Ahoj przygodo!

Monday, July 13, 2015

Sia - Fire Meet Gasoline
 
Cześć kochani! Nawet nie wiecie jak się cieszę z dzisiejszej wizyty, piszę do Was z Łysomic, koło Torunia, ponieważ dzisiaj przyjechałam do Darii, którą już dobrze znacie. Zdaję sobie sprawę, że niektórzy z Was nie mają mnie na snapchacie i nie wiedzą co się u mnie dzieje i będę musiała się powtarzać. Ale nie szkodzi! Mam nadzieję tylko, że osoby, które już to wiedzą przewiną tekst i nie będą miały mi za złe. U mnie wszystko w porządku. Skromnie mówiąc jest coraz lepiej, nabieram naprawdę dużo sił, widzę ile szczęścia mnie spotyka i staram się jak najbardziej to doceniać. Może moje wakacje zbytnio ciekawe nie są, a przynajmniej tak się nie zaczęły, aczkolwiek postaram się skorzystać z nich najbardziej jak tylko mogę i polecam Wam to samo! Standardowym pytaniem jest "co mogę robić w wolnym czasie?" albo "Co polecasz na nudę?". Z racji tego, że w głowie mam wiele pomysłów pragnę się z Wami nimi podzielić. Ale to w osobnym poście! Co Wy na to? Korzystając z okazji wspomnę jeszcze kilkoma słowami o akcji Jessmilia. Muszę przyznać, że czuję się w niej coraz lepiej, mam coraz więcej pomysłów, coraz bardziej się na nią cieszę. Wymieniłam telefon i nagrywam tam naprawdę wiele snapów, dzięki którym możecie poznać mnie od kuchni. Zdjęcia i treść nie odzwierciedlają nigdy prawdziwej twarzy, zatem chciałabym Was serdecznie zaprosić na snapa: jessmilia99, mojego prywatnego: jessikachincza, oraz na snapa Darii: minimalistyczny, ponieważ dzisiaj jestem dostępna na wszystkich trzech!
Nawiązując do dzisiejszego dnia razem z Darią postanowiłyśmy nie marnować ani chwili. Początkowo plany były troszkę inne, ponieważ chciałyśmy nagrywać daily vlogi, ale zdałam sobie sprawę, że faktycznie to nie dla mnie, a szczególnie dlatego, że nie mam odpowiedniego sprzętu i lustrzanką mega ciężko się nagrywa z ręki. Ale dosyć tego marudzenia! Zrobiłyśmy dużo zdjęć, byłyśmy na 20km wyprawie rowerowej, nie zapominałyśmy o Was i dlatego cały czas wstawiałyśmy snapy, na trzy wyżej wymienione konta, teraz pisze posta, a jak się wykąpie robimy maraton bajek disneya, lub na dzisiaj obejrzymy jakiś wartościowy film. W każdym razie jestem mega zadowolona, że nie zmarnowałyśmy ani chwili dzisiejszego dnia. Jutrzejszy dzień będzie równie pracowity i produktywny. Będę Was na bieżąco informować na snapie co u mnie słychać i przygotuję kilka postów z tego wyjazdu. U Darii zostaję chyba do środy lub czwartku. Ah! Prawie bym zapomniała! Jutro planujemy zrobić tinychat lub skype! (lub to i to haha) Gdzie będziecie mogli dzwonić prywatnie i z nami porozmawiać. Myślę, że to super sposób na integrację między nami. Nazwa skype to: jesska1998 a co do tinychat będziemy Was jeszcze informować.
Nie doszłam jeszcze do kluczowego momentu, w którym chciałabym opowiedzieć o wyprawie rowerowej w trasie 20km. Zacznę od tego, że chyba od podstawówki nie jeździłam na rowerze, a więc cieszyłam się niczym malutkie dziecko, które dostało ładnego balonika czy lizaka. Pogoda nas nie rozpieszczała. Zapowiadane były burze, aczkolwiek nasze szczęście okazało się być silniejsze i ani razu nie zagrzmiało, a przed deszczem zdążyłyśmy idealnie. Jedynie co zmokłyśmy w drodze powrotnej, ale w sumie miałyśmy ochotę zmoknąć, więc znowu na naszą korzyść. Do domu wróciłyśmy mega padnięte a moje nogi przez pierwsze chwile odmawiały posłuszeństwa. Tak czy inaczej jestem tak zadowolona z tej wyprawy i uważam, że warto czasem zrobić coś mega spontanicznego. Przynajmniej nam wyszło to na dobre! Wszystko, dosłownie wszystko macie na podanych w dzisiejszym poście snapach. 
Do zobaczenia! Buziaki i dobranoc. :*

You Might Also Like

30 KOMENTARZE

  1. ja ogladam snapki, wiec jestem na biezaco :* mysle, ze tinychat to super opcja! no i dziwnie sie ogladalo jak wy spedzacie tak aktywnie dzien, kiedy sama przespalam polowe po weselu haha

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  2. Życzę Wam udanej zabawy! Oczywiście wszystko śledzę na snapie :D

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jesteś świetną! Kochana spędzaj te wakacje jak najlepiej potrafisz! :* świetnie że masz taką koleżankę jak Daria. Pozdrów ją od nas-Twoich czytelników!
    sylwiaa3.blogspot.com
    Pozdrawiaaam i życzę cudownie spędzonych chwil! :*

    ReplyDelete
  4. Najpiękniejsza! :) Ciągle śledzę te 3 snapy. Miłego pobytu u Darii! :)
    http://different0words.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Śledzę Wasze snapy od rana! :) Mega miło się Was ogląda! Pozdrowionka! :*

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdjęcia i włosy! :)
    Także śledzę Wasze dzisiejsze snapy i fajnie je się ogląda! :D

    Pozdrawiam :*
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. jak zwykle prześliczna sesja :)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z #OOTD z Myszką Mickey ❤

    ReplyDelete
  8. Super zdjęcia, cały dzień was ogladam na snapie. Czekam na więcej.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Udanego wyjazdu.
    Cieszę się, że u Cb coraz lepiej.
    Czekam na kolejne posty i idę zobaczyć na snapa czy czegoś nie dodałyście :)

    ReplyDelete
  10. Od podstawówki nie jeździłaś na rowerze? Jak?
    Zdjęcia bardzo ładne, a zboże od razu przynosi mi na myśl wakacje w mojej rodzinnej miejscowości.
    Pozdrawiam, Laru!

    ReplyDelete
  11. Śliczne zdjęcia :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Śledzę Was na trzech snapach! :)
    Śliczne zdjęcia :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Oglądam Was na snapie :D Widać, że świetnie się razem bawicie! Udanych dni spędzonych razem! ♥

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    ReplyDelete
  14. Nie ma to jak ucieczka przed deszczem :3 To super, że się dobrze bawicie! Zdjęcia są na prawdę śliczne!

    http://muffinkayum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. AnonymousJuly 14, 2015

    Zdjęcia bardzo ładne, fajny pomysł na sesję :)
    Hm, zastanawiam się, ile masz wzrostu... Bo wydajesz się być wysoka :)

    ReplyDelete
  16. oo jakie ładne zdjęcia! dobrze, że nie złapała Was burza :)

    ReplyDelete
  17. Śliczne zdjęcia! :D
    http://mikaadominika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Świetne fotki, najbardziej podoba mi się ta z rozwianymi włosami :) W ogóle dawno u Ciebie nie byłam, nie wiem czemu nie pokazują mi się aktualizacje nowych postów na blogu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. A może spróbuj zaobserwować ponownie?

      Delete
  19. Oglądam snapy i jestem na bieżąco c: Ładne zdjęcia.

    mary-and-mint.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Jessica jesteś prześliczna! :)

    Pozdrawiamy cieplutko
    Twins Life (klik) <-- duże zmiany u nas♡

    ReplyDelete
  21. Nie mam snapa, więc nie jestem na bieżąco, no ale cóż. ;)
    Cieszę się, że nie zmarnowałyście dnia i się dobrze bawiłyście. Ostatnio przesiaduję cały czas w pokoju, marnując wakacje. Chcę coś z tym zrobić, ale to na razie tylko plany. :P Zabiorę się do tego, obiecuję! :)
    Świetna sceneria do zdjęć. :)

    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  22. Zakochałam się w zdjęciach oraz w koszulce! :)
    Podziwiam was za 20 km plus jazdę w piżamach i kapciach dzisiaj rano! Ja bym umarła na tym rowerze.
    Poza tym, chcę powiedzieć, że jesteście bardzo miłe na skype, rozmawiało mi się z wami genialnie, także osobom, które się jeszcze zastanawiają- dzwońcie :)
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Przepiękne zdjęcia! Jesteś taka śliczna! :*
    Pozdrawiamy♥
    Nasz Blog [Klik]
    Możemy prosić o klikanie w linki?:)

    ReplyDelete
  24. Tak blisko :( Super, że miło spędzacie czas ja właśnie też jestem u Oli :D
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Jak ja się cieszę, że jest nowy pościk! Cudne zdjęcia i baw się dobrze :*
    _________
    BLOG

    ReplyDelete
  26. Najlepiej jest mieć snapa i być na bieżąco ^^
    Bardzo fajnie, że spędzacie razem aktywnie wolny czas. Życzę udanego pobytu razem :*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. bardzo fajnie wyglądasz:)
    pozdrawiam!

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*