Wypad do Torunia

Saturday, May 30, 2015


Hejka kochani! Zbliża się godzina 2 w nocy, z resztkami sił. Wpadam do Was z obiecanym na snapchacie postem. Byliście dzisiaj (wczoraj) ze mną na Jessmili? Ten piątek moim zdaniem należał zdecydowanie do udanych, a dzielenie się moim dniem z Wami, to czysta przyjemność. Cieszę się, że tak pozytywnie to odebraliście. Uwielbiam snapchata. Dzięki niemu możecie naprawdę zobaczyć czyjeś życie "od kuchni". Moim zdaniem to świetna forma komunikacji. Co prawda jest to tylko jednostronne, ponieważ ja niestety nie mogę Was widzieć, jednakże bardzo, bardzo bym chciała! Kontynuując temat piątku... spędziłam go naprawdę w miły sposób. Po wielu miesiącach spotkałam się z Darią, z którą poznałam się, kiedy zostałam zaproszona przez Douglas na event, właśnie w Toruniu. 
Dzisiaj robiłyśmy w zasadzie wszystko i nic. Dużo jadłyśmy, bo ciągle byłyśmy głodne, po mnie nie widać tego - wiem, wiem. Starałam się również nagrywać materiał na vloga, robić zdjęcia na posta, a także dodawać systematyczne snapchaty na @jessmilia99 i na swój @jessikachincza. Było to niemalże niemożliwe do ogarnięcia. Za mało rąk, na dodatek ciężka torba z rzeczami na nocowanko. Jakiś tam materiał mam, ale wyszedł okropnie, naprawdę. Zdjęcia również straciły na jakości i nie mam pojęcia czym jest to spowodowane. Może coś poprzestawiałam, ale bardzo się zdenerwowałam. Dobrze, że jeszcze jutro jest dzień. Oby jednak nie padało, bo noc jest deszczowa. Postaram się skupić bardziej na Toruniu i wstawić jakieś zdjęcia typowo z miasta. Obawiam się najbardziej o vloga. Plany były, ale realizacja cholerka jest cięższa niż myślałam. Jutro, a w zasadzie już dzisiaj (30.05), odbędzie się w Toruniu festiwal kolorów, na którym oczywiście będę. Jeśli ktoś z Was jest z Torunia, to serdecznie zapraszam! Będzie okazja by porozmawiać i się poznać. Nie zabiję, nie pogryzę (chyba). 
Podsumowując: dzień był naprawdę świetny, pomijając wykład, na który się bezmyślnie udałyśmy, oraz martwienie się mamy, ponieważ niemądra ja bawiłam się tak świetnie, że postanowiłam nie korzystać ze swojego telefonu i wcale nie poinformowałam, że dojechałam, aż do godziny 22-23. Z resztą wszystko, dosłownie wszystko znajdziecie na snapie - JESSMILIA99. 24h jeszcze nie minęły, więc zapraszam, chociaż naprawdę nie przeraźcie się ilości sekund. Tym razem przebiłam chyba nawet Maffashion. No nic kochani, idę spać, bo rano niestety trzeba wstać. Widzimy się niebawem. Koniecznie śledźcie mnie na snapie - jessikachincza, ponieważ to na tym snapie jutro będę relacjonowała cały dzień. :) Buziaki i życzę dobrej nocy, a z niektórymi z Was - do zobaczenia. PS. Przepraszam mamo! ♥

You Might Also Like

24 KOMENTARZE

  1. Genialny dzień na oglądaniu snapchata ♡

    Zdjęcia są piękne. Czekam na fotorelacje :-*

    ReplyDelete
  2. Nie mogę się już doczekać naszego spotkania!
    Buziaki, aleksandraq.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetnie spędziłyście dzień.
    Widziałam wszystkie snapy. Jesteście cudowne.
    A bloga Darii czytam i jest świetny.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Byłam z tobą cały dzień na snapie !Jesteś świetną dziewczyną uwielbiam cie.
    Kurcze jade do Torunia w niedziele. Szkoda,że cie nie spotkam ale może kiedy indziej .
    Pozdrów Darie
    Buziaki

    http://hellojulia-julia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Myślę, że mama wybaczy! ♥ Powodzenia. :*

    http://coolifes03.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Oglądałam wszystkie snapy! Haha, więcej takich dni! :) Świetne zdjęcia, uwielbiam Toruń! :)

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Szkoda, że nie mogę mieć tymczasowo snapchata! :(
    Zdjęcia cudowne! ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  8. Jakie cudowne zdjęcia! :)
    Klikniesz w baner na blogu Bede wdzięczna ;*

    ReplyDelete
  9. Obejrzałam cały dzień z Tobą, był geeeeenialny ♥ Mam nadzieję, że super razem spędzicie jeszcze czas i spotkasz czytelników dzisiaj :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  10. Świetny pomysł na spędzony dzień ;)
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. To fajne, że spędziłaś miło dzień. :D Kocham Toruń. W poniedziałek jadę na wycieczkę właśnie tam. ;) Szkoda, że nie dzisiaj bo może bym Cię spotkała. :>

    milkaoreoo.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  12. Lovely post!!!! Great photos.
    Check my blog
    What makes you beautiful

    ReplyDelete
  13. bardzo ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  14. Nadrabiałam dzisiaj twojego snapchata! Zazdroszczę świetnie spędzonego dnia! :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Oczywiście, że oglądałam was na obie na snapie!
    Miałam jechać na festiwal kolorów w Toruniu, ale nie udało mi się dojechać :/
    Ale prawdopodobnie będe na nim w moim mieście - Bydgoszczy 4 czerwca :)

    Mój blog ~ klik!

    ReplyDelete
  16. Hehe super było na spotkaniu. Dziękujemy ♥ Mamy nadzieję, że jeszcze się spotkamy :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Pięknie wyglądasz :) Ja oglądałam Was na snapie cały czas.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ja uważam, że zdjęcia są super! Czekam na te typowo toruńskie :)
    cheeckered.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Uwielbiam blog Darii, fajnie, że się spotkałyście :) Super zdjęcia, czekam na vloga z Torunia.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Super był ten piątek na snapie, fajnie, że udało Wam się spotkać :) świetne zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. piękny sweter :)
    http://ladynans.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Jest świetny ten blog .
    http://janastolatkaaga.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*