Bezstroskie lata - dzieciństwo

Monday, June 01, 2015

Hej wszystkim! Chciałam dzisiaj wpaść do Was z postem z festiwalu kolorów, aczkolwiek uznałam, że może on jeszcze chwilkę poczekać. Najpierw chcę podzielić się z Wami zdjęciami typowo "od kuchni", czyli selfie, głupie miny itp. Niestety z dnia pierwszego nie zapisały się nasze zdjęcia, które wraz z Darią robiłyśmy przez snapchata, więc wszystko niestety stracone. Ale mówi się trudno! Jeszcze nie raz będziemy miały okazję to nadrobić. 

Dzisiaj jest dzień dziecka i z tej okazji chciałabym złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia, aby spełniły się Wasze najskrytsze marzenia. Pamiętajcie by dążyć do wyznaczonych sobie celów i nigdy się nie poddawać i nie zapomnijcie - dla naszych kochanych mam, zawsze pozostaniemy dziećmi. W tym dniu nie prezent jest najważniejszy. Z biegiem czasu prezenty według mnie tracą swoją wartość i zaczyna się dostrzegać inne aspekty.  Przez to trzeba po prostu przejść. Wiadomo, że dla dziecka prezent to coś super świetnego, natomiast później znikają różowe okulary i zaczynamy dzielić świat na czarny i biały i odkrywać rzeczy ważne i ważniejsze. Dzieciństwo według mojego słowniczka, oznacza najlepsze, beztroskie lata swojego życia, kiedy największym zmartwieniem było, by nie spóźnić się na bajkę. Wiem, że nie każdy miał kolorowe dzieciństwo i przypadki są różne, często przykre i nieprawdopodobne, o których się nie mówi głośno. Jeśli jesteś jedną z tych osób, wiedz że może i Twoje dzieciństwo zostało w pewien sposób zmarnowane, ale pech nie trwa wiecznie i jeszcze będziesz bardzo szczęśliwą, najszczęśliwszą osobą na ziemi, obiecuję.
Zawsze chciałam pomagać ludziom. Wiem, że często mówię o pomocy i przepraszam, ale chcę Was w ten sposób zachęcić, byście zaczęli myśleć również o innych. Rozumiem, że nasze własne życie jest najważniejsze, ale jeśli robi się coś dobrego, szczęście do nas wraca. Pomagając staniecie się szczęśliwszymi ludźmi. Nie mówię o takiej pomocy przelewania co chwilę sporawych kwot na akcje charytatywne, ale otwórzcie oczy i zobaczcie, że codziennie idąc do pracy, wracając ze szkoły znajdzie się jakaś osoba, której małym gestem można pomóc. Często mamy dużo czasu, a widząc schorowaną starszą panią z wielkimi i ciężkimi siatami, przechodzimy koło niej obojętnie. Albo gdy komuś coś wypadnie np. szalik, rękawiczka, słuchawki. Dlaczego nie możecie się schylić i pobiec za tą osobą? No właśnie moi drodzy.. chcieć to móc. Tak małymi uczynkami możecie poprawić swoje i czyjeś samopoczucie. Tak samo jeśli chodzi o uśmiech, o którym już wspominałam w pewnym poście. Nie bójcie się uśmiechnąć do nieznajomych, może to być najmilsza część dnia tej osoby, a jeśli ktoś okaże się gburem, to mówi się trudno. :)
A na sam koniec chcę Wam polecić dwa świetne filmy, które ostatnio oglądałam. "Search Party" - jest to komedia, w stylu "Kac Vegas" i naprawdę pomimo, iż oglądałam go, gdy byłam śpiąca i ledwie siedziałam, mega mnie rozbawił i naprawdę jest super komedią na gorsze samopoczucie. Drugim filmem jest "The Duff". Ten film natomiast skierowany jest do typowo nastoletniej publiczności. Porównałabym go do filmu "LOL", ponieważ jest równie lekki, fajnie się ogląda a ponadto jest w pewien sposób lekcją dla naszego młodego, internetowego pokolenia. Postanowiłam napisać o filmach, ponieważ ja sama często głowię się "Co by tu obejrzeć?", a najlepiej jest wybrać coś za poleceniem. Mam nadzieję, że ktoś z Was skorzysta z moich propozycji. 3majcie się, buziaki. :*

You Might Also Like

36 KOMENTARZE

  1. iekuje za zyczona i wzajemnie ♥ Niestety duzo osob za pomoc zadaja wynagrodzenia, ale najlepsza zaplata jest usmiech drugiej osoby :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam film "LOL", więc z chęcią obejrzę ten drugi! :) Świetny mix, haha! od razu polubiłam Darię :)
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    ReplyDelete
  3. Dziękuję za życzenia i nawzajem :* też uważam, że takie drobnostki mogą poprawić humor :) super zdjęcia, dzisiaj muszę obejrzeć "The DUFF", bo już od dawna czekałam aż będzie w internecie :D
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Czasy się zmieniły, teraz ludzie myślą tylko o swoją za przeproszeniem dupą, żeby sobie nawciskać dobroci, nie patrzą na innych . To jest przykre :< Dzięki za życzenia :*
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Masz rację, ja często łapię się na tym, że śmieję się z koleżanką, a gdy przenoszę wzrok na ludzi to od razu uśmiech znika, jakbym bała się ich reakcji :( Muszę to zmienić, a twój post bardzo mnie zmotywował!

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  6. AnonymousJune 01, 2015

    https://m.facebook.com/pages/Czas-na-Film/494271727377840?fref=nf


    Nie wiesz co obejrzeć ? Zapraszam :)

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam pomagać ludziom! :) Teraz znalazłyśmy sobie z przyjaciółką nowe zajęcie. Co przerwę chodzimy do biblioteki szkolnej i pomagamy starszej Pani bibliotekarce układać książki. Mały uczynek, a naprawdę jestem z tego powodu szczęśliwa. Teraz mam zamiar zapisać się na wolontariat :)

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Jak pięknie napisałaś! Świetna z ciebie dziewczyna.

    ReplyDelete
  9. Dziękuje kochana za obserwację!
    Zapraszam na post o festiwalu kolorów w Toruniu!
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2015/06/colourful-festiwal-kolorow.html

    ReplyDelete
  10. Wasze spotkanie z Darią śledziłam cały czas na snapie :) Fajnie, że poleciłaś jakieś filmy, bo ja często nie wiem co obejrzeć :D

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Chętnie bym wróciła do dzieciństwa 😊
    Super zdjęcia , się ubawiłyście

    ReplyDelete
  12. miło,ze robisz coś dla innych, takich ludzi jest niewiele! :)

    jeśli masz ochotę zapraszam na whiteeandblack.blogspot.com
    lumpeksowe łowy i przepisy :)

    ReplyDelete
  13. Ciekawa jestem tych filmów.
    Świetny mix zdjęciowy ♡

    your-imaginatio-n.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. AnonymousJune 02, 2015

    Genialne zdjęcia, super, że wróciłaś.

    ReplyDelete
  15. Jess pokomentuj ludzią blogi to będą wiedzieć, że znowu normalnie blogujesz i będzie dużo komentarzy :)

    ReplyDelete
  16. O fajny mix zdjęć,musze obejrzeć te filmy :)

    ReplyDelete
  17. Ja wstydzę się obcych ludzi, chyba nie miałabym odwagi uśmiechnąć się do kogoś tak po prostu ;/

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    ReplyDelete
  18. zapraszam do wzajemnej obserwacji i na mojego blogspota :)
    http://ordinaryarsonist.blogspot.com
    pozdrawiam,
    D.

    ReplyDelete
  19. Super zdjęcia ;)
    http://jullia2452.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. właśnie , też lubię pomagać innym ;*
    http://kasiakinga19.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. wow! jestem totalnie oczarowana twoim blogiem! jest naprawde super, swietnie piszesz, twoje wpisy sa ciekawe i wciagajace :) na pewno bede sledzic Twoja działalność tutaj! :)

    zapraszam też do mnie, jeśli tylko będziesz miała ochotę. :)
    www.morethanwordsoffc.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. AnonymousJune 03, 2015

    Ślicznie :)

    ReplyDelete
  23. Świetne zdjęcia :)
    http://nastriala.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Uśmiech - niby nic, a tak wiele potrafi zdziałać :) Świetne zdjęcia!

    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Fajnie jest być dzieckiem, zero problemów, zmartwień...szkoda, że to tak szybko przemija :(
    Świetne zdjęcia, widać jaka jesteś sympatyczna ♥

    Zapraszam do mnie :)
    another-view-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Pozytywne zdjęcia! A filmy od razu dopisuję do mojej listy "Do obejrzenia". Wszystko będę oglądać na wakacje, szalona :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ja już nie raz uśmiechnęłam się do obcego :)
    cheeckered.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Świetne zdjęcia, takie pozytywne! :D
    Oglądałam snapy z twojego dnia tam, hah :)
    Super post :*

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    ReplyDelete
  29. Zdjęcia- jak najbardziej pozytywne :)
    Staram się odwzajemniać uśmiech, nawet jeśli danej osoby nie znam :D
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Uwielbiam wspominać dzieciństwo! To był wspaniały czas :-)

    ReplyDelete
  31. Dzieciństwo to najlepszy okres w życiu człowieka. <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. AnonymousJune 04, 2015

    Kiedy kolejny post ?

    ReplyDelete
  33. czasami bym chciała wrócić do dzieciństwa
    panialeksandria.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Wprawdzie od czasów dzieciństwa ładnych parę lat już mi upłynęło, ale cały czas mam w sercu cząstkę dziecka i bardzo się z tego powodu cieszę, dobrze jest w sobie ją zachować w doroslym życiu, kiedy nie jest już tak łatwo i prosto. Fajnie, że lubisz pomagać, zaszczepiaj to w młodych ludziach bo niestety oni coraz mniej pomagają. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  35. Świetne zdjęcia! Pozdrawiam :)
    Zapraszam serdecznie http://mylifemyfriendlove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. http://klauddfashion.blogspot.com/
    zapraszam:)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*