TAG: Czytanie z ruchu ust

Saturday, April 25, 2015

Cześć kochani, po moim powrocie i po dodaniu ostatniego posta, jestem troszkę załamana. Już dawno nie miałam takiej ilości komentarzy. Wiem jednak, że jest to z mojej winy, ponieważ trochę Was zaniedbałam, ale tak jak obiecałam jestem pełna sił i wszystko wróci do normy. Zrobiłam Wam małą niespodziankę i wraz z początkującą vlogerką Roksi, nagrałyśmy dla Was Tag: Czytanie z ruchu ust. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Zachęcam do subskrypcji kanału, być może jeszcze nie raz stworzymy coś wspólnego, coś bardziej zaplanowanego, ponieważ ten filmik wyszedł spontanicznie, ja jednak jestem zadowolona z efektu, a przede wszystkim świetnie się bawiłam. 

Czekamy na Wasze komentarze! :)
Buziaki i miłego weekendu.

You Might Also Like

49 KOMENTARZE

  1. Ooo, takie tam my <3 :D

    ReplyDelete
  2. Bardzo pozytywnie! :)

    gabi-i-jej-swiat.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja również zauważyłam pustki u ciebie na blogu, ale z pewnością to chwilowe i niebawem wszystko wróci do normy :) Przynajmniej masz czas, żeby odpowiedzieć na bieżące komentarze.
    Filmik jest świetnym rozwiązaniem na urozmaicenie bloga :) Ja jednak preferuję tradycyjną technikę.
    roxanne-writes.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wspaniały vlog, zaraz zaobserwuję kanał :)
    Obyście jeszcze kiedyś coś razem nagrały lub dodały, bo wspaniały efekt :)
    Pozdrawiam ^^

    historyjki-amnezyjki.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Nie wiem na jakiej zasadzie to u Ciebie działa, ale po wpisaniu Twojego adresu bloga w wyszukiwarkę, wyświetlił mi się napis, że blog nie istnieje. Postanowiłam wpisać Twoje imię i nazwisko w google i wtedy wyskoczył mi blog ze zmienioną nazwą. Na komórce nie przekierowuje na nowy adres, może tym spowodowana jest liczba komentarzy. Nie wiem jak to wygląda na komputerze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Słyszałam, że na telefonach nie działa, ale na to nic nie poradzę. :) Na komputerze przekierowuje normalnie. Ale już sama nie wiem o co chodzi.. :(

      Delete
    2. jesli sie kliknie wyswietl wersje na komputer to wtedy przekierowuje ;)

      Delete
  6. Great post!
    Amazing blog! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Kurcze, uwielbiam ten tag! Mozna sie niezle posmiac :D

    http://imagine-day.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Podoba mi się i meega pozytywnie <3

    ReplyDelete
  9. Ale się uśmiałam oglądając ten filmik hahah :)
    \http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Koniecznie obejrzę filmik :)
    Uwielbiam takie tagi :)
    Pozdrawiam!
    Blog - klik!

    ReplyDelete
  11. Normalnie działa na telefonach :)
    Od razu przekierowuje tutaj :3
    Świetny blog! Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wpisując link nie przekierowuje, bo też sprawdzałam :(
      Ale wpisując w google jest wszystko w porządku.

      Delete
  12. hej, mam pytania odnośnie obozu, bo jadę na ten sam co ty w tamtym roku :)
    1. Ile godzin mieliście w Disneylandzie? Wystarczyło żebyście poszli na wszystko na co chcieliscie? Mogliscie chodzic sami/grupami czy tylko z opiekunem?
    2. Jakie było jedzenie w hotelu Goya ( np na sniadanie) i ile było posiłków dziennie?
    3. Czy warto jechać na wycieczkę do Barcelony? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej! :)
      1. W disneylandzie kochana mieliśmy całyyy dzień. :) Starczyło czasu na wszystko, zobaczyliśmy również paradę. Musieliśmy jakimiś grupkami chodzić. Tzn. we dwójkę minimalnie, żeby nic się nie stało. :)
      2. Są trzy posiłki. Ogólnie to jest to szwedzki stół, czyli można brać co się chce. Na śniadanie zazwyczaj brałam croissanty. Na obiad zazwyczaj są między innymi frytki a kolacja wygląda podobnie jak obiad. Są również lody do nakładania sobie z lodówki, owoce. Nie narzekałam ogólnie, szczególnie że mogłam codziennie jeść frytki, które kocham, haha.
      3. Tak, warto jechać do Barcelony, piękne miasto, choć jeśli miałabyś do wyboru tylko jedną wycieczkę fakultatywną to polecam "Port aventura". Nie zawiedziesz się jeśli lubisz adrenaline. Naprawdę najcudowniej wspominam właśnie ten dzień. :)

      Buziaki :*

      Delete
    2. Dziękuję za odpowiedzi :) teraz tym bardziej nie mogę się doczekać!
      a ty jedziesz gdzieś w tym roku?xx

      Delete
  13. Haha, super to wyszło, uwielbiam ten tag :')

    http://dagmarastyles.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. świetny filmik! :)
    bardzo cieszę się, że wróciłaś do blogowania :)

    ReplyDelete
  15. Bardzo pozytywny filmik, a cropp topy na trądzik to super pomysł :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Świetny filmik! :) Bardzo pozytywny!
    Crop topy na trądzik zawsze spoko, albo różowe smerfy :D

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Hahah, świetnie wam wyszedł ten filmik, mega się uśmiałam :D <33

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Świetny filmik.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Genialny filmik! Mix zdjęć też świetny!

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  20. Super wam to wyszło :D
    www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Haha, świetne z Was dziewczyny! I takie śliczne <3
    Musisz zdecydowanie dodawać więcej filmików :D
    Właśnie zauważyłam, że ostatnio coś się cicho zrobiło na Twoim blogu, ale w sumie jestem w podobnej sytuacji więc rozumiem :))

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Hahah super filmik!<3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Świetny filmik! Widzę, że świetnie się bawiłyście :)

    Pozdrawiam, maja-rusek.blogspot.com.

    ReplyDelete
  24. Ale Ty krzyczałaś, hehe :) Nie mogłam z Ciebie ❤️ Jesteś taką fajną osóbką :)

    http://betterlookattheworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Powiem Ci, że co do komentarzy to większość blogerów odczuwa ich spadek :) Ludzie po prostu korzystają z pięknej pogody, uczą się itd. Swoją drogą rozmawiałam w pracy z osobą, która jest specem od ruchu w Internecie i w tym roku liczba użytkowników znacznie spadła! Także nie martw się komentarzami :) U mnie statystyki są takie jak zawsze a komentarzy też trochę mniej :) Ludzie są bardziej zabiegani!

    Pozdrawiam♥

    ReplyDelete
  26. Tylu masz fanów a ja pierwszy raz Cię widzę hehe
    Dziwne ;D
    Fajny Blog dodaję do obserwacji ;D Będę tu wpadać często :D
    Zapraszam też do siebie ;* Może tez Ci się u mnie spodoba <3

    ReplyDelete
  27. Mam nadzieje ze wszystko wroci do normy z blogiem ;)

    ReplyDelete
  28. aaaaale super film <33 mega pozytywny

    ReplyDelete
  29. Ale fajna zabawa. Miło popatrzec na dwie tak urocze dziewczyny w szampańskich nastrojach. Czekam na więcej takich filmików, chyba zostanę waszym fanem ...hihihi ;o)

    ReplyDelete
  30. Ale pozytywnie! :D

    Wróciłam do blogowania, więc zapraszam do siebie! :) Miło będzie, gdy skomentujesz lub zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com





    ReplyDelete
  31. Świetne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam cieplutko i pozwole sobie zaobserwować ;-)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Uwielbiam takie tagi <3

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Super post! jkgvhdfiugdfg

    ewhem.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ale zrobiłyście fajny filmik ;) Faktycznie, posty ostatnio pojawiają się rzadko, ale takie uśmiechnięte miny rekompensują ich brak ;) Nie przejmuj się mniejszą ilością komentarzy, weekend majowy, matury, ładna pogoda - to wywiewa ludzi sprzed komputera na dwór lub do książek ;) pozdrowionka dla Was dziewczyny i czekam na kolejne takie akcje :)

    ReplyDelete
  35. Uwielbiam takie tagi video, zwłaszcza ten z czytaniem z ust <3
    Wyszedł Wam cudownie, czekam na więcej wspólnych filmików :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Oglądając filmik śmiałam się razem z Wami :) Fajnie to wyszło.

    ReplyDelete
  37. jesteś cudowna :*
    Zapraszam na mój blog ;) Najnowszy wpis jak uwierzyć w Siebie ?
    http://milosczycieszkola.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*