Filmik / Festiwal

Thursday, June 04, 2015

Hejka! Wszystko u Was w porządku? Jak spędzacie długi weekend? Mam nadzieję, że nie spędzicie tego czasu na leżeniu w łóżku i oglądaniu seriali, haha! A odnośnie seriali.. czy oglądał ktoś z Was najnowszy odcinek "Pretty Little Liars"? Nie mogę uwierzyć, że tak szybko to minęło i mamy już szósty sezon. Jak dla mnie, pierwszy odcinek okazał się być naprawdę świetnym rozpoczęciem i po obejrzeniu czuję niedosyt. A Wy co sądzicie? Polecam oglądać ten i inne seriale na stronce video.anyfiles.pl, ponieważ nie ma tam żadnych durnowatych, zawirusowanych reklam jak np. na kinomanie.
 
Przechodząc do mniej przyjemnego tematu, muszę się "wyżalić", że kompletnie nie mam już sił na youtuba, haha. Zacznijmy od tego, że połowę wczorajszego dnia i wieczoru montowałam filmik, który wyszedł na 2 minuty. Następnie stwierdziłam, że jest za krotki i nagram wstęp, po czym okazało się, że nie byłam wyostrzona. Dzisiaj natomiast już 3 razy przesyłałam filmik na youtuba. - Zaraz będzie czwarty. Mam o Was pytanie: czy znacie jakiś darmowy program do obróbki filmików na windows 7? Błagam powiedzcie, ze tak, ponieważ męczę się w programie movie maker i po zapisaniu filmik jest malutkich rozmiarów, pomimo iż zapisuję niby w dobrej rozdzielczości.
Zróbmy mały Edit: Ten post piszę już od dobrych kilku h, bo cały czas walczę z filmikiem. Nadal nie jest tak jak być powinno, ale nie będę nic polepszać, żeby nie przedobrzyć. Zapraszam więc do wywalczonego przeze mnie filmiku. Włączcie jakość jakość HD! Łapkujcie, subskrubujcie. :)


Kolejną mało przyjemną sprawą jest fakt, iż sytuacja z pająkiem, >opisywana tutaj< się powtórzyła. Naprawdę nie wiem co to za klątwa spadła na mnie i Darię, aczkolwiek wpadłam wczoraj w niezłą histerię i bałam się zasnąć, więc postanowiłam nie iść spać. Teraz się z tego śmieje, ale wczoraj wyglądało to naprawdę dramatycznie. No sami pomyślcie pająk w łóżku, obok nas... po tym zdarzeniu postanowiłam, że muszę posprzątać chyba w pokoju... Oczywiście żarcik, haha. 
A zmieniając temat nadszedł czas na dodanie posta ze zdjęciami z festiwalu kolorów, o którym już piszę od jakiegoś czasu. Zdjęcia z tego wydarzenia nie należą zbytnio do udanych. Przed obiektywem, a tym bardziej gdy słyszę muzykę ruszam się jak małe dziecko, które nie potrafi ustać w miejscu na dłużej niż 5 sekund. Może to potwierdzić Daria, która prawie krzyczała na mnie, bym przestała się wreszcie wiercić. Zatem niewiele zdjęć można nazwać udanymi, aczkolwiek postanowiłam podzielić się z Wami nawet tymi "nieidealnymi", które ledwie co nadają się do publikacji.
 
Na sam koniec serdecznie chciałabym zaprosić na bloga Darii: www.minimalistyczny.blogspot.com
Oraz w końcu mogę powiedzieć Ufff.. po kilku dniowej walce z filmikiem - wygrałam i w końcu udało mi się dodać posta! Nawet nie wiecie jak się cieszę! 3majcie się ciepło i niedługo widzimy się z małą niespodzianką. :)

You Might Also Like

52 KOMENTARZE

  1. Hahhahaha, wtedy to się wyjątkowo kręciłaś :D Potwierdzam!
    + Najważniejsze, że filmik jest i działa ♥

    ReplyDelete
  2. Świetny jest ten filmik! Będzie idealną pamiątką dla was :) Nawet te nieidealne zdjęcia są idealne!
    cheeckered.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Super zdjęcia, ja polecam program Movie Studio Platinum. Ja mam windows 8, ale też na 7 powinien działać :)

    ReplyDelete
  4. o bardzo fajne wydarzenie :)

    ReplyDelete
  5. Aż się uśmiecha człowiek jak ogląda ten filmik ;)


    Zobacz idealne torebki na lato!
    http://encore4u.blogspot.com/2015/06/idealna-torebka-na-lato.html

    ReplyDelete
  6. W sobotę idę na festiwal kolorów w Lublinie! Super zdjęcia.
    LIVER MORIUM- klik!

    ReplyDelete
  7. Filmik wyszedł super, a zdjęcia mają swój urok :) ja idę na Festiwal Kolorów w Gdańsku, dopiero pod koniec wakacji :D śmieszna sprawa wyszła z tym pająkiem haha ;)
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Zdjęcia i filmik mega! Ja chyba jadę na festiwal kolorów w Katowicach i Krakowie:D

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    ReplyDelete
  9. Świetny filmik! :) Oczywiście dałam łapkę w górę :)
    Nigdy nie byłam na Festiwalu Kolorów, ale chyba w tym roku się wybiorę, w Warszawie :)
    Obserwuje bloga Darii, jest świetny :) Widzę, że ona również do mnie zagląda. Bardzo mi miło, jeśli to czyta :)

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetny filmik i zdjęcia ! :)
    Bardzo fajny i ciekawy jest twój blog :)

    bluemuffinsandroses.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Musiało być fajnie! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    ReplyDelete
  12. Świetny filmik, ja na kolor fest wybieram się jutro do Lublina :)
    Dziękuje za komentarz i obserwację :D
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ooo niespodzianka :D czekam, czekam :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. świetny film, warto było na niego czekać :)

    Brrrr, nie lubie pająków .

    ReplyDelete
  15. Ale super! Świetny filmik ;)

    ReplyDelete
  16. Ja na festiwal kolorów idę dopiero we wakacje,do Poznania :D
    bluuue-blog.blogspot.com
    Zapraszam!

    ReplyDelete
  17. Witaj jessico ciekawe, czy to twoje prawdziwe, czy takie wymyślone specjalnie pod bloga. Ja spędzam długi weekend niestety sam, ale fajnie, by było jakbyś chociaż ty się bawiła dobrze, ponieważ ktoś musi. Ogólnie to nie chce mi się już nic pisać więc, na tym zakończę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha tak, to moje prawdziwe imię :)
      I pisane przez "k".

      Delete
  18. Zazdroszczę Ci tego festiwalu :)

    ReplyDelete
  19. Normalnie Cię uwielbiam! Właśnie szukałam strony, na której mogę obejrzeć PLL, ponieważ moją ulubioną iitv zamknęli :o I wchodzę na Twojego bloga, a tu taka niespodzianka :) Dziękuje! A co do filmiku to mimo, iż jest krótki bardzo fajnie zmontowany :) U mnie w mieście ma być festiwal kolorów pod koniec wakacji. Już nie mogę się doczekać!

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, cieszę się, że pomogłam :*

      Delete
  20. ja mam Adobe Premiere Pro 5.5, ale zjada dużo pamięci i czasami się zacina, ale mimo to polecam ten program!

    ReplyDelete
  21. Miałam tam być, filmik obejrzałam jest świetny:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Bardzo fajny filmik! Ja w wakacje planuję wybrać się na taki festiwal :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Bardzo fajny film, warto było się nad nim namęczyć :-)
    Mój blog - kliknij

    ReplyDelete
  24. Swietny post! przeczytalam caly i swietne robisz fotki. + filmik tez super :))

    Zapraszam / nowy post, moze skomentujesz? ♥
    ♡ Melody's blogg ♡

    ReplyDelete
  25. O ja... następnym razem muszę koniecznie w czymś takim uczestniczyć, nie ma opcji!
    http://oleczka33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Ja mam w planach Festiwal kolorów tylko, że w Krakowie :)

    ReplyDelete
  27. Jejku, nie wiedziałam o tym festiwalu :) Muszę tam pojechać następnym razem...
    Śliczne zdjęcia i świetny filmik ^^
    Szczerze mówiąc, pierwszy raz jestem na twoim blogu i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona.
    Zaobserwowałam i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  28. Niestety nie znam żadnego programu :( Jak dla mnie super zdjęcia. Zazdroszczę ci możliwości uczestnictwa w tym festiwalu :)

    ReplyDelete
  29. Świetny filmik. Miałam jechać do Torunia wtedy ale byłam w tym czasie na YSF w Poznaniu. W sierpniu będę w Inowrocławiu i mam nadzieję że będę się bawiła tak dobrze jak Ty! :D

    Zapraszam ----> http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Naprawę super filmik! :)
    Oo na taki festiwal też bym się chętnie wybrała :3

    ReplyDelete
  31. Mój długi weekend spędziłam niestety w domu, ponieważ mam teraz wiele komplikacji w życiu i nie mam ochoty praktycznie na nic, a pogoda jest cudowna. Do Torunia miałam jechać, ale czasem los niszczy nam nasze plany.
    Filmik bardzo fajnie Ci wyszedł :) Podoba mi się :) Jesteś na prawdę wspaniałą odobą :)

    http://betterlookattheworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Niestety nie znam żadnych takich programów na Windows 7, ale mam nadzieję, że jakoś sobie poradzisz i nie zrezygnujesz z dodawania filmików.Co do zdjęć myślę, że bardzo fajnie wyszły, ponieważ są naturalne i pokazują prawdziwe emocje.
    Pozdrawiam!

    Laru Art

    ReplyDelete
  33. Też miałam jechać ale w ostatniej chwili niestety musiałam zrezygnować, sprawy osobiste :/
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. zdjęcia z festiwalu są super, a z yt i movie makarem już tak jest... nic nie zrobisz

    ReplyDelete
  35. Mnie też dawno u Ciebie nie było! :D
    Taki festiwal kolorów to super sprawa!

    ReplyDelete
  36. też wybieram się na festiwal tego typu! :)

    mogłabyś poklikać? http://czillen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Filmik bardzo ładnie wyszedł. Opłacało się spędzić przy nim tyle czasu, ponieważ będziesz miała potem pamiątkę. Szkoda, że ja nie wybrałam się na taki festiwal kolorów. Mam nadzieję, ze za rok pojadę :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Musiało być ciekawie! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    ReplyDelete
  39. Ale zazdroszczę Festiwali Kolorów! Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się na niego dotrzeć :)

    ReplyDelete
  40. Nigdy nie miałam okazji być na takim festiwalu, ale na pewno kiedyś się wybiorę:) Super zdjęcia:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Witam uważam, że festiwale są jak najbardziej ok. Ja jeżdżę, kiedy tylko mam czas, na to żeby odwiedzić oczywiście te ciekawsze festiwale. I naprawdę muszę powiedzieć, że kto jak kto, ale Polacy potrafią się naprawdę dobrze bawić.

    ReplyDelete
  42. Czekałam na ten filmik <3
    http://poleksandra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Fajnie ci wyszedł ten filmik :) Co do festiwalu to musiał być super, a jeśli chodzi o pozowanie to ja kompletnie nie umiem się rozluźnić i pozować jk dziecko :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. u mnie w mieście też ma być festiwal kolorów ale nie pamiętam kiedy, w każdym razie mam nadzieję, że się załapie:) nie obejrzałam filmu bo mi coś yt nawala:( pozdrawiam i zapraszam do mnie na pierwszy post imaginexstuff.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Chciałabym kiedyś być na takim festiwalu! :) Super filmik :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Ja również oglądam PLL, uważam, że to był najlepszy odc :) Ten serial jest cudowny, naprawdę <3
    Oglądałam całą Waszą relację z Torunia na snapie, także byłam z Wami na bieżąco. Jesteście naprawdę fajnymi osobami, miłe i sympatyczne! Chciałabym również pogratulować Ci wspaniałej akcji Jessmilia! Trzymam za Was kciuki i kibicuje :*

    pozdrawiam cieplutko,
    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Jeju zazdroszczę, sama chciałabym uczestniczyć w takim festiwalu ;D

    Lady Geelay

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*