Szkola, praca, przyszlosc?

Saturday, March 28, 2015

Cześć! W poprzednim poście wspominałam o nowej szkole, do jakiej chce się udać od września. Właśnie wczoraj wybrałam się do Bydgoszczy złożyć papiery. Na razie nie chcę konkretniej mówić jaka to szkoła i czym się będę zajmować, ponieważ nie wiem czy na pewno to wszystko wypali. Generalnie boję się swojej przyszłości, nawet bardzo. Żyjemy w takich czasach kiedy częściej liczą się znajomości lub szczęście niż wykształcenie. Ja niestety znajomości nie mam żadnych, więc pracy mi nikt nie załatwi. Ze szczęściem zresztą jest podobnie. Wpływowe na moje życie chwile szczęścia, mogłabym policzyć na palcach jednej ręki. Jestem jednak taką osobą, która pomimo wszystko stara się myśleć pozytywnie i nadzieja będzie mnie trzymała do samego końca. W nieodległej przyszłości, a mianowicie na swoje 18 urodziny mam w planach zrobić sobie tatuaż z motywem nadziei. Chciałabym by znajdował się na nadgarstku, bym mogła na niego spoglądać w chwilach zwątpienia. Wiem, że tatuaż na nadgarstku jest raczej oklepany, aczkolwiek mi się bardzo podoba i nie chciałabym go mieć do szpanowania, a do uspokojenia się, gdy nadejdzie gorszy dzień.
Co do mojej przyszłości, skoro już o tym wspomniałam. Powiem Wam, że bardzo cieszyłabym się gdybym w przyszłości robiła coś, co naprawdę chciałbym robić, jednak jestem zdania, że żadna praca nie hańbi i mogę dorabiać sobie na kasie lub sprzątając. Korona mi z głowy nie spadnie, a pieniądze to pieniądze. Trzeba nauczyć się je szanować. Powiem szczerze, że w zbieraniu pieniędzy jestem beznadziejna, za to wydawanie mi ich idzie mi rewelacyjnie. Chciałabym się nauczyć większej organizacji. Jestem mistrzynią wydawania pieniędzy - przyznaję. Na dodatek wydaje je na "wszystko i nic", czyli odczuwam zmniejszającą się ilość pieniędzy, ale nie widzę na co. W tym roku postanowiłam się katować i odkładać każdy grosz do skarbonki, czy tam słoika. Nie wiem jak mi to wyjdzie, ale mam nadzieję, że na tyle owocnie, że starczy mi na coś "większego", niż bluzka, haha.
Bardzo chciałabym otrzymywać ciekawe propozycje współpracy z bloga, ponieważ lubię gdy coś się u mnie dzieje, gdy mogę doświadczyć czegoś nowego. Bardzo zazdroszczę Maffashion, czy innym blogerom takich możliwości. Choć wiem, że nigdy choć w połowie nie osiągnę takiego sukcesu jak one, to bardzo chciałabym, by blogowanie było dla mnie możliwością odbicia się od codzienności. Marzą mi się rożne eventy! Ja byłam jakiś czas temu na evencie, na który zostałam zaproszona przez Douglas w Toruniu. Było bardzo fajnie! Nowe doświadczenie, poznane ciekawe osoby oraz fajna fotorelacja dla Was na bloga! Na sam koniec chciałabym powiedzieć, coś co wielu z Was zdziwi - nie zarabiam na blogu ANI GROSZA. Piszę to ponieważ większość moich znajomych tak myślała, więc wydaje mi się, że Wam również może się tak wydawać. Moją jedyną "zapłatą" są prezenty od firm, jednak nie jest to aż takie częste w moim przypadku. Ostatecznie co do mojej przyszłości, mam nadzieję, że niepotrzebnie się zamartwiam i że znajdę bez większego problemu pracę, która będzie częścią moich zainteresowań!
Za piękne zdjęcia dziękuję Weronice Sternal, a za piękną przeróbkę, dziękuję samej sobie, nie ukrywam, że siedziałam nad ich przeróbką sporo czasu, haha! A odnośnie Weroniki! Wiem, że jest tutaj sporo osób, które bardzo lubiły czytać jej bloga. Mam dla Was dobrą nowinę - powraca ona na bloggera, z odnowionymi siłami i nowymi pomysłami. Zapraszam!
Kurtka - sheinside.com | koszula - KLIK | koszulka - h&m | spodnie - Zara | trampki - converse 

Miłego dnia!

You Might Also Like

65 KOMENTARZE

  1. Znak nadziei na nadgarstku to bardzo dobry pomysł, sama chciałbym mieć taki, lecz boję się bólu jaki towarzyszy przy robieniu tatuażu ;)
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡

    ReplyDelete
  2. Życzę powodzenia w dążeniu do swoich celów. Życzę Ci dużo siły i cierpliwości w obecnej Twojej sytuacji. Pamiętaj, że kiedyś wszystko się ułoży :)

    ReplyDelete
  3. Mam nadzieję, że uzbierasz.:D I że nowa szkoła będzie dla Ciebie idealna:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Moim zdaniem genialny pomysł co do tatuażu :)
    Jestem ciekawa jaką szkołę wybrałaś. Wierzę że znajdziesz sobie wymarzoną pracę, która będzie Ci sprawiała uśmiech na twarzy :)
    ◘ mój blog- KLIK ◘

    ReplyDelete
  5. Przede wszystkim nie masz co sie martwic na zapas! A myslenie, ze teraz wazne sa tylko znajomosci nie odnosi sie do wszystkich branż! Tak naprawde wystarczy albo miec pomysl na siebie albo bardzo dobre wyksztalcenie (w tych czasach same studia juz nie wystarczaja).

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Żyjemy w takich czasach kiedy częściej liczą się znajomości lub szczęście niż wykształcenie."

      Nie napisałam, że ważne są tylko znajomości :)

      Delete
  6. Świetnie wyglądasz, masz piękne włosy :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    ReplyDelete
  7. Cudowne zdjęcia! ♥

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    ReplyDelete
  8. wyglądasz pięknie :) Z każdym dniem coraz bardziej stajesz się piękna :)

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Też często wspominam o tym, że bez znajomości w naszym kraju ciężko jest cokolwiek osiągnąć..Bardzo ładne zdjęcia!! :)

    ReplyDelete
  10. No tak, w tych czasach nie liczy się wykształcenie, a znajomości.
    Będę musiała w tym roku wybrać dobrą szkołę, żeby jakoś bez tych znajomości znaleźć pracę :)
    Cudowne zdjęcia widać, że się napracowałaś nad przeróbką :)
    Również jestem mistrzynią wydawania pieniędzy, gorzej z ich uzbieraniem haha :D

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  11. Świetnie wyglądasz! Rewelacyjna bluzeczka i piękne włosy :-)

    ReplyDelete
  12. Śliczne zdjęcia :) Mam nadzieję, że Twoje marzenia odnośnie bloga, kiedyś się spełnią :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. takowy tatuaż też mi się marzył ,. lat 18 skończyłam już dawno, ale coś się nie mogę zebrać:)
    na pewno Cię przyjmą do tej szkoły i dasz sobie radę. wierz mi, że sama nie wiedziałam co chce robić i jestem na studiach, które wręcz mnie nudzą, ale praktycznie w ogóle nie mają się do mojej pracy (Stażu), który teraz mam.Jednak sam typ pracy, który w tym momencie wykonuję zauważyłam, że mi odpowiada dlatego jakoś muszę przeżyć te studia:D

    ReplyDelete
  14. Zgadzam się z Tobą, że w dzisiejszych czasach liczą się także znajomości, dlatego próbuję zrobić wszystko, żeby nie potrzebować tych znajomości w przyszłości. Właśnie dlatego nauka jest dla mnie taka ważna, bo wiem, że to jest klucz do przyszłości i to ile się teraz nauczę będzie miało ogromny wpływ na moje późniejsze życie. Swoją drogą też miło wspominam, kiedy byłaś w Toruniu :) Mam nadzieję, że będziesz zapraszana przez Douglas dużo częściej haha!

    ReplyDelete
  15. piękna bluzeczka <3

    ReplyDelete
  16. Nie trzeba się zamartwiać, na pewno dostaniesz się do tej szkoły, znajdziesz pracę , będziesz zarabiała zadowalające cię pieniadze a do tego bedziesz prowadziła super bloga podobnego do Maff :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Bardzo lubię takie looki!

    ReplyDelete
  18. Co do znajomości - fakt. Im więcej w rodzinie masz prawników, lekarzy etc. tym większe szanse, że otrzymasz dobrą pracę. Też chcę robić w przyszłości coś, co będzie mnie ciekawić. Aktualnie ratownictwo medyczne najbardziej mnie kręci, jednak wiem, że jeżeli nie przyłożę się w szkole nic z tego nie wyjdzie.\
    3mam kciuki za liceum, przyjmą Cię na 100% ;)

    cudimiud.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Też uważam, że żadna praca nie hańbi, aczkolwiek fajnie robić coś, co kochamy i jednocześnie się z tego utrzymywać :)
    Mam nadzieję, że z tą szkołą od września wszystko Ci wyjdzie! Eventy to super sprawa podobno, zazdroszczę Ci choć tego jednego!
    Śliczne zdjęcia, cudnie wyglądasz <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. moja najpiękniejsza!♥
    Powodzenia w szkole na pewno Cię przyjmą! Też chciałabym mieć tatuaż.

    Serdecznie Zapraszam.
    ❀MÓJ BLOG- KLIKNIJ❀

    ReplyDelete
  21. Ja również strasznie obawiam się swojej przyszłości. Moim największym strachem jest to, że boje się, że sobie nie poradzę. Będę cieszyła się z każdej pracy, aby mieć pieniądze. Niestety dzisiejsze czasy są trochę trudne. W przyszłym roku wybieram szkołę i strasznie obawiam się tego wyboru.. Na pewno niedługo będziesz blogerką taką jak Maffashion, nawet lepszą. Trzymam kciuki.
    Przepiękne zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. mam nadzieje, ze rząd się zmieni i będziemy mogli żyć w końcu normalnie, ale czuje ze na to jeszcze sobie możemy poczekać :/
    zapraszam:

    http://f-g-b-y.blogspot.com/2015/03/suit-tie.html

    ReplyDelete
  23. również na moją osiemnastkę planuje sobie zrobić tatuaż, jeszcze nie wiem jaki dokładnie, mam tylko zarys tych które mi się podobają, chce by był dla mnie ważny i coś konkretnego symbolizował lub przypominał ;)

    zapraszam♥
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Hej Jessica ! :) Wyglądasz niesamowicie ! Chciałam do Cb wysłać wiadomość na priv na fp, ale skoro już jestem tutaj to napiszę w komentarzu i zostawię jakiś minimalny ślad po sobie. Może to pytanie będzie banalne i dosyć dziwne ale ciekawi mnie jaki masz kolor farby na włosach ? Ostatnio śledzę Twoje zdj na fb i tak mi się strasznie podoba, że oo panie !
    A co do wpisu to pozwolę poruszyć temat tatuażu na nadgarstku. Moim zdaniem to jest jedno z najlepszych miejsc na tatuaż, gdyż wygląda to bardzo efektownie i ma swój urok. Ja swoje osiemnaste urodziny, a kończę w listopadzie, też chcę zrobić sobie taki prezent.
    No a zdjęcia przerobione są idealnie ! :D
    Co do osiągnięć w blogowaniu to życzę Ci jak największych sukcesów i wierzę w to, że uda Ci się osiągnąć tyle co Maff, czy Jessica Mercedes. Wierz w marzenia, realizuj je i bądź szczęśliwa! Pozdrawiam ! :*



    liovky.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Kochana nie rozmyślaj za wiele o przyszłości,bo ominie Cię wszystko co można przeżyć teraz!Nadzieja jest ważna,ale chyba najważniejsze jest szczęście i samo realizacja.Żyj chwilą,ciesz się każdym promieniem słońca i spędzaj czas z ludźmi dzięki którym czujesz się dobrze i którzy sprawiają że jesteś szczęśliwa! :) Pozdrawiam cieplutko :*

    ReplyDelete
  26. Świetnie wyglądasz, ale zdjęcia trochę ponure! :) Jeśli chodzi o znajomości to w 100% się zgadzam :/

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Życzę powodzenia! A masz już pomysł co chcesz w życiu robić?

    ReplyDelete
  28. Na pewno poradzisz sobie z przyszłością, ona tylko wygląda na taką przerażającą :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Piękne zdjęcia, jestes sliczna ;)

    ReplyDelete
  30. Śliczne zdjęcia! na pewno ze szkołą pójdzie wszystko po Twojej myśli, uważam, że jeśli nie opuścisz bloga, a wierzę, że tego nie zrobisz w ciągu najbliższych kilku lat, to na pewno osiągniesz tak wielki sukces jak Maffashion :** świetny pomysł z tym tatuażem :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Świetny pomysł z tym tatuażem :) Ja też mam nadzieję, że w przyszłości znajdę dobrą pracę :)
    Cudowne zdjęcia <3

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Kiedyś na zapas też się dużo martwiłam. Teraz tylko planuję, marzę, dążę do realizacji celów i wyznaczam sobie je nowe ... i dużo pozytywizmu i uśmiechu. :)

    ReplyDelete
  33. świetny pomysł z tym znakiem nadziei!:)
    Cudowne zdjęcia <3 Obie się postarałyście, haha! :D
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)
    Blog mój i mojego chłopaka - KLIK

    ReplyDelete
  34. Na pewno dasz radę Jessika! Jakoś się wszystko ułoży. :)
    A co do zbierania pieniędzy mam podobnie jak ty, ale jak już się zawzięłam to od dwóch miesięcy prawie nic nie wydałam. :) Śliczne zdjęcia ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  35. Życzę powodzenia i trzymam kciuki, żeby wszystko powiodło się po Twojej myśli.
    A mam pytanie. Jaki tatuaż to konkretnie będzie? Bo też od dłuższego czasu się zastanawiam nad takim upiększeniem swojego ciała, a moje 18 urodziny już niedługo i pomyślałam, że może coś mi podpowiesz ;)

    ReplyDelete
  36. Ja czasami też się boję swojej przyszłości. Ale to czasami jest prawdą. Jeśli nie masz znajomości to tak łatwo nie dostaniesz pracy. Trzeba mieć dobre wykształcenie aby cokolwiek osiągnąć w życiu. Dla mnie tatuaże na nadgarstku też się podobają. Ja również w przyszłości chciałabym robić to co kocham i co sprawia mi przyjemność. Na pewno uda Ci się dostać do wymarzonej szkoły i pracować w zawodzie, który kochasz! Śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Tatuaż na nadgarstku bardzo mi się podoba, według mnie to super pomysł! Mam nadzieję, że w nowej szkole będziesz czuła się doskonale, a w przyszłości uda Ci się znaleźć pracę, która będzie sprawiała Ci przyjemność :) Przepiękne zdjęcia.

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  38. Śliczne zdjęcia ! Trzymam kciuki za twoją przyszłość ! ;D
    Bardzo ładny zestaw , pasuje ci
    Zapraszam również do mnie - http://sytuacjabez.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Pięknie wyglądasz! Trzymam kciuki za ciebie i twoje wybory <3
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  40. właśnie trafiłam na Twojego bloga, i zdecydowanie zostaję na dłużej! :)

    ReplyDelete
  41. Tatuaż na nadgarstku jest strasznie oklepany, a ten z nadzieją to już w ogóle! Mi pomimo tego i tak się podobają, jednak nie chciałabym go mieć. Jakoś tak chyba do mnie by nie pasował, zresztą na nadgarstkach mam bardzo wrażliwą skórę, na drugim też dosyć sporą bliznę, więc kompozycja niezbyt by była udana. ;P
    A co do pracy na kasie, to albo ja jestem jakaś dziwna, albo nie wiem co, ale od małego dziecka chciałam pracować w sklepie, właśnie na kasie (i nie tylko). Może być Biedra albo Tesco, haha. I nadal tego chcę, czemu by nie, na pewno kiedyś tego spróbuję, choćby na jeden dzień. Wszyscy mi mówią, że przecież to beznadziejna na praca, harować 12h (czy tam 8) i mieć z tego nędzne grosze. A ja i tak bym chciała. ;)


    ❀my-life-my-troubles.blogspot.com❀

    ReplyDelete
  42. najbardziej podoba mi się skórzana kurtka:)
    wznowiłam bloga,nie wiem, czy mnie skojarzysz bo zmieniłam nazwę, ale zapraszam do ponownego czytelnictwa, napewno odwdziecze się tym samym!
    gl00my-angel.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Świetny outfit - klasycznie i stylowo.
    Również chciałam robić sobie tatuaż na 18 urodziny, również na nadgarstku :) jednak od mojej 18stki minęły już prawie dwa lata, a ja do tej pory nie mogę się zmotywować, aby w końcu odwiedzić jakiś salon tatuażu.

    http://conangelydemonio.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Zdjęcia są naprawdę piękne. Ja też nie wyem czy znajdę pracę, która będzie zgodna z moimi zainteresowaniami. W zasadzie nawet nie wiem czym ta praca mogłaby być. Ale wiem, że praca to sposób na zarabianie pieniędzy. O ile będzie choć odrobinę połączona z pasją, będzie dobrze c:

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. jesteś piękną kobietą, a jeśli chodzi o życiowe atrakcje, uważam, że do odważnych świat należy, więc najgorsze co można zrobić, to siedzieć i marzyć i marzyć marzyć.. :) aktywność towarzyska dostarcza nam nowych atrakcji oraz znajomości, które procentują w wielu nieoczekiwanych momentach ;)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  46. Wiem, że już nie zostało dużo czasu, ale ja nie chce na razie o tym myśleć, bo kiedy tylko zaczynam to wszystkoo mnie boli ;)

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Życzę Ci powodzenia, mam nadzieję, że będziesz robić to, co naprawdę będziesz chciała, trzymam kciuki również, abyś dostała się do szkoły takiej, jaką sobie wybrałaś.
    Zapraszam do mnie: http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Ja tez sie boje przyszłości, nigdy nie wiem co sie jutro stanie :/

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Będzie dobrze, trzymam kciuki za szkołę!
    Zdjęcia śliczne, przeróbka śliczna, zazdro, haha! <3

    ReplyDelete
  50. jestesmy troche mlodsze od ciebie, a juz martwi nas nasza przyszlosc..
    piekne zdjecia !
    http://palaania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Super wygląda, a tatuaż to świetny pomysł ja mam 2

    ReplyDelete
  52. Ile ludzi tyle tatuaży, a że każdemu podobają sie rożne rzeczy to czasem zdarzy sie że kilku osobom podoba sie to samo i nie ma w tym nic złego. Przynajmniej ja tak uważam. Jeżeli to Ciebie wyraża to czemu rezygnować z tego tylko że ktoś ma podobny? Bezsens.
    Życzę powodzenia z tymi papierami, mam nadzieję, że wszystko pójdzie po Twojej myśli :)

    ReplyDelete
  53. Jesteś jedyną z już nielicznych blogerek, które zawsze pokazują nam się takie jakie są a nie takie jakie chciałyby być. Nawet nie wiesz jak bardzo denerwują mnie teraz popularne blogerki wśród nas, nastolatek piszące tylko o jasnoróżowych ubraniach i w kółko dziękujące za wszystko. Tego nie da się czytać, a Ty zawsze piszesz nam tak jak jest. Czasami jesteś zdenerwowana i o tym piszesz, czasem wesoła i też mówisz co Ci się udało a co nie ... Już mało takich osób, więc bardzo Ci za to dziękuje. Oczywiście też nigdy nie zapomnę ile radości sprawiłaś mi wchodząc na mój początkujący blog i zostawiając komentarz udowadniając, że na prawdę interesuję Ci to kto czyta Twoje posty...
    Ale się rozpisałam ... ehh

    Zapraszam do mnie. Blog o książkach, filmach muzyce no i o mnie ;)
    viss-vitalis.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Ja też boję się przyszłości, boję się, że nie znajdę pracy i po prostu nie będę mogła zaspakoić swoich podstawowych potrzeb. Fajny pomysł z tatuażem, na pewno da ci nadzieję:-)
    Mój blog - kliknij

    ReplyDelete
  55. Mimo, że tekstu jest dużo wkręciłaś mnie do czytania wszystkiego, nie pomijając ani linijki. Myślę, że Twój blog jest bardzo, bardzo fajny, jeśli utrzymasz się w pisaniu go, może Ci to wyjść tylko na dobre :3 nie jestem obeznana.. prowadzisz kanał na YT? Jeśli nie, może zaczniesz? Mogę jako pierwsza subskrybować! ♥

    ♥♥ Zapraszam na bloga ♥♥

    ReplyDelete
  56. śliczne zdjęcia! *-*
    jejku, ja też chciałabym, aby mi się udało w przyszłości z tą pracą. Bo jednak robienie czegoś, co się lubi jest jeszcze bardziej satysfakcjonujące :)

    aandzelikaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. oo jak ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  58. Prawdę mówiąc, zdziwiony jestem, że nie osiągasz żadnych dochodów z bloga, chociażby z reklam. Co do tych popularnych blogów, powiem szczerze, że nawet tam nie zaglądam. Na kilometr czuć mi komercją i takim przesłodzeniem. Jak już ktoś u góry napisał, wolę takie blogi jak Twój, szczere. Tatuaż na nadgarstku - fajna sprawa, sam taki mam, ale pamiętaj, że często pracodawcy krzywo patrzą na tatuaż w takim miejscu.

    ReplyDelete
  59. hmm tatuaż na nadgarstku nie jest oklepany, on jest po prostu popularny :)
    Sama robiłam sobie już jakieś dwa lata temu tatuaż własnie na nadgarstku i nikt mi jeszcze nie powiedział że mam oklepany tatuaż w oklepanym miejscu :p
    A nawet jakby ktoś to zrobił to hmm? nie powinno mnie obchodzić jego zdanie, ten tatuaż ma swoją "moc" tatuaż daje przesłanie mi a nie innym osobom, taka strefa intymna :)

    ReplyDelete
  60. Fajny look :) Mamy bardzo podobną koszulę :)
    Piękne oczy! :):)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*