"Kodeks wygranych" - konkurs

Tuesday, June 09, 2015

Hej! W stópce ostatniego posta wspominałam o niespodziance. Jeżeli są tutaj osoby, które mają mnie dodaną na snapchacie, to już wiecie o co chodzi. Jakiś czas temu otrzymałam książki od pewnego autora Krzysztofa Króla. Według opisu - wybitny trener rozwoju osobistego, autor dziewięciu książek, twórca czternastu firm, podróżnik i pasjonat tematyki motywacyjnej. Założyciel szkoły "Perfect Dating" i autor bestsellerowej "Księgi związków, podrywu i seksu dla mężczyzn." Pomógł tysiącom ludzi w doskonaleniu umiejętności interpersonalnych i seksualnych, a także w osiągnięciu sukcesu życiowego. Obecnie mieszka w Tajlandii, jest prezesem dwóch spółek produkujących aplikacje mobilne do nauki języków. - Wow, trzeba przyznać, że opis robi wrażenie i każdy z nas chciałby zostać człowiekiem sukcesu jak Krzysztof Król, prawda?  

Nie jestem osobą, która jakoś wielbi czytanie książek, aczkolwiek ta książka ma pomóc w odnalezieniu siebie samego. Często miałam gorsze dni i choć mój uśmiech na twarzy tego nie pokazywał miałam dni kiedy czułam się jak ostatnie zero, dno, ktoś zupełnie nieważny i bezsilny. Z początku chciałam Wam przedstawić tę książkę po przeczytaniu jej, jednakże chcę do niej podejść w dokładny sposób i przeanalizować każdą lekcję dokładnie. Dlaczego lekcje? Ponieważ książka ta jest podzielona na lekcje i zadania. Poczujemy się trochę jakbyśmy byli w szkole (przepraszam Was, ponieważ żyjecie już wakacjami), aczkolwiek ja uważam, że książka ma na celu zrobić nam "pranie mózgu", byśmy zaczęli patrzeć trzeźwo na świat i ufali własnemu rozumowi. Nie mogę zbyt wiele powiedzieć na temat tej motywacyjnej książki, ponieważ sama jestem dopiero po kilku pierwszych lekcjach, ale postanowiłam byście tę "szkołę sukcesu" rozpoczęli razem ze mną. Do tematu powrócę, gdy znajdę się na stronie numer 325 i zacznę przekładać lekcje na życie codzienne. Jeżeli jeszcze nie udało mi się przekonać Was do tej książki, zachęcam do przeczytania, krótkiego wstępu.
 
"Czy umiesz szczerze odpowiedzieć sobie na pytanie, po co żyjesz? Co sprawia, że Twoje życie nabiera sensu, kolorów, rozmachu i pełni? Jak często doświadczasz tego uczucia? Założę się, że niezbyt często. Wśród miliardów ludzi na świecie tylko garstka wie, jak osiągnąć szczęście, dbać o harmonijny rozwój i odczuwać osobistą satysfakcję każdego dnia. Z jakichś dziwnych, niewytłumaczalnych powodów zdecydowana większość mieszkańców planety Ziemia wybiera sobie najgorsze scenariusze i uparcie się ich trzyma.
Ale dla Ciebie nadszedł właśnie czas zmiany! Ta książka podpowie Ci, co i jak zrobić, by przełamać strach, pokonać trudności, zwiększyć motywację na rzecz poprawy jakości swojego życia. Kodeks wygranych pomoże Ci wejść na Twój osobisty szczyt! Jego autor od dawna na własnym przykładzie pokazuje, że nic nie jest niemożliwe, jeśli tylko masz w sobie determinację i odwagę, by spełniać marzenia. 
Przejmij odpowiedzialność za swoją przyszłość i nie daj się zepchnąć z drogi do celu! Masz tylko jedno życie, nie pozwól, by ktoś wciąż ściągał Cię w dół! Przejmij stery i cała naprzód w stronę spełnienia!"
Postanowiłam również poczytać opinie ludzi. Muszę przyznać, że nie spotkałam się z negatywną opinią, poniżej przedstawiam Wam losową opinię:
"Najlepsza książką, jaką w życiu czytałam, a przeszłam już przez około 50 książek rozwoju osobistego. Żadna z nich jednak nie potrafiła w tak kompletny sposób objąć tematu i urozmaicić praktycznymi wskazówkami i ćwiczeniami. Efekt - wpływ na moje życie kolosalny. Stałam się dużo pewniejszą siebie kobietą. Zaczęłam zarabiać pieniądze na swoje konto - mój biznes dzięki zdobytej wiedzy powiększył się 3x w ciągu roku. Zaczęłam zupełnie inaczej postrzegać świat i moje w nim miejsce. Dzisiaj jestem spełniona - dziękuję Krzysztofie za tą książkę - tego mi było trzeba" 
Tą dobrą wiadomością dla Was jest fakt, iż mam dla Was 2 książki, które możecie wygrać. A jedyne co musicie zrobić to obserwować mojego bloga, odpowiedzieć w komentarzu na pytanie: "Czym jest dla Ciebie szczęście?" i podać swój adres e-mail. Jeżeli chcecie w swoim życiu zmian, chcecie poczuć się szczęśliwi i spełnieni, naprawdę weźcie udział w tym konkursie. Myślę, że możecie zaufać autorowi i lekcje zawarte w tej książce naprawdę zmienią Was i Wasze życie na lepsze. Jestem pewna, że większość z nas ma czasem gorsze dni i często nie wie jak się odnaleźć. Jeżeli mam Was jeszcze przekonać powiem, że jeżeli czytaliście i polubiliście serię felietonów Reginy Brett "Bóg nigdy nie mruga" itp, to "Kodeks wygranych" stanie się Waszym numerem jeden. Zapomniałam dodać, że książka zawiera również płytę DVD, na której znajduje się 7 dni wyzwań, który będzie można później kontynuować w formie 90 dni.
A więc: Czym jest dla Ciebie szczęście?
*nie zapomnijcie o e-mailu* 

You Might Also Like

45 KOMENTARZE

  1. Dla mnie szczęście jest czymś wyjątkowym. Sensem życia, powodem, dla którego wstaję rano. Nie mam planów na przyszłość, jedyną rzeczą, jaką chcę to to, by być szczęśliwym. :) o_wlazlak@o2.pl :)
    Pozdrawiam!:)

    ReplyDelete
  2. Szczęście jest ważną częścią mojego życia, bycie szczęśliwym, uszczęśliwianie innych, to są cele które stawiam przed sobą i wiem że jestem w stanie je zrealizować kiedy tylko chce. Nie trzeba nie wiadomo jak ogromnych rzeczy aby być szczęśliwym, wystarczy mały gest, uśmiech, słowo aby mieć powody do bycia szczęśliwym ;) Myślę że marzenia, które planujemy spełniać także dają nam powody do bycia szczęśliwym i małe kroki w tym kierunku i efekt naszej pracy jaką do tej pory uzyskaliśmy daje dla mnie największe szczęście:)
    misiabebe3@gmail.com :)

    ReplyDelete
  3. Ja jestem w trakcie czytania bardzo podobnej książki. Jestem ciekawa, jak się skończy :)
    BLOG

    ReplyDelete
  4. Szczęście? Dla mnie jest czymś dzięki czemu, każdy poranek może być dla nas ważny, dla którego chce nam się wstać i żyć, pójść do szkoły, odrobić lekcje czy pomóc mamie w obowiązkach domowych. Szczęście dla mnie to coś w rodzaju narkotyku dzięki któremu potrafię wydobyć ze środka swej duszy prawdziwą siebie i dzięki temu uszczęśliwiać innych, w tym najważniejsze osoby w moim życiu.
    Mój mail: dobrowolska-kinga@wp.pl
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡

    ReplyDelete
  5. Po pierwsze i najważniejsze rodzina i zdrowie. No a po drugie szczęściem dla mnie jest moja siła dzięki, której wygrałam walkę z ludźmi oraz po części walkę z samą sobą, która i tak nadal trwa. Szczęściem jest posiadanie marzeń dzięki, którym ostatkami sił przetrwałam i przeżyłam ten rok. Walkę o siebie zaczęłam już kilka miesięcy temu, a ta książka może pomóc w dalszej walce. :) Pozdrawiam i buziaki ślę :* :)))
    juli85@wp.pl

    ReplyDelete
  6. Każdy szczęście postrzega inaczej. Dla innych to praca i pieniądze, a dla drugich to, że nie są samotni. Dla mnie szczęściem jest to, że przede wszystkim żyję, mam dach nad głową, mam co jeść, od dłuższego czasu nie choruję, mam rodzinę, znajomych oraz przyjaciół, którzy akceptują mój charakter. :) Jestem również szczęśliwa, jak wszycy dookoła mnie są szczęśliwi :)
    nadalijax@gmail.com
    Pozdrawiam Jessika :*

    ReplyDelete
  7. W sumie to weszłam na Twojego bloga i jak zobaczyłam ten post to poczułam coś dziwnego.
    Teraz szczęściem dla mnie są przyjaciółki, które trzymają mnie " w pionie". Ciągle mam jakieś załamania i nie mogę normalneo się śmiać. W szkole wszytstko jest okej, ale kiedy wracam do domu wszystko się psuje. Moi rodzice, kłócą się 24h na dobe. To nie jest tak, że ktoś z nich pije, bo nie. Poprostu w ogóle się nie dogadują i w domu jest jeden wielki harmider. Nie daję sobie z tym rady. Ciągle płaczę i nie wiem dlaczego tutaj to pisze. Chcę tą książke ona może chodź troszkę mi pomoże. Nadzieję i szczęście daje mi myśl o wakacjach i to, że jadę na oazę wakacyjną (dla osób które nie wiedzą o co chodzi to jest to coś w rodzaju kollonii tylko trwa 17 dni i jest religijne). Mam tam dużo koleżanek i kolegów oraz przyjaciółkę. Na oazie moje życie jest zawsze takie spokojne, szczęśliwe. Żyję chwilą i nie muszę martwić się czy przypadkiem nie będę musiała dzwonić po policje bo moi rodzice się zaczną szarpać i skakać sobie do gardeł. Może nie powinnam się tym aż ta przejmować, sama nie wiem. Ostatnie miesiące jakoś nie dają mi szczęścia. Teraz staram się ogarnąć, od 2 kwietnia zdrowo się odżywiam, codziennie biegam po 40 minut i ćwiczę. Właśnie to też daje mi radość. Gdy jest źle, przebieram się w dresy, wkładam słuchawki w uszy i biegam przez dlługi czas.
    Szczęście daje mi Bóg. Zawsze gdy się boję, modlę się i czuje ulgę, Czuje że jeśli nawet nie mam kogoś bliskeigo przy mnie to on jest i mi pomoże. Szczęście daje mi też mój blog. Nie jest profesjonalny i świetny ale jest tam cząstka mnie. Są tam moje myśli, które tak bardzo uwielbiam "przelewać" na klawiaturę.
    Niestety nie mogę powiedzieć, że szczęście daje mi rodzina. Boli mnie to ale nie jestem pewna czy kiedykolwiek mogłabym tak powiedzieć. Nic nie dałoby mi większej radości niż wspólny wyjazd na wakacje, byle gdzie, ważne tylko aby być razem i nie krzyczeć i wyzywać się ciągle.
    Kurcze ta książka jest mi potrzebna. Jeśli nie wygram jej w tym konkursie to poprostu będę musiała ją sobie kupić. Takie lekcje przydałyby mi się bardzo, nie zmieniłabym moich rodziców ale zmieniłabym siebie, moje nastawienie do całej sytuacji,. to jak się czuję i kim jestem.
    Pozdrawiam :*
    sylwia852@onet.pl

    ReplyDelete
  8. Dla mnie szczęście to rodzina, która jest dla mnie najważniejsza oraz przyjaciele, z którymi mogę porozmawiać o wszystkim. Nawet w najbardziej trudnych sytuacjach życiowych ,świadomość obecności kochanych osób dodaje sił do walki i mobilizuje do osiągania jak najlepszych wyników.Jednak należy pamiętać ,że słowo ,,szczęście"'ma wiele znaczeń i dla każdego oznacza coś innego.

    ReplyDelete
  9. Szczęściem jest dla mnie rodzina, przyjacie, ulotne chwile. Uwielbiam ten moment spełnienia, który w zgiełku codzienności pojawia się bardzo rzadko. Jestem szczęśliwa, gdy moi najbliżsi są uśmiechnięci. Ostatnio ciągle słucham piosenki Anny German - Człowieczy los, która daje bardzo do myślenia, nadaje sens życia i nakazuje cieszyć się z każdej, ulotnej chwili, bo gdy nadejdzie kres naszych dni trzeba umierać z uśmiechem na ustach i myślą "moje życie przeżyłam jak najlepiej, bez smutków i łez".

    ghabj@op.pl

    ReplyDelete
  10. Szczęście to dziwne uczucie, to mrowienie które czuje w palcach stóp kiedy wsiadam do pociągu. To duma jak mnie rozpiera, że dojrzewam, że radzę sobie sama. Ale prawdziwe szczęście jest wtedy kiedy po długiej drodze docieram wreszcie do rodzinnego miasta, a na dworcu czeka na mnie mama, wystarczy na nią spojrzeć, a już się wie co to szczęście! Szczęście w tym wypadku to moja obecność, złączenie po rozłące. Inaczej mówiąc szczęście to matczyna miłość do córki i vice versa. Również w rozstaniach dostrzegam szczęście, chociaż wiem, że przez pierwszych kilka godzin będę czuć tęsknotę, to widok rodziny uśmiechającej się i machającej mi zza szyby sprawia że jestem szczęśliwa, bo wiem że oni są dumni z tego na kogo wyrosłam. Choć nie umiemy wyrazić tego słowami to te momenty na dworcu jest takim naszym małym szczęściem.

    powichrowska.julianna@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Szczęście? czym tak naprawdę jest dla mnie szczęście?
    hm. Jestem szczęśliwa gdy mogę przyjechać do Polski, wziąć oddech polskiego powietrza, wejść do domu w którym spędziłam 17 lat życia, usiąść na łóżku, z którym wiąże się tylko wspomnień. Zobaczyć osobę, którą kocham. dotknąć jej, powiedzieć jej jak bardzo ją kocham i zobaczyć uśmiech na jej twarzy. Tak, wtedy jestem szczęśliwa. :)

    Świetny blog, bardzo interesujące posty. A jeśli chodzi o zdjęcia to piękne są! Dodaje do obserwujących, z chęcią będę śledzić Twoją dalszą działalność blogową!
    w wolnej chwili zapraszam
    www.morethanwordsoffc.blogspot.com

    CAŁUJĘ!

    ReplyDelete
  12. AnonymousJune 10, 2015

    Szczęście? Dużo ludzi postrzega to w sposób " mam chłopaka, mam przyjaciółki, ładne ubrania, pieniądze " to sprawia, ze żyjemy w nieświadomości tego jakie drobne szczegóły nas otaczają i jak możemy czerpać z nich radość. W zyciu na swojej drodze napotykamy wiele przeszkód i rozterk, cos sie kończy i cos zaczyna. Gdy odejdzie od nas kochana osoba, rozstaniemy sie z chłopakiem badz pokłócimy z przyjaciółka żyjemy w przekonaniu, ze nasze życie straciło sens i juz nie jesteśmy szczęśliwi.. Ale czy na tym polega szczęście? Dlaczego nie doceniamy, ciepłego domu, rodzicow, własnego łóżka oraz tego, ze w zimowy wieczór możemy wypić gorąca herbatę obejrzeć film i spokojnie zasnąć? Tak wlasnie działa większość mózgów na tym świecie, nie dostrzegamy drobnych szczegółów ponieważ żyjemy w przekonaniu "to normalne, każdy musi mieć dom" cierpimy z powodów ktore w porównaniu do życia sa nieistotne. Żyjemy w złudnym przekonaniu, ze szczęście dadzą nam rzeczy materialne, wymarzony chłopak czy cudowna grupa przyjaciol, inni zaś sadza, ze do szczęścia potrzebne sa im pieniadze, modne ciuchy, najnowszy telefon. Osobiście tez jestem człowiekiem, i tez miewam załamania z powodów wyżej wymienionych lecz uważam, ze prawdziwym szczęściem przynajmniej dla mnie jest rodzina, dom, świadomość, ze w święta moge usiąść w spokoju do stołu w gronie rodziny. Doskonale zdaje sobie sprawę, ze jest wiele lepszych rodzin, wiele większych i cudowniejszych domów jednak czuje ogromna radość myśląc o tym co mam. I każdego dnia pomimo zalaman i smutku jestem wdzięczna za to co mam, mysle ze to ogromne szczęście ponieważ zawsze mam osobę ktora przy mnie jest mam na mysli mamę oraz pewna ważna osobę. i ktoś u gory zdecydował, ze pomimo wszystko otrzymałam od życia przynajmniej na razie, bardzo dużo. Pozdrawiam Sonia. -soniaszklanowska17@o2.pl

    ReplyDelete
  13. Szczęściem jest dla mnie, gdy mogę być blisko osób, na których mi zależy i którym zależy na mnie. To wielkie szczęście!

    maarie.bell@gmail.com

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  14. Czym dla mnie jest szczęście? Hm, czymś jak to powiedzieć, najlepszym. Te uczucie kiedy nie przejmujesz się niczym i idziesz prosto przed siebie z uśmiechem na twarzy, nie martwiąc się o nic. To jest szczęście.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com 

    ReplyDelete
  15. Ale jestem na Ciebie zła. Czy nie mogłaś poinformować 'na starym adresie' bloga, że zmieniasz nazwę? Albo systematycznie to zrobić, np. poinformować o tym tydzień przed zmianą linku. Obserwuję chyba blogowego fp, ale kompletnie nie miałam o tym pojęcia, i myślałam, że już nie prowadzisz bloga. Mimo wszystko cieszę się, że udało mi się tu do Ciebie z powrotem trafić.
    Spóźnione powodzenia z zaczynaniem na nowo. ;)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    Mój nowy blog książkowy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co prawda zmieniłam link do bloga, ale wpisując stary link przenosi automatycznie na obecny, haha. ;)
      Cieszę się, że wróciłaś. ;)

      Delete
  16. Czym jest dla mnie szczescie? Szczęście dla mnie to posiadanie prawdziwych przyjaciół, to samo realizacja. Szczescie dla mnie to wspólną rozmowa z najlepszym przyjacielem, to szkolne wycieczki. Szczęście to wspólnie spędzone chwile z najbliższymi mi osobami. To uśmiech bliskiej mi osoby, czy mile słowo od kogoś kogo kocham. Najwiekszym szczesciem mogę nazwać wszystkie chwile spędzone z rodzina. Szczęście dla mnie to, tovwszystko co mam i z czego jestem dumna.
    patrycjanojmiler@wp.pl

    ReplyDelete
  17. Często słyszymy, że recepta na "szczęście dla każdego" nie jest trudna - wystarczy mieć kochającą rodzinę, dobrych przyjaciół, zdrowie. Według mnie posiadając nawet wszystkie te wartości, nie zawsze jesteśmy szczęśliwi. Czujemy pewnego rodzaju pustkę. Dla mnie szczęście to pewnego rodzaju stan emocjonalny, który jest efektem czegoś co sprawiło/sprawia nam radość. U każdego z nas jest to kwestia indywidualna i zależy od wielu czynników z naszego życia.

    ReplyDelete
  18. Często słyszymy, że recepta na "szczęście dla każdego" nie jest trudna - wystarczy mieć kochającą rodzinę, dobrych przyjaciół, zdrowie. Według mnie posiadając nawet wszystkie te wartości, nie zawsze jesteśmy szczęśliwi. Czujemy pewnego rodzaju pustkę. Dla mnie szczęście to pewnego rodzaju stan emocjonalny, który jest efektem czegoś co sprawiło/sprawia nam radość. U każdego z nas jest to kwestia indywidualna i zależy od wielu czynników z naszego życia. natalka.m10@wp.pl

    ReplyDelete
  19. Czym jest dla mnie szczęście?
    Szczęście jest dla mnie czymś co sprawia nam ogromną przyjemność. Jest to rzecz nie codzienna i nie zawsze obecna w naszym życiu. Szczęście trwa dłużej i krócej, ale jest i to sie liczy. Szczęście czasami przychodzi samo, jednak czasami trzeba na to zasłużyć, bądź zapracować.
    Szczęście dla mnie jest rzeczą, chwilą realną wartą życia i cennych chwil.
    kamilamilka123kamila@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Bardzo lubię tego typu książki, więc chętnie ją przeczytam.
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  21. Czym jest dla mnie szczęście?
    Szczęście to uczucie, które towarzyszy nam w różnych sytuacjach. Zazwyczaj skutkiem tego uczucia jest uśmiech i radość na twarzy, bądź też łzy szczęścia. Dla mnie szczęściem jest wszystko co wywołuje uśmiech na twarzy. Uśmiecham się, bo jestem szczęśliwa, proste. A więc dla mnie jest to czas spędzony w rodzinnym gronie, czas z przyjaciółmi, zabawa z moim kochanym pupilkiem. Największym szczęściem jest chwila, gdy sprawiam drugiemu człowiekowi uśmiech na twarzy i chwila kiedy osiągam swój wyznaczony cel. Jestem osobą, która nieustannie spełnia swoje marzenia... chwila, w której zostaną zrealizowane jest bezcenna.
    Wielkie szczęście i radość daje mi zdrowie. Mamy taką tendencję, że gdy jesteśmy zdrowi i nic nam nie dolega, niestety tego nie doceniamy. Jednak jeśli coś nam dolega, za wszelką cenę chcemy wyzdrowieć... wyzdrowienie z ciężkiej choroby jest uczuciem, myślę,że bardzo wyjątkowym. Doceniamy wtedy nasze życie jak nigdy wcześniej.
    Moje rodzeństwo, z którym spędzam dużo czasu daje mi duuuużo radości. Laura, moja siostra cioteczna...dzięki niej całe wakacje jestem radosna. Laura mieszka we Francji przyjeżdża do Polski tylko na wakacje i czasami też na święta. Moment kiedy widzę ją po tylu miesiącach jest po prostu nie do opisania. Kiedy mogę ją w końcu przytulić... uczucie cudowne. Gorzej jest kiedy wyjeżdża znowu na kilka miesięcy, jednak czekanie na nią i myśl, że za kilka miesięcy będzie tu, obok mnie, jest w jakimś sensie dla mnie szczęściem. Nie mogę się doczekać... (teraz już na samą myśl uśmiecham się do siebie).
    Jestem też osobą bardzo sentymentalną, więc kiedy tylko mogę obejrzeć zdjęcia, nagrania, powspominać, również czuję się szczęśliwa.
    Jak widać różne rzeczy wywołują u mnie szczęście. W każdej sytuacji, nawet niezbyt fajnej staram się być szczęśliwa. Oczywiście nic na siłę, łzy też trzeba czasem wylać. Jednakże ludziom szczęśliwym i uśmiechniętym jest w życiu łatwiej... Uśmiech to podstawa i połowa drogi do szczęśliwego życia.

    Buziaki:*:*

    angelaciach@wp.pl

    ReplyDelete
  22. Czym jest dla mnie szczęście?
    Szczęście to uczucie, które towarzyszy nam w różnych sytuacjach. Zazwyczaj skutkiem tego uczucia jest uśmiech i radość na twarzy, bądź też łzy szczęścia. Dla mnie szczęściem jest wszystko co wywołuje uśmiech na twarzy. Uśmiecham się, bo jestem szczęśliwa, proste. A więc dla mnie jest to czas spędzony w rodzinnym gronie, czas z przyjaciółmi, zabawa z moim kochanym pupilkiem. Największym szczęściem jest chwila, gdy sprawiam drugiemu człowiekowi uśmiech na twarzy i chwila kiedy osiągam swój wyznaczony cel. Jestem osobą, która nieustannie spełnia swoje marzenia... chwila, w której zostaną zrealizowane jest bezcenna.
    Wielkie szczęście i radość daje mi zdrowie. Mamy taką tendencję, że gdy jesteśmy zdrowi i nic nam nie dolega, niestety tego nie doceniamy. Jednak jeśli coś nam dolega, za wszelką cenę chcemy wyzdrowieć... wyzdrowienie z ciężkiej choroby jest uczuciem, myślę,że bardzo wyjątkowym. Doceniamy wtedy nasze życie jak nigdy wcześniej.
    Moje rodzeństwo, z którym spędzam dużo czasu daje mi duuuużo radości. Laura, moja siostra cioteczna...dzięki niej całe wakacje jestem radosna. Laura mieszka we Francji przyjeżdża do Polski tylko na wakacje i czasami też na święta. Moment kiedy widzę ją po tylu miesiącach jest po prostu nie do opisania. Kiedy mogę ją w końcu przytulić... uczucie cudowne. Gorzej jest kiedy wyjeżdża znowu na kilka miesięcy, jednak czekanie na nią i myśl, że za kilka miesięcy będzie tu, obok mnie, jest w jakimś sensie dla mnie szczęściem. Nie mogę się doczekać... (teraz już na samą myśl uśmiecham się do siebie).
    Jestem też osobą bardzo sentymentalną, więc kiedy tylko mogę obejrzeć zdjęcia, nagrania, powspominać, również czuję się szczęśliwa.
    Jak widać różne rzeczy wywołują u mnie szczęście. W każdej sytuacji, nawet niezbyt fajnej staram się być szczęśliwa. Oczywiście nic na siłę, łzy też trzeba czasem wylać. Jednakże ludziom szczęśliwym i uśmiechniętym jest w życiu łatwiej... Uśmiech to podstawa i połowa drogi do szczęśliwego życia.

    Buziaki:*:*

    angelaciach@wp.pl

    ReplyDelete
  23. AnonymousJune 11, 2015

    Hm, właśnie w tej chwili zdałam sobie sprawę, że nigdy nie zastanawiałam się, co jest dla mnie szczęściem. Z jednej strony cieszą mnie chwile spędzone z rodziną na wspólnym grillu, ale z drugiej strony mam wrażenie, że jednak jest to coś głębszego, co ostatnio sprawia, że jestem szczęśliwa. Odzyskanie wiary. Powoli uczę się na nowo życia z Bogiem, wszystkiego od podstaw, a z każdym dniem doceniam więcej. Spytałabyś mnie pół roku temu, co stawiam w życiu na pierwszym miejscu. Nie wiedziałabym. Tak naprawdę dopiero teraz odkrywam sens wielu rzeczy i jestem niesamowicie szczęśliwa! Nie ma we mnie chwil zwątpienia i mam nadzieję, że na zawsze skończyłam okres płaczu wieczorami. Nie sądziłam, że to możliwe by każdego dnia dziękować za cudowny dzień, a jednak tak jest. Moje podejście do ludzi też się zmieniło, pewnie nigdy nie zaufam tak jak kiedyś lub nie przyjdzie mi to łatwo. Za bardzo zostałam zraniona. Jednak wybaczyłam, zapomniałam i cieżko mi uwierzyć, że minęło już pół roku odkąd uwierzyłam. I właśnie w tej chwili tu i teraz czuję się szczęśliwa.

    Podziwiam też tą dziewczynę, która napisała taki długi komentarz i właśnie ona mnie zainspirowała do takiej pełnej szczerości i ponownego przewartościowania swojego życia. Dziękuje jej za to!
    paulakalamaczyn381@wp.pl

    ReplyDelete
  24. Szczęście jest dla mnie radością z życia, dawką motywacji i chęci do dalszego rozwoju. Są to chwile, w których czuje się spełniona, chce mi się żyć i niczego nie żałuję. Szczęście odczuwam przy bliskich mi osobach - przy rodzinie, przyjaciołach oraz kiedy robię coś co sprawia mi radość. Szczęśliwy człowiek to nie taki, któremu wszystko się udaje, a taki który mimo przeszkód napotkanych na drodze, nie poddaje się, umie czerpać zadowolenie z życia i cieszyć się z wyciągniętych wniosków z popełnionych błędów. Jednym zdaniem szczęście to zastrzyk motywacji i chęci do życia.
    e-mail: tamiza.blog@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Szczescie jest dla mnie samoakceptacja, zadowoleniem z siebie i z tego, czego dokonalam, co sie stalo w moim zyciu dobrego. Nie trzeba wiele do szczescia. Nie trzeba go wcale daleko szukac. Jest blizej niz sie wszystkim wydaje. Jest na wyciagniecie reki, wystarczy tego chciec. Szczesciem jest cieszenie sie z drobnostek, zycie chwila carpe diem {"Chwytaj dzień, bo przecież nikt się nie dowie, jaką nam przyszłość zgotują bogowie..."} Szczesciem dla mnie bedzie moment, w ktorym moj tata wroci do domu, do kraju, kiedy bede mogla znowu go przytulic {tak, jestem coreczka tatusia haha}, kiedy uda mi sie osiagnac moje cele zyciowe, kiedy dostane wymarzona prace, ale rowniez kiedy bede mogla spedzic czas z przyjaciolmi, nadejdzie nowy sezon mojego ulubionego serialu i kiedy nadejda wakacje, bo bede mogla miec wiecej czasu dla siebie.

    akalinkamaja@gmail.com

    ReplyDelete
  26. Szczęście daje mi uszczęśliwianie innych i widząc ich uśmiech na twarzy :)
    Obserwuję, fajnie tutaj u Ciebie.
    czy mogłabyś poklikać w linki w tekscie i pod zdjeciami w tym poście, i w baner na samym dole proszę?

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/06/the-way-i-like.html

    ReplyDelete
  27. AnonymousJune 13, 2015

    Jestem minimalistką, żyje w minimalnym świecie, więc powiem tyle:
    Szczęście jest sumą uśmiechów.

    zuzella95@o2.pl

    ReplyDelete
  28. szczęście jest dla mnie sensem życia :)

    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    ReplyDelete
  29. Szczęściem jest dla mnie chwila, w której siedzę z moim kochanym kotem na kolanach i kubkiem pysznej, gorącej czekolady w ręce, oglądając pasjonujący film lub serial i zapominając przy tym o całym świecie oraz codziennych problemach.

    dk.Napoleon.V@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Czym jest dla mnie szczęście?
    Szczęście to chwila, w której przyćmionym wzrokiem patrzę na świat i nie widzę w nim wad, a spoglądają w lustro dostrzegam podniesione kąciki ust i wesoły blask w oczach. Szczęście odczuwam, kiedy ciężko pracuję, kształtując swój sukces, lecz to także zasłużony po niej odpoczynek. Szczęście to spotkania z przyjaciółmi, rodziną, ulubiona muzyka, czekolada i kubek herbaty wypity wśród ciszy w deszczowy dzień. Szczęście to Ja, ponieważ "nazywam się Niebo, mam wszystko, co trzeba. To ja jestem Księżyc i Słońce".

    laruartblog@gmail.com

    ReplyDelete
  31. Szczęście dla mnie to bycie blisko osoby/osób które kocham <3
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  32. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Witam jak widać, dla każdego szczęście jest czymś innym. Dla mnie szczęście to takie proste codzienne uciechy, czy na przykład bycie ze swoją ukochaną osobą. To dla mnie jest prawdziwym szczęściem. Chociaż wiadomo szczęście się z czasem zmienia.

    ReplyDelete
  34. AnonymousJune 15, 2015

    Nigdy nie czytałam, ale widać, że książka jest bardzo mądra.
    Szczęście...to bardzo szerokie pojęcie
    Mój blog-klik

    ReplyDelete
  35. AnonymousJune 15, 2015

    Szczęście to dla mnie rodzina i przyjaciele. :)

    Zapraszam :) //Dorota Buniek

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. AnonymousJune 15, 2015

    Dla mnie szczęście to takie ulotne chwile , których często nie doceniamy jak miło spędzony czas z rodziną albo książka przy herbacie w zimowy wieczór lub siedzenie do późna na dworze w wakacje , myślę że jest to największa wartość w życiu i ze szczęścia mozna sie nauczyć jesli bedzie sie wystarczająco starać :) Napewno wedlug mnie szczęścia nie mozna budować na posiadaniu rzeczy materialnych , bo to na dłuższą metę nie zadziała . Polecam Ci także bloga Michała Pasażerskiego , dużo ciekawych i wartościowych artykułów o rozwoju osobistym . E-mail : olga76@onet.pl

    ReplyDelete
  37. Ja także nie jestem wielbicielem czytania książek ale ta wydaję się bardzo mądrze napisana :)
    Czym dla mnie jest szczęście? Szczęściem dla mnie są bliskie mi osoby, które wspierają mnie w trudnych momentach które często znajdują swoje miejsce w moim życiu. Są to osoby z rodziny oraz i najlepsi przyjaciele z klasy którzy nigdy nie okazali się być dwulicową osobą. :)

    e-mail: zycie.blogera@gmail.com

    ReplyDelete
  38. Nie znam tego autora i nigdy nie czytalam żadnej książki tego pana.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Szczęście? To małe rzeczy .To muzyka. To to, co lubię robić. To wspaniali ludzie. Szczęście dla każdego jest czymś innym, ale łączy nas wszystkich to, że wtedy jesteśmy naprawdę zadowoleni z tego co dzieję się w naszych życiach.

    ReplyDelete
  40. Szczesciem jest dla mnie uczucie, jakiego doznaje podczas gotowania. Gdy "siadam do garow", czuje ze zyje. Moge wtedy tworzyc moje wlasne potrawy, inspirowac ludzi, rodzine. Gotowanie mnie uskrzydla, to wlasnie ono jest dla mnie szczesciem.

    modeldrink@wp.pl

    ReplyDelete
  41. AnonymousJune 26, 2015

    No właśnie, czym jest szczęście? Codziennie rano wstajesz, myjesz się, ubierasz i wpadasz w rutynę dnia zwyczajnego. Zastanawiasz się czy jesteś szczęśliwy? Nie. No bo kiedy, po co i dlaczego? Dla niektórych szczęściem absolutnym byłoby być pięknym, bogatym, pożądanym. Dla mnie kiedyś też tak było. Ale przeszłam parę chwil, które uświadomiły mi, że nie o to chodzi. Dla mnie szczęściem jest to, że mam rodzinę. Mam mamę i brata, dziadka, i cztery ciocie. Mam gdzie mieszkać, w co się ubrać, co zjeść. Codziennie rano czuję się bezpiecznie kiedy wstaję i kiedy wieczorem kładę się spać. Dla mnie to jest szczęście.

    Kamila K.

    hellokitty1239@o2.pl

    ReplyDelete
  42. Szczęściem jest dla mnie zdanie matury, w tym momencie naprawdę taka jest moja definicja.

    ReplyDelete
  43. Hej :) Chcialbym Ci napisac, ze niezmiernie się ciesze z tego powodu, ze dalem się kumplowi namowic na chwile oderwania od pracy, zeby poczytac Twojego bloga :) d wielu lat, w sumie prawie od samego jego poczatkow w naszym kraju, no i szczerze muszę Ci powiedziec, ze nie sptokalem wielu osob, które potrafia tak dobrze pisac jak Ty, no może palców jednej reki by starczylo, zeby je wyliczyc :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*