But I’m only human

Thursday, April 23, 2015

Christina Perri - Human
Cześć wszystkim! Na dworze już prawdziwa wiosenka, mnie taka pogoda aż motywuje do działania. Postanowiłam nie odkładać nic na jutro i zacząć już DZIŚ. Na marginesie przepraszam, że tyle mnie tu nie było. Są to uroki internetu na limit i chcąc nie chcąc nie mogłam nic do Was napisać, ale z racji tego, że czuję się o niebo lepiej, nabrałam sił na blogowanie, życie i spełnianie marzeń. Naprawdę wspaniałe uczucie. Piszę Wam o tym, ponieważ dostawałam wiele maili z zapytaniem o moje samopoczucie. Jest lepiej - naprawdę i mam nadzieję, że za jakiś czas napiszę śmiało, że jestem szczęśliwa. Żyje się tylko raz i nie ma czasu na zatrzymywanie się. Chcę uczyć się odpowiedzialności, dlatego inaczej też zaczęłam patrzeć na projekty blogowe. Szykują się ciekawe akcje i na wakacje będziecie mieli wielką niespodziankę. Plan nadal jest realizowany, ale musi być on idealny! Zmieniając temat często powtarzam, że jestem zmianoholiczką. Teraz ponownie zaszły zmiany, nie tylko w moim życiu, ale również na mojej głowie. W poniedziałek byłam u fryzjera na dekoloryzacji. Z efektu zadowolona nie jestem aczkolwiek, chociaż trochę rozświetliła mi ta zmiana twarz i mam nadzieję, że niedługo będzie dało się zejść na jeszcze jaśniejszy odcień.
Zmieniłam także link do bloga. Nareszcie! Muszę przyznać, że było mi wstyd, ponieważ nazwę bloga wymyśliłam mając 12 lat. Nie myślałam wtedy racjonalnie. Chyba w ogóle nie myślałam, haha. Cieszę się zatem ze zmiany, tym bardziej że wpisując stary link bloga przekierowuje Was na właściwy link.

Nawiązując do piosenki z dzisiejszego posta, chciałabym powiedzieć, że pomimo trudu godzę się ze swoimi błędami jakie popełniłam. "Jestem tylko człowiekiem". Nikt nie jest idealny. Staram się być jak najlepsza dla osób, na których mi zależy. Chciałabym również chronić wszystkie bliskie mi osoby, przed złymi ludźmi i cierpieniem. Niestety nie mogę temu zapobiec i przez to czuję, że zawodzę. Piszę to wszystko trochę między wierszami, aczkolwiek często kieruje swoje posty, czy też treść przemyśleń do osób z mojego otoczenia, starając się im coś przekazać, kiedy nie chcę mówić wprost. Każdy z nas w jakimś momencie, w swoim życiu przechodzi przez ciężkie okresy. Choć w takich chwilach ciężko jest uwierzyć.. ale naprawdę czas leczy rany. Z czasem jest tylko lepiej. Przestajesz krzyczeć, płakać, rzucać się i miewać najgorsze z najgorszych myśli. Blizny jednak pozostają i o tym trzeba pamiętać. Ja staram się traktować je jako "doświadczenia". Jeśli TY - Drogi czytelniku bloga, właśnie przechodzisz przez trudny okres w swoim życiu, bądź nawet chorujesz na depresję - gwarantuję, że nie jest to wieczne i za jakiś czas szczęście uśmiechnie się właśnie do Ciebie, a jeśli potrzebujesz komuś się wygadać, śmiało pisz na mojego maila: jessikachincza@o2.pl
Jestem dla Was. :* Buziaki i miłego wieczoru, a maturzystom życzę udanego zakończenia roku! 

You Might Also Like

31 KOMENTARZE

  1. Cudownie, że w końcu dodałaś pościk! Czekam na projekty :)
    Jak zmieniłaś link z przekierowaniem?
    roxanne-writes.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hahaha wywali Cie z ZSP xd gratuluję xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak? Kiedy? Po moim odejściu? Tak mi przykro :D
      Naprawdę walnij się dwa razy w główkę, zanim coś głupiego napiszesz.

      Delete
  3. Replies
    1. Nie wiem.. one ogólnie nie były zbytnio dopasowane do moich włosów, bo jest to "ciemny brąz", a że teraz mam dół taki ciemny brąz.. to może jakoś się wpasują. Zobaczę. Jeszcze nie próbowałam. ;)

      Delete
  4. Fajne włosy, ale jaśniejsze będą jeszcze lepsze! :)
    Ja na szczęście nie wiem co to "depresja". Wychowałam się w szczęśliwej rodzinie, mam prawdziwych przyjaciół i ogólnie szczęśliwe życie :) Nie jest to "chwalenie się", ale naprawdę dziękuję za to co mam.

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Czekam na ten projekt we wakacje :D
    www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. zgadzam się z tym, co napisałaś - czas naprawdę leczy rany :)
    świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  7. Post genialny, bardzo mądry. To prawda czas leczy rany i pewnie już większość z nas się o tym przekonała :) Fajnie , że chcesz pomagać i wysłuchiwać swoich czytelników. Na projekt czekamy z niecierpliwością ! :)
    http://carolinaa-carolinaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Zmiana na lepsze :) Śliczną masz pomadkę. Cieszę się, że wreszcie zaczyna Ci się wszystko układać.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Bardzo mądre słowa, Jess. Depresja to choroba, z której można wyjść, ale trzeba o to walczyć i się nie poddawać. Mimo swoich błędów, które popełniliśmy musimy pokonać każdą przeszkodę, która stanie nam na drodze. Życie jest piękne, trzeba się, nim cieszyć, bo jak mówisz mamy tylko jedno...
    Na każdym kroku trzeba walczyć i iść do przodu i myśleć optymistycznie :)

    Zapraszam na mojego bloga.
    http://betterlookattheworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Nowa nazwa jest o wiele lepsza!
    Czas goi rany i nie raz się o tym przekonałam :) Świetne fotki i czekam na te projekty! :D
    roxanne-writes.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Śliczne zdjęcia!
    Ten nowy adres bloga chyba jest lepszy, choć poprzedni też był dobry :)

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  12. śliczne zdjęcia! *-*

    aandzelikaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Mi adres też się bardziej teraz podoba i Twoje włosy mają teraz śliczny kolor! *o*

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Pięknie napisane słowa w ostatnim akapicie! <3
    Ładnie wyglądasz w brązie, tak hmm..'łagodniej' :) Jednak ja wolałam Cię w wersji ciemnej :))
    Fajnie że wróciłaś! :*:))

    ReplyDelete
  15. Włoski tak czy siak masz ładne :)
    Mam pytanie, wybierasz się w tym roku na wakacje z funclubem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. :)
      Nie, w tym roku nie wybieram się na wakacje z funclubem ;>

      Delete
    2. A polecasz to biuro podróży? Na jakiej zasadzie są tam tworzone grupy? Odwołują się w jakiś sposób do wieku? Bo chciałabym pojechać, ale mam 18 lat i zastanawia mnie, czy spotkam tam mniej więcej ludzi w swoim wieku czy przydzielą mnie do młodszych, a może wiek nie gra roli i grupy są zróżnicowane wiekowo?

      Delete
    3. Jasne, że tak. :)) Na grupę niestety wpływu nie masz. Nigdy nie wiesz ile 18 latków wykupi obóz a ile 13. Ale z doświadczenia wiem, że do Disneylandu jedzie baardzo duzo dzieci.. i to takich małych, pomimo że jest jakieś minimum (nie bardzo więc rozumiem dlaczego są jeszcze młodsi). Ale jak wybierzesz normalny obóz to jest bardzo duzo 17-178 latków. :)

      Delete
    4. Dziękuję za odpowiedź :):*

      Delete
  16. jak zmienilas linka do bloga?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z pomocą przyszedł mi znajomy informatyk ;)

      Delete
  17. Ojej, masz przepiękne włosy *.*
    Moje sięgają mi już prawie do pasa, ale są nie do okiełznania :D
    Czasem mam wrażenie, że żyją własnym życiem i żaden grzebień lub szczotka im nie pomoże...

    Śliczne zdjęcia:)
    historyjki-amnezyjki.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Moim zdaniem i tak bardzo ładnie Ci w tym kolorze, ale jeżeli chcesz jaśniejsze, to oczywiście trzymam kciuki, żeby wyszły takie, jakie byś chciała :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Zgadzam się jesteśmy tylko ludźmi, popełniamy błędy. A co do nazwy to super, ze zmieniłaś :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. świetny ciekawy blog :)
    cudne zdjęcia i śliczny wystrój bloga:)
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Fajne filmiki i super blog! Podoba mi sie bardzo :-D

    ReplyDelete
  22. Ja jak mam doła, lub czuje, że nie jest to mój dzień, to powtarzam sobie: Po każdej burzy wychodzi słońce! ♡
    Musi stać się gorzej, żeby było lepiej.
    Ciesze się, że Twój blog tak bardzo się rozwija. Czekam z niecierpliwością na realizowanie planów :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*