#Jessmilia #zarazamypozotywnaenergia

Thursday, April 30, 2015

Oh kochani! Nawet nie wiecie ile się u mnie dzieje i ile mam pomysłów na sekundę odnośnie bloga. Chciałabym Was poinformować o nowym projekcie nad jakim pracuje razem z Emilią Pazur. Jesteśmy naprawdę niemożliwe! Wpadłyśmy na ten pomysł przy jednej z nocnych rozmów, leżąc pod kołdrą i gadając o głupotach. Idea wydaje mi się, że jest naprawdę świetna i mam nadzieję, że zostanie fajnie przez Was - czytelników przyjęta. Chodzi głównie o to, by pokazać życie blogerek od innej strony, ale naszym zadaniem jest motywowanie WAS do działania. Chcemy sprawić, by dzięki nam na Waszych twarzach pojawiały się uśmiechy. Maj i reszta najbliższych miesięcy będą naprawdę świetne. Na blogu cały czas będzie się coś działo. Stworzyłyśmy świetny team ze znanymi Wam zapewne blogerkami i cała nasza siódemka będzie dawała z siebie nie sto, a tysiąc %. Startujemy już jutro - 1 maja, a z jeszcze większym powerem zaczynamy od poniedziałku. Mamy "firmowego" INSTAGRAMA, na którym będziemy codziennie zamieszczały coś nowego. Będzie również kanał na yt, na którym będą pojawiały się filmiki, a także posiadamy fanpage'a, na którym również będzie codzienna aktywność, naszych redaktorek. Muszę Wam przyznać, że taki projekt to mega wyzwanie a realizacja jest jeszcze cięższa, niż może się to wydawać, ale Wasz odzew w postaci opinii, komentarzy, lajków będzie naszą nagrodą i motywacją na dalsze działanie. 
Organizatorki:
Ja - Jessika oraz Emilia Pazur
Redaktorki:


Bądźcie z nami! ;*

You Might Also Like

45 KOMENTARZE

  1. Już nie mogę się doczekać! Wiem, że projekt będzie świetny! :)

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jestem bardzo ciekawa, jak to wszystko będzie funkcjonować w praktyce :)
    roxanne-writes.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Już nie mogę się doczekać ! :*

    kalaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Jestem strasznie ciekawa tego projektu. Powodzenia! :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Dziewczyny, jesteście genialne! Naprawdę świetny pomysł z taką akcją :D
    Już się nie mogę doczekać efektów! Czuję że to będzie wielki "sztos"! ;D

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Jestem bardzo ciekawa projektu! :) Już wiernie śledzę go na fb i ig. Powodzenia! :)

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jestem okropnie ciekawa jak to będzie wszystko wyglądać! Będę śledzić na bieżąco wszystko :*

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Czekam z niecierpliwoscią! :)

    blpg-by-ola.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetny pomysł!

    Wróciłam do blogowania, więc zapraszam do siebie! :) Miło będzie, gdy skomentujesz lub zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    ReplyDelete
  10. Podoba mi się pomysł z takim projektem. Na pewno wypadnie świetnie. Super pomysł z pokazaniem blogerek od innej strony.
    Będę śledzić na bieżąco.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. świetna akcja :) mam jeszcze większa motywacje do ćwiczeń

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. taaak! jeju już nie mogę się doczekać! :**
    powodzenia! <3333
    sylwiaa3.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Pomysł fajny, już obserwuję na instagramie i jak na razie zaczyna intrygować :)

    ReplyDelete
  14. Swietny post :) zapraszam do siebie- podlewsky.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Super pomysł z tym projektem, już obserwuję wszystkie profile :D fajnie, bo większość bloggerek biorących udział w tym przedsięwzięciu należy do grona moich ulubionych <3
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Pomysł fajny, jestem ciekawa efektów! ;)

    ReplyDelete
  17. super pomysł :)
    świetny wygląd bloga <3
    eunikovakinga.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Canon 5D II Mark obiektyw 50 :)

    ReplyDelete
  19. Świetny pomysł z taką akcją! Snap pozdrawia ;D

    ReplyDelete
  20. Ile to można wymyślić podczas nocnych rozmów :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Super akcja! Będę śledziła Was na ig :)
    http://perlley-suzanna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. You have a fantastic blog dear! I really like it!!!
    Follow each other? Let me know
    Happy week,
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  23. Super pomysł z tą akcją!!!
    Popieram w 100%
    Super post!
    Zapraszam do mnie- za każda obserwcję sie odwdzięczam
    seecreetivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Świetna akcja!
    Zapraszam do nas:
    http://fashionn-worlld.blogspot.com
    ~K&A

    ReplyDelete
  25. piękne i świetny post :) <3
    zapraszam do mnie http://365daysinblack.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Witam bardzo fajna sprawa, żeby ludzi zarażać tak pozytywną energią. Zawsze popierałam takie akcje i nic się w tej kwestii nie zmieniło. Ciekawa tylko jestem, jakie będą z tego efekty, oby jak najlepsze tego wam dziewczyny życzę.

    ReplyDelete
  27. Nocne Rozmowy <3 Coś pięknego <#
    Zapraszam do konkursu ,, Wiosenny konkurs na Post Promujący ''
    Naprawdę można dużo zyskać!

    ReplyDelete
  28. Już mi się to podoba ;)) świetny pomysł!
    Mój blog--KLIK

    ReplyDelete
  29. bardzo ciekawa jestem realizacji tego projektu ;d

    ReplyDelete
  30. ooo marzenie byc redaktorką takiej akcji! pozdrawiam :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Super wiadomość! Bardzo mnie cieszy to, że masz tyle pomysłów dotyczacych bloga. Cieszę się również na Twoją współpracę z Emilią - uważam, że pomysł jest naprawde genialny. Lubię tego bloga i mam nadzieję, ze się będzie nadal tak fajnie rozwijał jak do tej pory.

    Pozdrawia czytelnik,
    Michał

    ReplyDelete
  32. Świetny post! :) Zapraszam do mnie, najnowsza notka o ćwiczeniach, zostaw komentarz! :)
    be-another-and-yourself.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Pomysł się świetny! Po raz pierwszy przeczytałam o nim chyba na blogu Mery i byłam na prawdę zachwycona! Fajnie pokazać życie blogerek od innej strony. Ludzie często myślą, że blogerki są jakieś inne ale tak na prawdę jesteśmy jak każdy inny człowiek. Trzymam mocno kciuki za was dziewczyny i żebyście nie straciły zapału i dalej motywowały ludzi do pracy! Obserwuję was już na instagramie i dziękuję za dawkę motywacji :D Wiem że już to pisałam ale to jeden z najlepszych projektów między blogerami o jakim ostatnio słyszałam :)

    ReplyDelete
  34. Zdjęcia przepiękne!
    Zapraszam!
    http://vogue-attack.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Jessika, Ty masz bardzo wspaniałe pomysły <3
    Ta akcja to coś genialnego :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*