Dwie noce, trzy dni

Thursday, July 16, 2015

Kygo - Stole The Show  

 
Hej! Jestem już w domku. W zasadzie bardzo dziwnie się czuję, bo ostatnie 3 dni były naprawdę świetne. Z Darią dogadujemy się niemalże idealnie i kocham ją, pomimo że jest mega wybredna i nie lubi nic, co ja lubię jeść. W tej sprawie w ogóle się nie zgadzamy i przysięgam Wam... będąc z nią w sklepie miałam ochotę ją udusić lub od razu jechać do domu. Na całe szczęście miłe, szalone chwile spędzone razem zrekompensowały to wydarzenie. Nigdy nie zapomnę spontanicznej porannej wyprawy w piżamach i kapciach świnkach na rowerach. To było świetne uczucie jechać i nie przejmować się ludźmi, czując wolność i wiatr w jeszcze nieuczesanych rankiem włosach. Daria jest równie szaloną osobą, jak ja, choć w zasadzie jesteśmy zupełnie inne. Przez ostatnie dwie noce i całe trzy dni zżyłyśmy się ze sobą jeszcze bardziej. Cieszę się, że dzieli nas zaledwie 2h drogi autobusem i z łatwością możemy się spotykać. 
Nie mogę zapomnieć również o wspaniałych chwilach spędzonych z Wami - czytelnikami, ponieważ bardzo dużo czasu poświęcałyśmy właśnie Wam. Wspólne rozmowy na skype, tinychat z pewnością nas do siebie zbliżyły. Kocham to uczucie, kiedy mogę zobaczyć tę drugą stronę, ponieważ dodając snapy i kierując do Was słowa, nawet nie mam wyobrażenia o tym, kim jesteście, ile macie lat, skąd jesteście i jak wyglądacie. Będę chciała kontynuować taką integrację, ponieważ od samego początku mojego blogowania stawiałam na pierwszym miejscu Was i kontakt z Wami. Nawet Daria powiedziała mi, że w taki sposób mnie kojarzyła. Jako osobę, która ceni sobie kontakt z czytelnikami. Po tych słowach zrobiło mi się mega miło, ponieważ poczułam, że to naprawdę było widać, że moje starania nie szły na marne. W późniejszym okresie co prawda opuściłam się w blogowaniu, ale nie oznaczało to, że zaczęło mi mniej zależeć na blogu i czytelnikach. Po prostu gorzej się czułam, co z resztą już wiecie i nie chciałam zarażać Was pesymistycznymi myślami, od których roiło się w mojej głowie. 
Z tego miejsca chciałabym podziękować wszystkim, którzy ze mną są, bez względu na to, jak często się do Was zwracam na blogu. Dziękuję również za wielką masę ciepłych, motywujących słów, szczególnie po tych 3 dniach, kiedy nawet nie spodziewałabym się, że tak podoba Wam się to, co dla Was robię. To dzięki nim dostaję wielkiego kopa do dalszego działania. Chciałabym powrócić do dawniejszej formy blogowania, a przede wszystkim do systematycznego. Mam nadzieję, że uda mi się na nowo Was zaskakiwać i że wszystko małymi kroczkami się odbuduje.
Chciałabym również powiedzieć, że książki konkursowe, zostały już dawno wysłane do zwycięzców. Wybrałam dwóch anonimów w tym jedną osobę z maila, która w idealny sposób określiła definicję szczęścia. Chciałam, by ta książka trafiła w ręce osób, które naprawdę jej potrzebowały i tak właśnie się stało. Mam nadzieję, że dostanę za jakiś czas informacje od tych osób, że jest u nich lepiej i że książka faktycznie odmieniła ich życie i spostrzeganie świata. Pozdrawiam ciepło te osoby, ponieważ wiem, że z pewnością to czytają. A Was chcę przeprosić, że wyniki odbyły się w taki sposób, aczkolwiek nie chciałam zwlekać, a poza tym to nie była loteria i zwycięzcy nie byli przypadkowi. Mam nadzieję, że to rozumiecie i tak jak ja życzycie szczęścia tamtym dziewczynom. :)

Naprawdę dziękuję i kocham Was. ♥
SNAPCHAT: jessikachincza

You Might Also Like

59 KOMENTARZE

  1. AnonymousJuly 16, 2015

    Czemu nie dodalas żadnego zdjęcia z Darią? -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. No obraź się! haha.
      Boziu toć jeszcze dodam mix zdjęć z Darią, tak jak poprzednim razem. ;)

      Delete
  2. Jestem ze snapa :D
    Cudowne zdjęcia *_*

    http://reeeeadytorun.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Oglądałam wszystkie snapy na bieżąco i widziałam, że było wam super, przy okazji rozbawiłyście mnie do łez. Byłam też na tiny ;-)

    http://bemolie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Super, że masz kogoś z kim możesz porozmawiać oraz spędzić miło czas ;)
    Cieszę się, że jeszcze bardziej zbliżasz i zbliżyłaś się do swoich czytelników! :)
    Śliczne zdjęcia, dobrze, że zdecydowałaś dodać i te na biały tle, jak i na tle drewna :*
    Pozdrawiam ♥
    Poklikasz w linki?
    http://rikaa-blog.blogspot.com/2015/07/wish-list-lucluc.html

    ReplyDelete
  5. Naprawdę jesteś przekochaną osobą, którą wlasnie kojarzę z tego, że ma cudowny kontakt z czytelnikami! :) Ja niestety nie miałam jak zadzwonić, bo leżałam chora w łożku, w piżamie, nie będę straszyć, haha :D Ale na pewno taka okazja jeszcze się przydarzy. Najlepsze byłoby spotkanie na żywo :)

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Widac ze swietnie razem spedzilyscie czas, wasze snapy byly genialne haha!
    Sliczne zdjecia i fajnie ze dodalas te na tle drewna oraz na tle garazu :*
    P.S. Jestem ze snapa!

    claudiia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. nawet mnie rozbawila wasza pizamowa jazda rowerem na snapie! swietnie, ze zbieracie takie wakacyjne wspomniena, one sa zawsze najwiecej warte! no i super, ze psychicznie wracasz do pozytywnej osobki, ktora bylas kiedys :*

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  8. Ja tez kocham jejku ❤️ Najlepsze dni!

    ReplyDelete
  9. Dobrze, że masz taką osobę ;) ładne zdjęcia:)

    ReplyDelete
  10. Śledziłam Was na trzech snapach i uważam, że jesteś świetne! ♥
    Czekam na Wasze kolejne spotkanie. Śliczne zdjęcia. To dobrze, że planujesz systematycznie dodawać posty, nie mogę się ich doczekać! :)
    Pozdrawiam.
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Oglądałam wszystkie Wasze snapy, i teraz tęsknie za tym jak nagrywałyście razem :(
    A zdjęcia są cudowne, pięknie wyszłaś, jak zawsze zresztą ♥♥♥

    POZDRAWIAM SERDECZNIE I ZAPRASZAM: nicolenicky01.blogspot.com ♥ ♥ ♥

    ReplyDelete
  12. Świetny post i zdjęcia. Przez was uzależniłam się od tej piosenki haha.
    Snap pozdrawia ;*
    Zapraszam
    http://xlittledream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Jess faktycznie masz genialny kontakt z nami. Uwielbiam Twoje snapy, niestety na tiny i skype się nie załapałam, ale nigdy nie mów nigdy, na pewno jeszcze z Wami pogadam ! Te 3 dni z Darią oglądało się z uśmiechem na twarzy i serio zazdrościłam Wam, że tak się poznałyście i dobrze się dogadujecie. Zdjęcia też śliczne i super, że jednak zdecydowałaś się na oba tła. Pewnie jeszcze pamiętasz, wczoraj pisałam na asku Jessmili, że zepsuł mi się telefon. Chwilowo pożyczyłam drugi telefon od przyjaciela i choć się zacina, to na nim siedze i oglądam Wasze snapy. Niestety musze go oddać w najbliższych dniach. Mam nadzieję, że ask mi wystarczy, a telefon szybko do mnie wróci. Pozdrawiam kochana i życzę udanych wakacji <3
    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Świetny post i zdjęcia cudowne! :*
    Snap pozdrawia!
    http://mikaadominika.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  15. O świetne zdjęciaa,ale masz piekne włosy ! *~*

    ReplyDelete
  16. Snapy przejrzałam wszystkie. To świetnie, że spędzacie dużo czasu z nami czytelnikami.
    Piękne zdjęcia, naprawdę!
    Pozdrawiam,
    mondialeenblanc.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Jesteście mega kochane. Cieszę się, że cenisz sobie kontakt z czytelnikami i nie odstawiasz ich na drugi plan.
    Buziaki, aleksandraq.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. AnonymousJuly 16, 2015

    Bardzo chętnie zostawię ślad po sobie!
    Jessika, jesteś cudowna. Rób dalej to co robisz, dobrze Ci wychodzi. Mimo chwil zwątpienia rozwijaj się dalej, ponieważ czuję, że chyba to będzie tego warte i jeszcze usłyszy o Tobie nie tylko Polska i nastolatki :)
    Głupio mi znowu do Ciebie pisać na priv na facebooku, zawsze jak czytam Twoje posty to się nimi zachwycam i chyba za każdym razem musiałabym o tym do Ciebie pisać :D
    Cieszę, że już u Ciebie lepiej i mam nadzieję, że to będzie trwało jak najdłużej sie tylko da!
    Mam nadzieje, że i ja kiedyś będę mogła powiedzieć/napisać, że jestem tak samo szczęśliwa i spełniona w życiu jak Ty :)

    Pozdrawiam i buziaki,
    M.

    ReplyDelete
  19. AnonymousJuly 16, 2015

    Cudownaa <3333 !

    ReplyDelete
  20. Jak słodko! Przejażdżka w piżamie i kapciach ♥

    Mam prośbę. Pani z Dresslink zaproponowała mi współpracę, pomożesz mi? Poklikasz w linki? Bardzo proszę! Za wszystko się odwdzięczam ♥ Mój blog :) klik <3

    ReplyDelete
  21. Ciesze się, że mogłysmy porozmawiać w tym składzie na skype. Musimy kiedyś razem zrobić śnieżkę :D
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Jeju, ale naprawdę mega się starałaś . Ja obserwowałam wsze trzy snapy i co sekundę ciągle odświeżałam snapa hahaha. A jak znowu dodałyście kilku sekundowego snapa to od nowa odświeżałam :D Zdjęcia prze przecudowne
    http://different0words.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Śliczne zdjęcia! :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Bardzo fajny post. Świetnie się czytało ♥ Gratuluje tak dobrego kontaktu z czytelnikami. Mam nadzieję, że kiedyś sama osiągnę tak wielki sukces :)
    Cudowne zdjęcia :)

    Zapraszam, http://nastriala.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Snap pozdrawia ❤ Świetny post, świetne zdjęcia ❤ Rzeczywiście dwa różne tła w jednym poście wyglądają cudownie ❤ Dzięki za Tinychat i Skype ❤

    ReplyDelete
  26. moja najpiękniejsza! <3 Podziwiam Cię właśnie za to, że zawsze znajdziesz czas odpisywać/rozmawiać itd. ze swoimi czytelnikami. Piękne zdjęcia.

    Pozdrawiam ♥
    pisanepasja.blogspot.com [klik]

    ReplyDelete
  27. Zdjęcia na których w tle jest drewno są świetne :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. piękne zdjęcia *-*

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Zdjęcia są przecudne! Ostatnio cały czas słucham Stole The Show! :))

    pozdrawiam,
    ann--blog.blgospot.com

    ReplyDelete
  30. śliczne zdjęcia a najlepsze z drewnem :*
    Sądzę, że na pewno świetnie spędziłyście czas :D
    Zapraszam! Będzie to dla mnie zaszczyt jak zostawisz po sobie ślad *,*
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Wasze snapy, jak i na jessmili były takie kochane, cały czas byłam na bieżąco! :) Szkoda, że nie mogłam być wtedy z Wami na skype, bądź tiny :( Śliczna jesteś!
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    ReplyDelete
  32. Jesteś kochana, za to, że na pierwszym miejscu stawiasz kontakt z czytelnikami :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Od początku swojego blogowania zawsze podziwiałam Cię i Twój blog. To niesamowite, jak dobry masz kontakt z czytelnikami swojego bloga! :)
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  34. Uwielbiam jak się spotykacie, oglądałam wszystkie snapy. :)
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  35. Oglądam wszystkie Twoje snapy. Od razu widać, że jesteś bardzo miłą I przyjazną dziewczyną. Ty w połączeniu z Darią to niezły " zestaw" hahah. Jeśli chodzi o czytelników, to masz według mnie bardzo dobry kontakt z nami. Dzięki snapom, czuję się jakbym była przy Tobie :))
    Bardzo ładnie wwyglądasz. Dobry wybór :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Świetne zdjęcia jak zawsze zresztą :) Powiem Ci, że bloguje od prawie trzech lat i akcja Jessmilia dała mi dużo motywacji do spięcia tyłka i zrobienia czegoś z blogiem. Oglądam wszystkie snapy i czuje jak bym była tam z wami u Dari :) Jesteś tak ciepłą osóbką i masz jakąś łatwość w kontaktach z ludźmi :) Właściwie można powiedzieć że dzięki Jessmili i Jessice Słoniewskiej dostałam takiego kopa do powrotu na bloga za co Tobie jako założycielce akcji dziękuję :*
    Będzie mi bardzo miło jeśli do mnie zajrzysz :)
    STROUTFITTER

    ReplyDelete
  37. Świetnie,że wracasz na bloga! :)

    ReplyDelete
  38. Ale strasznie szybko urosły Ci włosy:o
    Fajnie, że miło spędziłaś te dwa dni z Darią! Oglądałam codziennie snapy hah :D
    http://aleksandra-badzio.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Super zdjęcia!:) Cały czas śledziłam Was na snapie jak byłaś u Darii. Cieszę się,że się tak dogadujecie. Ja również mam przyjaciółkę ''na odległość'' i jest to naprawdę świetna sprawa.Taka radość ,kiedy można się z nią spotkać i odliczać dni do następnego spotkania.

    http://jule3ka.blogspot.de

    ReplyDelete
  40. Prześliczne zdjęcia i dobrze,że pomimo tego ze jesteście różne dobrze się dogadujecie :)

    MÓJ BLOG-KLIK

    ReplyDelete
  41. Świetne zdjęcia! Ja cały czas mam nadzieję, że wrócisz do nas na stałe i systematycznie :)
    _________
    BLOG

    ReplyDelete
  42. Śliczne zdjęcia. Oglądałam Was na snapie! :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Super wyglądasz. Świetny ten Twój nowy szablon, nawet nie wiedziałam, że zmieniłaś. ;)
    Wasza akcja jest na prawdę super! Dajecie z siebie wszystko! :)

    ReplyDelete
  44. Super wyglądasz, b. dawno mnie u Ciebie nie było, ale w długich włosach tobie o wiele lepiej <3

    www.ilonastejbach.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. so nice! kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Ale fajnie że spędziłyście ze sobą czas :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. You are very pretty!




    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  48. Cieszę się,że fajnie spędziłaś czas. Miło że piszesz jak dużą jesteśmy dla Ciebie motywacją <3
    Mój blog---KLIK
    ps. świetn zdjęcia! (:

    ReplyDelete
  49. śliczne zdjęcia
    ciesze się że spędziłaś z Darią tak wspaniale czas :D
    Nowy Post

    ReplyDelete
  50. Jaką masz farbę na włosach? Myślałam że czarny to kolor stworzony dla Ciebie ale teraz widzę że brąz! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam pojęcia. Ja byłam na zabiegu dekoloryzacji a potem miałam nakładaną jakąś farbę :D

      Delete
  51. Świetne zdjęcia, dobrze, że spędziłyście z Darią tak super czas ^^
    Zapraszam do mnie, świeży start
    Przemyślenia Arbuza

    ReplyDelete
  52. Szkoda że nie mogłam zadzwonić, bo Was uwielbiam.
    Ale za to bacznie śledziłam Was na snapie :) (a nawet na 3 xD)

    ReplyDelete
  53. To cudowne ze cenisz sobie kontakt z nami, czytelnikami.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Naprawdę dobre zdjęcia, ślicznie na nich wyglądasz :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*