Wielki powrót!

Wednesday, May 13, 2015

Hej kochani! Zaczynamy rewolucję blogową. W końcu mam lepszy sprzęt i stałego fotografa. Będę chciała także ubarwiać posty filmikami, lookbookami itp. Za dużo nie chcę zdradzać, ale od teraz posty będą pojawiać się już na mln % systematycznie. Czekałam aż będę mogła Wam to powiedzieć, ponieważ cały czas przeciągałam. Pamiętajcie również o akcji Jessmilia. Ja jestem zawsze z Wami w piątki i na ten piątek szykuję również coś nowego, także bądźcie ze mną! A co w ogóle słychać u Was? Ja żyję, mam się całkiem dobrze. Powoli rozmyślam o wakacjach, ponieważ już pojawiły się pierwsze propozycje. Tak naprawdę z własnego wyboru, chcę zrobić sobie tylko miesiąc wakacji, a w drugim miesiącu iść do pracy - lub odwrotnie. Jak zwykle plany są ambitne, a jak to wyjdzie, to się okaże. Jestem świadoma również ile będzie teraz roboty przy blogu, ponieważ odbudowanie grona czytelników nie należy do najłatwiejszego zadania.
Jestem jednak mega pozytywnie nastawiona i wiem, że dam radę! Nikt tego za mnie przecież nie zrobi. Ogólnie jestem niepozorną postacią. Mały człowiek z wielkim, walecznym sercem. Tak właśnie spostrzegają mnie moi bliscy. Dziewczyna, która jeśli postawi sobie jakiś cel, dąży do niego wylewając wszystkie poty. Proszę Was - 3majcie kciuki, by wszystkie moje plany związane z blogowaniem wypaliły. Wszystko w Waszych rękach! Kocham Was mocno i widzimy się już niedługo. Kto jest ze mną? Buziaki :*

You Might Also Like

42 KOMENTARZE

  1. moja najcudowniejsza Jess♥

    ReplyDelete
  2. No nareszcie ;) ja będę trzymać kciuki i już nie mogę się doczekać nowych pomyslow! Zdradzisz trochę co nowego wprowadzasz? Haha ;p
    Miłego wieczoru kochana ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nowością będą m.in systematyczne posty, haha. Ponieważ bardzo dawno już tego nie było. ;)

      Delete
  3. Aaa i jak zawsze świetnie wyglądasz! :)

    ReplyDelete
  4. Cudownie wyglądasz! :) Trzymam MOCNE kciuki! Uda się, ja nigdy nie przestanę czytać Twojego bloga :*

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. No to teraz będzie już tylko lepiej ;)
    Powodzenia Jessika!

    zawieleAniele.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Nie mogę się doczekać tych nowości, trzymam kciuki, żeby wszystko wypaliło! :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Super zdjęcia! Od razu widać inną jakość! :D Powodzenia i czekam na nowe posty

    ReplyDelete
  8. Piekna jestes :)
    podlewsky.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Tak jak zdobyłaś ogromne ilości czytelników , tak teraz z łatwością ich odzyskasz, bo jesteś świetną blogerką. <3

    Trzymam mocno kciuki :-*

    ReplyDelete
  10. AnonymousMay 13, 2015

    Czekałam aż wrócisz, bardzo się cieszę.

    ReplyDelete
  11. Nie wiem czy jestem jedyną osobą która wchodzi na twojego bloga zazwyczaj min 2 razy dziennie i sprawdza czy dodałaś może coś nowego, ale to oznacza że twój wielki powrót jest moja podwójna radością ♡ mam małe pytanko jeśli oczywiście mogę zapytać jaki aparat kupiłaś? :)
    http://outropic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ciesze sie ze wrocilas! Bede wpadac na pewno! :* I trzymam kciuki za Twoje plany! :))

    ReplyDelete
  13. Życzę powodzenia i trzymam kciuki !

    ReplyDelete
  14. Witam bardzo fajnie Jessico, że wróciłaś i dalej będziesz prowadzić swój pamiętnik, na tym blogu. Mnie osobiście bardzo to cieszy, ponieważ czasami lubię poczytać, co tam naskrobiesz ciekawego ot tak, kiedy mi się nudzi i nie mam co robić.

    ReplyDelete
  15. To czekam na te nowości :) Bardzo miło będzie się oglądać filmiki, bo jak słuchałam wywiad z Tobą to masz bardzo ładny głos :) Czekam z niecierpliwością :*

    http://betterlookattheworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Czekam z niecierpliwością ;)
    Nie mogę już się doczekać, bo twoje posty są rewelacyjne :)
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Trzymam kciuki i cieszę się bardzo, że wracasz do blogowania :) Tęskniłam za Twoimi postami!

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Trzymam mocno kciuki i czekam na nowości! :))

    pozdrawiam i zapraszam! :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  19. AnonymousMay 14, 2015

    Jaki sprzęt kupiłaś Jess???? świetny post i ciesze się że będzie systematycznie :)

    ReplyDelete
  20. Śliczne zdjęcia <3
    Czekam na te nowości i trzymam za Ciebie kciuki!

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  21. Niesamowicie się cieszę! :) Ja również powracam do systematyczności :)

    blog-by-ola.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Świetne zdjęcia! Widać, że lustrzanka naprawdę dużo robi.
    Bardzo się cieszę, że wracasz do systematyczności, bo brakowało mi tego, że po szkole mogę sobie usiąść i przeczytać co nowego napisała do nas Jess ;)

    Mój blog ~ klik!

    ReplyDelete
  23. pytanie : wzorujesz sie na kimś? :) cudny blog
    skomentujesz moją ostatnią notke? będzie mi miło :) -- > ❀Blog ❀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nigdy nie starałam się nawet wzorować na kimś ;)

      Delete
  24. Ja trzymam kciuki za Ciebie i za bloga. Na lewno wsszystkie swoje plany spełnisz i ten Twój kącik w internecie będzie idealny. Tego Ci życzę. A co do planów na wakacje, to ja już trochę mam. Zawsze za cel stawiam sobie wykorzystanie wakacji w 100%, ale njgdy to nie wychodzi. Zobaczymy jak będzie teraz :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Kto jest z Tobą? Twoja super psychofanka, haha!
    Trzymaj się Jess, wierzę, że się uda :*

    ReplyDelete
  26. Swietny post + super filmik! :)

    Zapraszam do siebie / nowy post, moze skomentujesz?
    ♡ Melody's blogg ♡

    ReplyDelete
  27. Hejo :) Chcialbym Ci powiedziec, ze to, ze piszesz to był naprawdę bardzo dobry pomysl :) Swietne jest również to, ze swoje teksty umieszczasz tutaj, na blogu, gdzie są ogolno dostepne. Czytalem w zyciu już naprawdę wiele blogow, no i bardzo rzadko zdarza się, ze jakiś potrafi mnie tak do siebie przyciagnac, jak to robi Twoj ;) Na pewno jest to zasluga niesamowicie wielkiego talentu do pisania jaki niezaprzeczalnie posiadasz, a jaki to talent jest niezwykla rzadkoscia :p

    ReplyDelete
  28. Strasznie się cieszę, nie mogę się doczekać kolejnych postów :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Dasz radę Jessica ! Trzymam kciuki i jestem z Tobą !! ♥
    wiktoria-necka.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Cudna notka! :) Zapraszam do siebie, najnowsza post o zdrowym jedzeniu! Komentujcie :)

    http://be-another-and-yourself.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Ja również jeden miesiąc chce pracować, a drugi mieć wakacji, ale to tylko plany:)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*