Big Milk Yogurt - lody fit | Konkurs

Wednesday, June 17, 2015

Hej kochani! Można już śmiało powiedzieć, że jest lato. Letnia pogoda dopisuje nam już od jakiegoś czasu. Ciałka na wakacje wyćwiczone? Ogólnie czy wyobrażacie sobie lato bez lodów? Moim zdaniem to jest podstawa, ale wiele z Was odmawia sobie tej przyjemności ze względu na wysoką liczbę kalorii. Big Milk znalazł rozwiązanie z tej sytuacji, by każdy mógł cieszyć się smakiem letniego niezbędnika, jakim są lody. Co powiecie na takie, które mają zaledwie 110kcal? Niemożliwe? A jednak! Byłam ciekawa ich smaku, ponieważ są one oparte na jogurcie naturalnym. Powiem szczerze, że zakochałam się w ich delikatnej konsystencji! Mają zupełnie inny smak, niż wszystkie obecnie dostępne na rynku. Mi osobiście nie zależy na jak najmniejszej ilości kcal, ponieważ powinnam robić masę, haha, aczkolwiek uważam, że jest to naprawdę idealne rozwiązanie dla osób, które dbają o linię. 
 
 kardigan - H&M | bluzka - choies.com | spodnie - Bershka | trampki - converse


Lody znajdziemy w sklepach w dwóch smakach: Big Milk Yogurt Caramel - idealne połączenie lekko kwaskowatych lodów jogurtowych z przepysznym, słodkim sosem karmelowym, oraz Big Milk Yogurt Strawberry - równie smaczne, trendy połączenie, z delikatnym posmakiem truskawek, które zdecydowanie przypominają o sezonie letnim!
Jeżeli jeszcze ich nie próbowaliście, to koniecznie udajcie się do najbliższego sklepu! Naprawdę są przesmaczne i również tanie!

_______________________________KONKURS________________________
Na sam koniec mam dla Was mały konkurs! Do rozdania 3 koszulki z limitowanej edycji Dziedzica Pruskiego dla marki Big Milk.. Dla pierwszej oraz dwóch losowo wybranych osób, które napiszą w komentarzu: jaki smak big milka lubisz najbardziej? Faceci mają szansę, ponieważ jest wersja również męska! Nie zapomnijcie zostawić swojego e-maila w komentarzu! Buziaki dla Was! ;*

You Might Also Like

109 KOMENTARZE

  1. Uwielbiam lody big milka <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. jeszcze nie widzialam tych nowych smakow, poniewaz nigdy nie przepadalam za lodami na patyku, ale 110kcal? na pewno sprobuje :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  3. Mój ulubiony smak Big Milka to lody śmietankowe w polewie truskawkowej, uwielbiam!
    matrelsy@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Mój ulubiony smak Big Milka to Cookie ♥♥♥
    Kocham ♥
    Masz świetnego bloga, uwielbiam cię czytać!
    Świetne zdjęcia i gratuluję współpracy z Big Milk ^^
    email: julka.golab@wp.pl
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  5. Najbardziej lubię big milki w polewie toffi, pewnie dlatego, że lubię wszystko co ma w sobie toffi haha!
    Genialny makijaż! Pozdrawiam gorąco! :)
    loneelygirlx3@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Mój ulubiony smak big milka to czekoladowy;*

    ReplyDelete
  7. Zdecydowanie uwielbiam wszystko co karmelowe zatem uwielbiam nowe yogurt carmel oraz big milk toffi <3
    pizamka94@wp.pl

    ReplyDelete
  8. ja najbardziej lubie karmelowe :)
    marta.lubojanska@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Mmm, muszę ich spróbować :D

    miiszka.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam Big Milk Fruit :3
    sylwiab98@gmail.com

    ReplyDelete
  11. jadłam i uważam, ze są naprawdę bardzo dobre ;)

    ReplyDelete
  12. Mój ulubiony smak big milka to czekoladowy;* e-mail: nhubscher@wp.pl wcześniej zapomniałam ;/

    ReplyDelete
  13. Moim ulubionym smakiem Big Milka jest truskawkowy, ten polany sorbetem. Bardzo dobrze smakuje i orzeźwia! :)

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Big Milk Yogurt Caramel :)

    wikusiafiutak@interia.pl

    ReplyDelete
  15. Najbardziej lubię Big Milka - Stracciatella :) Z tych jogurtowych jadłam tylko Caramel i bardzo mi smakował. Śliczny makijaż :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam te lody, jednak bardziej lubię ten truskawkowy :D
    Świetne zdjęcia! :*

    Mój blog, zapraszam-kliknij :D

    ReplyDelete
  17. Mój ulubiony smak big milka to toffi <3
    e-mail: juleczka_ko3@wp.pl

    ReplyDelete
  18. Ja najbardziej lubię Big Milk Yogurt Strawberry.
    Mają przepyszny, truskawkowy smak. Jak je jem to od razu kojarzy mi się z latem! :D
    Mój email: martynajus10@gmail.com
    Tak w ogóle to świetny post :)
    Piękny makijaż :3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. karmelowy ;)

    montagne@wp.pl

    ReplyDelete
  20. Straciatella, martul017@gmail.com

    ReplyDelete
  21. Big Milk Yogurt Carame zdecydowanie ! <3

    ReplyDelete
  22. Lody najlepsze! ♥ Muszę wypróbować tych nowości :3

    Zapraszam na rozdanie - dużo nagród, 4 zwycięzców!
    ROZDANIE (KLIKNIJ TUTAJ)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    ReplyDelete
  23. Mój ulubiony smak bigmilka to Big Trio <3 mniaam :)

    email: patrycjagoluszka@interia.pl
    (chyba jestem pierwsza :D )

    ReplyDelete
  24. mój ulubiony smak big milka to Big Trio <3 mniaaam :P

    email : patrycjagoluszka@interia.pl
    (chyba jestem pierwsza :D )

    ReplyDelete
  25. mój ulubiony smak big milka to Big Trio <3 mniaaam :P

    email : patrycjagoluszka@interia.pl
    (chyba jestem pierwsza :D )

    ReplyDelete
  26. Nie jadłam tych lodów, ale wyglądają bardzo ciekawie :)
    _________
    BLOG

    ReplyDelete
  27. mój ulubiony smak big milka to Big Trio <3 mniaaam :P

    email : patrycjagoluszka@interia.pl
    (chyba jestem pierwsza :D )

    ReplyDelete
  28. Do konkursu: Najbardziej lubię smak karmelowy i śmietankowy! Są to moim zdaniem najlepsze lody! A wy dodatku te nowości! *. *
    mail: oliviabukowska@gmail.com

    Świetny jest twój blog, zdjęcia masz super i stylizacje również!

    ReplyDelete
  29. Super wpis, muszę koniecznie wypróbować te nowe smaki, tym bardziej, że mają tak mało kcal :)

    Bardzo proszę o kliknięcie w linki pod ostatnim wpisem :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    ReplyDelete
  30. Ja najbardziej lubię Big Milk Fruit <3 A tych z twojego postu jeszcze nie próbowałam, ale chętnie to w najbliższym czasie uczynię :)
    martysiuuu@gmail.com

    http://m-artyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Kocham smak Yogurt strawberry <3
    asiabredlak@wp.pl

    ReplyDelete
  32. Najbardziej lubię śmietankowego big milka. :)
    Świetne zdjęcia !
    mondialeenblanc.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Jadłam Big Milka Yogurt Carmel, ale nie sądziłam, że ma on tak mało kcal! Chociaż mi i tak to nie robi różnicy ;)
    Jeśli chodzi o konkurs to mój ulubiony smak Big Milka to Big Milk Trio :)
    Mój mail: justadream9829@gmail.com

    Happiness Blog

    ReplyDelete
  34. śmietanka najlepsza :)
    kaja350@vp.pl

    ReplyDelete
  35. Zdecydowanie najbardziej lubie ten podstawowy :)

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  36. Ale mi narobiłaś smaka na tego karmelowego haha :) mój ulubiony jest chyba w owocowej polewie ;)
    viamartyna@gmail.com
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Uwielbiam śmietankowego Big Milka
    modeldrink@wp.pl

    Tych jeszcze nie jadłam, ale spróbuje truskawkowego jak wyzdrowieje :-)

    ReplyDelete
  38. oooo! w końcu lody dla mnie :D
    piękny makijaż :)

    ReplyDelete
  39. ale masz piękny makijaż :) ja najbardziej lubię yoghurt strawberry ;) asziaa@onet.eu
    asziaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Mi najbardziej z wszystkich smaków lodów smakuje Big Milk Toffi <3

    zycie.blogera@gmail.com

    ReplyDelete
  41. Też jadłam te lody i są pyszne :)
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Nie jadlam jeszcze tego smaku ale jednak moim ulubieńcem jest straciatella.Jest on pyszny moglabym go jesc normalnie lyzka bez końca haha
    http://official-patty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Nie wyobrażam sobie lata i wakacji bez lodów, nawet gdybym była na diecie itd to na pewno lodów bym sobie nie odmawiała! :)
    Najczęściej jem zwykłe, śmietankowe Big Milki, ale lubię też te w polewie truskawkowej i czekoladowej. Pyszota!
    asinka333@gmail.com

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Uwielbiam jeść lody . Na pewno i tych sprobuje.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Lody Big Milk są moimi ulubionymi. Każdy ich smak zaspokoi moje kubki smakowe ^^
    Poprosiłaś mnie, abym napisała ile czekałam na paczkę z firmy Soufeel. No więc na paczuszkę czekałam dokładnie 12 dni. Jestem bardzo ciekawa jakie Ty charms'y wybrałaś. Już czekam z niecierpliwością na post :)

    Pozdrawiam
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Karmelowe lody są zdecydowanie najlepsze i jest to mój ulubiony smak Big Milka. ;)
    green0floor0@wp.pl

    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Zdecydowanie big milk śmietankowy z polewą czekoladową. <3

    gabi131b@gmail.com

    ReplyDelete
  48. Kocham te lody. <3
    Zapraszam do mnie! :)
    http://books-filmsreviews.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. AnonymousJune 18, 2015

    big milk trio :)
    martynaxoxo@interia.eu

    ReplyDelete
  50. Widziałam ostatnio te lody ale nie zwróciłam na nie uwagi, gdybym wiedziała, że mają tylko tyle kalorii od razu bym je wzięła!
    A ja uwielbiam te lody, w polewie truskawkowej. Uwielbiam tą różową osłonkę lodów śmietankowych i żałuję, że całe lody nie są w jej smaku bo polewa szybko się kończy <3
    wiska-wiskaa@o2.pl

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  51. Mój ulubiony smak to Big Milk Yogurt Strawberry :D
    Jest niezwykle smaczny, chociaż też bardzo lubię o smaku karmelowym. :)
    Świetny post i super zdjęcia ♥
    e-mail: rikaa554@onet.pl

    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. ja najbardziej lubię śmietankowe na które mówię : klasyczne big milki <3
    karolina.goral@op.pl

    ReplyDelete
  53. Mój ulubiony smak big milka to te oblane polewą karmelową. Kocham karmel i wszystko co z nim związane ♥
    Email : juliadylicka@onet.pl
    Piękne zdjęcia ♥

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – Nowy Post KLIK ✿

    ReplyDelete
  54. 110 kcal ? idealnie :D muszę spróbować tych smaków ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Big Milk zawsze miał dobrej jakości lody :D

    blekitnypamietnik.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Niezwykle inspirujący blog! Warto tutaj zaglądać. Pozdrawiam serdecznie, Oliwia Mrozowicz.

    ReplyDelete
  57. Straciatella najlepsze! karmarber@wp.pl

    ReplyDelete
  58. Na pewno spróbuje :). Pozdrawiam!

    + lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. prześwietne zdjęcia!!! :) i jaki cudowny makijaż ♥ :)

    ReplyDelete
  60. Koniecznie muszę je wypróbować!

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Bardzo lubię Big Milki, ale tych o których pisałaś jeszcze nie próbowałam! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  62. Jadłam truskawkowe - mniam!

    ReplyDelete
  63. Jak na mój gust oczy trochę za mocne. :)

    ReplyDelete
  64. Tych big-milków jeszcze nie jadłam, więc nie będę się na ich temat wypowiadać.
    Uwielbiam Big Milka Fruit. Ta pyszna owocowa polewa!
    lothina.g@gmail.com

    http://claudine-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Big milk fruit!
    Julia_grela@wp.pl

    ReplyDelete
  66. Mój ulubiony smak big milka to od zawsze była klasyka, po prostu śmietankowa kostka ;D I ta ciekawość czy będzie wygrany patyczek ^^ Tych jeszcze nie próbowałam, ale jestem wielbicielką jogurtu naturalnego w każdej postaci, więc spróbuje :D

    Zapraszam do siebie
    http://granatowedrzwi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Koniecznie muszę spróbować tych nowych smaków! :)

    Milena Blog - klik

    ReplyDelete
  68. Big milki jem w każdy dzień! A najbardziej lubię chyba nugatowego i jogurtowo-truskawkowego:) Masz przepiękny makijaż na tych zdjęciach!

    Pozdrawiamy:*
    ♡Twins life - kliik ♡

    ReplyDelete
  69. ooo bigmilk ; oooo


    Zapraszam do mnie na bloga ! Przepis na słodko ale zdrowo :)
    www.konieczkoo.blogspot.com :*

    ReplyDelete
  70. Nie jadłam jeszcze tych, ale ogólnie nie jem Big Milków :D.
    ania-ania3.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Super lody! Nie mogę doczekać się ich spróbować, ponieważ są świetną alternatywą dla osób, które dbają o linię! *.* Pzdr x

    P.S. Zapraszam bardzo serdecznie na http://angegar-blog.blogspot.com/ - na blogu łączę tematykę sportu oraz mody, tak więc nie zabraknie stylizacji, motywacji do ćwiczeń, comiesięcznych podsumowań moich efektów, postów na temat diety, przepisów, podróży! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś wpadła :)

    ReplyDelete
  72. hmm tego sie nie spodziewalam xd ale ciekawe, az chyba sobie takie zjem

    ♥zapraszam do mnie na relacje z koncertu Ariany www.magdauke.blogspot.com i do obs♥

    ReplyDelete
  73. Muszę ich spróbować, z pewnością ci, którzy dbają o linię są zadowoleni :)

    lukrove.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. AnonymousJune 23, 2015

    Te lody są przepyszne! Najbardziej smakuje mi Big Milk Yogurt Caramel, poniewaz daje orzeźwienie jak i zarówno delikatny, słodki posmak karmelu. Polecam :)
    angelika.soczynska@gmail.com

    ReplyDelete
  75. Ciekawy blog prowadzony z pomysłem - gratulujemy ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK


    Pozdrawiamy i przesyłamy

    KOD RABATOWY: 10off
    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    ReplyDelete
  76. Właśnie ostatnio często widuję te lody, ale jeszcze nie miałam okazji ich spróbować :D Mogą być serio pyszne :3
    Haha, zgadzam się, że Ty to powinnaś robić masę chudzinko! :*
    Świetne zdjęcia, piękny masz makijaż *.*

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Jeszcze ich nie jadłem, ale na pewno spróbuję bo lubię próbować wszystkie nowości. A jeszcze jak czytam, że 110 kalorii tylko, to już w ogóle, a to akurat dla mnie jest istotne, bo kto powiedział, że facet też nie może dbać o linie ani patrzeć na kalorie ;p Także spróbować na pewno spróbuję, bo dobre są lody od Algidy.

    ReplyDelete
  78. Big Milk Yogurt Truskawkowy! Letni must have

    ReplyDelete
  79. Super zdjęcia i ogólnie post ! <3
    Moim ulubionym Big-Milkiem jest Jogurtowo - truskawkowy <3 , uwielbiam bo truskawki są pyychaa :D więc i truskawkowy jest pyszny :)) Mega masz makijaż ! :)
    e-mail: magda234560@wp.pl

    Mój blog-littlecookes94

    ReplyDelete
  80. Nie jadłam jeszcze tych lodów. ;)
    roxannee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. ja najbardziej lubię śmietankowe hahah
    sylwia852@onet.pl

    ReplyDelete
  82. Mmm.. ja nie jadłam tych lodów, szczerze mówiąc nie za bardzo lubię lodów śmietankowych :))
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  83. Nie udało mi się jeszcze spróbować tych lodów ale wyglądają smacznie! :3
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  84. Jak ja lubię looody ^^ Faktycznie, bez nich lato można powiedzieć, że nie było by latem ;) Ja dotąd robiłam sama lody bo te sklepowe były dość kaloryczne (oczywiście pomijam te wodne sorbety bo to się lodem nazywać nie powinno ;)), ale skoro ktoś wreszcie pomyślał o dbających o linię to ja się skuszę ;)

    ReplyDelete
  85. Ja uwielbiam wszystkie :) cudownie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  86. Najlepszy smak moim zdaniem to straciatella i ten trzy-smakowy haha<3
    śliczna Jess <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  87. Najbardziej lubię lody z polewą Toffi, ale również lubię te jogurtowo-truskawkowe. justibartnik@poczta.fm

    ReplyDelete
  88. Lody idealne dla mnie, niestety dieta to mój obowiązek ze względów zdrowotnych, kalorie też odgrywają ważna rolę, także te lody to świetny pomysł :)

    Zapraszam wszystkich directioners/fanów i po prostu osoby zainteresowane na moją "relację" z koncertu One Direction:
    http://dagmarastyles.blogspot.com/2015/06/koncert-one-direction-co-u-mnie.html

    ReplyDelete
  89. Świetny makijaż :* Kocham te lody :D

    http://agnieszkaboczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  90. Moje ulubione Big Milki to na 109% najzwyklejsze śmietankowe bez polewy:) a na drugim miejscu śmietankowe w czekowalodej polewie:) mmmm pycha
    Zapraszam do mnie:* buziaki
    Kiniasse.blogspot.com

    ReplyDelete
  91. Zakochałam się w Twoim makijażu. Co do lodów to jeszcze ich nie jadłam ale spróbuje. Pozdrawiam i zapraszam http://helloxnotxtoxbreakk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  92. Ja uwielbiam jogurtowych z carmelem <3
    Świetnie wyglądasz, jak zawsze zdjęcia są cudowne. Śliczny makijaż :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  93. Mój ulubiony smak Big Milka to śmietankowy w polewie czekoladowej <3
    Świetne zdjęcia :]
    Bardzo ładny makijaż :*

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/2015/06/dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w poście z dresslink? To dla mnie bardzo ważne :*

    ReplyDelete
  94. Zapomniałam:
    E-mail: wiki.bloggs@gmail.com

    ReplyDelete
  95. Bardzo ciekawie piszesz :) Szczerze muszę Ci to przyznac, posiadasz prawdziwy talent, troszkę Ci go zazdroszczę, sam chcialbym potrafic tak dobrze jak Ty pisac, jednak troszkę mi do tego brakuje :) Ale mam nadzieje, ze za kilka lat dorównam Twojemu obecnemu poziomowi :) Pozdrawiam serdecznie i ciepło w te chłodne, zimowe dni :P

    ReplyDelete
  96. Jadłam już karmelowe i muszę przyznać, że są przepyszne! Ale niestety wręcz nie znoszę truskawek, więc raczej się nie przemogę do truskawkowych :|
    Śliczne zdjęcia! Nie mogę się napatrzeć na Twoje oczy :D
    http://herbacianeherbatniki.blogspot.com/2015/07/yoghurt.html
    ~A

    ReplyDelete
  97. Witaj :) Muszę Ci przyznac, ze posiadasz naprawdę niezmiernie wielki talent do pisania :p Wiem cos o tym, ponieważ sam kiedys zarabialem piszac, no i szczerze powiem, ze nie jest to latwy kawalek chleba, szczegolnie, gdy nie jest się zbyt utalentowanym pod tym wzgledem, na szczescie Ty to masz, brzydko piszac, „zalatwione”, hehe :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  98. Chyba skuszę się na big milka karmelowego :D

    http://alieever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  99. Próbowałam truskawkowych i przyznam, że całkiem smaczne. Super blog ! :]

    U mnie KONKURS, w którym KAŻDY WYGRYWA. Zapraszam serdecznie :]
    http://by-yolo.blogspot.com/2015/07/konkurs.html

    ReplyDelete
  100. Witaj :) Jestem naprawdę pod bardzo wielkim wrazeniem Twojego pisarskiego kunsztu :) Posiadasz ogromny talent i jestem wrecz Ci wdzieczny za to, ze postanowiles kiedys, ze będziesz udostepnial te teksty publicznie Rzadko kiedy cos komentuje, szczegolnie, jeśli idzie o wychwalanie kogoś, Ciebie po prostu nie można nie pochwalic, hehe :) Pozdrawiam i z niecierpliwoscia czekam na kolejny wpis :)

    ReplyDelete
  101. świetne zdj <3
    zapraszam do mnie http://ka3iafashion.blogspot.com/ jeśli ci się spodoba zaobserwuj, a się odwdzięczę ;)

    ReplyDelete
  102. Taką każdy by chciał

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*