Masz wpływ na swoje szczęście

Monday, July 20, 2015

Jessie J - Flashlight

Cześć kochani! Mój laptop jeszcze nie jest sprawny i jestem zmuszona pisać posty na komputerze, bądź telefonie. W dzisiejszym przypadku wybrałam tę druga opcje, ponieważ jestem na tyle leniwa, że nie mam ochoty nawet wstać i usiąść do biurka. A co u Was kochani? Mam nadzieje, że aktywniej niż u mnie. Nie wiem czy już o tym gdzieś Wam mówiłam, czy nie, ale naprawdę nie mogę uwierzyć w to, że już 1/4 wakacji za nami. Dlaczego ten czas tak szybko leci? Kurczę, powinno to być zatem nasza motywacja do podniesienia tyłka, bo lenienie się to strata czasu i w dużej mierze życia! Chciałabym coś zmienić. Jestem osoba, która naprawdę lubi wprowadzać do swojego życia zmiany, choć z drugiej strony boję się zmian drastycznych, które mogą obrócić moje całe życie do góry nogami. Czasem jednak człowiek znajduje się w momencie,  kiedy nie ma się już nic do stracenia uważam, że warto ryzykować, nawet jeśli grozi to porażka.
Na pewno pamiętacie książkę motywacyjna Krzysztofa Króla, która można było wygrać u mnie w konkursie. Moim celem na te wakacje jest przestudiować ją cała, z pełna dokładnością i zaangażowaniem w zadania, które się w niej znajdują. Czy mi to wyjdzie? Zobaczymy. Chcę stać się jak najlepszym człowiekiem. Nie chcę nikogo ranić, chcę odpowiadać za każdy mój błąd.. 
 Razem z Daria stworzyłyśmy również listę rzeczy do zrobienia w tegoroczne wakacje. Uważam, że to super pomysł, chociaż spontanicznych wypadów itd zaplanować się nie da i takie są najlepsze! Chcę też stworzyć swoją osobista listę, żeby sprawdzić się, czy potrafię zrobić coś od początku do końca. Będzie to moja prywatna lista, aczkolwiek jeśli mi się uda, na pewno Was o tym poinformuje. Na mojej liście na pewno nie zabraknie pragnienia "przytyć" haha. Naprawdę cały czas do tego dążę. Co do moich wakacji to muszę Wam się przyznać, ze dostałam naprawdę fajna propozycje na Sopot i Katowice. Muszę się nad tym zastanowić. Może niebawem zawitam do Katowic? Kto wie? Pamiętam, ze mam czytelników z Katowic i pytaliście mnie czy kiedyś tam będę, jednak nigdy nie pomyślałabym, ze natrafi się taka okazja.
Ogólnie dostrzegam, ze powiedzenie "chcieć to moc" jest w 100% prawdziwe tak samo jak i pozytywne myślenie potrafi całkowicie zmienisz nasze życie i światopogląd. Jestem zaskoczona ile szczęścia mnie spotyka odkąd zmieniłam swoje myślenie. Głęboko wierze w karmę i w to, że dobre uczynki do nas wracają. Zatem jeśli macie nie najlepsze dni, uważacie że Wasze życie jest do bani, nic Wam nie wychodzi to musicie po prostu spiąć zadek, wstać na nogi, zmienić myślenie z pesymistycznego, na bardziej optymistyczne, zacząć zmiany od siebie samego a nie od Waszego otoczenia i zacznijcie pomagać! Uwierzcie, że to najlepsze uczucie na świecie. Bezinteresowna pomoc i wszystkie dobre uczynki do Was wrócą. Odkąd zaczęłam wprowadzać zmiany do swojego życia i stałam się zupełnie innym człowiekiem i szczerze? Przytrafiło mi się jedno nieszczęście, na dodatek tylko i wyłącznie ze strony rzeczy martwych, czyli spalił mi się zasilacz do laptopa, co jest pikusiem. Spotykam wspaniałych ludzi, trzymam się na dystans, przez co nikt mnie nie zawodzi, a jednocześnie w jakimś stopniu uszczęśliwia. Przepraszam Was za takie posty z przemyśleniami, aczkolwiek staram się jak najbardziej pomoc osobom, które nie wierzą w siebie i uważają, ze ich życie jest beznadziejne. Przysięgam, ze jest to przejściowe, a ile czasu będziesz cierpieć zależy tylko i wyłącznie od Ciebie. Mam nadzieje, ze wyciągnęliście z tego posta jakieś wnioski i że zrozumieliście co Wam chciałam przez to wszystko "powiedzieć". Pamiętajcie, ze jesteście kowalami swojego losu i że nie ma rzeczy niemożliwych. Przy niektórych po prostu trzeba się troszkę namęczyć. A na sam koniec zostawiam Was ze zdjęciami bardzo poważnej Jessiki. Przy okazji wydało się, że czasem blogerki tylko górę ubioru traktują na poważnie, haha.
SNAPCHAT: jessikachincza

You Might Also Like

28 KOMENTARZE

  1. Jess nie wybierasz się na farbowanie włosów? Bo już odrosty są ;/ zobaczyłabym Cię w blondzie! hehe :*
    Co do posta to świetny jak zwykle!

    pozdrawiam, pisanepasja.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha muszę się wybrać, aczkolwiek nie mam pojęcia na jaki odcień się zdecydować.. Chciałabym jaśniejsze, ale nie wiem czy coś wyjdzie, bo mam bardzo nieznośne włosy.. :(

      Delete
  2. Przedostatnie zdjęcie - WOW! ♥ Jak modelka! :))
    Co do tekstu, to w 100% się z Tobą zgadzam.Wystarczy myśleć pozytywnie a od razu inaczej patrzy się na życie i docenia się to, co ma. Ja niestety jestem pesymistką i wszystko widzę w czarnych barwach. Próbowałam to zmienić i owszem, udało się ale na krótki czas. Może za jakiś czas uda mi się zmienić myślenie, hah... jak na razie to nierealne.

    ReplyDelete
  3. Świetnie to napisałaś, masz całkowitą rację :)
    Powinniśmy dążyć do tych wymienionych przez nas celów, a nie siedzieć i użerać się na sobą! ;)
    Pozdrawiam! ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/



    ReplyDelete
  4. Zgadzam się z Tobą. Szczęście zależy tylko od nas. Ja też nauczyłam się trzymać na dystans po tym jak się zawiodłam na "przyjaciółce". I ja również chciałabym przytyć i biorę się za to od września.
    Cudowne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Również wierzę w to, że dobre uczynki do nas wrócą i wiem jak wspaniała jest bezinteresowna pomoc :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Śliczne zdjęcia! :D
    http://mikaadominika.blogspot.com/ <---nowy post :D

    ReplyDelete
  8. Nie będziemy szczęsliwi siedząc w domu przed komputerem.


    Mi moi znajomi i spędzone z nimi chwile dają najwięcej szczęścia.
    A i pozytywną energie daje mi też Wasza akcja - Jessmilia.

    ReplyDelete
  9. Ale ślicznie wyglądasz :D

    ReplyDelete
  10. Zgadzam się z Tobą w 100%!:)

    ReplyDelete
  11. Masz 100% racji! To jakie jest nasze zycie zalezy tylko od naszego nastawienia, mozemy byc szczesliwi jesli tylko chcemy!

    agataweranika.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Wakacje lecą niesamowicie szybko, aż nie chce się wierzyć że to już prawie końcówka lipca, całe szczęście że wakacje mam do końca września więc mam dużo czasu aby poleniuchować :) Masz przepiękne włosy !
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Zgadzam się z Tobą. Powinniśmy dążyć do naszych celów, a nie wiecznie narzekać i nic nie robić.
    A co do komentarza Steffy, jak dla mnie najlepiej Ci w takim kolorze! :*
    Na zdjęciach wyglądasz cudownie, jak modelka <3
    Pozdrawiam :*
    http://everything-by-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Taka lista planów, rzeczy do zrobienia to naprawdę rewelacyjna sprawa. I ile frajdy sprawia odhaczanie "załatwionych" rzeczy czy spraw. :)
    Dokładnie, to, jak przeżyjesz życie zalezy tylko od Ciebie. Więc trzeba się ruszyć, wziąć w garść i przeżyć to życie tak, żeby bylo co wspominać!

    Pozdrawiam i zapraszam na 6czerwca!

    ReplyDelete
  15. Zgadzam się, że szczęście zależy tylko od nas, dlatego powinniśmy ruszyć tyłki, spełniać swoje marzenia i robić to, co sprawia nam radość! Świetne zdjęcia, wyglądasz przepięknie :) Jesteś bardzo ciepłą osobą, mam nadzieję, że uda mi się kiedyś Cię spotkać bo chciałabym Cię baaaardzo mocno przytulić!
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  16. Rzeczywiście, już minęła 1/4 wakacji :o, Jak ten czas leci.
    Zgadzam się, trzeba dążyć do wyznaczonych przez siebie celów, śliczne zdjęcia :)

    lukrove.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Bardzo życiowy post! Zgadzam się z nim. Ślicznie wyglądasz! :)

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Śliczne zdjecia <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. W zupełności się zgadzam! Nasz szczęście zależy tylko i wyłącznie od nas. To my decydujemy, czy chcemy być szczęśliwi, czy też nie:)
    Świetne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK!
    KONKURS URODZINOWY KLIK! :))

    ReplyDelete
  20. ja tez zdecydowanie wierze, ze chciec to moc i zawsze powtarzam, ze wszystko siedzi w naszej glowie! super sie czytalo post, kiedy to Ty motywowalas nas, mnie Ci sie naprawde udalo, zwlascza, ze mam gorszy dzien

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  21. Masz racje! Istnieje cos takiego jak karma! odkad uswiadomilam sobie to killa miesiecy temu, moge powiedziec, ze jestem naprawde.. szczesliwa. To swietne uczucie. Zycze fajnych chwil z Daria💞

    ReplyDelete
  22. Nasze szczęście zależy wyłącznie od nas i naszego nastawienia :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Śliczne zdjęcia. I oczywiście masz rację, to czy będziemy szczęśliwi w dużej mierze zależy od nas :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Faktycznie wakacje leca bardzo szybko!
    Sliczne zdjecia :*

    Moge prosic o poklikanie w linki u mnie pod zdjeciami. Bede bardzo wdzieczna :)
    http://claudiia-blog.blogspot.be/2015/07/wishlist-lucluc.html

    ReplyDelete
  25. Jess, ale włosy Ci urosły!

    ReplyDelete
  26. Super blog! Obserwuje!

    http://mvg-ddy.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*