Brak adekwatnego tytułu

Friday, March 13, 2015

Cześć kochani! Czy wszystko u Was w porządku? Jak w szkole?! Za dwa dni na blogu odbędzie się małe święto. Domyślacie się o co może chodzić? Postaram się przygotować na piętnastego coś specjalnego. Na marginesie zauważyłam, że ostatni post zdecydowanie nie przypadł Wam do gustu. Tak też myślałam pisząc ten post ale zdecydowałam się, że zaryzykuję. Cóż, mówi się trudno. Wiem, że ostatnio posty na blogu są dosyć ubogie i nie wyglądają tak jak kiedyś, ale ciężko jest mi pogodzić to wszystko co się teraz u mnie dzieje. Ponadto nadal mam stały problem z fotografem, a raczej z jego brakiem, do tego sprzęt.. ahh to wszystko nie jest takie proste. Jak już wspomniałam mam plany z blogiem i to naprawdę konkretne, jednak cała realizacja będzie bardzo czasochłonna. Tak w ogóle za oknem mamy już przebłyski wiosny - według mnie najlepszej pory roku! Czas już wyciągnąć z szafy trochę lżejszą kurteczkę, bo osobiście ja w swoich parkach już zdycham! Niebawem przedstawię Wam propozycję kurteczki wiosennej, która doszła do mnie wczoraj. Zamówiłam ją z myślą o mrozach, ale okazała się być cieniutka dosyć, w sam raz na wiosnę czy jesień. 
    
Właśnie przeglądam swoje starsze posty! Jeszcze niedawno dodawałam notki niemalże codzienne z wielką dawką zdjęć, ah! Koniecznie muszę powrócić do tego, bo wtedy było Was zdecydowanie więcej! No i już skoro mowa o starszych postach, to zachęcam do przeglądnięcia ich! I napiszcie mi na maila lub w komentarzu swoją opinię na temat poprzednich postów i tych teraźniejszych! Mogą być z anonima, jeśli nie macie odwagi na krytykę, choć z góry zaznaczam, że nie obrażę się i wręcz przeciwnie w tym przypadku wezmę ją do siebie by udoskonalić dla Was tego bloga. W końcu szkoda zaprzepaścić 4 lata blogowania.
Mam jeszcze dla Was takie małe info. Jak wiecie ostatnio na fanpage'u udostępniłam link do aska i tam sporo, bardzo sporo się mogliście dowiedzieć. Jednak na razie proszę nie zadawać mi pytań odnośnie życia prywatnego tutaj na blogu. Jeśli będę gotowa opowiedzieć całą sytuację przy tak dużej publiczności to zrobię to. Na razie jednak nie planuję, ponieważ muszę pewne sprawy sobie poukładać i czeka mnie teraz sporo roboty, także z góry dziękuję za uszanowanie mojej decyzji. :) 
Na marginesie jeszcze, zarzucacie mi, że piszę o swoim życiu prywatnym na blogu. O problemach osobistych wspominam bardzo ogólnikowo, a że blog jest lifestylowy, to jest chyba oczywiste, że opowiadam trochę o mojej codzienności i życiu. Za bardzo nie interesuje mnie robienie z siebie kogoś kim nie jestem i wolę być zdecydowanie sobą. Jeśli zawiodła Was moja osoba i nie jestem taka idealna, to możecie spokojnie odejść. Nigdy Was siłą tutaj nie trzymałam, zatem decyzja należy do Was.
Za piękne zdjęcia dziękuję Weronice Sternal!
A Was na samym końcu chciałabym zaprosić na mojego snapa! - @jessikachincza
Buziaki i udanego weekendu! :*

You Might Also Like

72 KOMENTARZE

  1. Jakie piękne zdjęcia <3
    Uwielbiam Ciebie i Twój blog ♥ ♥ ♥
    Kc!

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Genialny sweter :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    ReplyDelete
  3. Cudownie wyglądasz! :) Ja zostanę z Tobą na zawsze! :)
    Jeśli chodzi o posty to wystarczy systematyczność i pisanie o drobnostkach :)

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Zdjęcia świetne. Fajnie, że wytłumaczyłaś to wszystko tak ogólnie :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Śliczne zdjęcia. Mam nadzieję, że wszystko się u Ciebie poukłada i znowu będziesz pisała tak jak kiedyś :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. a ja bardzo lubie jesli pisesz ze jest cos u ciebie nie tak (oczywiscie nie sam fakt, ze jest cos nie tak), czuje wtedy od ciebie taka prawdziwosc i jakbysmy byly blizej niz kilkaset km :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  7. Cudowne zdjęcia, ajć, włosy to ty masz piekne, i jakie już długie!;o

    ReplyDelete
  8. Weronika zrobiła Ci naprawdę cudowne zdjęcia! Według mnie wiosna też jest najlepszą porą roku. Czekam, żeby zobaczyć tą Twoją nową kurtkę. Sama muszę sobie jakąś wiosenną kupić, więc może się zainspiruję.

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Przeglądając Twoje dawne posty, zatęskniłam za postami przepełnionymi zdjęciami. Chciałabym, abyś zrobiła w najbliższym czasie post ze stylizacją, jeżeli to dla Ciebie nie problem. Co do pojawiania się postów, to jestem zdania, że lepiej dodawać rzadziej, ale bardziej przemyślane i udoskonalone.
    Cudownie wychodzisz na zdjęcia, z wielką przyjemnością je oglądam. Już dodaje Ciebie na snapie ;*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Musisz pamiętać, że nigdy nie dogodzisz wszystkim ludziom. Jednym będzie podobał się Twój blog, a inni będą go krytykować i szukać zaczepek. Dla mnie jesteś moją ulubioną blogerką (mogłaś przeczytać o tym u mnie na blogu) i z niecierpliwością wyczekuję każdego wpisu, także nawet mi się nie śni, żeby odejść! :) Trzymam kciuki, żeby wszystko się dobrze skończyło, a na zdjęciach wyglądasz cudownie! :)
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  11. Coraz częściej brak czasu uniemożliwia nam częste prowadzenie bloga i blogowanie, niestety tak to już jest i nie tylko samym blogiem człowiek żyje, jest też całe mnóstwo innych obowiązków :) Jest duży plus w prowadzeniu bloga, ponieważ to my sami decydujemy co udostępniamy ludziom, co piszemy i co dodajemy. Jeśli nie chcemy zdradzać wielu informacji, to nie musimy tego robić. A niektórzy ludzie i tak będą marudzić i nigdy im się nie dogodzi :)

    ReplyDelete
  12. Piękne zdjęcia !
    I włosy *__*
    Super blog
    Zapraszam - sytuacjabez.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Śliczna jesteś i masz cudowny sweter. Ja też już umieram w ciepłych i ciężkich kurtkach ;) A co do bloga to masz rację, że ostatnio jest trochę gorzej z blogowaniem, ale przecież każdy ma życie prywatne i czytelnicy powinni to zrozumieć i uszanować :D Powodzenia
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Blogujesz już 4 lata, a to baaardzo długo! Więc trzymaj tak dalej, i wiadomo, czasem posty wychodzą słabsze, ale ogólnie dajesz z siebie wszystko i to się liczy! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Masz naprawdę śliczne oczy.Zazdroszczę
    Pozdrawiam
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Bardzo ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  17. Rzeczywiście dodajesz posty rzadziej, ale nie warto się załamywać! ;) Przynajmniej nie tracą na jakości xd
    Też ostatnio nie mogłam pisać postów, bo była chora.
    Zdjęcia są nieziemskie, jesteś przepiękna! ♥
    Ja nie mam nic przeciwko temu, że piszesz posty o sobie i o swoim życiu, w końcu to blog lifestyle'owy ;)

    Pozdrawiam! U mnie konkurs!

    ♣ JULIA BLOG – KONKURS KLIK ♣

    ReplyDelete
  18. Ja także zaczęłam już chodzić w lżejszych kurtkach i butach, jednak dziś znów pogoda się zepsuła i powróciłam do zimowej kurtki niestety. :(
    Ciekawa jestem tych zmian tutaj, ale nie mam pojęcia, co będzie 15.
    Też zaczęłam przeglądać Twoje stare posty, a te podpisy na zdjęciach (Jessika ^^) - pełna profeska, tekst genialny, zwłaszcza że znajduje się na samym środku, hihi. ;)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Rozumiem ten problem z brakiem 'fotografa' i pogodzenia tego wszystkiego. Bardzo podobają mi się Twoje wszystkie posty ! Udane zdjęcia ! Pozdrawiam ❤
    http://littleredcherrysmile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. jak zwykle perfekcyjne zdjęcia ;)
    twoje oczy są cudne !

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BURGUNDYCHOCOLATE.BLOGSPOT.COM - KLIK !

    ReplyDelete
  21. Cudowne zdjęcia, masz prześliczne włosy ♥
    Piękne oczy :*

    ♥Mój blog-kliik♥

    ReplyDelete
  22. Jak dla mnie twój blog dalej jest doskonały ♥ Miło się czyta i przegląda zdjęcia. :)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  23. Ja jestem na Twoim blogu pierwszy raz, ale podoba mi się i będę zaglądać :-) Jestem ciekawa zmian, o których piszesz :-) A tu pięknie wyglądasz! Kolor sweterka genialnie współgra z Twoim typem urody :-)

    ReplyDelete
  24. gdybym tylko mieszkała blisko Ciebie na pewno posłużyłabym Ci w roli fotografa! <3
    Trzymaj się mocno♥

    ❀pisanepasja.blogspot.com❀

    ReplyDelete
  25. Czekam na zmiany :3
    Nessi-blog-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Fakt, jeśli pisałabyś częściej byłoby lepiej, ale wiem coś o tym, że z fotografem itp. często jest problem, doskonale Cię rozumiem. Ja i tak Ciebie i Twojego bloga uwielbiam, czytam i będę czytać!
    Śliczny masz sweterek! :*
    A to, że nie chcesz pisać tu aż tak o swoim życiu prywatnym, problemach itp. to całkiem normalne przecież :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Nie ma co się łamać, wiem, że dasz radę :). A to, że w swoich postach wspominasz trochę o życiu prywatnym to całkowicie normalne, no bo to w końcu twój blog i odkąd pamiętam tak wygląda większość twoich postów, więc nie rozumiem reakcji innych.

    lukrove.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Slicznie wyglądasz i gratuluje :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Świetne zdjęcia, jak zawsze. U mnie również jest źle z 'fotografem' muszę się prosić przyjaciółek, ale nie zawsze mają czas. Kocham twojego bloga, a weronika zrobiła ci świetny wygląd
    http://wika-moda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. wszystko wspaniale napisane, rozumiem Cie w 100% w każdej kwestii, wyglądasz rewelacyjnie, jesteś przepiękna ♥

    ReplyDelete
  31. Śliczne zdjęcia! Gratuluję, że tyle wytrzymałaś na blogu :)
    http://myenchantix.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Wcześniejsze wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga! Nie mogę uwierzyć, że to już tyle czasu, ale twój blog jest świetny więc prowadź go dalej :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  33. Śliczne zdjęcia ;) Sto lat na blogu xd

    Zapraszam do mnie http://veronica--s.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz, ale przeczytałam parę Twoich wpisów. Nie wszystkie są w moim stylu, ale niektóre bardzo przypadły mi do gustu. Nie przestawaj blogować, 4 lata to naprawdę sporo, a myślę, że prawdziwi czytelnicy nie odejdą nawet jak będziesz dodawać rzadziej wpisy :)
    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  35. śliczne zdjecia, za 5 godzin już 4 lata blogawania

    doroooty.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Cudowne zdjęcia!! ;)
    Gratuluję tyle czasu na blogu :D
    pozdrawiam,

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  37. Jak dla mnie wiosna też jest najlepszą porą roku i niecierpliwie na nią wyczekuję! :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Proszę, podaj mi link do twojego aska :* Świetny post!

    ReplyDelete
  39. Cudowne zdjęcia! Szczególnie dwa pierwsze- są takie... urzekające.
    Czekam na recenzję kurteczki! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
  40. Już się nie mogę doczekać następnego posta! :D
    Eh, ja mam niestety ten sam problem - brak fotografa :/ Ale i tak sobie świetnie radzisz :3
    Haha, również już mam dość noszenia tych grubych kurtek, niech ta wiosna szybko przychodzi! :D
    Wspaniałe zdjęcia <3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Śliczny sweter! Jedyny minus nadejścia wiosny to to, że w końcu będzie trzeba pochować swetry:)

    bymadameem.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Sto lat, sto lat! 4 lata! gratuluję sukcesów i wytrwałości, jesteś świetna w tym, co robisz, życzę jeszcze więcej rocznic :*
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Genialny blog, z chęcią zajrzę tu po raz kolejny. Cuudowne zdjęcia ♥ Ten czas bardzo szybko zleciał, gratuluję 4 lat prowadzenia bloga! ;)

    Proszę o skomentowanie najnowszego postu :)
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM ♥ (KLIK) ♥

    ReplyDelete
  44. Ja zostanę z tobą na zawsze, nie ważne, jaka tematyka, jakie zdjęcia będą na tym blogu. Super zdjęcia, najlepszego wszystkiego z okazji urodzin bloga ;*
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Prześliczne zdjęcia, cudownie na nich wyszłaś!
    Wszystkiego najlepszego z okazji czwartych urodzin bloga :)
    Ja też mam problem z fotografem...
    Mi tam się Twoje posty podobają, jak i poprzednie jak i te teraźniejsze!
    Życzę dalszej wytrwałości w prowadzeniu bloga. Ciekawe, jakie zmiany planujesz...
    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  46. Ja bardzo lubię, kiedy piszesz co u Ciebie słychać. Tak jak powiedziałaś to blog lifestylowy, więc nie rozumiem czemu ludzie zarzucają ci, że piszesz o swoim życiu :) Śliczne zdjęcia ;*

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Pamiętam jak kiedyś dodawałaś posty niemal codziennie. To było całkiem miłe. Ale człowiek się zmienia, dojrzewa i jego sytuacja życiowa wraz z nim. Grunt, to żebyś była szcześliwa :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Przepięknie wyglądasz ♥ też nie mogę doczekać się wiosny
    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Super wygladasz! Czerwony sweter dodaje Ci uroku :)
    A co do posta, to kazdy ma prawo do swojej prywatnosci i nawet jesli czymkolwiek tutaj dzielisz, masz prawo nie mowic wszystkiego ;)

    ReplyDelete
  50. Ja jeszcze niedawno również miałam problemy z fotografem , teraz na szczęście ma kto mi robić zdjęcia i mam nadzieję , że to się szybko nie zmieni !
    A co do ostatniego posta , to uważam , że był fajny bo o jednej z moich ulubionych bajek z dzieciństwa :)
    Prześliczne zdjęcia !

    Poklika ktoś w linki z Choies?
    MÓJ BLOG - kliknij :)

    ReplyDelete
  51. Twoje posty są cudowne i ciekawe a zdjęcia prześliczne <3
    zapraszam do mnie :http://czarnamamba322.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Wiecej postów ze stylizacją , z inspiracjami , może room tour :)

    ReplyDelete
  53. Hej :) Mam nadzieje, ze nie zamierasz w niedalekiej przyszlosci konczyc swojej blogowej kariery? :) Pytam dlatego, ze dopiero niedawno trafilem na Twojego bloga, no i szczerze muszę Ci powiedziec, ze lepszych tekstow, to ja już od dawna nie czytalem, naprawdę ;P Polecam Cie kazdemu znajomemu, który chce cos dobrego poczytac ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej miło mi, że nawet chłopak znajduje tu coś dla siebie. ;)
      Bardzo dziękuję. Nie, nie mam w planach na razie zakończyć swojej kariery blogerki. Przeciwnie! Chcę ją bardziej rozwinać :)

      Pozdrawiam.

      Delete
  54. każdy post z chęcią u Ciebie przeczytam, nie ważny jaki temat! :)
    pięknie wyszłaś na zdjęciach <3

    zapraszam♥
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Masz niesamowitą urodę i do tego jesteś bardzo fotogeniczna ! Zazdroszczę Ci :)
    Jakieś rady na początek ?:) http://llliveyourworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Genialny masz ten sweter <3

    ReplyDelete
  57. Świetne zdjęcia! Ślicznie wyszłaś, naprawdę!

    http://zuziaandsheworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Śliczne zdjęcia ;)
    Nie przejmuj się, wiadomo, że nie wszystko od razu musimy wiedzieć, zwłaszcza o sprawach prywatnych :)
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. śliczny masz ten sweter :)

    ReplyDelete
  60. Świetne miejsce na zdjęcia <33

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Masz przepiękne włosy! Możesz coś napisać o ich pielęgnacji ? Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie w żaden specjalny sposób ich nie pielęgnuję. Używam tylko odżywki w sprayu z schwarzkopf gliss kur :)

      Delete
  62. Dwa pierwsze zdjęcia podobają mi sie najbardziej :)
    Każdy ma czasem odrobinę gorzej, ale najważniejsze ze sie nie poddajesz i walczysz, myślę że to to jest tutaj najważniejsze, a nie że komuś coś nie przypadło do gustu. Jesteś, dajesz znaki życia, a to istotne :)

    ReplyDelete
  63. Śłiczne zdjęcia!! Śliczna jesteś !!
    Jestem nowa zapraszam na mojego bloga
    itsnatala.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. jesteś sliczna ;) a sweterek mega ;) zaczynam obs i licze na rewanz ;)
    http://toloveyourselff.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Zazdroszczę Ci tak pięknych długich włosów.

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*