Wywiad pozorykontrolowane.pl

Thursday, February 05, 2015

Cześć kochani! Widzimy się szybciej niż podejrzewałam. Wczoraj na fanpage'u dostrzegłam link do wywiadu ze mną. Myślałam, że już nigdy się on nie pojawi. Od jego nagrywania minęło już ok. pół roku, może nawet troszkę ponad. Powiem szczerze, że oglądając ten odcinek patrzę na zupełnie inną Jessikę. Tęsknię za tymi włoskami! Uwielbiałam ten kolor! Co mnie pokusiło na ten kruczy łeb?! Haha, Ale dopiero po tym nagraniu widzę jak mocno urosły mi włosy i jak bardzo zmiana koloru włosów wpływa na cały wizerunek. Mam nadzieję, że za kolejne pół roku zmiana będzie jeszcze większa, ponieważ zapuszczam włosy! I mam nadzieję, że żadna pokusa nie sprawi, że sięgnę ponownie za nożyczki. 
Nawiązując do wywiadu, który się ukazał.. co mogę więcej powiedzieć. Jak zwykle stresik mały był. Z Bartkiem mogłam gadać i gadać, a gdy wystawiono kamerę moja gadatliwość została jakby zjedzona. Wydaje mi się także, że na nagraniu widać moją skromność. Na blogu tego nie da się wyłapać czy się mega chwalę wszystkim i uważam się za najlepszą, czy jestem skromna w tym co robię i nie zaczynam tematu związanego z blogiem, póki ktoś nie zacznie pytać. Mam nadzieję, że kiedyś powiem z pełnym zadowoleniem, że w końcu wypadłam dobrze przed kamerą bez stresu, bo przecież jest on zupełnie niepotrzebny, a dodatkowo wszystko psuje. Jeżeli śledzicie mnie na fanpage'u.  To widzieliście już wczoraj odcinek "Pozorów kontrolowanych". Mam nadzieję, że lubicie czasem zobaczyć mnie w formie "ruchliwej" przed kamerą, kiedy możecie usłyszeć mój głos, a nie tylko tekst, który wklepuję w poście.  

Buziaki kochani :* 
Koniecznie dajcie znać jak Wam się podobało. :)

You Might Also Like

41 KOMENTARZE

  1. Jakie klimaty w tle, ahhh
    Świetnie wypadłaś, było super :)
    BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  2. No chociaż Ty doczekałaś się odcinka :)
    Ciekawe, czy ja swój zobaczę.
    Tobie wyszło super.
    Buziaki kochana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ja myślałam że już też nie zobaczę efektu naszej pracy :D
      Mam nadzieję, że Ty swojego odcinka też się doczekasz. ;*

      Delete
  3. Super się oglądało, jesteś mega pozytywną osobą. I oczywiście gratuluję wywiadu! :)
    http://aniabloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Dobrze wypadłaś, a następnym razem pewnie będzie jeszcze lepiej :) Jak ja bym chciała się teraz poopalać tam na plaży :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ojej, tego się kompletnie nie spodziewałam! Super się oglądało i też byłam 2 razy w Lloret :) Mam nadzieję, że uda Ci się pojechać w tym roku do Bułgarii xx
    Daria

    ReplyDelete
  6. Super wywiad!

    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga
    http://carmelovy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Gratuluję, super wypadłaś!

    Zapraszam na mój ostatni post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/02/parka-khaki-granatowe-dodatki-i.html

    ReplyDelete
  8. O chętnie zobacze wywiad :)
    Gratuluje ♥ Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  9. ja szukalam tego odcinka na poczatku stycznia, a miesiac pozniej zobaczylam, ze go dodali na YT! bardzo fajnie bylo cie zobaczyc w pelnym wymiarze

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  10. Swietny wywiad! Fajnie wypadłaś :)
    No i piękne widoki w tle :p

    ReplyDelete
  11. Super wywiad! Zawsze chciałam :)

    ReplyDelete
  12. Faktycznie miałaś cudowny kolo, ale ten nie jest wcale taki żły! :)
    Zajrzysz do mnie? Zapraszam KLIK ♥

    ReplyDelete
  13. Świetnie to wygląda! No tak, zmiana jest wielka ;D

    ReplyDelete
  14. Wydajesz się być bardzo sympatyczną osobą po obejrzeniu wywiadu. :)

    soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Fajny filmik, jesteś bardzo sympatyczną osobą :)

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. nie wyświetla mi się filmik ;c

    ReplyDelete
  17. Już wczoraj oglądałam :)
    Bardzo ładnie wyglądałaś, teraz zresztą też :)

    ReplyDelete
  18. Twój poprzedni kolorek był zdecydowanie lepszy! :)

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Zgadzam się jesteś bardzo skromna. Nie udajesz kogoś lepszego bo np wygrałaś Blog roku lub stać cię na wycieczki za granicę :) Taką cię kochamy !
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Rzeczywiście słychać trochę stresik, ale nie przyćmiewa on całego wywiadu :)
    Klimaty w tle sprawiają, że moje wszystkie kości krzyczą błagalnie o kawałek słońca! :)

    ReplyDelete
  21. Naprawdę cudowny wywiad kochana! :*
    Rzeczywiście, jestes bardzo skromna, ale moim zdaniem to dodaje ci uroku i wyróżnia cię z tłumu zbyt pewnych siebie! :)

    blog-by-ola.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Świetny wywiad. Troszkę się zmieniłaś, ale tak właśnie jest ludźmi:-) zmieniają się:-)
    Mój blog - kliknij

    ReplyDelete
  23. Faktycznie widać skromność na nagraniu :) I fajnie, że powiedziałaś to o hotelu i ogółem o obozie, bo akurat się wybieram w tym roku i upewniłaś mnie na 100%, że to dobry wybór :)

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Ojej, faktycznie trochę się zmieniłaś przez te miesiące! Ja też chciałabym czuć się swobodnie na nagraniach, a niestety zawsze bardzo się stresuje i staję się małomówna.

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  25. No nareszcie jest! Też już myślałam, że nigdy tego filmiku nie wrzucą. No, ale...byłam przy tym! Pamiętam! :D
    Jess, mimo stresiku i tak dobrze wypadłaś!

    Zapraszam! :)
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    ReplyDelete
  26. świetny ten wywiad:) utalentowany miałaś pokoik w obozie!:*

    Pozdrawiamy✌
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    ReplyDelete
  27. Ojej faktycznie zmieniłaś się ogromnie! A włosy urosły, różnica jest :)
    Ja mam takie długie od 3 lat, a jutro ścinam haha :O
    Super wywiad! <3
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    ReplyDelete
  28. Wspaniały wywiad.Zapraszam do mnie.
    http://pieguusek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Wywiad bardzo mi się spodobał. Ale Ci zazdroszczę takiego chudego brzuszka *.*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha! Dziękuję! Ale siedząc i tak nieładnie zazwyczaj nasze brzuszki się ugniatają :D

      Delete
  30. Mam nadzieję , że Ty będziesz coraz cześciej pisać i za rok znowu wystartujesz 😀

    ReplyDelete
  31. Ale świetny odcinek!! Super wyglądasz ;)
    Jessika, chcę rezerwować obóz na obozach młodzieżowych. Może napiszesz notkę o nich?
    Sama jeździsz czy z koleżanką? :) Którą ofertę wybierasz w tym roku? :)
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*