Wlosy marzenie - doczepiane.pl

Thursday, April 02, 2015

Cześć kochani. O zdjęcia do dzisiejszego posta dosłownie walczyłam, haha! Osoby, które obserwują mnie gdziekolwiek indziej niż na blogu na pewno widzieli moją małą (kolejną) zmianę na głowie. Powiem Wam szczerze, że mam z natury już dosyć długie i zdrowe włosy, pomimo nieudanych eksperymentów, wykonywanych na nich. Jestem zdecydowanie zmianoholiczką i uwielbiam wprowadzać zmiany w swoim wyglądzie, co pewnie już udało Wam się zaobserwować. Teraz postanowiłam, że chcę mieć  z powrotem długie, bardzo długie włosy. Niestety magicznej różdżki nie mam, ale znalazłam zamiennik w postaci doczepek. Moim ratunkiem okazała się strona internetowa doczepiane.pl, o której słyszałam już dawno, dawno temu i nawet miałam w planach złożyć zamówienie. Strona ta oferuje doczepki metodą "clip in", dzięki czemu można je zakładać samemu w domu, w zaledwie kilka minut. Ja zdecydowałam się na komplet 55cm 220 gram, kolor ciemny brąz.  
Po pierwsze byłam zaskoczona błyskawiczną przesyłką, a po drugie jakością włosów. Są to włosy naturalne, lśniące, zdrowe. Można nawet je prostować i kręcić, choć ja odradzam, ponieważ wiadomo, że takie włosy się nie zregenerują od nowa, więc szkoda je męczyć. Bałam się trochę, że uczucie przypiętych włosów będzie nieznośne jednak w moim przypadku o nich kompletnie zapominam. Są bardzo, bardzo wygodne i muszę przyznać, że wzbudzają zainteresowanie kierowców, dzięki czemu nikt nie przejeżdża obojętnie, haha. Trudno się dziwić, włosy są naprawdę długie i pięknie się prezentują. Co do dzisiejszego dnia, to spotkałam się z koleżanką, z którą chodziłam do klasy w gimnazjum. Nadrobiłyśmy trochę stracony czas przy kawie. Było tak miło, że aż nie chciało się wracać do domu. Ogólnie zaskoczył mnie dzisiaj grado-śnieg, który niemal mnie nie zabił, haha. Nic nie widziałam i prawie uderzył we mnie samochód, jednakże żyję i mam się dobrze! Na sam koniec naszego spotkania poszłyśmy na szybkie zdjęcia, ponieważ pogoda zmieniła sie o 180 stopni i żal było jej nie wykorzystać, tym bardziej że się za Wami już stęskniłam no i chciałam podzielić się swoimi nowymi włosami! Obiecuję jednak, że zobaczycie je jeszcze nie raz!
Cardigan - sheinside.com | koszula - sheinside.com | buty - renee.pl

Życzę wszystkim spokojnych świat wielkanocnych, spędzonych w gronie rodzinnym!
Koniecznie dajcie znać w komentarzach co sądzicie o moich nowych włoskach i jeśli macie jakieś pytania odnośnie doczepek to śmiało pytajcie! Chętnie odpowiem! Buziaki :*

You Might Also Like

75 KOMENTARZE

  1. tez jestem zmianoholiczka i bardzo podobasz mi sie w takiej odslonie!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  2. Ślicznie wyglądasz w tych długich włosach! <33

    ReplyDelete
  3. Piękne włosy, sama ostatnio obcięłam i zazdroszczę, że naturalne też masz dość długie :) pasują Ci i nie widać, że doczepiane :)
    Również życzę miłych świąt :). www.pamietnik-any.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. prześlicznie Ci w takich włoskach! :)

    http://justlovemagic.blogspot.com/2015/04/cold-as-fuck.html#comment-form poklikasz? byłabym wdzięczna :)

    ReplyDelete
  5. Przepięknie wyglądają te doczepki, jakby to były Twoje prawdziwe włosy! śliczne zdjęcia, z resztą jak zawsze :*
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ale z ciebie teraz lasia jest wyglądasz ślicznie nie dziwie się że kierowcy zwracają uwagę hahaha :D
    Zdjęcia jak zawsze świetne. Zapraszam do mnie proszę o POMOC W KLIKACH !! :))
    http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Pięknie ci w takiej długości włosów, ślicznemu we wszystkim ślicznie. Ja chciałabym mieć naturalnie długie włosy, ale zwykle jest tak że gdy brakuje im już mało do wymarzonej długości nagle chcę w sobie coś zmienić i je ścinam. Mam kręcone włosy więc w kwestii zmian jest to jeden z niewielu wyborów :)
    Śliczne zdjęcia!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  8. Bardzo Ci pasują takie włoski ; ) obserwuje i zapraszam do siebie: http://rainy-wave.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Wyglądasz prze-ślicznie! Jejku na prawdę ci ślicznie zresztą tak jak i w krótkich! ;*
    Wesołych świąt, smacznego jajka i mokrego dyngusa kochana! ♥

    ReplyDelete
  10. Śliczne włosy, ja swoje próbuję zapuścić ;)

    http://lovesomespace.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Włosy są genialne, zazdroszczę :)

    http://weronikamatw.blogspot.com/ Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  12. Śliczne ci w takich długich włosach *o* Nie widać żeby były doczepiane... :D

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na Mój blog

    ReplyDelete
  13. Świetnie się prezentują te włosy! :)
    nolly-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ale pięknie wyglądasz jejku *_*

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Włoski z tej strony są naprawdę świetne! Zamówiłam je pół roku temu i obawiałam się, że nie trafie z kolorem, będą sztywne, wydam pieniądze,a założę je tylko w domu. Okazało się zupełnie inaczej! Pomimo tego, że na mojej głowie jest kilka odcieni blondu to włosy idealnie pasują. Poza tym są naprawdę wygodne. Czasem nawet nie poczuję, że odpięła mi się spinka :)

    ReplyDelete
  16. Piękne masz te włosy! Zdecydowanie mam motywację, żeby wytrwale zapuszczać, bo na doczepki się nie zdecyduję :)
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  17. Ja też bardzo lubię czasem w sobie coś zmienić ;)
    Wyglądasz cudownie w długich włosach! :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. jaka śliczna, bardzo fajne włoski, pasują ci takie długie :) nie chce się chwalić, ale ja mam takie naturalne, hah kilka lat "hodowane", pozdrawiam x

    ReplyDelete
  19. super są te włosy, zastanawiam się czy sobie nie zamówić :D

    ReplyDelete
  20. Jejciu, dobrze że nie wpadłaś pod ten samochód! :D Haha, ja też ostatnio oberwałam nieźle gradem xd
    Włosy się prezentują niesamowicie *.* Wyglądasz w nich cudownie! Jeszcze tylko sukienka i jak księżniczka :D
    Fajnie, ze spotkałaś się z koleżanką, super tak spędzić czas przy kawce :)
    Wesołych Świąt również Tobie!

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Jejciu jak slicznie te wlosy wygladaja :D rozmyslalam juz od jakiegos czasu aby tez zakupic doczepki i chyba się skuszę :D
    Pozdrawiam, kalaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. zastanawiam sie wlansie nad doczepkami. Wygladasz w nich swietnie!:))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Jejku cudowne włosy, ślicznie Ci w nich! ♥
    Ja swoje niestety musiałam obciąć, bo poprzez moje eksperymenty na nie nie co się zniszczyły :/

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  24. Bardzo naturalnie wyglądają. Ładnie Ci w długich włosach.

    ReplyDelete
  25. Ślicznie Ci w długich włosach <3
    Wesołych Świąt! :)
    Mój blog- klik

    ReplyDelete
  26. jeju, zazdroszczę doczepek! Cudowanie wyglądasz:*

    Pozdrawiamy cieplutko ♡✿BLOG BLIŹNIACZEK (K L I K)✿♡

    ReplyDelete
  27. O Boziu, jak ja bym chciala mieć takie włosy!
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    ReplyDelete
  28. Cudowne włosy! *_* Idealnie, wyglądają jak Twoje. Ja wciąż zapuszczam włosy, ale rosną bardzo wolno...

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Włosy są śliczne i bardzo Ci pasują :) Szkoda, że u mnie dzisiaj nie było słoneczka. Zaoknem biało, jaby było Boże Narodzenie ;)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Ślicznie wyglądasz z tymi doczepkami :)

    ReplyDelete
  31. Bardzo ładne włosy Jessi! Nadal żałuję, że nie udało nam się spotkać! Trzymaj się, cudownie wyglądasz ;*

    ReplyDelete
  32. Wyglądają bardzo naturalnie, także duży plus! ;)

    ReplyDelete
  33. Zazdraszcze ci tych zaczepek, przeslicznie w nich wyglądasz
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ale ślicznie wyglądasz w tych włosach! :D U mnie też wczoraj był grado-śnieg, hehe ;) Nieststy na zdjęcia iść nie mogłam, ponieważ jestem przeziębiona, a pogoda jak na złość po południu zrobiła się piękna. Chyba też muszę się spotkać ze znajomymi z poprzedniej szkoły, z niektórymi nie rozmawiałam z 9 miesięcy! :(

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – NOWY POST KLIK ✿

    ReplyDelete
  35. Ładnie Ci w tych włosach!. Pozdrawiam :*.
    Julcze-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Jak my chciałybyśmy mieć tak długie włosy! :)

    ReplyDelete
  37. Nie widać w ogóle, że to doczepki!
    Przepięknie wyglądają!:)

    Pozdrawiam! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Ale pięknie Ci w takich długich! Jak ja bardzo bym chciała takie mieć. Myślałam nad złożeniem zamówienia, ale ja mam kręcone włosy i do tego ombre. Tak cały czas je kręcić, to nie najlepszy pomysł :/
    Ja dzisiaj idę na zdjęcia i kompletnie boje się jaką pogodę zastanę. Przed chwilo padał śnieg, a teraz jest piękne słoneczko :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Bardzo ładnie Ci w tych włosach :)
    Zapraszam do mnie : http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Bardzo Ci pasuja! Sama mialam takie blond i wygladały naprawde bardzo ładnie, jak naturalne.

    ReplyDelete
  41. Kurcze..Teraz przez Ciebie żałuje, że obcięłam swoje włosy, miałabym już taką samą długość jak z tymi doczepkami! Hahaha, ale no..jakoś przeżyje :)
    Twoje wyglądają naprawdę cudownie <3
    Super outfit!:)
    + Tobie Kochana również wesołych świąt :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Doczepki są genialne i sama bym takie chciała, jednak moje naturalne włosy są do tego zbyt cienkie. Niestety byłoby doczepki widać :C

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Od zawsze marzyły mi się bardzo długie, piękne włosy. Jednak ciężko o takie... Cierpliwość jest najważniejsza i po prostu trzeba o nie dbać... :)
    Pozdrawiam ;)
    pauuls.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Bardzo ładne włoski, super outfit. :) Fajnie, że spotkałaś swoją koleżankę z gimnazjum.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Tak bardzo stęskniłam się za takimi postami w Twoim wykonaniu!!
    Ahh cudowne włosy!
    Wyglądasz przepięknie! Naprawdę zawsze byłaś śliczna, ale ostatnio wyglądasz jeszcze lepiej!
    Masz też taką cudowną figurę!
    aż zazdroszczę ;-;

    pozdrawiam i trzymaj się kochana :**
    http://sylwiaa3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Przepięknie ci w takich długich włosach ♥ sama chętnie bym sobie kupiła doczepki, ale szkoda mi pieniędzy :p
    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Wtedy włosy wyglądają cudnie :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. A ja, szczerze mówiąc, nienawidzę doczepek. Nie zniosę, nie cierpię. Okej, mogą być, jak ktoś o nich mi nie powie, może nie zauważę. Ale jak ktoś tak trąbi, że je nosi to nie,nie,nie. To dla mnie strasznie sztuczne. Jeśli chce się mieć długie włosy, to wystarczy zapuścić. Poczekać cierpliwie i mieć. A doczepki kojarzą mi się z, brzydko mówiąc, dziwkami i plastikowymi lalami, sztucznością. Ty co prawda tak nie wyglądasz, ale takie są moje skojarzenia, niestety.
    Ale to tylko moja opinia, każdy ma swoją. Jak Ci w nich dobrze, to noś.

    ReplyDelete
  49. Chyba przemyślę ten zakup ;)) Hahah

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. fajny post ;)

    http://emi-misiaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. długie włosy idealnie Ci pasują :)

    ReplyDelete
  52. Te doczepki świetnie wyglądają, wyglądają jak prawdziwe włosy! U mnie również raz pada deszcz raz grad... ślicznie zdjęcia. Obserwuje :)
    Zapraszam na nowego bloga :)
    http://wiiktoriablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. a moim zdaniem az tak dlugie wlosy ci nie zbyt pasuja, bo bardzo obciazaja i sprawiaja ze nic sie nie widzi tylko ciemne wlosy.. ale kazdy ma swoj gust, zmiany sa potrzebne w zyciu :D kocham bardzo :*

    ReplyDelete
  54. Ślicznie wyglądasz w długich włosach! Nie idzie poznać, że to doczepki :)
    Wesołych Świąt! ♥

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Ślicznie wyglądasz w takiej długości włosów :)

    weraweronika.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Włosy faktycznie marzenie. Miałam kiedyś tak długie, ale zdecydowałam się na ścięcie. Z początku żałowałam, ale teraz już nie. ;)

    mój blog :)

    ReplyDelete
  57. ślicznie wyglądasz :> masz piękne oczy! :D takie głębokie.. *o* *u*
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  58. swietnie Ci w dlugich! xx ngvyen.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. ale jesteś piękna! Wszystkie Twoje stylizacje są cudowne :) świetny blog <3

    ReplyDelete
  60. Jesteś taka śliczna! *o*
    Mokrego dyngusa!
    roxannee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Super wyglądasz z długimi włosami :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/







    ReplyDelete
  62. http://kasiastachowska.blogspot.com/
    Ale mega :) zapraszam jestem nowa :)

    ReplyDelete
  63. Fajnie tak sobie doczepić trochę włosów i od razu inaczej się czujemy. Ja tam nigdy nie miałam siły do zapuszczania włosów a czasami chciałabym się trochę odmienić. Pytanie czy łatwo się taką doczepkę zakłada i zdjemuje? Powiem, że super wyglądasz, ale ogólnie ładnie CI w długich wlosach a nie wszystkim one pasują....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ;) Bardzo łatwo się zakłada i ściąga. ;>

      Delete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*