Korzyści z blogowania

Thursday, July 23, 2015

Ciara - Dance like we're making love  
Blogosfera pojmowana jest przez otoczenie jako łatwa praca, nieróbstwo, korzyści rzeczowe i finansowe. Jednak czy naprawdę tylko o to chodzi? Z pewnością już o tym wspominałam, ale ponad 4 lata temu w momencie zakładania bloga, nie przypuszczałabym nawet, że istnieje coś takiego jak współprace. Korzyści również nie znałam, chociaż liczyłam na te, których nie da się zobaczyć. Według mnie najlepszą korzyścią jest możliwość poznawania nowych, ciekawych i inspirujących nas osób. Doceniam to od samych początków, kiedy zawierałam internetowe przyjaźnie, które przeistoczyły się na życie "realne". Nie jestem w stanie zliczyć ile ciepłych i pogodnych osób poznałam dzięki temu, że zdecydowałam się pisać bloga. Wiem, że była to jedna z najlepszych decyzji w moim życiu. Determinacja i w jakimś stopniu pewność siebie, doprowadziły mnie do tego miejsca w jakim się teraz znajduje i choć bywały chwile zwątpienia, starałam się nie dopuścić do siebie nigdy myśli o poddaniu się i zostawienia tego wszystkiego. Tak było by łatwiej prawda? Ale jakim byłabym teraz człowiekiem? Blog mnie zmienił i się do tego przyznaję, ale myślę, że tylko i wyłącznie na plus. Czasem dostaję pytania "jak wyglądałoby Twoje życie, gdybyś nie miała bloga?". Odpowiem Wam tutaj - nie wiem. Nie mam pojęcia i nie chcę sobie tego wyobrażać, bo cieszę się z tego jak jest teraz.
Jak już zapewne dobrze wiecie ze snapchata, bądź instagrama, we wtorek przyjechała do mnie Daria (www.minimalistyczny.blogspot.com). Chyba mamy problem z rozstaniem się na dłuższa chwilę, ponieważ nasze ostatnie spotkanie było tydzień temu, ale nieważne! Ciesze się, że obie korzystamy aktywnie z wakacji. Dzisiaj co prawda Daria już jedzie do domu, ale do kolekcji dokładamy kolejne fajne wspomnienia. Wczoraj natomiast zrobiłyśmy sobie "blogerski dzień", który spędziłyśmy razem z Fiki (www.zpasjadozycia.blogspot.com). Jak spędziłyśmy ten czas? To możecie zobaczyć dokładniej na snapchatach, ponieważ nie upłynęło jeszcze 24h i część snapów jest nadal dostępna (jessmilia99 | jessikachincza). Jeśli miałabym jednak podsumować wczorajszy dzień, określiłabym go dwoma słowami: jedzenie, śmiech. Ponadto wymieniałyśmy się poradami odnośnie blogowania. Uwielbiam gdy blogerki się jednoczą i sprawiają wrażenie jednej wielkiej rodziny. Myślę, że poniższe zdjęcia idealnie przedstawiają to o czym pisałam powyżej. To był naprawdę super spędzony dzień!
Pozdrowienia dla dziewczyn i buziaki dla Was.

You Might Also Like

36 KOMENTARZE

  1. Widać, że świetnie się bawiłyście :) Zdjęcia są mega pozytywne <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Obejrzałam chyba wszystkie snapy i jesteście mega pozytywnymi osóbkami!<3 Widać, że fajnie spędziłyście ze sobą czas:D
    http://aleksandra-badzio.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Świetnie wyglądacie, radośnie i pięknie. Takie fajne dziewczyny razem. :)
    Ja także, zakładając bloga ponad trzy lata temu, totalnie nie myślałam o współpracach, a jeszcze tym bardziej, że to ja miałabym coś dostawać. To było niemożliwe. A w tym momencie miałam już trzy propozycje współpracy, jedna przesyłka do mnie idzie, składam zamówienie gdzie indziej, to dla mnie aż niemożliwe.

    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  4. Bardzo miło oglądało się Was na snapie :) Super zdjęcia!

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Cudowne zdjęcia świetny post! :)
    Zapraszam do mnie!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  6. uwielbiam Waszą trójkę! :)

    Pozdrawiam ♥
    pisanepasja.blogspot.com [klik]

    ReplyDelete
  7. Na pewno świetnie spędziłyście ten czas! :)
    Ja też nie wyobrażam sobie życia bez blogowania...

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja również zakładając bloga nie wiedziałam o współpracach, dopiero po jakimś czasie się o nich dowiedziałam.
    Oglądałam wasze snapy i widać, że świetnie się bawiłyście.
    Cudowne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Było widać, że świetnie się bawiłyście i milo spędziłyście czas. Oglądałam wasze snapy :*
    Pozdrawiam, aleksandraq.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Fajnie że możesz tak cudownie spędzać wakacje :D

    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Widać, że świetnie się bawiłyście! :D Genialne zdjęcia! :*
    Mamy prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki? [Klik]
    Z góry dziękujemy :)

    Pozdrawiamy :*
    Nasz Blog [Klik]


    ReplyDelete
  12. Widzę, że cudownie spedzilyscie czas, bardzo ładne zdjęcia :) Pozdrawiam i zapraszam
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  13. Szkoda, że niektórzy liczą tylko na korzyści typu pieniądze i ubrania, spotkać fajne osoby to naprawdę dużo większa korzyść :) wspólne pasje łączą i można w ten sposób znaleźć kogoś z kim można pogadać :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. gratuluję Ci takiej wytrwałości w prowadzeniu bloga, jesteś w tym świetna!
    to cudowne, że przez internet można poznać osoby, z którymi później utrzymujemy kontakt! wyglądacie na bardzo szczęśliwe, fajnie, że spotkanie się udało! buziaki:*

    zapraszam luczijka.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Mega pozytywne zdjęcia! Niestety tak jest , że blogosfera jest na pozór łatwą pracą do której nie trzeba się przykładać :(
    http://different0words.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Zdeycdowanie zazdroszcze wam tych pieknych, wspolnych chwil! Ja tez zakladajac bloga nie mialam pojecia, ze naprawde mozna czerpac z tego jakies korzysci, zakladalam go z calkiem inna mysla :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  17. Trzy ulubione blogerki w jednym miejscu, maagia! <3 To dzięki Tobie poznałam Darię, więc bardzo Ci Jess dziękuję! Jesteście cudowne! <3 Cieszę się, że jesteście tu z nami i że nie są to tylko korzyści jednostronne, że my mamy, co czytać. Także wy możecie coś zyskać. Może nawet więcej niż czytelnicy...:) Jesteś cudowna taka jaka jesteś i nie wyobrażam sobie blogosfery bez Ciebie <3
    ninazsensem klik

    ReplyDelete
  18. Wasze zdjęcia są świetne, pełne energii i szczęścia. Śledziłam was na snapie, widać że świetnie się bawiłyście.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. AnonymousJuly 23, 2015

    Hej Jess mam pytaniie jak poznałaś się z Daria na ivencie albo przez internet ?
    Na początku jej nie znałam ale dzieki tobie ją polubiłam jest wspaniła! :)
    Fajnie jakbys odpowiedziała tu albo na snapie jak sie wasza przyjaźń zrodziła.
    Buziaki i oczywiście świetny post, ;)

    ReplyDelete
  20. Bardzo pozytywny post! Super, że się dogadujecie i spędzacie razem aktywnie czas ;)
    Świetne zdjęcia, pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Hmm ja zakładając bloga nie sądziłam, że w ogóle można współpracować z firmami i takie tam, w sumie do tej pory się tego nie podejmuję- nie taki jest mój cel
    Zapraszam do mnie, świeży start
    Przemyślenia Arbuza

    ReplyDelete
  22. Śliczne zdjęcia oglądam wadze snapy mega pozytywne ;) Też prowadzę bloga a raczej zaczynam i chcę poznawać nowych ludzi.

    ReplyDelete
  23. O jejku! Widzę, że świetnie się bawiłyście! :)
    Ja też zakładając bloga zrobiłam to z czystej przyjemności i nawet nie miałam pojęcia o współpracach...
    Świetny post i genialne zdjęcia :)
    Bardzo podoba mi się twoja stylizacja ♥
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  24. Fajnie że spotkałyście się we trzy. Dzięki tobie i twoim snapom i akcji Jessmilia bardzo polubiłam Darię :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Jeju, jakie cudne!:) Świetny post i bardzo motywujący do pisania.
    Zapraszam na nowy post na blogu (klik)

    ReplyDelete
  26. To dobrze, że nie żałujesz, że założyłaś bloga. Nigdy go nie usuwaj! Uwielbiam go <3
    Widać, że dobrze się bawiłyście. Śliczne zdjęci :)
    Niestety nie mogłam oglądać Waszych snapów, bo byłam u cioci i nie miałam wi-fi. Szkoda. Liczę na to, że szybko się spotkacie :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. blogowanie trzeba lubić żeby miało sens. jeśli ktoś to robi wyłącznie dla pieniędzy no to sorry..
    pozdrawiam, tusiap.

    ReplyDelete
  28. Świetnie we 3 się komponujecie <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. super zdjęcia :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Super,że udało wam się spotkać :D
    http://mikaadominika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Świetne są te zdjęcia! Mega pozytywne :)
    _________
    BLOG

    ReplyDelete
  32. Super zdjęcia mega mi się podobają zapraszam do mnie! KLIK:http://zmilosciadozycia-wikiblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Stylizacja mega mi się podoba. Masz przecudnego bloga i życzę dalszego rozwoju :)

    Mój blog

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*