Youtube od kuchni | Spotkanie dla Was

Saturday, May 16, 2015

Tove Lo - Talking Body (Gryffin Remix) 
Cześć kochani! Nowa notka po 3 dniach? Wow, to na tym blogu jest naprawdę nowość patrząc na ostatnie miesiące. Na samym początku spytam jak u Was? Jak rozpoczęliście weekend? Mój jest jak zwykle "szalony". Spędzam go niemalże standardowo - w łóżku. Jeśli ktoś z Was śledzi akcję "Jessmilia" mógł zauważyć filmik, który wstawiłam. Powiem szczerze, że nie jestem zadowolona z efektu, ponieważ nagrywałam go spontanicznie, ale jeśli jesteście ciekawi, zapraszam na kanał - Jessmilia. Po nagraniu filmiku, doceniłam wszystkich youtuberów. Od kuchni wygląda to zupełnie inaczej. Montaż jest niesamowicie czasochłonny i ja osobiście nad swoim filmikiem siedziałam 7h, pomimo że nie był to żaden filmik typu "My morning routine", bo przy tego typu filmiku bym chyba skonała, haha. Zakupując lepszy sprzęt chciałam zacząć swoją przygodę z youtubem, aczkolwiek mam bardzo wysokie wymagania. Posiadam najsłabszy, z najsłabszych program do obróbki zdjęć, który mnie bardzo ogranicza. Mam milion pomysłów na minutę, aczkolwiek brakuje też doświadczonego operatora kamery. Wszystko od kuchni jest o wiele bardziej skomplikowane. Nie jestem osobą, która łatwo się poddaje, aczkolwiek w tym przypadku jestem w totalnej kropce. Zobaczymy jeszcze! Może coś jeszcze z moich planów wyjdzie.
W pigułce chciałabym również poruszyć temat dotyczący ogólnie wakacji. Nie wiem czy wiecie, ale razem z dziewczynami  z akcji Jessmilia, chciałyśmy zrobić spotkanie dla naszych czytelników, które miałoby miejsce najprawdopodobniej w Poznaniu. Chciałabym wstępnie dowiedzieć się, czy jest ktoś na takie spotkanie chętny? Być może nie tylko nasza siódemka, ale i inne blogerki dołączyłyby, a Wy - drodzy czytelnicy, mielibyście okazje spotkać się z nami wszystkimi na raz. Koniecznie dajcie znać w komentarzach! Kontynuując temat wakacji.. w tym roku planuję zrobić mały trip po Polsce. Nie wiem czy nie wspominałam o tym już na blogu. W wakacje 2015 chciałabym skupić się na naszej pięknej Polsce i odwiedzić kilka miejsc. Wybór zależny jest od tego, gdzie akurat mieszkają moi znajomi. Na pewno będzie to Łódź i Gorzów Wielkopolski, może Kraków! Oczywiście myślę o Was i podczas pobytu dałabym Wam znać, gdzie możecie mnie spotkać. Jak wiecie integracja z czytelnikami jest dla mnie bardzo ważna i kontakt z Wami od samego początku stawiam na pierwszym miejscu. Nie ma to jak zobaczyć i przytulić swojego czytelnika. Naprawdę cudowne uczucie! 
 To jak? Ktoś chętny?! :)
 
 Marynarka - sheinside.com | Łańcuszek - Mamy | Top - H&M | Spodnie - Zara | Slip on - elilu.pl

3majcie się cieplutko! Życzę miłego weekendu. Do napisania! ♥

You Might Also Like

43 KOMENTARZE

  1. Ale się cieszę, że wracasz z częstymi postami ;) Już pisałam to kilka razy w komentarzu, ale mogę to powtórzyć jeszcze raz : tworzysz innego bloga niż inne dziewczyny. Wydaje mi się, że jesteś bardzo szczera i opowiadasz nam co prawdziwie czujesz nie siląc się by tylko pokazać jakie masz cudowne życie. Z chęcią bym się wybrała na jakieś spotkanie z Tobą, ale niestety Poznań to troszkę daleko jak dla mnie ;/ Może kiedyś będziesz w Zakopanym lub Krakowie. Czekam ;)

    Zapraszam do mnie. Staram się tworzyć bloga o książkach, muzyce, filmach no i oczywiście o mnie ;)
    viss-vitalis.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. AnonymousMay 16, 2015

    Jeśli byłby to Kraków, to na pewno skorzystałabym z okazji, gdyż jesteś moją najulubieńszą bloggerką i jestem z Tobą od samych początków! ;)

    ReplyDelete
  3. Prześliczne zdjęcia ! Ja z wielką przyjemnością przyszła bym na to spotkanie , ale niestety trochę za daleko :(

    barry-lives.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Piękne zdjęcia, pomysł ze spotkaniem bardzo dobry, lecz mam za daleko :/

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Super zdjęcia! chętnie bym pojechała na takie spotkanie, bo uwielbiam Wasze blogi, ale od Gdańska mam kawałek drogi :((
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. szkoda, że mam tak daleko do Poznania :)

    ReplyDelete
  7. Jaki sliczny outfit! <3
    Super!
    Obserwuje i wpadam czesto ;-)

    ReplyDelete
  8. AnonymousMay 16, 2015

    jaki sprzęt kupiłaś ?

    ReplyDelete
  9. Spotkanie z Wami w Poznaniu to bardzo dobry pomysł, na pewno przyjdę :)

    ReplyDelete
  10. Poznań od Warszawy tak daleko :( A chciałabym się z Wami spotkać :/ Jeśli chodzi o mój weekend to spędziłam go na Farmie Iluzji, jest ona opisana u mnie na blogu, bardzo obszernie :)

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Cudowne zdjęcia! Bardzo się cieszę, że w końcu do nas wracasz :)
    juneandjuly-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Czekam na informacje o pobycie w Warszawie :-)

    Może zrób ankietę , z jakich okolic są Twoi czytelnicy .

    ReplyDelete
  13. Jesteś moją ulubioną blogerką,uwielbiam Cię i chciałabym Cię spotkać, ale niestety mam bardzo daleko </3

    dagmarastyles.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Spotkanie niestety daleko ode mnie.
    Super, że wracasz do nas! ♥

    ReplyDelete
  15. Piękne zdjècia i cudowne buty ! ;)

    ReplyDelete
  16. Świetne zdjęcia :) Chętnie bym się wybrała na spotkanie z Wami, ale niestety to nie moje okolice :(

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Eh... Ja mam troszkę daleko, wolałabym we wrocławiu. :/

    ReplyDelete
  18. Swietne buty <3 Z wielką przyjemnością przyszłabym na te spotkanie ale mieszkam na drugim końcu Polski :(

    Zapraszam również do mnie:http://bezgwiezdne-niebo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Szkoda, że tak daleko :-)
    www.pamietnik-any.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Jeśli chodzi o rozpoczęcie przygody z youtubem to znajdziesz operatora kamery, na pewno :) A co do spotkania to w Poznaniu bardzo chętnie , dość blisko jest więc mogłabym wpaść. Miłoby było zobaczyć Was wszystkie na raz . A co do tego tripu po Polsce to również super pomysł.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  22. AnonymousMay 18, 2015

    O tak! Mam do Poznania blisko, więc chętnie Was odwiedzę! :*
    A tak apropos to jaki kupiłaś sprzęt bo robi naprawdę bardzo ładne zdj. :D
    Pozdrawiam i buuuziaki :*

    ReplyDelete
  23. W Krakowie! :D Jesteś prześliczna! bardzo nam się spodobał twój filmik na waszym kanale :)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    ReplyDelete
  24. Zaraz zobaczę filmik, zdjęcia są super !

    ReplyDelete
  25. AnonymousMay 21, 2015

    mnie nie chciałas przytulic :(?

    ReplyDelete
  26. Filmiki niestety pochłaniają dużo czasu..
    Co do spotkania, to trochę daleko mam do tych wymienionych miejsc, ale z wielką przyjemnością Przyszła bym na spotkanie :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ależ masz piękne, duże oczy <3

    Chcesz wiedzieć jak odróżnić oryginalną markową torebkę od podróbki?
    http://encore4u.blogspot.com/2015/05/jak-kupic-oryginalna-torebke.html

    ReplyDelete
  28. Ładnie wyglądasz, fajne zdjęcia :)!

    ReplyDelete
  29. Jesteś śliczna i masz bardzo kreatywne zdjęcia! :)
    Zapraszam do siebie, najnowsza notka o włosach.
    http://be-another-and-yourself.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Byłabym baaardzo chętna na takie spotkania, a tym bardziej, że jest to w moim kochanym Poznaniu, lecz niestety nie dam rady dojechać z lubelskiego :(

    Świetne zdjęcia!

    http://www.laruart.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Wyglądasz pięknie jak zawsze!

    Zapraszam do siebie
    another-view-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Czesc :) Twoje wpisy są naprawdę swietne :) Masz ogromny talent do pisania, tylko Ci go pozazdroscic, hehe :) dawno nie czytalem nic tak dobrego :) Chylę czoła przed mistrzem, mam nadzieje, ze pisac będziesz jeszcze dlugo :) Bo naprawdę wielka strata byłoby, gdyby ten blog został zamkniety :)

    ReplyDelete
  33. masz śliczne włosy *.*

    http://cocollins.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Cieszę się że znów z nami jesteś!
    Co do wakacji, gdybyś pojawiła się na meet upie w Krakowie, 8 sierpnia, chyba oszalałabym z radości! :) ♥

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*