Toruńska sceneria

Sunday, May 31, 2015

 Vanic x K.Flay - Can't Sleep
Hejka! Kilka godzin temu wróciłam do domu. Szczerze mówiąc jest tak jakoś dziwnie. Wracając do swojego miasta automatycznie czułam, że wracam do szarej codzienności i problemów. W sumie to nawet kilka łez spłynęło po moich policzkach.  W ciągu tych 2 dni bardzo zżyłam się z Darią. Jesteśmy trochę inne, jednakże dogadujemy się naprawdę świetnie. Mówiąc krótko - jest cudowna. Chłopcy, spieszcie się, haha! Co do całego weekendu. Dawno się tak dobrze nie czułam. Odpoczęłam zdecydowanie od codziennych myśli. Co prawda na niespełna 2 dni, ale i tak czuję się troszkę lepiej. Na chwilę obecną nie zgadzam się z twierdzeniem "Wszędzie dobrze, ale najlepiej w domu". U mnie jest odwrotnie. Wszędzie indziej czuję się dobrze, a wracając do rodzinnego miasta automatycznie przytłacza mnie milion złych myśli. 
Nawiązując do dnia dzisiejszego, dzisiaj w Toruniu odbył się festiwal kolorów. Spotkałam się z trzema czytelniczkami swojego bloga. Daria sprawdziła się idealnie w roli menadżera i umówiła mnie właśnie na te spotkania. Julia, Olka - bardzo fajnie było Was poznać, jesteście mega sympatyczne, a lody były pyszne! (mięta/kiwi, hihi) / Lilka - Jesteś świetną, skromną, cichą osóbką, ale niezwykle miłą i cieszę się, że miałyśmy okazję się poznać. ♥ Ja na takie spotkanie z czytelnikami zawsze jestem chętna. Jeśli jest taka możliwość, to warto z niej korzystać. Dzisiejszego dnia postanowiłyśmy skupić się z Darią na vlogu, ale znów jednocześnie robiłyśmy zdjęcia na bloga, instagrama i kręciłyśmy snapy. Uwierzcie, wszędzie było nas pełno. Nie mam pojęcia czy vlog wypali, mam ogromną nadzieję, że tak! Póki co walczymy jeszcze z przerzucaniem filmików z telefonu. Standardowo są komplikacje, tak samo jak wczoraj, kiedy nie chciały mi się zapisać przerobione zdjęcia i dlatego post został opublikowany dopiero po drugiej w nocy. Wstałam niemal nieżywa, ale szczęśliwa, że nie puściłam słów na wiatr. Dotrzymywanie słowa jest mega ważną sprawą i nie wolno jej lekceważyć, pamiętajcie! 
Zdjęcia z tego posta, przedstawiają typowo scenerię Toruńską, tak jak obiecałam w zeszłym poście. Ale to nie koniec, ponieważ pojawi się również post z festiwalu. Naprawdę było super, pomimo że nie byłam tam zbyt długo. Korzystając z okazji, opowiem Wam moją i Darii "historię życia". Nie wiem, czy wiecie, ale nienawidzę i panicznie boję się pająków - jak pewnie większość z Was, ponieważ nie są to zbytnio urodziwe stworzonka. Wczoraj robiąc kolację zaskoczyło nas niemałych rozmiarów "cudeńko", które postanowiło zrobić sobie spacerek przez kuchnię, zaraz koło naszych stóp. Wołałyśmy o pomoc, a gdy na chwilę spojrzałyśmy się w telefon pajączek zapadł się pod ziemię. Dzisiaj natomiast się odnalazł na środku łóżka i przeglądał razem z Darią blogi. Miał do pokonania wiele schodów, więc dla mnie wydaje się być to abstrakcyjne, choć może zaczepił się o nogę, którejś z nas i wszedł razem z nami na górę? Nie mam pojęcia i żadna teoria mnie nie przekonuje. O krzykach, piskach i przerażeniu w oczach chyba nie muszę mówić. Zdanie "panicznie boję się pająków", mówi samo za siebie. Przez najbliższe tygodnie razem z Darią będziemy miały nocne koszmary, haha. Uważajcie na siebie, być może właśnie teraz w łóżeczku razem z Wami wyleguje się piękny, urodziwy pajączek. Nie ma za co, haha! Dobrej nocy życzę i dziękuję, że jesteście ze mną!
Zapraszam na snapchata - jessikachincza, na którym relacjonowałam całą sobotę. Buziaki! :*

You Might Also Like

39 KOMENTARZE

  1. Uwielbiam takie długie, treściwe posty! :) Zdjęcia jak zwykle świetne. Dzięki Tobie bardzo polubiłam Darię, wydaje się być bardzo fajną osobą :) A jeśli chodzi o pająki to wcale się ich nie boje, jeśli jakiś się ze mną wyleguje to życzę mu miłego odpoczynku! :D

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Po snapach widać, że świetnie się bawiłyście spędzając razem weekend :)
    Zdjęcia świetne, w Toruniu byłam raz na wycieczce jeszcze w podstawówce, ale z chęcią odwiedziłabym jeszcze raz te miasto :)
    Pozdrawiam, ooo-mini-kaa ♥

    ReplyDelete
  3. Dziękuję jeszcze raz za miło spędzony czas, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się spotkamy. <3

    ReplyDelete
  4. AnonymousMay 31, 2015

    Czemu nie dodalas zadnego zdjecia z Darią?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeszcze będą posty z Torunia i Daria się pojawi nie raz ;*

      Delete
  5. uwielbiam Toruń! to miasto leży tak blisko mojego rodzinnego miasta, aż żałuję że tak rzadko tam bywałam ;)
    piękne zdjecia ;*

    ReplyDelete
  6. AnonymousMay 31, 2015

    Toruń to moje rodzinne miasto . Wielkaaaaa szkoda , że nie spotkałam Cię bo ja równierz byłam na festiwalu kolorów . Uważam , że jest to niezapomniana zabawa :)))
    Jak podobało Ci się w Toruniu ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Faktycznie szkoda, ale było tam naprawdę mnóstwo ludzi i ciężko było się znaleźć.
      W Toruniu bardzo mi się podobało. Naprawdę jest to fantastyczne miasto i mam nadzieję, że będę bywała tam częściej. ;)

      Delete
  7. Toruń to piękne miasto! Zdjęcia wyszły fantastycznie :)

    http://rzucane-na-szaniec.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Prześliczne zdjęcia! Toruń to cudowne miasto <3
    Widziałam na snapie, że cudownie spędziłaś te dni w Toruniu!

    Pozdrawiam cieplutko ^^
    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  9. przyznam szczerze, że ja też czuję się lepiej, gdy jestem poza domem. może dlatego, że u mnie nie ma zbyt wielu atrakcji i większość czasu po prostu się nudzę... na dodatek niektóre miejsca źle się kojarzą. w każdym bądź razie, nie jesteś z tym sama ;) poza tym- piękne zdjęcia, świetnie wyglądasz! byłam w Toruniu jakieś 2 lata temu i wydawał mi się całkiem fajny, kto wie, może kiedyś tam wrócę ;)

    ReplyDelete
  10. Ja też lubię wybrać się na wycieczkę czy gdzieś pojechać za miasto. Uwalniam się wtedy od problemów i całej tej szarej codzienności ;)

    ReplyDelete
  11. Musiało być super i zdjęcia świetne!

    ReplyDelete
  12. Inspirujący blog! Warto tutaj zaglądać. Pozdrawiam serdecznie, Oliwia Mrozowicz.
    http://oliwia-mrozowicz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Wasze miny po zobaczeniu pająka na pewno były bezcenne ;) Fajnie, że jesteś otwarta na spotkania z czytelnikami ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. piękne zdjęcia :)

    www.juiloy.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. AnonymousMay 31, 2015

    Hej. Mam pytanie. Pamiętasz jak kiedyś dodałaś zdjęcia ze Starbucksa? Gdzie on jest? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ze starbucksa? Nie przypominam sobie :D

      Delete
    2. AnonymousMay 31, 2015

      Kurcze, bo wydawało mi się, że kiedyś dodałaś na blogu zdjęcia z kawą ze Starbucksa i myślałam że mogłabyś mi powiedzieć gdzie kupiłaś, bo w Świeciu chyba nie ma, prawda? :-)

      Delete
    3. W Świeciu nic nie ma :D
      A zdjęcie ze starbukca, chyba nie widziałaś na moim blogu. ;) Chyba, że ze 3 lata temu w Niemczech. :D

      Delete
  16. Estas guapisima...me gustas mucho...un beso desde Murcia...

    ReplyDelete
  17. Ohh dziękuję ♥ Mam nadzieję, że we wakacje wypali wszystko :*
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. W Toruniu miałam okazję być niestety tylko raz (ale zawsze lepsze to niż nic!).
    Zazdroszczę wypadu, mi też by się przydała taka odskocznia od rutyny.
    Powroty do szarej codzienności chyba zawsze wiążą się z tęsknotą za przygodami, ale nie przejmuj się. Po deszczu zawsze przychodzi słońce. ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
  19. Dobrze, że odpoczęłaś i fajnie spędziłyście czas, super zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Lepiej nie życz nikomu pająka, bo jeszcze u Ciebie znajdziesz takiego wspaniałego przyjaciela! :* Potwierdzam, pająk- cudowny towarzysz.
    + Zdjęcia wyszły jeszcze lepiej niż myślałam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz dobrego nauczyciela haha ♥

      Delete
  21. Following you now, hope you will do the same :)

    ReplyDelete
  22. Ojej bardzo chciałabym się z tobą spotkać! Jednak nawet Toruń jest oddalony ode mnie o kilka godzin jazdy :( Cudowne zdjęcia, jesteś baaardzo fotogeniczna!<3

    http://onceethought.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Oglądałam snapy i widać było, że świetnie się bawiłyście! Muszę kiedyś odwiedzić Toruń ;)
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    ReplyDelete
  24. Widząc pająka bym się poryczała, też się ich panicznie boje.
    Piękne zdjęcia , czekam na kolejne posty :)

    ReplyDelete
  25. Fajnie ze spotkalas sie z czytelniczkami :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Zazdroszczę dziewczynom, że was poznały, bo z tego co widziałam na snapie to jesteście super osobami! :D
    Haha, ja widząc pająka zapewne również bym piszczała. Racja, do uroczych stworzeń to one raczej nie należą ;)

    Happiness Blog

    ReplyDelete
  27. Też byłam w Toruniu! Stwierdzam, że jest to jedne z piękniejszych miast Polski! My tam byliśmy ze szkołą na warsztatach chemicznych, więc więcej czasu spędziliśmy w laboratorium, ale zdążyliśmy z przewodnikiem zwiedzić co nieco :) Obkupieni piernikami, mogliśmy wracać szczęśliwi do domu :D
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Toruń Toruniem, zapraszam do Kłodzka! :) :*

    ReplyDelete
  29. Te miasto ma swój czar ^^

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Nie wiem czy tylko ja wstałam i rozejrzałam się po łóżku, po przeczytaniu części o pająku? :')
    Świetnie słyszeć (a raczej czytać) że masz się dobrze! Cieszę się że miło spędziłaś czas. Buziaki! :)

    ReplyDelete
  31. Świetne zdjęcia. Uwilebiam Toruń i za każdym razem lubię do niego powracać a nie mam do niego daleko.
    Może obserwacja, jeśli blog się spodoba ?
    kasiaboryszkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. co tam sceneria, plan główny lepszy i pięknie ubrany!

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*