4 lata bloga w pigulce

Friday, March 20, 2015


Kelly Clarkson - Heartbeat song
Cześć kochani, nadszedł ten specjalny czas. To już czwarta tego typu notka na tym blogu, a oznacza to, że ten blog istnieje niż 4 lata! Ja jestem w totalnym szoku. Nie wiem kiedy to minęło. Przeglądając starsze posty miałam wrażenie jakby wszystko działo się dosłownie wczoraj. Wspaniale jest mieć blogo-pamiętnik, gdzie jest tyle magicznych wspomnień, które w każdej chwili można odtworzyć. Nie żałuję decyzji o założeniu bloga. Mój blog od początku do końca zostanie w pełni prawdziwy. Możecie na nim znaleźć mnóstwo zdjęć mojej codzienności. Naprawdę wzruszam się nawet w tym momencie, ponieważ nawet nie wiecie jak Wy i ten blog jesteście dla mnie ważni. Człowiek się zmienia całe życie, ale ja to chyba powinnam dostać jakiegoś Oscara, haha. Moim zdaniem w każdym roku wyglądałam zupełnie, zupełnie inaczej. Nie do poznania! Chyba jestem zmianoholiczką i obiecuję, że tych zmian będzie jeszcze bardzo dużo! No to co?! Streśćmy te 4 lata!
ROK PIERWSZY
Muszę Wam powiedzieć, że początki w każdej możliwej dziedzinie są najtrudniejsze i tak było też w tym przypadku. Skłamałabym mówiąc, że jestem dumna z jakości prowadzenia bloga. Przyznam się, że wręcz wstydziłam się za ten pierwszy rok. Posty były pisane w stylu kompletnie 'pokemońskim', zdjęcia jakieś małe, zaokrąglone, wygląd bloga również mało profesjonalny.. no cóż. Jest mi wstyd, ale teraz kiedy jestem w tym miejscu cieszę się, że zdecydowałam się na ten wielki krok, jakim było założenie bloga. Decyzja do przemyślanych nie należała, aczkolwiek jak widać spontaniczność wyszła na dobre, a mi do teraz pozostała cecha nieprzewidywalności, szczególnie w życiu prywatnym. Rok pierwszy zakończyłam ze statystyką ponad 66k wyświetleń! - Muszę przyznać, że naprawdę nieźle! Oraz zdobyłam ponad sześciuset zarejestrowanych użytkowników! Niesamowite, że ktoś z Was chciał czytać te wypociny. Jestem pod ogromnym wrażeniem Waszej wytrzymałości psychicznej.
ROK DRUGI
797 lajków na fp! | 1763 obserwatorów | 309 354 wyświetleń!
Ten rok z pewnością mogę nazwać rokiem szczęśliwym i rozwijającym. Nie byłam absolutnie przygotowana na wielkie wiwaty z Waszej strony, oraz jakieś wielkie współprace, a właśnie to już w drugim roku prowadzenia swojej strony, dostałam propozycję ogromniastej współpracy. Pamiętam, ze byłam w absolutnym szoku. Z tego roku pamiętam także wywiad online w "Pozorach Kontrolowanych", co również było dla mnie wyróżnieniem. Mogę wspomnieć trochę o prywatności w tym podsumowaniu? W roku 2013, że byłam na wspaniałej wymianie międzynarodowej w Xanten (Niemcy). Akurat wtedy gdy stuknął drugi rok bloga, byłam w trakcie pakowania, lub już nawet byłam w podróży. Był to naprawdę fantastyczny wyjazd. Poznałam świetnych ludzi i mam masę pięknych wspomnień. Po przyjeździe na miejsce zrobiłam nawet dla Was live chat, żebyście byli ze mną na bieżąco. Wydaje mi się, że takie wyjazdy należą do chwil niecodziennych i najprawdopodobniej już nigdy więcej nie uda mi się wziąć udziału w takiej wymianie. Dziękuję ♥ Jak już wspomniałam był to rok kiedy mój blog zaczął się bardzo dobrze rozwijać, przy postach miałam dużo komentarzy, a nawet więcej niż teraz (już mnie nie kochacie). Drugi rok zakończyłam z wynikami, które mnie onieśmielały!
ROK TRZECI
Dużo wspominać. Mój blog zaczął się naprawdę nieźle rozwijać. Na blogu pojawiały się systematyczne posty, zostałam twarzą marki z ciuchami, podjęłam wiele fajnych i ciekawych współprac. Naprawdę był to chyba mój najlepszy rok. Tyle się działo. Trzeci rok zakończyliśmy z 3500 użytkownikami oraz 2600 fanów na fanpageu! Był to również dla mnie dobry rok ponieważ czułam się szczęśliwa! Blog zawsze był i wydaje mi się, że będzie ogromną motywacją. Pomimo złych momentów nie potrafiłam się poddać wiedząc jakie mam w Was wsparcie! Mam nadzieję, że jeszcze na moim blogu będzie kiedyś tak owocny rok jak ten. Największym osiągnięciem okazała się oczywiście wygrana konkursu BLOG ROKU. Nie muszę chyba mówić jaka byłam zszokowana wygraną i szczęśliwa! Nigdy nie zapomnę tego wydarzenia. Uczucia, których nie można opisać słowami..
ROK CZWARTY
 3856 obserwatorów | prawie 3 tys lajków na fp! | ponad mln 200 tys wyświetleń!
Muszę Wam powiedzieć, że co do blogowania to jest to chyba mój najsłabszy rok. Posty osobiście myślę, że pojawiały się ciekawe, ponieważ byłam w Paryżu, lloret de mar, Barcelonie i trochę się działo, ale coś Wam nie podeszły pod gust te posty i przez rok doszło tylko trzystu nowych obserwatorów. Niektórzy pomyślą "ta marudzi, zamiast się cieszyć", ale niestety wszystkie siły do prowadzenia bloga przez to gdzieś opadły na dno, zaczęłam się poddawać, mówić o swoim blogu, że jest beznadziejny, że chyba czas go zamknąć. Obecnie mamy 3856 obserwatorów. Pokaźna całkiem sumka, aczkolwiek naprawdę uważam, że był to mój najgorszy rok dotychczas, na podium z rokiem pierwszy, o którym już w ogóle powinnam się nie wypowiadać. Był to również najgorszy rok biorąc pod uwagę swoje życie prywatne. Może jakoś wyczuliście tą nieprzyjemną atmosferą i coś Was odpychało? Nie mam pojęcia. Starałam się nie odkrywać za dużo prywatności i dodawać jak najciekawsze posty. Chyba nie podołałam zadaniu. :)
____________________________________________________________________________
A teraz leci nam rok piąty. Nie mam w planach się poddać, wręcz przeciwnie chcę sprawić by podsumowując za rok "5 lat bloga" napisać, że był to najlepszy rok w moim stażu blogerskim! Czy tak się stanie? To się okaże, ja będę starała się ze wszystkich sił, ale musicie mi troszkę pomóc, dodać mi otuchy.. Jeszcze raz bardzo dziękuję wszystkim, którzy ze mną są i nie przestają we mnie wierzyć. Bardzo mocno Was kocham, a co do posta.. miał on się pojawić 15 marca, niestety pech chciał, że musiałam się męczyć tydzień bez internetu.. Tego dnia, ze złości, że nie mogę napisać posta na bloga zaczęłam płakać, haha. 3majcie się ciepło! ♥♥♥ Bądźcie ze mną jak najdłużej, nie zawiodę Was, mam taką nadzieje, choć jestem tylko człowiekiem i wszystko się może zdarzyć. 

Od kiedy czytacie mojego bloga i jak do tego doszło? ♥
Przygotowałam dwa fajne i słodkie upominki, więc 2 losowo wybrane komentarze otrzymają ode mnie małą niespodziankę! Tylko proszę podać adres e-mail w komentarzu. 

You Might Also Like

63 KOMENTARZE

  1. Moim ulubionym rokiem był rok pierwszy. Mi sie podobały te "wypociny" :) Pisałaś codziennie o swoim spędzonym dniu a w tytule pisałaś "Dzień Jessiki". Tęsknie za tym :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojoj, pamiętam te posty i te tytuły :D
      Co za czasy.. haha.

      Delete
  2. Ojeju :) Muszę koniecznie poprzeglądać Twoje wcześniejsze posty :) Gratuluję takich wysokich statystyk i osiągnięć ! Twój blog jest jednym z moich ulubionych ♥

    http://makedo-photography.blogspot.com/

    majaszcz6@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Zaczęłam czytać Twojego bloga od samego początku, gdy jeszcze była tutaj inna autorka :') Te 4 lata minęły przynajmniej dla mnie bardzo szybciutko, ten pierwszy rok był dość śmieszny, nawet patrząc jakie komentarze pisałam 4 lata temu, nie mówiąc już o nazwach i avatarach na blogerze :D Zaczęłam czytać podczas wizyty u kuzynki- albo ona mi go poleciła, po wcześniejszym przeczytaniu albo razem go znalazłyśmy przeszukując internet ;') Większość moich znajomych wie, że Cię czytam i bardzo lubię <3 kiedyś chyba nawet pisałyśmy listy, ale kontakt się urwał, muszę go odnowić czym prędzej! :3

    ReplyDelete
  4. Bardzo się cieszę, że jesteś z nami tak długo! Przyznam,że twój blog należy do moich ulubionych! ♥
    Gratuluje i życzę ci byś spędziła kolejny rok, tak samo wspaniale jak poprzednie.

    Pozdrawiam!
    natt-official.blogspot.com- Klik!♥

    ReplyDelete
  5. Pamietam twojego bloga rok temu, uwielbiałam go, teraz również jest wspaniały. :*
    http://wika-moda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Jestem bardzo zadowolona, że jesteś tutaj już tak długo! :) Czytam bloga od samego początku i widziałam jak skę zmieniasz. Kilka dni temu przeglądałam stare posty na Twoim blogu i się rozpłakałam. Sama nie wiem czemu ;) Zapewne dlatego, że to wspomnienia. Pamiętam taką małą Jess, która jeszcze szła do klasy 1 gimnazjum i się stresowała jaka to będzie klasa :D Albo jak pisałaś o swoim nowym telefonie, Nokii C3. W sumie Twoje wspomnienia też są moimi. Uważam się za stałego czytelnika i naprawdę kocham Twój blog jak i Ciebie! Jesteś mega pozytywną osóbką mimo zawirowań w życiu. Pamiętam nawet jak się kiedyś posprzeczałyśmy, że urodziłyśmy się tego samego dnia i w dodatku nasi rodzice mają tak samo na imię :D Myślałaś, że oszukuje :D Stare czasy. Wiedz tylko, że zostanę z Tobą na zawsze i się NIGDY nie poddawaj ;* ❤️

    www.ghabj.blogspot.com
    E-mail: ghabj@op.pl

    ReplyDelete
  7. Jeszcze mi się przypomniało, że kiedyś podałaś mi swój numer telefonu, a moja koleżanka zobaczyła i takie: czy to ta Jessika o ktorej myśle? Haha, a ja tak i ona do mnie: zazdroszczę ❤️

    ReplyDelete
  8. Gratuluje tylu lat blogowania :)
    Mam nadzieję, że uda mi się tyle lat prowadzić bloga :)

    ReplyDelete
  9. Jejku szczerze nie pamietam, ale było to właśnie w tym ostatnim roku. Przeczytałam gdzieś Twój komentarz, zajrzałam i zostałam na dłużej, bo bardzo spodobało mi się Twoje podejście do blogowania. Mimo Twojej późniejszej nie najlepszej kondycji nadal zostałam, bo wiem jak ważne jest w takich sytuacjach wsparcie osób, które doceniają mimo wszystko.
    Życzę Ci oczywiście Kochana, żeby te wszystkie smutki odeszły już w niepamieć i żeby wróciła ta radosna dziewczyna, dzięki której kliknęłam przycisk 'obserwuj' :)

    ReplyDelete
  10. Gratuluję tylu sukcesów! Jest nie lada osiągnięcie zwyciężyć w Bligu Roku :)
    Ja też uwielbiam blogowanie już od jakiegoś czasu i wkładam w mojego bloga swoje serce, pasje i radość, którą mi sprawia ♡♡♡

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ja jestem w blogoswerze dopiero jakieś 8 miesięcy, i od tego czasu czytam twojego bloga! :)
    Uważam, że jest na prawdę świetny ♥ Rzeczywiście w poprzednim roku było słabiej, ale nadal świetnie. Mam nadzieję że ten rok będzie jednym z najlepszych, chociaż tego w którym wygrałaś konkurs na Blog Roku chyba nic nie przebije, ale kto wie co się jeszcze wydarzy ;) Życzę Ci dalszych sukcesów, i żeby w tym roku wybiło Ci ponad 4.000 obserwatorów i 2mln wyświetleń! :D
    P.S. Chciałabym jeszcze dopowiedzieć że uwielbiam takie posty, są bardzo ciekawe! :)

    Pozdrawiam!

    ♡ ✿ JULIA BLOG – KONKURS I NOWY POST KLIK ✿ ♡

    ReplyDelete
  12. Świetne wyniki!
    Twojego bloga zaczęłam czytać w tym roku i weszłam na niego poprzez ulubione blogi moich ulubionych blogów.
    e-mail: renata10.1998@o2.pl
    Pozdrawiam.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. gratulację! ja miałam dopiero 1 rok za sobą.
    http://karoliina-kari.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ojejku, wielkie gratulacje! Niektóre blogerki chwalą się rokiem, dwoma. Ale Ty naprawdę dokonałaś wielkiego sukcesu, czego bardzo Ci gratuluję i się cieszę. Ponad 4 lata to bardzo, bardzo dobry wynik, jeden z najwyższych, jakie znam co do prowadzenia bloga. Nic mi nie pozostaje, tylko jeszcze raz Ci serdecznie, mocno gratulować, kochana! :)))
    Jeśli chodzi o to, kiedy do Ciebie trafiłam, to pamiętam to bardzo dobrze, chociaż na pewno to było dawno. Nie wiem, kiedy, ale najbardziej wbiło mi się w pamięć to, że na zdjęciach miałaś koszulkę-crop top z Sheinside. Taki z flagą, poprzecierany. I tyle pamiętam, haha. Od tego czasu zaczęłam regularnie wpadać na Twojego bloga, a Twoja działalność bardzo mi przypadła do gustu. Od tego czasu jestem z Tobą do dziś, wiernie czytając każdy Twój post. Takie niby łzawe moje wypociny zamiast komentarza, ale jakoś tak. Nie wiem, jak mam inaczej to opisać, haha. Zawsze będę Cię wspierać (jak mogę, a pole do popisu mam niewielkie), być z Tobą, choćby nie wiem co. Mimo że jestem tylko czytelniczką i mogę to robić tylko przez komentarze (i maile). Trzymaj się i bądź zawsze sobą. Nie zmieniaj się, bo taka jesteś najlepsza. :)

    Pozdrawiam Cię i jeszcze raz gratuluję! ;*

    (+asinka333@gmail.com, mój mail, o którym pisałaś, żeby podać :))

    ReplyDelete
  15. To cudowne, jak wiele przeszłaś i jak wiele zmian miał twój blog!
    Gratuluję tylu sukcesów i mam nadzieję, że osiągniesz jeszcze wiele!

    Pozdrawiam! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Jeju popłakałam się czytając!
    Czytam twojego bloga od około roku, ale ocywiscie pzeczytałam prawie wszytskie notki z poprzednich lat :)
    Nie wiem co tu pisać- masz genialnego bloga i życzę wytrwałości!
    mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  17. Życzę Ci dużo sukcesów w blogowaniu. Ja Twojego bloga czytam od jakiegoś roku. Jestem zadowolona, że na niego weszłam. Za każdym razem, gdy czytam Twoje posty, to uśmieszek pojawia mi się na twarzy. Na prawdę dużo się zmieniłaś <3

    lukasiak6@gmail.com
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Trudno mi powiedzieć kiedy trafiłam na Twojego bloga, wydaje mi się, że było to 2 lata temu. Trafiłam tutaj, dlatego, że przeglądając jeszcze besty był tam właśnie obrazek dotyczący Twojego bloga, dlatego postanowiłam tutaj wejść no i zostałam :)
    ania_zabek@wp.pl
    aniabloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Jejku! Gratuluję Ci wytrwałości kochana! Ja na twojego bloga trafiłam chyba rok temu jak odbierałaś nagrodę w konkursie 'Blog Roku". Do tej pory tego nie żałuję. Twój blog jest świetny! Trzymaj tak dalej ♥
    e-mail: maryla13wp.pl@wp.pl
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  20. Ja czytam twojego bloga odkąd zgłosiłaś się do bloga roku i ruszyło głosowanie ;)Jesteś cudowną osobą i jedną z lepszych polskich bloggerek ;*
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Już 4 lata jesteś z nami!!! Nie wiedziałam że to tak szybko zleciało.. :)

    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  22. Ja niedawno trafiłam na Twojego bloga :) Nawet nie wiem jak, to był raczej przypadek, ale zostałam na dłużej :* I często odwiedzam tego bloga :D
    www.pamietnik-any.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Trudno określić kiedy dokładnie odkryłam Twojego bloga, myślę że było to około rok temu! Mam nadzieję, że ten piąty rok będzie dla Ciebie najlepszy, życzę Ci dużo wytrwałości :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  24. A teraz piąty rok będzie najlepszy :) Zobaczysz ;)

    doska-style.blogspot.com <- KLIK

    ReplyDelete
  25. Osiągnęłaś duży sukces w blogowaniu, zazdroszczę :)
    Na twój blog natknęłam się dosyć niedawno, dzięki Dorey :D

    Pozdrawiam cieplutko ✿
    ♥Mój blog-kliik♥

    ReplyDelete
  26. W sumie nigdy nie komentowałam Twoich postów, bardziej sporadycznie. I nie nie piszę tego, bo wspomniałas o nagrodzie, jakos w trakcei czytania 4 roku stwierdziłam, że pewnie jest dużo osób, ktore czytają, a nie komentują. Sama nie wiem dlaczego ja tak robię, po prostu myślę sobie ze pewnie masz dużo podobnych komentarzy i mój jest zbędny (ach ta moja wysoka samoocena). No ale nie myśl, że jest nas tu mniej, na pewno jest nas, czytelników baaardzo dużo tylko niektórzy są nieśmiali, tak jak ja np haha :D Wiec mam nadzieje, że nei zrezygnuejsz z blogowania, bardzo lubię Twojego bloga, wydajesz się być dojrzała (a takich coraz mniej osób...) i Twoje posty czyta się fajnie, zawsze są takie dłuuuugie, co lubię!
    Więc nie przedłużając, życzę Ci żebyś się nie poddawała i aby ten rok też był dla Ciebie dobry pod względem blogowym i przy okazji "życiowym" :D Pozdrawiam ciepluuuutko!

    Karolina2112@onet.pl

    ReplyDelete
  27. czytam twojego bloga od jakiś dwóch lat ale już nie pamiętam jak na niego trafiłam ;)

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BURGUNDYCHOCOLATE.BLOGSPOT.COM - KLIK !

    ReplyDelete
  28. Ja na twojego bloga trafiłam kiedy sama przenosiłam się na blogspota, czyli podczas twojego drugiego roku blogowania! Pamietam też galę bloga roku, gdzie nie znałam bloga Agaty i Julki i trzymałam za ciebie mocno kciuki i płakałam z tobą kiedy wygrałaś (mowa najlepsza!!! ♥), starałam się wspierać kiedy miałaś osobiste problemy (śledziłam fb na bieżąco hahah) i naweet udało mi się pare razy zamienić z tobą słowo! Poza tym zadzwoniłaś do mnie w ramach akcji światecznej i popłakałam się wtedy:(
    Jesteś definitywnie najlepszą blogerką i życzę ci samych sukcesów i jeszcze więcej czytelników! ♥
    A co do pierwszego roku, to każdy tak ma. Jak zaglądam czasem na mojego pierwszego bloga, mam ochotę walnąć głową o ściane :)) Grunt to się nie poddawać! I z całego serca życzę ci żeby plany na ten 5 rok blogowania wypaliły! Kochaam cię! ♥

    sandryyshen@interia.pl :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahha kochana, nie przypominaj o przemowie :D Totalnie z kosmosu >.<
      ♥♥♥

      Delete
    2. To było urocze!! ♥ :D

      Delete
  29. Mój blog ma dopiero 2 lata (albo aż)! Wiem, że na pewno wytrwam na nim jeszcze długo, bo uwielbiam blogować, ale wątpię, że osiągnę aż taki sukces jak ty. :D

    Gratuluję!

    ReplyDelete
  30. Jejku, to już 4 lata? Jak to szybko mija! :D Naprawdę w tym czasie udało ci się tyle osiągnąć! Jesteś wspaniała! Gratuluję ci tych wszystkich sukcesów, a na pewno to nie jest jeszcze koniec :D Mam nadzieję że zostaniesz tutaj z nami jeszcze długo, nie załamuj się statystykami ;)) To wcale nie świadczy o tym, że jesteś gorsza! Pisz dalej dla nas <3
    email: talik_xo@interia.pl

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. zaczelam czytac twojego bloga gdzies w okresie wakacji, czyli jestem jednym z obserwatorow "najgorszego okresu" haha! wiele dalo sie wyczytac z twoich notek smutku. mimo to nie zniechecilo mnie to wcale, pewnie dlatego, ze sama kiedys przezywalam trudny okres, nawet w podobnym czasie, ktory kompletnie mnie zalamał i nie moglam sie przez jakis czas podniesc. mysle, ze w pewien sposob utożsamilam sie z toba podczas tego ciezszego okresu! zycze ci, aby nastepny byl duzo szczesliwszy i w zyciu prywatnym i blogowym. sa to 100% szczere zyczenia od serca, ktore na pewno ci sie naleza :) napisalam troche chaotycznie, ale mam nadzieje, ze usmiechniesz sie chociaz na sekundke

    k.polkowska210@gmail.com

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  32. Ja czytam dopeiro od niedawna, ale moim zdaniem dużo już osiągnęłaś! Jest chyba coś takiego, że mozesz zaczynac się już 'wypalać', czyli tyle osiągnęłaś, że bardziej już się rozwinąć nei mozesz. Choć ja myślę, że po prostu powinnaś dalej robić to co robisz i umiesz najlepiej, a wtedy ten piąty rok moze sie okazac cudownym! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Pamiętam jak czytałam post z okazji pierwszych urodzin, jakoś w tym czasie zaczęłam czytać Twojego bloga, właśnie po pierwszych urodzinach, a pierwszy raz trafiłam na niego w grudniu 2011! Tyle lat i spełnione marzenia, mnóstwo wspomnień i postów, z których znam outfity ( psychofanka, pamiętaj :D )! Trzymam kciuki za kolejne 4 lata x 1000000 :* Kocham mocno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahhahaha ludzie się bali Ciebie obawiając się, że jesteś psychofanką <3 Nie no kocham Cie mały trollku! ♥
      I mega, mega tęsknie. Nasza znajomość jest zdecydowanie przykładem tego że blog daje wiele możliwości zawierania nowych znajomości i przyjaźni. Pokonałyśmy ze sobą tyle km! ♥ Kocham Cię stała czytelniczko bloga hihi :*

      Delete
  34. Ja regularnie czytam twojego bloga od Bloga Roku :) Gratuluję wytrwałości i życzę, żeby kolejny rok był owocny! :)
    justadream9829@gmail.com

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Bardzo gratuluję Ci wytrwałości. Jesteś najlepszym dowodem na to, że jeśli się w coś angażujemy, to przyniesie to owocne plony.
    http://annamarialazarek.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  36. Gratuluję sukcesów i wytrwałości :) Ja Twojego bloga znam od 2 lat :D

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Jessika nie martw się. Ja prowadzę bloga 2 i pół roku czyli lekko ponad połowę tego co Ty, ale w pierwszym roku chyba też najbardziej się rozwijał, przychodziło najwięcej obserwatorów itp. choć moim zdaniem obecne notki są lepsze, bardziej dopracowane, a te początkowo tak samo jak i u Ciebie było w stylu 'pokemonowatym', haha. Nie wiem czemu się tak dzieję, że oby było tylko lepiej!
    Tobie gratuluję wszelkich sukcesów bo i tak bardzo dużo osiągnęłaś a Twój blog jest świetny! Powodzenia w kolejnym roku, nigdy się nie poddawaj Kochana, uwielbiam Cię! :*
    + Twojego bloga poznałam kiedy dostałaś się do finału na Blog Roku 2013. Od razu zaczęłam przeglądać dużą ilość postów tych starszych i natychmiast kliknęłam 'obserwuj'. Od tego momentu czytam i komentuje dosłownie każdą notkę! Miałam również okazję pisać z Tobą na FP i rozmawiać przez telefon, co było moim malutkim marzeniem! :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Prawdopodobnie od filmiku u Fiki - 'spotkanie blogerek'. Bardzo mnie zaciekawiłaś. Od tamtego czasu często zaglądam na twojego bloga. Życzę wielu sukcesów w piątym już roku! :)

    karmarber@wp.pl

    ReplyDelete
  39. Gratulacje kochana! Oby blog istniał jak najdłużej! :)

    ReplyDelete
  40. Niedawno trafiłam na Twojego bloga :) Zostanę na dłużej :)

    Mój blog-klik

    ReplyDelete
  41. Gartuluje mimo, ze czytam cie od niedawna :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Czytam Twojego bloga od kilku miesięcy po jego założeniu. Wiem, że jestem z Tobą już długo. Zmienił się nie tylko blog, ale i Ty. Wiem, że możesz to uznać za głupie, bo przecież osobiście Cię nawet nie znam, ale widać pewne sprawy. Może nie aż tak prywatne, ale jednak. Wiem jednak, że jesteś silną młodą kobietą i dasz sobie radę. Ja w Ciebie wierzę :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Ja jestem tu od 2,5 lat i nie żałuję! Bloga zaczęłam czytać po tym jak nagrałaś chat z Łucją. Dzięki niej tutaj trafiłam, ale dzięki Twoim postom tutaj zostałam! :) Pamiętam, że czytałam wtedy dosłownie do 3 blogów, dziewczynek młodszych ode mnie, więc Twój był ogromnym profesjonalizmem w porównaniu z innymi! Nie żałuję i dziękuję za ten czas!
    kinga.skudlo@op.pl

    ReplyDelete
  44. Gratuluję 4 roku na blogu! Ja na Twojego bloga wpadłam zupełnie przypadkiem, dawno temu, ale od razu mnie urzekł i od tamtego czasu przynajmniej kilka razy w tygodniu sprawdzam Twojego ig, obserwuję snapa i zaglądam, czy nie dodałaś czegoś nowego na blogu ;)

    Mój blog ♥ KOKURS- wygraj promocję swojego bloga!

    ReplyDelete
  45. Gratuluję wytrzymałości i pasji kochana!
    Zakochałam się w Twoim blogu rok temu, a ostatnimi czasy udzielałam się tutaj rzadziej jedynie dlatego, iż sama miałam przerwę od internetu.
    Bardzo Ci kibicuję i trzymam kciuki! :)

    blog-by-ola.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. jej gratuluje tylu osiągnięć:)

    obserwacja za obserwacje ?:)
    http://emilkasalamon.blogspot.com/2015/03/before-and-after.html

    ReplyDelete
  47. Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu! :)

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga gdzie piszę o zdrowym trybie życia oraz ziołolecznictwie :)
    www.ziolowy-mariusz.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Ja zaczęłam czytać jakoś tak na początku drugiego roku i jestem do dziś. Wspaniała blogerka i bardzo w Ciebie wierzę :)
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  49. Twoje bloga czytam od hmm,około 3 lat, a jak do tego doszło? Znalazłam Cię gdzieś na innym blogu jak komuś skomentowałaś posta! Z ciekawości weszłam do Ciebie i bam! Zostałam z Tobą aż do dzisiaj, hah:D Naprawdę gratuluję Ci tych 4lat, takich statystyk no i przede wszystkim wygranej w blog roku 2013! Należało Ci się i to bardzo. Mam nadzieję, że za rok jak i za dwa, trzy lata przeczytam podobnego posta! Pozdrawiam cieplutko kochana!:*

    alexyyx@wp.pl

    ReplyDelete
  50. hmm ja czytam Twojego bloga od około 2 lat - pamiętam post fotorelacja z zoo! :) i tak wchodzę dość często, czekając na nowy post, jednakże nie zawsze mam czas żeby wszystko skomentować, raczej zawsze czytać, ale teraz z tej okazji, postanowiłam taki długi komentarz tutaj napisać!:') Nie wiem, jak do Ciebie trafiłam, nie pamiętam po prostu, to musiało być, kiedy przeglądałam innych blogi. Nie spodziewałam się, że ta nasza wspólna przygoda minie tak szybko! U mnie we wrześniu wypada 2 rok, ale jakoś nic specjalnego. Trochę narzekam na swoje wyświetlenia, bo dziennie nie ma ich dużo, może kiedyś będę miała jak Ty, ale póki co sobie mogę pomarzyć troszeczkę - marzenia się spełniają, prawda? :) Gratuluję tak wielu sukcesów i życzę jeszcze więcej. Obyś nas nigdy nie zostawiła! Na prawdę, z roku na rok zmieniasz się na coraz lepszą wersję samej siebie i to cudowne, bo myślę, że w tych zmianach ten blog Ci pomógł!
    Sto lat kochana !♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Jejku bardzo Ci dziękuję kochana! Oczywiście! Marzenia się spełniają, wystarczy w nie uwierzyć i dążyć do ich realizacji! ♥

    ReplyDelete
  52. Ja już czytam Twojego bloga jakieś półtora roku, ale mam wrażenie, jakbym "znała" Cię znacznie dłużej! Pamiętam jakby to wczoraj, a nie rok temu Galę Bloga Roku i strasznie Ci gratuluję tego osiągnięcia. To baaardzo duże osiągnięcie :)
    Mam nadzieję, że będę miała przyjemność czytać Twojego bloga przez długi długi czas!

    ReplyDelete
  53. Czytam twojego bloga od roku trzeciego, przyznaje,że nie byłam z Tobą od samego początku. Trafiłam na Twój blog całkiem przypadkiem, ale naprawdę bardzo mi się spodobał i z niecierpliwością czekałam na kolejny post. Pamiętam jak bardzo się cieszyłam kiedy Twój blog został najlepszym blogiem w kategorii ,,Blogi nastolatków'' w 2013r. Nie mogę w to uwierzyć, że tak szybko to minęło. Cofnęłam się nawet w stecz i przeczytałam ,także starsze posty na Twoim blogu. To właśnie wtedy jeszcze lepiej Cię poznałam i jeszcze bardziej polubiłam. Gratuluje Ci tylu sukcesów z wiązanych z blogiem. Życzę ci, aby było ich jeszcze więcej , żebyś nigdy nie przestała blogować (bo jesteś w tym naprawdę bardzo dobra), a na Twojej twarzy zawsze gościł uśmiech. :)

    PS. Wierzę w to, że naprawdę nas nie zawiedziesz.♥

    Pozdrawiam!
    agatakaldonek@interia.pl

    ReplyDelete
  54. Wspieram Cię od dłuższego czasu, ale Ty dobrze o tym wiesz :)
    marlly9009@gmail.com

    ReplyDelete
  55. Gratuluję wytrwałości i życzę dalszych sukcesów, bo jesteś dobra w tym co robisz i nie waż się przestawać :D

    ReplyDelete
  56. Z roku na rok blog coraz lepszy, nie poddawaj się w prowadzeniu go !

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*