Blog roku 2014 - wspomnienia

Wednesday, March 04, 2015

Cześć kochani, wczoraj miała miejsce 10 gala Bloga Roku! Tak chciałabym się na niej pojawić. Mam wspaniałe wspomnienia związane z zeszłym rokiem, kiedy to ja otrzymałam tytuł "najlepszego bloga w kategorii blogi nastolatków". 
Ahh chwila, która nigdy więcej niestety się nie powtórzy, jednak z blogiem mam jeszcze plany na przyszłość. Wydaje mi się, że albo jego realizacja nastąpi jeszcze w tym roku, albo w 2016, choć prędzej przewiduję rok 2016. Nie mogę się doczekać, choć jeszcze sporo czasu przede mną. Wczoraj oglądałam galę live do samego końca. Nawet oglądałam występ Natalii Kukulskiej, która tak zamulała, że połowa sali postanowiła się ulotnić. No przepraszam, ale niestety to prawda.. Dodatkowo nagłośnienie było okropne. Na żywo pewnie było dobrze słychać, ale w internecie naprawdę koszmar. Ogólnie zdziwiłam się, że załapałam się na materiał nagrany na 10 rocznice tego konkursu. Miałam na twarzy banana. Naprawdę świetne uczucie i wywołało to również u mnie wspomnienia. Oglądając galę miałam ścisk gardła. Jestem osobą, która bardzo szybko się wzrusza, szczególnie gdy widzę na ulicy jakiegoś biednego pieska. No cóż, czasem jest to dobre, a czasem uciążliwe.
 Ogólnie otrzymałam zaproszenia na galę, jednakże otrzymałam je wczoraj, gdy przyszłam ze szkoły, a gala była właśnie tego samego dnia. Do Warszawy mam z 4h pociągiem. Myślałam, że zawinił onet, ale później dostrzegłam datę wysłania listu, który był priorytetem. A więc... wysłano 25 lutego, dostarczono 3 marca. Całkiem sprawnie prawda? Nasza Polska poczta jak zwykle zawiniła. Pozwolę sobie tego nie skomentować. Co do gali to zdziwiłam się również, że kategoria nastolatków była jako pierwsza, ale to pozytywnie, ponieważ szybko dowiedziałam się, kto zajmuje moje miejsce. Okazało się że wygrała Milion i Oliwka, aczkolwiek uważam, że nagroda należy się Don't be normal. Cóż, nie mi to oceniać. Najwidoczniej to nie zamiłowanie i kreatywność oceniała Margaret.
Tak czy inaczej serdeczne gratulacje dla zwycięskiego bloga. Milionek słowami "Pozdrawiam moich wszystkich fanów" wywołała u mnie ciepły uśmiech. 
Życzę dalszych sukcesów każdemu blogerowi i przede wszystkim wytrwałości! Startujcie w tym konkursie, ponieważ naprawdę warto. Z tego również miejsca chciała bym pogratulować VIVI&OLI, która w końcu zwyciężyła w kategorii "Moda i Uroda". Z autorką bloga poznałam się na zeszłorocznej gali i później przez jakiś czas miałyśmy ze sobą kontakt. Jest świetną osobą i ma cudowne dzieciaki, które możecie zobaczyć w przeróżnych, stylowych stylizacjach na blogu - zapraszam! vivioli-babiesfashionlife.blogspot.com
Buziaki dla Was! ;*

You Might Also Like

59 KOMENTARZE

  1. ja tez mialam nadzieje, ze wygra julka, ale jednak oliwka solidnie prowadzi swojego bloga, mysle, ze to glownie dzieki siostrze otrzymala te nagrode

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Również tak uważam. ;)
      Wzięte było pod uwagę, sam fakt że bloga "prowadzi" mala dziewczynka. ;)

      Delete
  2. Gratuluję wygranej z wcześniejszego konkursu! :) Ja sama nie śledziłam na bieżąco nawet nominacji do Bloga Roku, więc gali tym bardziej nie oglądałam.

    ReplyDelete
  3. Szkoda, że z takiego powodu nie mogłaś być obecna na gali. Również ją wczoraj oglądałam, tak samo jak rok temu i było to dla mnie również bardzo duże przeżycie! :) Haha, Milionek mnie również rozbawił! :)

    ReplyDelete
  4. Ja kibicowałam zarówno Oliwce jak i Julii ♥
    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Poczta polska.. nic juz nas nie zdziwi. Właśnie dzisiaj oglądałam galę, jak zobaczyłam Cię w materiale ucieszyłam się, aż wrócily wspomnienia z tamtego roku, kiedy to Ty brałaś udział i kibicowałam Ci! Ja byłam za Oliwką, bo innych dziewczyn niestety nie znałam. ;-)
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. Ja kibicowałam Julce,jednakże wiedziałam że wygra Oliwka.
    Najbardziej ucieszyłam się z wygranej Magdaleny autorki bloga My Pink Plum,bardzo mocno trzymałam za nią kciuki.
    Szkoda,że przez pocztę nie mogłaś uczestniczyć na gali.

    ReplyDelete
  7. Oj, szkoda, że tak wyszło :( Mnie poczta nigdy nie zawiodła ;) Ja również myślałam, że wygra Julka ;/ Aczkolwiek blog Oliwki też jest ciekawy ;)

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja kibicowałam Milion i Oliwce <3 Szkoda, że nie mogłaś się tam pojawić :( Niestety... Poczta Polska.

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ja także liczyłam, że to Julka zgarnie nagrodę, no ale zgodzę się z wyżej napisanymi komentarzami, że możliwe że to własnie dzięki Milionkowi zdobyły pierwsze miejsce :)) Aczkolwiek, jej blog również jest naprawdę dobry, więc myślę że to nie było niesprawiedliwe ;)
    Coś wiem o tej naszej poczcie, ja kiedy wysłałam list koleżance (300km ode mnie), doszedł jej dopiero po 3 tygodniach ;__;
    Dziękuję Ci z całego serca za komentarz na blogu! Dzięki Tobie mam na twarzy wielkiego banana <3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Szkoda ze Poczta Polska tak zawiniła, bo gdyby nie to mogłabyś pojechać na tą galę i czuć to samo co rok temu gdy siedziałaś na widowni i z niecierpliwością czekałaś na wyniki. Również myślalam ze wygra Julia :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Oliwia i Milion mają bardzo moim zdaniem oryginalnego bloga, inaczej piszą i pewnie to wzięła pod uwagę Margaret. Uwielbiam bloga Julii, ale ona i tak wygrała więc gratuluję tej dwójce. Jakbyś dostała chociaż dzień wcześniej ten list-zaproszenie. Na pewno byś się tam pojawiła, ale jak to ujęłaś- brak komentarza.
    mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  12. Ja oglądałam galę rok temu, wczoraj jakoś nie miałam czasu. Gratuluję Oliwce, choć czytając jej bloga mam dziwne uczucie, że piszę go z pomocą dorosłej osoby, a główną 'atrakcją' jest Milionek. Szkoda..
    Don't be normal - kocham! <3
    Śliczne zdjęcia! :)
    Żenada z tą pocztą..
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Moją faworytką również była Julka. No cóż, ale blog Milion i Oliwka również mi się podoba. Przynajmniej w zeszłym roku blog, na którego głosowałam wygrał. Takie wydarzenie, to musi być na prawdę coś wspaniałego :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Też trzymałam kciuki za Julkę :) Ja niestety mogłam obejrzeć tylko początek, ponieważ miała dużo nauki. Fajnie, że blogi nastolatków były na samym wstępie, bo to na tę kategorię głownie czekałam ;)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Szkoda, że poczta zawaliła, no ale cóż- POLSKA. Również głównie kibicowałam Julce, ponieważ jej blog jest mi bliższy niż pozostałe wytypowane na galę. Jednak uważam, że blog Oliwki też jest bardzo kreatywny i oryginalny. Ogółem bardzo zdziwiłam się, że na galę dostał się blog z opowiadaniami, to była dla mnie naprawdę wielka niespodzianka, bo nawet tego nie przypuszczałam :)

    Mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  16. Ja też trzymałam kciuki za Julkę i uważam, że zasłużyła na tę nagrodę. No ale blok Milion i Oliwka również jest dobry. Szkoda, że polska poczta tak zawaliła i nie udało Ci się być na gali. Ciężko uwierzyć, że już rok minął od Twojej wygranej, prawda? :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  17. Zaproszenia, które przyszły tego samego dnia... naprawdę interesujące, jednak tak to bywa z pocztą. Czasami wysyłam coś i dochodzi po bardzo długim czasie, o ile w ogóle dojdzie, bo czasami najzwyczajniej się gubi. Nie wiem jakie blogi brały udział w tegorocznym konkursie, bo tego nie obserwowałam, ale z pewnością to fajne uczucie dostać taką nagrodę :)

    ReplyDelete
  18. Ja też byłam za Julką! No, ale cóż... niestety to nie my wybieramy tylko Margaret : /
    Tak czy inaczej gratuluję Oliwce ;)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  19. Ehh ta Polka Poczta. :/
    Też uważam, że Julka powinna wygrać, ale dla nas i tak wygrała.
    Pamiętam jak rok temu cieszyłam się, że wygrałaś, dla Cb musiało być to cudowne przeżycie.

    swiatmarzycielki.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. ja też myślałam, że Julka wygra, bo to ostatni raz kiedy może wziąć udział w tej kategorii, a Oliwka mam jeszcze 2 lata

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Dla mnie obie sa swietne, ale bardziej kibicowalam Julce. :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Strasznie szkoda, że na tej gali nie mogłaś się pojawić! Ja również trzymałam kciuki za Julę, ale oczywiście cieszę się z wygranej Milionka ;)
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  23. moim zdaniem kupiła sobie głosy i wygrała fartownie. Ale to tylko moje zdanie...
    W tym roku strasznie niektóre blogerki błagały o głosy co mnie bardzo wkurzało ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pomówienie o przekupność jury, zgłoszone do kapituły. Nauczka za wypisywanie takich teorii powinna być kosztowna.

      Delete
    2. Drogi anonimie, osoba nad Tobą, nie powiedziała, że zwycięski bloger przekupił jury. Wspomniała o wykupionych głosach sms. To kompletnie inna sprawa. A co do wykupywania głosów sms, to rownież o tym słyszałam. Rok temu gdy jechałam na galę z nominowanymi z różnej kategorii, pytali sie mnie czy ja również dostałam maila z propozycją wykupienia głosów. Więc jak widać coś takiego faktycznie istnieje. Więc proszę tu nie grozić "Baskuul" ponieważ to Ty źle zrozumiałaś/eś. O wygranej powiedziała, że to było "fartowne", a nie że przekupiła Margaret. Poza tym uważam, że takie gwiazdeczki nieźle się cenią i przeciętniaka takiego jak ja czy Oliwka nie byłoby stać nawet na łapówkę. Poza tym nie było to warte swojej ceny. W końcu to nie jest wręczanie Oscara, tylko ogólnopolski konkurs. :) Zatem z tymi groźbami sioo. I już widzę Twoje "Zgłoszenie do kapituły".

      Pozdrawiam.

      Delete
  24. czyli nie byłaś na tej gali? :(

    ReplyDelete
  25. Właśnie też się zdziwiłam, że na pierwszy ogień poszła kategoria nastolatków :D Kibicowałam obydwu dziewczynom♥

    ✿pisanepasja.blogspot.com✿- kliik!

    ReplyDelete
  26. Też myślałam że wygra dont be normal bo jula ma super bloga :)
    Szkoda że przez pocztę nie mogłaś pojawić się na gali :(

    joanne-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Też uważam, że don't be normal bardziej zasługiwał na ten tytuł :)

    ylyys.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. To musiało być wspaniałe uczucie, wygrać konkurs rok temu :) Zasłużyłaś na to! Ja również uważam że w tym roku powinna wygrać Julia, no ale cóż... Oliwka też zasłużyła na wygraną. Szkoda, że za późno wysłali ci ten bilet :( Również oglądałam galę, Milionek rozwaliła mnie słowami ''Dziękuję moim fanom'' xD

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – NOWY POST! KLIK ✿

    ReplyDelete
  29. Oglądałam 10 galę bloga roku ! Jak i również tą w której to Ty wygrałaś :) ! Również w kategorii blogi nastolatków trzymałam kciuki za Julię z bloga Don't be normal. Jednak że bardzo gratuluję Milionkowi i Oliwce. Szkoda że zaproszenia na galę tak późno doszły :(

    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  30. Kiedy mój blog będzie wyglądał tak jak chciałabym, zeby wyglądał to być moze wystartuję w tym konkursie :)

    ReplyDelete
  31. Szkoda, że nie mogłaś pojechać na galę, ahh ta poczta! A właśnie, przedwczoraj specjalnie poszłam na pocztę, żeby w kocu wysłać Ci ten list. Pisałam go chyba z 2 tygodnie temu, ale dostałam lenia i nie chciało mi się iść. Teraz myślę, że powypisywałam straszne, najgłupsze głupoty. Przepraszam za to, nie umiem pisać listów. XD Najlepiej wyrzuć bez czytania, zrobiłam z siebie kretynkę. ;P
    Myślałam, że wygra Milion i Oliwka, ponieważ ona naprawdę się do tego przykłada, prowadzi solidnie bloga, jej posty są bardzo dopracowane, nigdy nie znalazłam tam błędu. A co do Julki z Don't be normal, to oczywiście ma bardzo dobrego bloga, jednak często widzę tam błędy. Zwracam jej od czasu do czasu uwagę, ale ona i tak tego nie poprawia... Zdjęcia przynajmniej są bardzo, bardzo dobre i dopracowane. :)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Gdybym mogła nagrodę przyznałabym obu blogom :D

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Ogromna szkoda z galą ;<

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Ja kibicowałam Julce i Oliwi
    http://karolinablonska.blogspot.com/2015/03/181-tattoo.html

    ReplyDelete
  35. Ja nie oglądałam gali, bo miałam problemy z internetem :(
    Julajulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Zazdroszczę takiego przeżycia! <3

    ReplyDelete
  37. Moim zdaniem Oliwia zasłużenie otrzymała nagrodę, chociaż i Julię typowałam na to stanowisko. Oliwia naprawdę przykłada się do postów, a wiadomo, że przy takim konkursie i oryginalność się liczy, którą Oliwia z pewnością posiada.

    ~PANNA UPARTA

    ReplyDelete
  38. Fajne doświadczenie z ta galą, szkoda, ze nie dałaś rady pojawić sie na niej w tym roku. Ach ta poczta Polska...

    ReplyDelete
  39. Ja także sądziłam, że Julka wygra :)
    I też się ucieszyłam, że byłaś tam pokazana :))

    ReplyDelete
  40. Ja niestety nie ogladałam tej gali, a szkoda :(

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Też mnie wkurzała Natalia Kukulska hahahah Szkoda, że w tym roku Twój blog nie miał pierwszego miejsca :(

    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  42. Ja nie oglądałam gali :/

    http://crazyteenagers60.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Szkoda, że Julia nie wygrała. Też liczyłam właśnie na nią :). No, ale trudno. Dla mnie i tak jest wygrana i ma cudownego bloga!
    Śliczne zdjęcia. Masz cudne oczy :*

    soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Jeju, pamiętam jak rok temu oczekiwaliśmy wszyscy wyników z niecierpliwością.. Jak się dowiedziałam, że to ty wygrałaś to byłam tak mega szczęśliwa, Twój blog jest cudowny <3

    http://dagmarastyles.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Poczta polska, często robi sobie takie numery.
    Ja byłam akurat za Oliwką, nie wiem czemu, po prostu wydaje mi się, że wygrała, ponieważ jej blog wyróżniał się spośród innych, prowadzonych przez nastolatków :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. pamiętam jak w tamtym roku Ci kibicowałam. :'))
    Jessica jesteś taka cudownaa!
    Obyś się nie zmieniała

    http://sylwiaa3.blogspot.com/
    <3

    ReplyDelete
  47. Taka gala, w ogóle całe wydarzenie - to musi być świetne wspomnienie i przeżycia :) Nie czytam wszystkich blogów, więc ciężko mi powiedzieć, kto powinien zająć miejsce pierwsze. Blog Milion i Oliwka - kilka razy widziałem, więc wiem na tej podstawie wiem, że nagroda nie została "zmarnowana" :) Szkoda, że zaproszenie dostałaś tak późno i nie mogłaś pojechać na galę :(

    ReplyDelete
  48. Według mnie Julia i Oliwka, (bo Martynka nie pisze postów) mają świetne blogi i ciężko pomiędzy nimi wybrać.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Karmelka.♥

    ReplyDelete
  49. oglądałam całą galę oprócz słabej jakości i nagłośnienia było całkiem okej :)

    ReplyDelete
  50. Niestety poczta polska potrafi zawinić. Dopłacasz za priorytet, a często list przychodzi nawet później niż ekonomicznym niestety...
    Gratuluję zeszłorocznej wygranej :*

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com
    :)

    ReplyDelete
  51. Witam cię kurcze nawet nie wiedziałem, że twój blog wygrał bloga roku kiedyś. No to gratuluję. Dodatkowo nie wiedziałęm, że jest coś takiego jak gala, w której jest wybierany blog roku. Trzeba będzie uzupełnić wiadomości, ponieważ jakiś zacofany się zrobiłem ostatnio pozdrawiam.

    ReplyDelete
  52. szkoda, że tak późno doszło to zaproszenie :(
    zapraszam do mnie, zmniejszam szafę ----> vintageclothes11.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. niestety nie oglądałam gali :/
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*