http://kamila-mackowiak.blogspot.com/2015/07/czas.html

    ReplyDelete
  17. Gratuacje ;)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Fajne zdjęcia :) Gratuluję :*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Gratki zwyciezcom :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. gratuluję zwycięzcom :)

    ReplyDelete
  21. Bardzo mnie to cieszy, że zmieniasz się na lepszą osobę. Pomimo tego, że uważam, że bycie jeszcze lepszą osobą niż Ty jest niemożliwe ;)
    Gratuluje wszystkim ;D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ja również serdecznie gratuluję zwycięzcom, takie konkursy to naprawdę fajna rzecz. A tak w ogóle to piękne te zdjęcia twoje. Bardzo lubię czytać twojego bloga, jest tu naprawdę dużo ciekawych i wartych przeczytania i zobaczenia rzeczy. Po prostu świetny blog, nic dodać nic ująć, nie da się tu nudzić.

    ReplyDelete
  23. Cieszę się, że jesteś szczęśliwa :)
    _________
    BLOG

    ReplyDelete
  24. Czesc :) Muszę Ci przyznac, ze co jak co, ale talent do pisania to Ty masz z cala pewnoscia :) Mam nadzieje, ze będziesz pisac coraz więcej, bo w sumie na kazdy z Twoich tekstow czekam z wielka niecierpliwoscia :) Ja wrecz kocham je czytac :) jestes naprawdę bardzo utalentowana osoba ;) Nie klamie, mozesz mi wierzyć :)

    ReplyDelete
  25. Bardzo lubię czytać Twojego bloga i zostaję tu i czekam aż te zmiany będą widoczne na blogu. Świetne zdjęcia! Pozdrawiam :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Zostaję :") Super że u Ciebie już lepiej!
    http://sylwiaa3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Bardzo gratuluję osobom które wygrały ten konkurs :)

    ReplyDelete
  28. Jesli się odstawi na trochę komputer, internet to zauważa się ile rzeczy na tym świecie istnieje, dlatego jutro robię sobie całkowity dzień bez internetu :)
    Gratuluję zwycięzcom :)

    ReplyDelete
  29. Życie polega na ciągłych zmianach. Wszyscy chyba przechodzimy zmiany, ważne aby były na plus a nie minus. Są potrzebne, bo czasem zaczynamy przez nie postrzegać inaczej świat i stajemy się szczęśliwsi, a o to właśnie chodzi. W końcu znajdujemy własne ja! Ja taką zmianę przeżyłam rok temu i już wtedy myślałam że się aż tak zmieniłam. A gdy patrze na siebie dzisiaj to ta różnica jest jeszcze większa :) Ale jestem mega szczęśliwa, a uśmiech nie schodzi z mojej twarzy. Tak naprawdę mama wrażenie, ze każdego poranka którego się budzę staje się kimś innym i nowym, lepszym człowiekiem :)
    Fajne fotki!


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  30. Gratuluję osobom, które wygrały:) Bardzo fajne zdjęcia:)
    Mam do Ciebie ogromną prośbę, czy mogłabyś poklikać u mnie w linki? Dla Ciebie to tylko sekunda, a dla mnie ogromna szansa. Z góry bardzo dziękuję:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.de/

    ReplyDelete
  31. Gratuluje zwycięzcom. Super zdjęcia, bardzo pozytywne.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Ale masz ładne kreski *.*



    bezgwiezdne-niebo.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  33. Świetne zdjęcia :)) Gratuluję wygranym!

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  34. Oo znam dobrze dwie ze zwyciężczyń i gratuluje im bardzo wygranej <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Gratulacje dla zwycięzców. Super zdjęcia:)
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Gratuluję wszystkim, którzy wygrali :-)
    Cudne zdjęcia :D
    Kupiłam nareszcie domenę!!! Ale pojawił się problem. Założę się, że nie widzisz moich postów na blogger.com/home. Żeby naprawić ten błąd MUSISZ wejść na mojego bloga, odobserwować go, odświeżyć stronę i zaobserwować ponownie. Problem zniknie :-)
    To problem spowodowany podczepieniem pod bloga nowej domeny, podobno to normalne. Ale jeśli zrobisz to, co napisałam, będzie w porządku :*
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*