Wiosenno-jesienna parka

Saturday, April 04, 2015

Charli XCX - Doing It ft.Rita Ora
Hej ludziska, już na samym początku wypada życzyć szczęśliwych, rodzinnych świąt, choć życzyłam w poprzednim poście. Nie spodziewałam się jednak, że tak szybko ponownie tu zawitam.Wczoraj byłam umówiona na zdjęcia z dziewczyną, która wyraziła chęć robienia mi zdjęć od czasu do czasu na bloga, gdy znajdzie wolną chwilę. Bardzo się z tego powodu cieszę, ponieważ chciałabym na poważnie zająć się blogowaniem, a brak zdjęć uniemożliwia mi rozwijanie się. Niestety muszę przyznać, że zdecydowanie przynoszę pecha. Szczególnie pod względem atmosferycznym. Cały dzień nie padało. Wyszłam - ulewa, grad. Musiałyśmy przeczekiwać w samochodzie, by cokolwiek sfotografować, a gdy tylko wróciłam do domu jakby nigdy nic zaczęło świecić słońce i brak deszczu utrzymywał się do końca dnia. Ze zdjęć tym razem prawie nic nie wyszło, ale wierzę, że gdy tylko będzie lepsza pogoda uda nam się stworzyć coś fajnego. 
parka - KLIK
Wczoraj na fanpage'u poinformowałam Was, że robi się nowy wygląd bloga. Razem ze Steffy siedziałyśmy nad nim wiele godzin, choć tego nie widać praca nad designem jest baaaaardzo czasochłonna. Dodatkowo cierpię na perfekcjonizm, jeśli chodzi o wygląd mojego bloga i nigdy nic mi się u mnie nie podoba. Chciałabym Was poinformować, że wszystko zostało zapięte na ostatni guzik, aczkolwiek czeka mnie jeszcze praca nad nagłówkiem. Pierwotny plan był zupełnie inny, jednak okazał się on niemożliwy do realizacji, a szkoda, bo myślę że wtedy powiedziałabym w końcu: Jest pięknie, nic nie trzeba zmieniać! Co do dzisiejszej notki, to w końcu udało mi się pokazać Wam parkę, o której już jakiś czas temu wspominałam. Jest ona moim zdaniem idealna na zimniejszą wiosnę i jesień. Uwielbiam parki, mam dwie bardzo grube i ciężkie, typowo zimowe, także brakowało mi czegoś lżejszego! Jeszcze raz udanych świąt i dziękuję Martynie od designu i Martynie od zdjęć! 3majcie się ciepło, buziaki.

You Might Also Like

85 KOMENTARZE

  1. Świetna jest ta parka! Nowy wygląd bloga też mi się bardzo podoba :)

    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetna parka, a nowy wygląd bardzo przypadł mi do gustu :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  3. Bardzo podoba mi się nowy desing :) Śliczna parka <3

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. hihi :* no szkoda, że się tamten nie udał, ale myślę że ten też jest oki :) śliczna parka!

    Wesołych Świąt ;)
    ✿pisanepasja.blogspot.com✿

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty, Ty! Autorko bloga! Wystraszyłam się skąd "1 comment" pod zdjęciem skoro mam na moderacje haha ♥ Dziękuuuuuję za cierpliwość do mnie! ♥

      Delete
  5. haha szkoda, ze pogoda nie dopisywala, ale te zdjecia, ktore opublikowalas, bardzo mi sie podobaja :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  6. Parka piękna. :* Akurat na tą zimową wiosnę.
    Happy Easter!

    gabi131b@gmail.com

    ReplyDelete
  7. A mnie ten design się nie podoba i jeśli już to wolałam ten stary. Zdjęcia śliczne!

    ReplyDelete
  8. Parka jest cudna :) Fajnie, że ktoś chce Ci pomóc w robieniu zdjęć.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Śliczny jest ten nowy design :* a zdjęcia i tak fajnie wyszły :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. ja tak mam gdy chce wyjsc z psem to od razu pogoda sie psuje! ale ladna parka:)


    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Śliczne fotki! :) Tylko ta pogoda ehh...
    Jeśli chodzi o wygląd bloga to mam zupełnie tak samo. Zmieniam co chwile, bo mi się nie podoba. Dzisiaj zrobiłam kolejny i jest chyba ok ;) W chwili obecnej jadę na Mazury, na święta ;)

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. przepiękne parka ♥ również życzę wesołych świąt
    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. życzę Ci by następnym razem pogoda bardziej się udała :*

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Piękny jest ten szablon i doskonale wiem ile to kosztuje ciężkiej pracy. Fajnie, że znalazłaś kogoś kto wyraził chęć do robienia Ci zdjęć (wcale nie czuję kiedy rymuję,haha). Wesołych świąt! WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  15. Śliczna ta parka.
    http://polowcia--blog.blogspot.com
    Wesołych świąt!

    ReplyDelete
  16. Wesołych!
    Śliczna parka
    W jakim programie przerabiałaś zdjęcia?
    ◘ mój blog- KLIK ◘

    ReplyDelete
  17. Powiem Ci Jess... ten wygląd jest mega, naprawdę bardzo interesujący i oryginalny :)

    Mój blog- KLIK !

    ReplyDelete
  18. Jessika tutaj jest pięknie! <33
    Życzę Ci wesołych, rodzinnych i pogodnych Świąt!

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. śliczna parka oraz nowy wygląd bloga :D

    patricia9810.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Hej xD
    Bo ja ciągle czekam na Twój adres, by ci list wyslać xd
    czekam na maila: official_blog@wp.pl
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    ReplyDelete
  21. Nagłówek daje po oczach :x

    ReplyDelete
  22. Parka jest rzeczywiście śliczna, nad nagłówkiem widać, że trzeba było spędzić trochę czasu :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Nie wierzę, że tak szybko odrosły ci włosy, dopiero co ścinałaś, ale ten czas szybko leci :D Super wyglądasz ;)

    www.devooted.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. urocza parka! Wesolych:) xx ngvyen.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Fajnie, że znalazłaś swojego prywatnego fotografa. Wesołych świąt. Parka jest super, tak samo jak design i zdjęcia :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Wygląd naprawdę jest ładny ;)
    Sama chciałam zamówić tą parkę,ale wahałam się i chyba to nadrobię ;)
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡

    ReplyDelete
  27. U mnie pogoda od kilku dni też jest beznadzieja, bo ciągle pada śnieg, deszcz lub grad i na prawdę wybrać się na zdjęcia nie ma szans jak na razie, choć mam nadzieję, że coś się zmieni w najbliższym czasie. Fajnie, że znalazłaś kogoś kto będzie Ci robił zdjęcia na bloga, bo to zawsze w jakimś stopniu ułatwia pracę.
    Chciałabym Ci życzyć z okazji świąt smacznego jajka, abyś ten czas spędziła w ciepłym, rodzinnym gronie oraz mokrego Dyngusa! :*
    aniabloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Cudowna parka, śliczny nowy design bloga. Wesołych Świąt!

    ReplyDelete
  29. podoba mi się nowy wygląd, jednak ten nagłówek.. oczy bolą :(

    ReplyDelete
  30. Czy włosy są doczepiane? czy Twoje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dopiero co dodałam post o doczepiane.pl ;)
      To są doczepki.

      Delete
  31. kto robił zdjęcia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Martyna S.
      Jeśli jesteś ze Świecia i jesteś ciekawy/a to napisz na facebooku :)
      A jeśli jesteś czytelniczką, to gwarantuję, że i tak nie będziesz wiedziała o jaką osobę chodzi. ;)

      Delete
  32. Zdjęcia wyszły świetnie, a parka jest mega :D
    Wesołego Alleluja!
    mój blog

    ReplyDelete
  33. Doskonale Cię rozumiem, jeśli chodzi o pogodę - śnieg, deszcz, u mnie nawet wczoraj grzmiało. Trudno jest wybrać moment, aby wyjść na zdjęcia, żeby zaraz nie przyjść mokrym.
    O tak, praca nad wyglądem bloga zabiera dużo czasu, sama wykonuję sobie szablony i trzeba poświęcić na to minimum dwie godziny, bo tam kolor nie pasuje, tu coś trzeba w kodzie zmienić i tak cały czas.
    Wesołych Świąt i rozwijaj swoją pasję jaką jest blogowanie! :)

    ReplyDelete
  34. Oj ja też uwielbiam parki, ale właśnie przydałaby mi się cieńsza niż na zimę..Twoja jest śliczna! :)
    Szkoda, że zdjęcia nie wyszły, ale następnym razem na pewno będzie lepiej a te i tak są cudne! <3
    Wesołych świąt :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Świetna parka oraz cudowny wygląd bloga :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, jeśli blog się spodoba to zachęcam do obserwacji :*
    WIKA BLOG ☺

    ReplyDelete
  36. Śliczna parka, akurat szukałam czegoś podobnego na wiosnę :3
    Piekne zdjęcia, życzę wesołych świąt! <3

    ReplyDelete
  37. świetna parka, design śliczny od razu jak weszłam patrzyłam się kto go zrobił

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Świetna parka, bardzo mi się podoba :)) Design się zmienił, bardzo ładny!
    http://wiiktoriablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Hahaha, wszystko wiem ze snapa! Snapowicze pozdrawiają <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. O, Steffy spisała się najlepiej! Wygląd cudowny!

    Zapraszam!
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    ReplyDelete
  41. Zdjęcia są świetnie przerobione :)
    Piękna ta parka, bardzo Ci pasuje!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/click-here.html
    Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad <3

    ReplyDelete
  42. Zdjęcia są super :)
    Coś wiem o tym, że praca nad designem jest pracochłonna :D

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Piękne zdjęcia i świetnie je przerobiłaś. Jesteś bardzo ładna, zazdroszczę urody, a w szczególności oczy i włosy :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    kalkosia

    ReplyDelete
  44. Śliczna parka :)

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga
    domi-day.blogspot.com- zapraszam :)

    ReplyDelete
  45. Super jest ta kurtka :D

    natuuuu-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. wygląd jest świetny moim zdaniem :)

    http://weronikamatw.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. A mi wykonanie designu wcale dużo nie zajmuje, dlatego zawsze się dziwię innym, czemu tak nad tym ubolewają. Może nie jestem po prostu aż tak wymagająca i stawiam na minimalizm. Jednak warto coś dopracować w 100%, żeby potem być zadowolonym. :)
    Z okazji świąt życzę Ci szczęścia do pogody, żeby na zdjęcia była taka, jaką byś chciała, haha. Oraz żebyś miała zawsze fotografa, gdy go będziesz potrzebować. Takie oryginalne życzenia. A tak po prostu Wesołych (kończących się już) Świąt! :)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Ładne zdjęcia,i fajny blog :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  49. Świetna parka :)

    mbmalie.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Faktycznie świetna jest ta parka!
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    ReplyDelete
  51. prześliczna ta parka :)
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    ReplyDelete
  52. śliczna parka, też nigdy nie umiem wykonać designu który mnie w 100% zadowoli, a siedzę w tym już rok..haha no nic, też jestem perfekcjonistką ;)

    Zapraszam do mnie, świeży start!
    ♥ Przemyślenia Arbuza ♥

    ReplyDelete
  53. hahhaa mam tak samo jak tylko wyjde na dwór, pogoda się zaraz zmienia.. oczywiście nie na moją korzyść ehh :/ :D

    ReplyDelete
  54. Zdjęcia są perfekcyjne, tak jak i Ty! :*
    U mnie również wszystko musi byc dopięte na ostatni guzik :)
    Pozdrawiam!

    blog-by-ola.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Jeju ale masz te włosy piękne <3

    Zapraszam również do mnie: http://bezgwiezdne-niebo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Bardzo ładna :)
    ps. masz śliczne włosy *.*

    ReplyDelete
  57. Widzę nowy wygląd bloga ;) Ładna zmiana :)!

    ReplyDelete
  58. Śliczne masz te włossy!
    Ładna Parka.
    Dla mnie design zazwyczaj zajmuje jakieś 2 godz, ale jest dość konkretny i ,,ubogi'' nie wymyślam nie wiadomo czego może dlatego, ale zawsze warto dać z siebie 100% :)
    Zapraszam: http://uncoover-the-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Cudnie Ci w tej parce!

    aki-akkie.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Cudowny wygląd, prezentuje się bardzo profesjonalne :)
    http://pyyysiaa.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  61. Szkoda, że sesja się nie udała:/ Aczkolwiek uważam, że drugie zdjęcie jest śliczne:)
    Pozdrawiam - http://niezgodnam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Jesteś bardzo ładna, fajny blog, nie przestawaj tego robić, bo idzie Ci doskonale :)
    Pozdrawiam, Sandra.

    http://samcix.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Świetne ubrania! ^^ Pozdrawiam! ♥

    nataleczkaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Świetne włoski. Parka jak najbardziej na TAK! :)

    ReplyDelete
  65. Ciekawy post! Zainteresował mnie Twój blog! Tymczasem zapraszam do siebie :)MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  66. Boska parka...
    Świetnie prezentuje się z tyłu,
    trochę inna niż tradycyjne,
    przez co jest bardziej unikatowa :)

    http://historyjki-amnezyjki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. cudne zdjęcia a kurta boska <3
    a ty jesteś prześliczna *o*
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  68. Świetny wygląd, śliczna parka i piękna Ty! :)
    MY BLOG click

    ReplyDelete
  69. Też lubię ten rodzaj kurtek. Nadaje się ona na praktycznie każdą pogodę.Takie zmiany pogody u mnie również występują. Bywa to czasem denerwujące, ale cóż . :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    ReplyDelete
  70. Super kurtka na każdą pogodę! Uwielbiam taką, bo jest ona i ciepła, ale jak trzeba to chroni również przed wiatrem. Podoba mi się tutaj szczególnie to, że kurtka łączy w sobie klasyczną czerń i bardzo fajnzy wzór. Tak się zastanawiam i bez problemu bym mogła założyć taką. No ale teraz na szczęście można już chodzić bez kurtek.

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*