#PozdrawiamBlogRoku

Wednesday, February 04, 2015

Cześć kochani! Ruszył kolejny etap konkursu "Blog Roku". Obserwuję wiele blogów i wszędzie teraz powtarza się standardowe: "głosujcie na mnie". Pamiętam jak ja to przeżywałam w zeszłym roku i prawdę mówiąc jest mi przykro myśląc o tym, że to było tylko jednorazowe wydarzenie. W tym roku startuje masa świetnych blogów także wiele zaprzyjaźnionych! Życzę zatem każdemu szczęścia. Ten konkurs naprawdę jest wspaniały i dotychczas to najlepsze co mnie spotkało w mojej 'blogowej karierze'. Bardzo chciałabym w tym roku zasiąść chociaż na widowni i wziać udział w tym wydarzeniu, tym bardziej że w zeszłym roku byłam zwycięzcą. Fajnie było by uściskać dziewczyny z kategorii "blogi nastolatków" i trochę z nimi porozmawiać, bo to z nimi mnie najwięcej łączy. Niestety w tym roku co jedynie mogę pooglądać sobie całą galę live na stronie - na pewno to zrobię i się wzruszę, bo nawet teraz pisząc tą notkę mam łzy w oczach. Pamiętam ten dzień jakby był wczoraj. Był on wspaniały. Nie oczekiwałam wygranej, dla mnie wygraną była sama możliwość pojawienia się na gali. Mam nadzieję, że moje osiągnięcia na tym się nie skończą a także, że finałowa "3" tego roku, będzie równie mile wspominała to wydarzenie. 
 bluza - oasap.com

Mam do Was małą prośbę, żebyście głosowali na świetny blog Karoliny, z bloga fashioncarolinna.blogspot.com
Z Karoliną poznałyśmy się jakiś miesiąc temu. Nie przypuszczałam nawet, że jest taką wspaniałą i ciepłą osobą, ponadto jej blog jest prowadzony na wysokim poziomie. Zdjęcia są idealnej jakości, design przejrzysty a treść czyta się z lekkością, aż chce się więcej i więcej! Wiem jak każdy sms jest ważny w tym konkursie, zatem proszę! Zagłosujcie!
ABY ZAGŁOSOWAĆ WYŚLIJ SMS NA NUMER 7122,
W TREŚCI wpisz - D11256. 
KOSZT SMS-A WYNOSI 1,23 
Z góry dziękujemy! ♥
Dzisiaj gdy się obudziłam za oknem wyglądało jak w jakiejś krainie lodu. Gałązki drzew były idealnie przykryte warstwą śniegu i wszystko wyglądało naprawdę bajecznie. Niestety już drugi dzień z rzędu idąc do szkoły idę niemalże tip-topem, żeby nie wywinąć orła. Jutro już czwartek? No nie wierzę jak ten czas szybko leci, przecież dopiero co był poniedziałek! Jak dobrze, haha! Na jutro chyba nie mam żadnego zaplanowanego sprawdzianu więc gdy napiszę notkę położę się wygodnie z kubkiem herbaty lub kawy i obejrzę jakiś film, a pod wieczór zaległy odcinek Kardashianek w Hamptons. 
A Wy jakie macie plany na dzisiejszy wieczór?
Zapraszam Was na mojego snapchata! Codziennie częsta aktywność w my story!
JESSIKACHINCZA

Miłego wieczorku! Buziaki:*

You Might Also Like

49 KOMENTARZE

  1. Również doskonale pamiętam ubiegłoroczną galę roku i te emocje podczas oglądania przez internet <3
    Oby w tym roku też było ciekawie ;)
    Śliczne zdj *,*

    ReplyDelete
  2. O, tak, na jakiego bloga nie wejdę, tam ''głosuj na mnie'' i często też posty skłaniające do głosowania, co dla mnie robi się trochę nudne i męczące.
    Znam bloga Karoliny, może zagłosuję. :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jestem ciekawa kto będzie w finałowej trójce :)
    Ładnie wyglądasz na zdjęciach ze śniegiem, Twoje włosy fajnie kontrastują :)

    ReplyDelete
  4. Pamietam, jak w ubiegłym roku oglądałam galę. W tym roku również będę ją oglądać i trzymać kciuki za dziewczyny, które dostaną się do trójki :)

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ja też pamiętam poprzednią galę i doskonale pamiętam jak siedziałam i na Ciebie głosowałam hahaha <3 a czemu w tym roku nie możesz startować? :)
    + http://outropic.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Móc oczywiście, że mogę. Ale nie chciałam w tym roku. ;)

      Delete
  6. Fajne snapy!!.
    Zapraszam do mnie:
    Julcze-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Przepiękne zdjęcia ♥ Znam jej bloga! No dużo osób się zgłosiło. Ja może za rok.
    A Jess, wiesz może, czy jak się ma 16 lat (będę mieć już w marcu) to mogę za rok wziąć udział?
    Liczy się jeszcze 16 włącz? :C

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Nie ukończyłaś/eś jeszcze 16 lat, ale prowadzenie bloga jest dla Ciebie pasją..."
      Niestety mając 16 lat trzeba wybrać już inną kategorię. :)

      Delete
  8. A mi się najbardziej to, że utrzymujesz takie super stosunki z innymi blogerkami i im pomagasz :) Z Karoliną też miałam przyjemność pisać trochę!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Bardzo ładne zdjęcia :) Pamiętam jeszcze jak kibicowałam tobie.
    Znam bloga Karoliny. Na pewno zagłosuje.
    Pozdrawiam : Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  10. Już zagłosowałam na Jej bloga. Jest świetny :)
    Zapraszam do mnie tusiaobiektywnie.blogspot.com :*

    ReplyDelete
  11. ładne zdjęcia:)
    pozdrawiam serdecznie :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. No pewnie ze głosuje na Karolinę! :)

    +dziękuję Ci bardzo :*

    ReplyDelete
  13. Fajny mix! :)
    Ja na szczęście do szkoły dojeżdżam samochodem, bo mam dosyć daleko. Jeszcze pamiętam jak czekałam na Ciebie na Gali w zeszłym roku ;)

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ja również pamiętam ten dzień i byłam szczęśliwa, kiedy okazało się, że wygrałaś!
    Świetne fotki ;D

    ReplyDelete
  15. Pamiętam jak oglądałam zeszłoroczną galę, i aż trudno uwierzyć że minął już ROK ;o

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    ReplyDelete
  16. w tym roku na pewno będę oglądać galę, trzymam za wszystkich kciuki ♥

    ReplyDelete
  17. Oo bardzo lubię bloga Karoliny, na pewno zagłosuję ;)

    https://www.blogger.com/blogin.g?blogspotURL=http://robiedesigny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. bardzo lubie bloga karoliny! jest jedna z kilku blogerek, ktore zaslugja w 100% na wygrana i mam nadzieje, ze wynik konkursu bedzie w 100% sprawiedliwy! u mnie tez pelno bialego puchu, a juz myslalam, ze to nie nastapi

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  19. Brakuje mi 3 groszy do zagłosowania! ;-; Muszę kupić doładowanie...
    Śliczne zdjęcia *.*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK♥

    ReplyDelete
  20. JA RÓWNIEZ STARTUJE POWODZENIA
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ja również życzę wszystkim startującym dziewczynom powiedzenia :). Może kiedyś i ja wystartuję... No, ale chyba jeszcze muszę trochę poczekać. :D

    soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ja startuję, ale na razie mam 22 miejsce, więc do 10 mi daleko :> Ładna bluza :>
    Czemu usunęłaś fb?
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Replies
    1. ona chyba nie staruje :')

      Delete
    2. Ja czytam twojego bloga od tamtego wydarzenia... już rok.
      Na jakiej stronie bedzie można ogldać?
      Zajrzysz do mnie? Zapraszam KLIK ♥

      Delete
    3. Na stronie blogroku.pl tego dnia bedzie zakladka "gala live" czy coś w ten deseń. ;) ♥

      Delete
  24. W tym roku też startuje w kategorii Lifestyle może się uda do pierwszej 10 :D
    http://lifemizip.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Hah no zaczęło się urwanie głowy z tym głosowaniem ;)). W sumie zgłosiłam się sobie na spokojnie, a jak tu nagle tak wszyscy wystrzelili to aż się przeraziłam! Rozumiem już o czym mówiłaś w zeszłym roku poście dotyczącym blog roku ;D.
    A Karolina jest mega miła <3
    ✿dont-benormal.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  26. oczywiście życzę powodzenia, ja w tym roku na nikogo nie głosuję ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z OOTD z wakacji <3

    ReplyDelete
  27. Pamiętam jak oglądałam galę rok temu. W ostatnim czasie obejrzałam fragment, kiedy Ty się wypowiadałaś. Świetne to było!
    Ja w tym roku biorę udział w kategorii lifestyle. Marzę aby znaleźć się kiedyś w trójce. Może nie w tym roku ale może kiedyś...
    Pozdrawiam :*
    http://www.blogroku.pl/2014/kategorie/stay-positive,ccs,blog.html

    ReplyDelete
  28. Mam nadzieję, że uda Ci się znowu wygrać :)

    http://zaraz-wracaam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Pamiętam również te emocje, gdy siedziałam przed monitorem komputera i oglądałam live gale. Czekałam na Twoje zwycięstwo, a gdy się to stało, tak się ucieszyłam. :D
    A co do zdjęć, to wyglądają wspaniale, u mnie też tak było, lecz teraz niestety plucha. :(
    Fajnie, że pomagasz innym blogerkom i starasz się ze wszystkimi mieć taki dobry kontakt. :)

    ReplyDelete
  30. Bardzo lubię blog Karoliny, trzymam kciuki by się udało i na pewno ma już mój głos :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  31. No to powodzenia dla Karoliny! :*
    Świetny mix zdjęć, muszę Cię dodać na snapchacie Kochana! :D

    Zapraszam do mnie :) KLIK

    ReplyDelete
  32. +Ja zachęcam do głosowania na mnie, bo biorę udział w innej kategorii niż Karolina. Treść:D11134 na numer: 7122 :)

    ReplyDelete
  33. Rok temu też oglądałam galę, więc chyba przejdzie to do mojej tradycji. Ja też biorę udział. :)

    Mój blog♥ Zapraszam! :)

    ReplyDelete
  34. Aż ciężko uwierzyć że to już rok minął od Twojego zwycięstwa! W tym roku też będę oglądała galę.
    Powodzenia dla Karoliny!:)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  35. fajny post

    Zapraszam do mnie : http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  36. Bardzo mi się podoba ta bluza czy bluzka co masz na zdjęciach :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie,dopiero zaczynam pisać tego bloga,więc prosze o wyrozumialość,nad wyglądem mojego bloga jeszcze pracuje.

    http://onedecentsteptohappiness.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Blog roku to bardzo fajna sprawa, ale mój blog jeszcze do tego nie dorósł, może w przyszłym roku :)

    ReplyDelete
  38. blog Karoliny jest świetny, zagłosowałam! :D

    Pozdrawiam :* fedricci17.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. O tak! W tym roku startuje bardzo wiele cudownych blogów. Ja również biorę udział, ale w tym roku to wątpię na wygraną. Ja prowadzę bloga 5 miesięcy, ale znam bardzo dużo blogów, które prowadzone są kilka lat i są naprawdę świetne. Więc nawet dla mnie, to byłoby niesprawiedliwe gdybym ja wygrała a inne blogi, którym autorki poświęcają dużooo czasu i włożyły prze kilka lat serce nie wygrałyby :D

    Zapraszam do siebie:
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Ja osobiście nie brałam nigdy udziału w blogu roku bo nie wiem czy się do tego nadaje :(
    Też mam kilka ulubionych blogerek które chciałabym żeby wygrały .
    Ogólnie strasznie podoba mi się twój blog ! Jesteś śliczna, cudowne oczy *.* i piękne zdjęcia !!!
    ZAPRASZAM RÓWNIEŻ DO MNIE : http://czarnamamba322.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*