Co robić w wakacje?

Tuesday, July 28, 2015

 
Jednym z najczęściej zadawanych pytań, jest pytanie odnośnie tego, co można robić w wakacje, by ich nie marnować. No właśnie, co? Przez niemalże cały rok szkolny wyczekujemy na wakacje, a we wakacje siedzimy w domu, przed komputerem. Rozumiem, odpoczynek jest dobry, ale przesadny odpoczynek i siedzenie w domu z czasem nas przytłoczy. Jeżeli już mamy taką możliwość do spędzenia fajnie czasu, to skorzystajmy z niej! Najlepiej byłoby gdybyście w każdy dzień (np. zaczynając od sierpnia) wpisali do swojego kalendarzyka jedną produktywną rzecz, którą musicie zrobić i nie ma, że boli. Jednak nie starajcie się planować całych dni, ponieważ spontany są zdecydowanie przyjemniejsze. Chyba nikt z nas nie lubi mieć wszystkiego narzuconego i chodzić jak w zegarku. Co można dopisać do swojej listy? Np. wyjście z psem na dłuższy spacer, jeśli się nudzisz, siedzisz w domu, a z drugiej strony jesteś na tyle leniwy, że nie chcesz się podnieść. Może godzinna jazda na rowerze czy rolkach? Zrobienie zdjęć na bloga? Porządki w szafie? Domowe spa relaksacyjne? Pomysłów jest wiele, uwierzcie że zawsze znajdzie się jakieś zajęcie, tylko musicie chcieć! Marudząc i mówiąc, że nie macie z kim wyjść, lub gdzie wyjść, oznacza to, że złapaliście takiego lenia, że nawet trudno jest Wam nawet zadzwonić do kogoś i spytać o jego plany.
 
Prócz małego planowania daj się ponieść spontanicznemu szaleństwu! Wsiadaj w autobus, czy pociąg i ruszaj w świat! Ja osobiście uwielbiam spontaniczność i w mojej głowie nie brakuje pomysłów. Jeżeli w danym momencie czuję, że mam ochotę na zrobienie czegoś głupiego, to robię to! Lubię poznawać nowe osoby, nie mam trudności z nawiązywaniem kontaktów, a więc nawet samotny wyjazd myślę, że zakończył by się świetnie z nowo poznanym towarzystwem. Wszystko zależy od podejścia! Jeżeli jesteście otwartymi osobami, z pewnością nie jesteście skazani na porażkę. A Wy kogo wolelibyście poznać? Osobę, która siedzi stulona w kącie, czy osobę, która jest pozytywnie nastawiona, od której bije mnóstwo energii? Z pewnością wybraliście opcję numer dwa. Zatem stańcie się taką osobą. Obiecuję, że przestaniecie narzekać na brak towarzystwa.  
 
koszula - shein.com | spodnie - bershka | trampki -converse | bransoletka - soufeel.com

Korzystając z okazji chciałabym Wam również powiedzieć, że dzisiaj wybieram 4 osoby do Jessmilii. Wiem, że jesteście mega niecierpliwi pod tym względem, ale jutro dostaniecie maile z informacją o dostaniu się, zatem zachowajcie minimalną cierpliwość. Chcę również z tego miejsca pozdrowić ciepło moich dwóch kochanych ziomków Sylwię Lipkę oraz Kubę Urbańskiego. Bawcie się dobrze i dziękuję za snapchatowe pozdrowienia
A Wam drodzy czytelnicy życzę udanej drugiej połowy wakacji. Obiecujecie, że zrobicie wszystko by sierpień był wykorzystanym miesiącem? Mam nadzieję, że weźmiecie się w garść! Ja również rozpocznę sierpień według swoich wskazówek, haha. Buziaki! :*
SNAPCHAT: jessikachincza


You Might Also Like

35 KOMENTARZE

  1. Czy nie powinno być "w wakacje" ? :)
    Ja postaram się nie zmarnować już ani jednego dnia wakacji, w końcu został nam miesiąc. Jesteś prześliczna! ♥
    Sama jestem ciekawa wyników Jessmili :D
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upsy! :D Poprawione haha. Dzięki ;)

      Delete
  2. Tym postem namówiłaś mnie do wyjścia z domu :D
    Świetne zdjęcia <3

    http://byjolanta.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Tez miałam Cię poprawić w wakacje*, ale już poprawione. Ja na szczęście nie mam problemu z tym co mam robić w wakacje :)
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ja w wakacje staram się nie marnować czasu i wykorzystać go na np, czytanie książek :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. W lipcu jeżeli byłam w moim mieście i nigdzie nie wyjeżdżałam to zazwyczaj siedziałam w domu, więc chyba czas to zmienić. :D

    Mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  7. Koniecznie musze się wziać w garść w sierpniu i zacząć robić coś pożytecznego! :*
    Ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach *.*
    pozdr :)
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Właśnie mnie przekonałaś do wyjścia z domu!::)
    Mój blog

    ReplyDelete
  9. Tym razem spędzę te wakacje aktywnie, bo Twoje słowa motywują! ;)
    Cudne zdjęcia! ;*

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  10. Super wyglądasz! :) Ja przez te wakacje mam ogromnego lenia, ale staram się większość czasu spędzać poza domem.
    _________
    BLOG

    ReplyDelete
  11. Nie lubię leniwie spędzać wakacji. Najchętniej codziennie choć na chwilę bym gdzieś wyszła, a najlepsze są dni całe spędzone poza domem :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. bardzo motywacyjny post :) śliczne zdjęcia :P
    http://andzelika-rosenberger.blogspot.com/2015/07/5-rzeczy-ktorych-ludzie-najczesciej.html

    ReplyDelete
  13. Bardzo motywujący post! Postaram się lepiej wykorzystać sierpień. Pomyślę nad taką listą, to świetny pomysł. Śliczne zdjęcia, cudowna koszula. Pozdrawiam :3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Post bardzo motywujący. Ja często nie mogłam znaleźć na wiele rzeczy, a teraz staram się robić jak najwięcej :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Masz wspaniałego bloga ! Czytam każdy twój wpis ;) Wiem też , że nagrywasz na yt więc chciałabym się zapytać czy nagrałabyś filmik o swoim makijaży bo bardzo mi się spodobał ;)
    http://natashastyle999.blogspot.com/2015/07/ogoszenie-konkurs.html?showComment=1438101227642
    Zapraszam też do oceny mojego bloga i do wzięcia udziału w konkursie ;)

    ReplyDelete
  16. Sierpień będzie jeszcze lepszy! :D

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Świetny post i dobrze powiedziane! Prześliczne masz te oczy :*
    Mój Blog - klik! <---nowy post :D

    ReplyDelete
  18. Świetny post! Naprawdę daje wiele do myślenia, aby się ruszyć gdzieś na ostatni miesiąc wakacji :)
    Śliczne zdjęcia :*
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Został tylko miesiąc! Trzeba go dobrze wykorzystać :) Świetne zdjęcia ♥

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    ReplyDelete
  20. ja rzeczywiscie najbardziej lubie spontaniczne wyjscia i wyjazdy! niestety wieksosc moich znajomych wyjechalo z miasta, zwlaszca najblizsi :( mimo to i tak staram sie codziennie zrobic cos ciekawego, nawet w domu! :) a niedlugo czeka mnie wyjazd do bulgarii, wiec wtedy zdecydowanie odzyje!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  21. Mądre słowa :) I piękna koszula :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Bardzo motywujący post! Ja całe wakacje przesiedziałam, i ciągle się nudziłam. Ta pogoda strasznie zamula. Ale czas brać się do pracy, zaraz otwieram kalendarz i planuję :*
    Uwielbiam Cię <3

    katyapisze.blogpspot.com

    ReplyDelete
  23. Ja też stawiam na spontaniczność, w tamtym roku spałam ze znajomi w namiocie(spałam, ha ha ha) i ogólnie często się spotykaliśmy. W tym roku jestem bardziej samotna, bo wszyscy powyjeżdżali, jestem sama jak palec i zajmuję się sportem:-)

    Mój blog - kliknij

    ReplyDelete
  24. O tak, koniec z lenistwem! Tylko to takie trudne, gdy masz świadomość, że nic nie musisz ... I za miesiąc będziesz mieć dosłownie tonę obowiązków. Pozdrawiam.
    Zapraszam na mojego bloga KLIK

    ReplyDelete
  25. Ja moje wakacje wykorzystuje w 100%, więc post raczej nie dla mnie, haha :D Śliczne zdjęcia! :*

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Został nam tylko miesiąc. Postaram się go wykorzystać jak tylko się da :)
    Pięknie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Bardzo fajnie napisanie, no i oczywiście świetne zdjęcia! :)

    http://innym-spojrzeniem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Zawsze coś planuję i nie wychodzi, jestem za bardzo leniwa :(


    http://f0rder.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Świetne zdjęcia :)

    Snapchat : michurakaka

    Blog : michurakaka99.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Kiedy jeszcze byłam mała, usłyszałam, że "Tylko głupi się nudzą". Po dziś jest do dla mnie czymś w rodzaju motto życiowego. Myślę, ze jest w tym dużo prawdy, a sama unikam nudy jak ognia. Fajnie, że podsuwasz pomysły na spędzenie tego ogromu wolnego czasu :)
    Pozdrawiam, http://pallmathesecond.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Zdjęcia cudowne !

    http://elie-ell.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. ja postawiłam na sport. Jeszcze rok temu miałam kilka kg nadwagi a teraz mam wagę w normie. W każde wakacje gram w tenisa. W zeszłe byłam nawet na obozie. Bardzo podoba mi się ta aktywna forma rozrywki i każdego będę zachęcać do grania w tenisa.

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*